Dr. A. Kula Skrevet 7. desember 2016 #12001 Skrevet 7. desember 2016 På 6.12.2016 den 9.43, pika skrev: Vaanskelig - er så mye som er godt! Meen kalkun, waldorfsalat, mandelpoteter og fløtesaus på nyttårsaften pleier å være noe av det beste jeg spiser ila året! @Dr. A. Kula Favorittdrikke? Har pleid å se på flere av julekalenderene - men hittil i år har det kun blitt Snøfall <3 @Coronas Hva ser du på? Nai @EpleDrue Hvis du skal drikke noe med alkohol i - hva foretrekker du å drikke da? Øl, gjerne mørkt og sterkt, men tar gjerne en alkoholfri variant om jeg vil være edru. Ellers er hjemmelaget juice bare helt nydelig. @pika har du laget hjemmelaget juice før? Samme til @EpleDrue, har du laget hjemmelaget epledrue juice?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 7. desember 2016 #12002 Skrevet 7. desember 2016 2 timer siden, Sphere skrev: Herlig! Fingret, nei. Eller, kanskje man kan kalle det det når man runker en fyr med to fingre? 😂 Og du har nok rett. Det er når buksa faller bøtteballetten starter. 😉 Hvis jeg ble gjenfødt ville jeg gitt mer faen i hva folk synes om meg helt fra begynnelsen av. Synd man skal bli godt voksen før man finner ut av slik. Men igjen, det er nok det som har formet meg til ham jeg er i dag. Og jeg liker ham. 😉 @Strixa Hva er det morsomste du har opplevd? Morsomste? Spør vanskelig du. Aner ikke. Alt for seriøs, vettu. @Sphere var du aktiv på Blink den gang det eksisterte?
Sphere Skrevet 7. desember 2016 #12003 Skrevet 7. desember 2016 22 minutter siden, Strixa skrev: Morsomste? Spør vanskelig du. Aner ikke. Alt for seriøs, vettu. @Sphere var du aktiv på Blink den gang det eksisterte? Jeg kom seint både på nett og mobil. Aktiv fyr. Svaret er "hva var blink"? @Strixa Var det en grunn til profilbildeskifte nå? 😜
Gjest Annetnavn_ Skrevet 7. desember 2016 #12004 Skrevet 7. desember 2016 1 minutt siden, Sphere skrev: Jeg kom seint både på nett og mobil. Aktiv fyr. Svaret er "hva var blink"? @Strixa Var det en grunn til profilbildeskifte nå? 😜 Gikk du glipp av Blink? Der har jeg hatt mye moro. Blink var Dagbladets nettsamfunn. Ble litt lei av at mange tror jeg er rødhåret fordi profilbildet var det. @Sphere hva ønsker du deg til jul?
Sphere Skrevet 7. desember 2016 #12005 Skrevet 7. desember 2016 1 minutt siden, Strixa skrev: Gikk du glipp av Blink? Der har jeg hatt mye moro. Blink var Dagbladets nettsamfunn. Ble litt lei av at mange tror jeg er rødhåret fordi profilbildet var det. @Sphere hva ønsker du deg til jul? Jeg vet jeg får det jeg ønsker meg til jul. En god gledesklem og et strålende smil fra poden. Det holder lenge for meg. @Strixa Hva er planene for nyttårsaften?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 7. desember 2016 #12006 Skrevet 7. desember 2016 43 minutter siden, Sphere skrev: Jeg vet jeg får det jeg ønsker meg til jul. En god gledesklem og et strålende smil fra poden. Det holder lenge for meg. @Strixa Hva er planene for nyttårsaften? Poden har en fin pappa! Ingen planer for nyttårsaften. Synes egentlig ikke den dagen er så stas og ofte er jeg lei av både mat og selskaper etter jul. @Sphere nevn en ting du mangler.
Sphere Skrevet 7. desember 2016 #12007 Skrevet 7. desember 2016 39 minutter siden, Strixa skrev: Poden har en fin pappa! Ingen planer for nyttårsaften. Synes egentlig ikke den dagen er så stas og ofte er jeg lei av både mat og selskaper etter jul. @Sphere nevn en ting du mangler. Jeg er egentlig fornøyd som singel, og det skal vel en del til for å endre den statusen, men det å ha den spesielle i livet sitt hadde vært godt. @Strixa Hva er ønskene dine for neste år?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 7. desember 2016 #12008 Skrevet 7. desember 2016 2 timer siden, Sphere skrev: Jeg er egentlig fornøyd som singel, og det skal vel en del til for å endre den statusen, men det å ha den spesielle i livet sitt hadde vært godt. @Strixa Hva er ønskene dine for neste år? Det skjer, bare vent å se! Neste års ønsker er mange. Lett å pøse på med klisjeer om helse, fred i verden og så videre, men jeg velger å nevne en konkret liten ting; utdanning. Jeg vil gjerne studere videre. @Sphere hva drømmer du skal skje i 2017?
Coronas Skrevet 7. desember 2016 #12009 Skrevet 7. desember 2016 12 timer siden, pika skrev: Jaa Jeg har egentlig ikke tålmodighet til å lese bøker, men kjøpte den nyeste Harry Potter-boka på engelsk og har klart å lese den (riktignok hatt en pause på noen uker nå da, men ) @Coronas Hvor mange bøker pleier du å lese ila ett år? Som regel en eller 3 bøker i løpet av sommeren. Spørs på hva som ellers skjer. Og da blir det krim helst. @pikaJulebrus eller juleøl på julaften?
pika Skrevet 7. desember 2016 #12010 Skrevet 7. desember 2016 6 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Øl, gjerne mørkt og sterkt, men tar gjerne en alkoholfri variant om jeg vil være edru. Ellers er hjemmelaget juice bare helt nydelig. @pika har du laget hjemmelaget juice før? Samme til @EpleDrue, har du laget hjemmelaget epledrue juice? Bare appelsinjuice egentlig - men hadde vært digg å ha en juicer! @Dr. A. Kula Hva er ditt favorittpålegg?
pika Skrevet 7. desember 2016 #12011 Skrevet 7. desember 2016 Akkurat nå, Coronas skrev: Som regel en eller 3 bøker i løpet av sommeren. Spørs på hva som ellers skjer. Og da blir det krim helst. @pikaJulebrus eller juleøl på julaften? Julebrus @Coronas Hva er din favoritjulebrus?
Coronas Skrevet 7. desember 2016 #12012 Skrevet 7. desember 2016 8 timer siden, Byjenta! skrev: @Coronas: Tv kanalen du ser mest på? Akkurat nå er det tv3 og håndball. Ellers blir det tv norge. Men ser ikke så mye på tv (burde kanskje si opp hele greien) holder meg til netflix og viaplay. @Byjenta!Fikk du med deg håndballkampen i kveld?
Coronas Skrevet 7. desember 2016 #12013 Skrevet 7. desember 2016 1 minutt siden, pika skrev: Julebrus @Coronas Hva er din favoritjulebrus? Drikker ikke noe særlig brus, bare mannebrus Men om jeg fikk velge, ville jeg tatt hansa sin julebrus (rød) Mest barndomsminner fra den. Fikk smake en lysebrun en her om dagen som ikke var så værst. Blir for mye kliss for meg, så en 3 sluker holder for meg. @pikaHar du bakt julekaker i år eller skal du? evt pepperkakehus?
Gjest EpleDrue Skrevet 7. desember 2016 #12014 Skrevet 7. desember 2016 18 timer siden, Strixa skrev: @EpleDrue hva skal du bli når du blir stor? Enda større! @Strixa Hvordan ville du reagert dersom en fremmed person kom bort til deg og spurte om du var Strixa fra Kvinneguiden? 15 timer siden, Coronas skrev: @EpleDrue Blir det storskjerm og kompiser i kveld under håndballkampen? Hva knasker du/dere på? Storskjerm i stuen! Sjokolade og chips, samt brus. @Coronas Hvordan skal juletreet pyntes? 12 timer siden, pika skrev: @EpleDrue Våkner du ofte på natta? Egentlig ikke, men det kan skje. @pika Kjenner du forskjell på Coca Cola light, zero og vanlig? 6 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Samme til @EpleDrue, har du laget hjemmelaget epledrue juice? Nei, men jeg burde kanskje gjøre det.. Leve opp til navnet osv. Fornøyd med de norske jentenes innsats i kveld, @Dr. A. Kula? @canacas Hvor ofte skifter du sokker?
Coronas Skrevet 7. desember 2016 #12015 Skrevet 7. desember 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Storskjerm i stuen! Sjokolade og chips, samt brus. @Coronas Hvordan skal juletreet pyntes? Er ikke helt sikker enda, har fått en katt til i hus, så dette blir en prøvelse ha ha ha. Men jeg tror jeg skal gå for hvite kuler og slikt. Må ut og kjøpe alt når det nærmer seg. @EpleDrue Fabeldyr bra? Skal du på kino i romjulen?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 7. desember 2016 #12016 Skrevet 7. desember 2016 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Enda større! @Strixa Hvordan ville du reagert dersom en fremmed person kom bort til deg og spurte om du var Strixa fra Kvinneguiden? Da hadde jeg blitt streng og sagt: "hvordan fant du ut av det?" @EpleDrue er du feminist?
Byjenta! Skrevet 7. desember 2016 #12017 Skrevet 7. desember 2016 40 minutter siden, Coronas skrev: Akkurat nå er det tv3 og håndball. Ellers blir det tv norge. Men ser ikke så mye på tv (burde kanskje si opp hele greien) holder meg til netflix og viaplay. @Byjenta!Fikk du med deg håndballkampen i kveld? Det gjorde jeg ikke. Er ikke overglad i håndball igrunn, og i hele ettermiddag og kveld har vi malt i nye huset vårt Holder på med oppussing. @Coronas Hvilken farge har stua de? 8 timer siden, Strixa skrev: Jula er det ribbe som gjelder. Jeg gleder meg @Byjenta! hva må jeg spørre deg om for at vi skal bli godt kjent? Godt spm... Og bra spm... Det kan være så mye. hehe. @Strixa Smakt sprengt ribbe? 7 timer siden, pika skrev: Å namm! Hmm.. det er så mye, men svarer Sarah Bernard Oh no! Laaangt i fra - tror aldri jeg har vært så treig som i år faktisk! @Byjenta! Har du mange å kjøpe gaver til i år? Ååå =) Det har jeg/vi. Mine foreldre, 3 søsken som er gift, 6 tantebarn, svigerforeldre, min forlovede, svigerinne, besteforeldrene hans og min mormor. =) @pika : Favoritt tv-serier?
Sphere Skrevet 7. desember 2016 #12018 Skrevet 7. desember 2016 1 time siden, Strixa skrev: Det skjer, bare vent å se! Neste års ønsker er mange. Lett å pøse på med klisjeer om helse, fred i verden og så videre, men jeg velger å nevne en konkret liten ting; utdanning. Jeg vil gjerne studere videre. @Sphere hva drømmer du skal skje i 2017? Jeg drømmer vel ikke så stort, egentlig. Men det hadde vært fint å få møte noen nye spennende mennesker. @Strixa Hva er din store styrke?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 7. desember 2016 #12019 Skrevet 7. desember 2016 8 minutter siden, Sphere skrev: Jeg drømmer vel ikke så stort, egentlig. Men det hadde vært fint å få møte noen nye spennende mennesker. @Strixa Hva er din store styrke? Det er jo en fin drøm, for hva er vi uten andre? Min størst styrke er min urokkelige tro på mennesker og på hva mennesker kan utrette. @Sphere hva er din største styrke? Og ikke bland inn minien din! Legg merke til jeg skrev største...
annebanane Skrevet 7. desember 2016 #12020 Skrevet 7. desember 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 5.12.2016 den 21.57): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå