Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, Byjenta! skrev:

Har planer om det etterhvert. Er alvorlig syk så må ta det litt og litt når jeg orker ;)

Er veldig glad i strawberry daiquiri. :)

@pika hvilken tid på døgnet liker du best?

Kvelden (og natta, men må dessverre legge meg før natta begynner i uka daaa)

@Byjenta! Er du flink til å legge deg (og sovne) tidlig?

25 minutter siden, Coronas skrev:

Jeg har bakt 2 slag, det får holde. Blir jo ikke spist. Og det er nesten billigere å kjøpe ting ferdig hihi,

@pikaHvilken høytid syns du er mest koselig?

Haha - true, koselig å bake da - meeen ja..

Liker nok jula best :hjerte:

@Coronas Hva har du drukket i dag? (alt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, Strixa skrev:

For tiden er jeg matlei. Vet ikke hva jeg skal lage til middag. Ikke lyst på noe.

@Byjenta! hva er det beste med jul?

Definitivt være med de du er glad i! Slappe av med dem:) hva med deg @Strixa?

18 timer siden, Moonwalker skrev:

Kjører bil en god del i måneden, men jeg har ikke en bil selv. Har eid en gullet av en skrotbil en gang da :nigo::ler: 

@Byjenta! spiller du lotto?

Det gjør jeg ikke nei :) gjør du? Og hva gjør du i dag? @Moonwalker

11 timer siden, pika skrev:

Kvelden (og natta, men må dessverre legge meg før natta begynner i uka daaa)

@Byjenta! Er du flink til å legge deg (og sovne) tidlig?

Nja... spørs litt i grunn. Legger meg som regel 11-12 i ukedagene :)

@pika verste maten du kan få?

Gjest EpleDrue
Skrevet
21 timer siden, pika skrev:

Oo, så flink! Hvor lang tid bruker du på det a?

@EpleDrue Hvordan ser du for deg livet ditt om 5 år?

Bruker egentlig bare 12-13 minutter, men siden jeg først jogger jogger jeg meg en lenger løype før jeg ankommer jobb. :) 

Jeg planlegger ikke så langt frem. Vet ikke hva som vil skje innen den tid, og vil ikke skuffe meg selv. Eneste jeg kan tenke meg er at jeg er i samme jobb, og helt sikkert lever det livet jeg lever i dag. :) @pika Har du alltid en plan B i livet? 

16 timer siden, JenniferA skrev:

@EpleDrue : jeg følger ikke med på EM. Følger du med på EM? :) 

Selvfølgelig ser jeg på EM! :nigo: Hva følger du med på av sport, @JenniferA?

13 timer siden, Strixa skrev:

@EpleDrue kommer du snart hjem igjen?

Jeg kommer hjem i morgen, kjære! Hva blir det til middag, @Strixa?

12 timer siden, Coronas skrev:

@EpleDrueHva syns du om håndballkampen i kveld?

Silje var rå! Resten var skuffende. Tok seg heldigvis sammen og gikk seirende ut av kampen. Håper på et bedre Norge mot Danmark på søndag. :) Utrolig deilig å slå Russland! @Coronas Synes du det kun burde være kvinnelige dommere i slike mesterskap? Eller er det ok at menn dømmer også?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
25 minutter siden, EpleDrue skrev:

Siden du har vært så lenge borte, så tenkte jeg noe skikkelig tradisjonelt, kjøttsuppe. Står og skreller potetene nå. Dessert tar vi som det kommer. Kanskje først?

@EpleDrue hva blir det beste med å komme hjem?

Skrevet
33 minutter siden, Byjenta! skrev:

Nja... spørs litt i grunn. Legger meg som regel 11-12 i ukedagene :)

@pika verste maten du kan få?

Lever!

@Byjenta! Er det mye mat du ikke liker?

16 minutter siden, EpleDrue skrev:

Bruker egentlig bare 12-13 minutter, men siden jeg først jogger jogger jeg meg en lenger løype før jeg ankommer jobb. :) 

Jeg planlegger ikke så langt frem. Vet ikke hva som vil skje innen den tid, og vil ikke skuffe meg selv. Eneste jeg kan tenke meg er at jeg er i samme jobb, og helt sikkert lever det livet jeg lever i dag. :) @pika Har du alltid en plan B i livet?

Har du ingen ønsker heller?

Nope, akkurat nå har jeg vel ingen plan A en gang :overrasket:

@EpleDrue Hva er det beste med å være singel?

Skrevet
2 timer siden, pika skrev:

Lever!

@Byjenta! Er det mye mat du ikke liker?

Nei, er ikke så kresen =) Er selvfølgelig noe jeg ikke liker, men er ikke mye. Hva med deg? =) 

@pika Hvilke steder i norge vil du besøke, og hvorfor??? 

Skrevet
7 timer siden, EpleDrue skrev:

Selvfølgelig ser jeg på EM! :nigo: Hva følger du med på av sport, @JenniferA?

Silje var rå! Resten var skuffende. Tok seg heldigvis sammen og gikk seirende ut av kampen. Håper på et bedre Norge mot Danmark på søndag. :) Utrolig deilig å slå Russland! @Coronas Synes du det kun burde være kvinnelige dommere i slike mesterskap? Eller er det ok at menn dømmer også?

Jeg følger ikke mye med på sport. Følger litt med på friidrett iblant. Jeg trener litt for velvære selv. Har drevet en del med friidrett opp gjennom tidene, så derfor liker jeg å følge litt med på den sporten :) 

Har du bakt til jul @EpleDrue ? :) 

Gjest EpleDrue
Skrevet (endret)
På Saturday, December 10, 2016 den 12.57, Strixa skrev:

Siden du har vært så lenge borte, så tenkte jeg noe skikkelig tradisjonelt, kjøttsuppe. Står og skreller potetene nå. Dessert tar vi som det kommer. Kanskje først?

@EpleDrue hva blir det beste med å komme hjem?

Hvilken dessert passer til kjøttsuppe? Og jeg vett flere av dere her inne kaller meg for guttungen, men jeg klarer faktisk å vente med dessert til etter middagen! :ph34r:

Beste med å komme hjem er helt klart muligheten til å være litt for seg selv. Slappe av uten mas. @Strixa Har du tent det tredje lyset i dag? Og blir det noe søndagsshopping i kveld?

På Saturday, December 10, 2016 den 13.05, pika skrev:

@EpleDrue Hva er det beste med å være singel?

Friheten. :) @pika Fotballkamp og håndballkamp i kveld! Har du handlet inn snacks? 

16 timer siden, JenniferA skrev:

Jeg følger ikke mye med på sport. Følger litt med på friidrett iblant. Jeg trener litt for velvære selv. Har drevet en del med friidrett opp gjennom tidene, så derfor liker jeg å følge litt med på den sporten :) 

Har du bakt til jul @EpleDrue ? :) 

Friidrett?? Endelig noen som forstår livet mitt:nigo: Driver selv på med friidrett. Fikk du med deg at Jakob I tok EM-gull i U20? Spennende!

Nei, jeg er heldig der. Bortskjemt. Min mor baker, og leverer på døren. Har du begynt julebaksten, @JenniferA?

Endret av EpleDrue
Skrevet
På 12/10/2016 den 0.28, pika skrev:

Haha - true, koselig å bake da - meeen ja..

Liker nok jula best :hjerte:

@Coronas Hva har du drukket i dag? (alt)

Jeg har drukket kaffe, vann, en øl og noen glass vin :) 

@pikaHva bestiller du i baren når du er ute?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
42 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hvilken dessert passer til kjøttsuppe? Og jeg vett flere av dere her inne kaller meg for guttungen, men jeg klarer faktisk å vente med dessert til etter middagen! :ph34r:

Beste med å komme hjem er helt klart muligheten til å være litt for seg selv. Slappe av uten mas. @Strixa Har du tent det tredje lyset i dag? Og blir det noe søndagsshopping i kveld?

Godt å høre du er mann nok til å vente. Ikke bry deg om hva @canacas sier, hun er bare misunnelig og drømmer om å være jentunge selv.

Deilig med ro og fred:)

Tredje lys er tent og sunget for. Viktig med sangen og, tre vers. Søndagsshopping? Ikke pokker! Jeg skal gjøre alt min makt for å unngå mer handling enn jeg strengt tatt må. @EpleDrue hva synes du egentlig om søndagsåpne butikker?

Skrevet
På 12/10/2016 den 12.29, EpleDrue skrev:

Silje var best ja :hoppe: Stemte på henne faktisk. Jeg syns det burde være kvinnelige dommere bare fordi det er kvinner som spiller hihi. Og det var så utrolig digg å slå Russland. De knakk jo helt sammen på slutten. Futten gikk ut av ballongen tydligvis :) 

@EpleDrueHvordan har 3.søndag i advent vært for deg så langt? Regner vel med at kampen ikke blir oversett i kveld? ;) 

Skrevet
På 10.12.2016 den 15.54, Byjenta! skrev:

Nei, er ikke så kresen =) Er selvfølgelig noe jeg ikke liker, men er ikke mye. Hva med deg? =) 

@pika Hvilke steder i norge vil du besøke, og hvorfor??? 

Bergen, for har ikke vært der :)

@Byjenta! Har du sett mye av Norge?

5 timer siden, EpleDrue skrev:

Friheten. :) @pika Fotballkamp og håndballkamp i kveld! Har du handlet inn snacks? 

Neeh, men har sjokolade da :P Ser ikke kampen - og tror ikke det blir noe håndball heller...

@EpleDrue Hva spiser du/dere til kampen(e)?

4 timer siden, Coronas skrev:

Jeg har drukket kaffe, vann, en øl og noen glass vin :) 

@pikaHva bestiller du i baren når du er ute?

Lennart, white russian eller vodka/battery

@Coronas Du bestiller Corona eller?

Skrevet
6 timer siden, EpleDrue skrev:

Friidrett?? Endelig noen som forstår livet mitt:nigo: Driver selv på med friidrett. Fikk du med deg at Jakob I tok EM-gull i U20? Spennende!

Nei, jeg er heldig der. Bortskjemt. Min mor baker, og leverer på døren. Har du begynt julebaksten, @JenniferA?

Nei jeg burde bli flinkere med å bake @EpleDrue :fnise:. Men mange i familien er flinke å bake, og de kom faktisk med litt god bakst til meg denne helgen. Lucky me!!!! :hjerte::hjerter:

Friidrett er gøy, men jeg får ikke så mye med meg annet enn lokalfriidrett. Hva er ditt beste resultat/ presentasjon innen friidrett? :) 

Skrevet
2 timer siden, pika skrev:

Bergen, for har ikke vært der :)

@Byjenta! Har du sett mye av Norge?

Det har jeg =) vært over store deler av norge.

Hvor i verden har du vært, og hvor vil du dra til? @pika

Skrevet
12 timer siden, pika skrev:

Lennart, white russian eller vodka/battery

@Coronas Du bestiller Corona eller?

Ja det er klart :) Men tar gjerne andre øl også.

@pikaHvordan er en perfekt søndag for deg?

Skrevet (endret)
På 11.12.2016 den 21.07, Byjenta! skrev:

Det har jeg =) vært over store deler av norge.

Hvor i verden har du vært, og hvor vil du dra til? @pika

Sverige, Danmark, Frankrike, (kjørt gjennom: Tyskland, Luxembourg, Belgia), USA, Spania, Portugal, Hellas, England. :)

Vil veldig gjerne til Italia (og veldig mange steder i Italia), Maldivene, Bali, Mauritius, Mexico, vil til flere steder i USA, vil tilbake til de fleste stedene jeg har vært!

Tror lista hadde vært kortere om du hadde spurt hvor jeg IKKE vil reise :P Vi gjerne reise maaasse!

@Byjenta! Hvor i verden har du vært?

22 timer siden, Coronas skrev:

Ja det er klart :) Men tar gjerne andre øl også.

@pikaHvordan er en perfekt søndag for deg?

Perfekt søndag hadde vært å slappe av med digg mat og se film i en god armkrok ;)

@Coronas Hvis du kunne reise hvor som helst i hele verden akkurat nå - hvor ville du da reist?

Endret av pika
Glemte England.....
Skrevet
På 12/5/2016 den 21.54, Dr. A. Kula skrev:

@canacas kan du tilgi meg?

Seff!

På 12/5/2016 den 15.56, toothfairy skrev:

Din gnom :scorpis: Jeg er for faen ikke gamlere enn epleskrotten! 

Vil ha verken eldre eller yngre. Svært vanskelig å oppfylle mitt krav ettersom jeg bare vedkjenner meg menn av samme årskull som meg selv!

@canacas Ser du litt meg og deg i denne vindunderlige mor-datter duoen her? :biggrin:

underwear.gif?w=786&h=442

Jepp, men du trenger ikke fortelle hele verden om min manko på undertøy sweetie. Vaskedag i dag! 

På 12/6/2016 den 21.42, Sphere skrev:

@canacas Hvem skulle spilt deg i storfilmen om livet ditt, og hvilken låt skulle vært filmmusikken?

Gwyneth selvsagt! Sia lager filmmusikken, Chandelier er hovedsang.. 

På 12/7/2016 den 22.53, EpleDrue skrev:

@canacas Hvor ofte skifter du sokker?

Det har du ingenting med! 

Skrevet
3 timer siden, pika skrev:

Sverige, Danmark, Frankrike, (kjørt gjennom: Tyskland, Luxembourg, Belgia), USA, Spania, Portugal, Hellas. :)

Vil veldig gjerne til Italia (og veldig mange steder i Italia), Maldivene, Bali, Mauritius, Mexico, vil til flere steder i USA, vil tilbake til de fleste stedene jeg har vært!

Tror lista hadde vært kortere om du hadde spurt hvor jeg IKKE vil reise :P Vi gjerne reise maaasse!

@Byjenta! Hvor i verden har du vært?

Høres bra ut! 

Jeg har vært mange ganger i Sverige, flere ganger i Danmark, Tyskland, Polen, England, Vært i Nederland, Spania, og USA :)

@pika hva jobber du med? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...