Gjest canacas Skrevet 5. desember 2016 #11921 Skrevet 5. desember 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Helst som i "skulle helst/det jeg ønsker å spise" eller som i oftest? (Noen livserfaringer påvirker mer enn andre) @canacas har du din egen sjokolade-/godteri-kalender? Ehm, hopper av spørrerunden jeg. For jeg blir litt provosert. At noen livserfaringer påvirker mer enn andre er indivduelt. Og jeg blir veldig provosert over retningen du vrir akkurat dette nå. Akkurat som jeg ikke vet hvilke livserfaringer du henviser til, så vet du ei om mine. Selv om jeg er en person som velger å se det positive i livet, og ikke dveler ved ting jeg ikke får gjort noe med eller gråter av musikk, betyr ikke at jeg ikke har fått meg noen mer eller mindre vonde erfaringer i livet. I'm out.
pika Skrevet 5. desember 2016 #11922 Skrevet 5. desember 2016 54 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei. Ingen fornøyelsesparker i år på denne karen. @pika favoritt aktivitet i fornøyelsesparken? Spise, neida (men bare fordi maten i fornøyelsesparker stort sett alltid er overpriset og ikke spesielt god)... Jeg syns egentlig det er ganske gøy å prøve å vinne ting, men det er dog ikke like gøy om man prøver veldig lenge uten gevinst da @Dr. A. Kula Hva skal du på nyttårsaften? 47 minutter siden, canacas skrev: Havregryn med laktosefri melk så klart. What else lizm @pika Hvem sendte deg sms sist? Havre Treningssenteret jeg trener på (det går visst ikke an å trekke 198,- fra en konto det bare er 49,- kroner på ). @canacas Hvem sendte deg snap sist?
annebanane Skrevet 5. desember 2016 #11923 Skrevet 5. desember 2016 (endret) canacas skrev (På 5.12.2016 den 12.43): Endret 15. januar 2023 av annebanane
chouette Skrevet 5. desember 2016 #11924 Skrevet 5. desember 2016 5 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Gikk jeg også glipp av KG-bordet? Jeg var ute i selskap IRL, med folk jeg faktisk vet hvem er . @toothfairy er det bare meg som tenker koffert på spørsmålet ditt? Ble litt målløs og det ble den også. DEN flaggermusen sier ikke så mye under bruk av munn-til-"munn" metoden! KG-bordet har ikke vært. Vi trenger noen som melder seg frivillig som eventplanlegger! Whuut? Hva er koffert med flaggermusen? Jeg mente bare som i "what does the bat say" når den flakser rundt omkring. Alle vesener har sin egen lyd vel @Dr. A. Kula Har du noengang hatt flaggermus i hus? 5 timer siden, canacas skrev: 39 @toothfairy Vil du heller ha yngre eller eldre? Din gnom Jeg er for faen ikke gamlere enn epleskrotten! Vil ha verken eldre eller yngre. Svært vanskelig å oppfylle mitt krav ettersom jeg bare vedkjenner meg menn av samme årskull som meg selv! @canacas Ser du litt meg og deg i denne vindunderlige mor-datter duoen her?
Dr. A. Kula Skrevet 5. desember 2016 #11925 Skrevet 5. desember 2016 1 time siden, pika skrev: Spise, neida (men bare fordi maten i fornøyelsesparker stort sett alltid er overpriset og ikke spesielt god)... Jeg syns egentlig det er ganske gøy å prøve å vinne ting, men det er dog ikke like gøy om man prøver veldig lenge uten gevinst da @Dr. A. Kula Hva skal du på nyttårsaften? Havre Treningssenteret jeg trener på (det går visst ikke an å trekke 198,- fra en konto det bare er 49,- kroner på ). @canacas Hvem sendte deg snap sist? Nyttårsaftenplanen er ikke lagt enda. Men vi feirer trolig hjemme, med eller uten selskap. @pika blir det nytt antrekk til nyttårsaften? 1 time siden, Moonwalker skrev: Står mellom bestemor sine raspekaker, grøt, pizza, biff og noe annet jeg føler jeg har glemt som jeg pleier å si jo, sushi! Og julemat! Nei, det er så mange retter @canacas liker du ditt eget navn? Hva kunne du evnt likt å hete? Jeg tok meg av en svært full ukjent kvinne i helgen. Evnt i dag når jeg har dratt en tredjedel av et flyttelass gjennom et par land @dr.a.k: er du god til å vise med ansiktsuttrykk hva du føler? Tror følelsene mine viser ja. Er i hvertfall elendig i poker. @Moonwalker hva foretrekker du, pengepoker eller klespoker? 16 minutter siden, toothfairy skrev: KG-bordet har ikke vært. Vi trenger noen som melder seg frivillig som eventplanlegger! Whuut? Hva er koffert med flaggermusen? Jeg mente bare som i "what does the bat say" når den flakser rundt omkring. Alle vesener har sin egen lyd vel @Dr. A. Kula Har du noengang hatt flaggermus i hus? Din gnom Jeg er for faen ikke gamlere enn epleskrotten! Vil ha verken eldre eller yngre. Svært vanskelig å oppfylle mitt krav ettersom jeg bare vedkjenner meg menn av samme årskull som meg selv! @canacas Ser du litt meg og deg i denne vindunderlige mor-datter duoen her? Jeg er fortsatt usikker på om kofferten er åpen/lukket - flaggermus i hus kan jo ha skjedd. @toothfairy er det på tide å lukke kofferten?
pika Skrevet 5. desember 2016 #11926 Skrevet 5. desember 2016 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nyttårsaftenplanen er ikke lagt enda. Men vi feirer trolig hjemme, med eller uten selskap. @pika blir det nytt antrekk til nyttårsaften? Neh - trokke det... @Dr. A. Kula Hvor ofte bruker du kappe?
Dr. A. Kula Skrevet 5. desember 2016 #11927 Skrevet 5. desember 2016 Desverre alt for sjeldent. @pika har du avtalt nye møter med siste bekjentskap?
pika Skrevet 5. desember 2016 #11928 Skrevet 5. desember 2016 5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Desverre alt for sjeldent. @pika har du avtalt nye møter med siste bekjentskap? Kjipt da! Har du i det hele tatt en kappe? Ja, sånn delvis.. @Dr. A. Kula Hvilken julekake liker du best?
Dr. A. Kula Skrevet 5. desember 2016 #11929 Skrevet 5. desember 2016 Bare en hjemmelaget kappe til kostymefest. Den er nok i minste laget i dag, men den er veldig fin (innvendig rødt/mørlkerødt silkefor og svart utside). Peppermyntekuler med mokkabønne! @pika har du startet julebaksten, eller planlegger du å gjøre den i "barneukene"?
pika Skrevet 5. desember 2016 #11930 Skrevet 5. desember 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Bare en hjemmelaget kappe til kostymefest. Den er nok i minste laget i dag, men den er veldig fin (innvendig rødt/mørlkerødt silkefor og svart utside). Peppermyntekuler med mokkabønne! @pika har du startet julebaksten, eller planlegger du å gjøre den i "barneukene"? Syns du bør bruke den på nyttårsaften! Iallefall etter midnatt Har ikke startet, men skal lage pepperkaker en av ukene jeg har unga ja :D @Dr. A. Kula Er du med julebaksten eller overlater du det til andre?
Dr. A. Kula Skrevet 5. desember 2016 #11931 Skrevet 5. desember 2016 41 minutter siden, pika skrev: Syns du bør bruke den på nyttårsaften! Iallefall etter midnatt Har ikke startet, men skal lage pepperkaker en av ukene jeg har unga ja :D @Dr. A. Kula Er du med julebaksten eller overlater du det til andre? Deltar selv, men ikke nødvendigvis på alt. @pika hvile sorter blir det i år, om det går etter planen?
Coronas Skrevet 5. desember 2016 #11932 Skrevet 5. desember 2016 7 timer siden, EpleDrue skrev: Filmkveld den 23. @Coronas Har du fikset lakris, popcorn og baconsnacks til kveldens håndballkamp? Det spiste jeg på lørdag til filmen The Accountant I kveld tror jeg det holder med en kaffe. Heia Norge!!!!! @EpleDrueHar du en stor filmsamling? Favorittfilm gjennom tidene?
pika Skrevet 5. desember 2016 #11933 Skrevet 5. desember 2016 15 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Deltar selv, men ikke nødvendigvis på alt. @pika hvile sorter blir det i år, om det går etter planen? Pepperkaker Får se om det blir noe annet også - men tviler på at det blir noen flere sorter i år.. @Dr. A. Kula Hva har du spist til middag i dag? 6 minutter siden, Coronas skrev: Det spiste jeg på lørdag til filmen The Accountant Var den bra??
Coronas Skrevet 5. desember 2016 #11934 Skrevet 5. desember 2016 1 minutt siden, pika skrev: Var den bra?? Den var bra, trodde det skulle være mer action, men. Helt grei film @pikaDrar du ofte på kino?
pika Skrevet 5. desember 2016 #11935 Skrevet 5. desember 2016 5 minutter siden, Coronas skrev: Den var bra, trodde det skulle være mer action, men. Helt grei film @pikaDrar du ofte på kino? Okei... Nei, skulle gjerne dratt oftere @Coronas Hva spiser du vanligvis når du er på kino?
Coronas Skrevet 5. desember 2016 #11936 Skrevet 5. desember 2016 Akkurat nå, pika skrev: Okei... Nei, skulle gjerne dratt oftere @Coronas Hva spiser du vanligvis når du er på kino? Mest lakris. Men den baconsnacks'n var god da. @pika Skal du se på håndballkampen i kveld?.. vel snart hihi
pika Skrevet 5. desember 2016 #11937 Skrevet 5. desember 2016 42 minutter siden, Coronas skrev: Mest lakris. Men den baconsnacks'n var god da. @pika Skal du se på håndballkampen i kveld?.. vel snart hihi I see Naaii @Coronas Pleier du å se de fleste håndballkampene i julen?
Dr. A. Kula Skrevet 5. desember 2016 #11938 Skrevet 5. desember 2016 1 time siden, pika skrev: Pepperkaker Får se om det blir noe annet også - men tviler på at det blir noen flere sorter i år.. @Dr. A. Kula Hva har du spist til middag i dag? Var den bra?? "Kabbis", ris og grønnsaksblanding. @pika favorittmåltid?
annebanane Skrevet 5. desember 2016 #11939 Skrevet 5. desember 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 5.12.2016 den 16.13): @Moonwalker Endret 15. januar 2023 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 5. desember 2016 #11940 Skrevet 5. desember 2016 3 minutter siden, Moonwalker skrev: Klespoker kan være bra med noen jeg liker, men pengepoker er nok foretrekt. Vil jo vinne penger @Dr. A. Kula er du god til å lese andre da? Tar du folk i bløffer? Nope, går lett fem på, godtroende som jeg er. Lenge siden jeg har spilt Klespoker, og er nok en grunn til det når jeg tenker meg om. @Moonwalker fortsatt på tur?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå