Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, pika skrev:

Neh, ikke ofte - skulle gjerne gjort det ganske ofte da :spise:

Jaa :nisselue: Har du?

@Byjenta! Hva er den beste/fineste julegaven du har fått?

Hmm, det er vanskelig å si. Liker alle julegavene jeg har fått =) Og ja, vi har alltid nisse, feirer med barn.

@pika: Favoritt ukedag?

14 timer siden, Moonwalker skrev:

Er ikke favorittsjangeren, men er en del av de som er bra :) 

@Byjenta! har du en eller flere pysjer du bruker til vanlig?

Har noen pysjer ja =) 

@Moonwalker Hvis du skulle hatt et annet yrke, hva ville det vært? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutter siden, Moonwalker skrev:

Litt av begge! Tar en juleturné :reise: 

@Dr. A. Kula pleier det være snø der du bor på julaften?

Jeg har alltid et bilde av snø på julaften i hodet mitt.:ph34r:

@Moonwalker hva er ditt største julegaveønske?

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 15.12.2016 den 13.27):

Endret av Moonwalker
Skrevet
26 minutter siden, Moonwalker skrev:

Om jeg skulle byttet yrke og utdanning så hadde jeg havnet i mediasektoren. Akkurat hvor vet jeg ikke, men det er en viss sjanse for at jeg hadde vært journalist eller medieviter.

@Byjenta! Hvor langt hår har du? Og hva vil du definere som langt hår?

Aha =) Har til litt under skuldrene nå, langt hår definerer jeg som fra skuldrene ca og ned =) 

hva med deg?

@Moonwalker har du prøvd mange hårfarger, og hva er din naturlige??? 

Gjest EpleDrue
Skrevet
8 timer siden, pika skrev:

@EpleDrue Er du veldig opptatt av sengetøy?

Haha. Jaja, spesielt flanell. Liker du silkesengetøy, @pika?

8 timer siden, *Maja* skrev:

Jeg ser du er mann. Hvordan havna du her inne egentlig?

Åh, du er alt for snill! Alle andre på Kvinneguiden sier jeg er en guttunge. Tusen takk! :nigo:Jeg havnet her etter tvang fra mine kollegaer (som er kvinner da). Plutselig ble det gøy å være med i spørretråden, så da ble jeg værende her. @*Maja* Synes du det er ok at vi MENN er her inne med dere?

6 timer siden, Strixa skrev:

Flinke, lillegutt! Her går det i skiver med diverse pålegg. Driiiiitkjedelig.

Oi, steikje for et vanskelig spørsmål. Vet ikke om jeg har et godt svar, for dette spørsmålet er av etisk og filosofisk art. Alt liv er dyrebart, og til syvende og sist er vi vel dyr vi også, kanskje? Alle levende ting bør behandles med respekt. Jeg spiser dyr og er sikkert med på å finansiere en næring som ikke alltid opptrer like ryddig, hva vet jeg? Jeg tenker også at terskelen for å ta et liv er forskjellig for mennesker og dyr. Egentlig så ønsker jeg å si ja, men jeg lever ikke sånn og er heller ikke helt sikker på om ja, er rett svar. Jeg er heller ikke sikker på om det er feil. @EpleDrue var det egentlig et svar??? Hva tenker du om saken? Og hvorfor spurte du om akkurat det?

Pålegg? Ikke svett ost? :( 

Det var vel en form for svar det der, ja. Jeg tenker nok veldig likt deg, uten at jeg ønsker å gå inn i detaljer ang den saken. Hehehe. Jeg gikk tom for spørsmål, så jeg tenkte hvorfor ikke finne ut hva du synes om den saken. @Strixa Hva ønsker du at jeg spør deg om?

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 15.12.2016 den 14.50):

Endret av Moonwalker
Gjest Annetnavn_
Skrevet
3 timer siden, EpleDrue skrev:

Pålegg? Ikke svett ost? :( 

Det var vel en form for svar det der, ja. Jeg tenker nok veldig likt deg, uten at jeg ønsker å gå inn i detaljer ang den saken. Hehehe. Jeg gikk tom for spørsmål, så jeg tenkte hvorfor ikke finne ut hva du synes om den saken. @Strixa Hva ønsker du at jeg spør deg om?

Svett ost er vel også pålegg? Den er i alle fall en klassiker blant mine kolleger og jeg.

Så fordi du ikke kommer på noe å spørre om, så ber du meg komme på et spørsmål? @EpleDrue kan man kalle det ansvarsfraskrivelse eller er det bare slapphet?

Skrevet
9 timer siden, Moonwalker skrev:

Om jeg skulle byttet yrke og utdanning så hadde jeg havnet i mediasektoren. Akkurat hvor vet jeg ikke, men det er en viss sjanse for at jeg hadde vært journalist eller medieviter.

@Byjenta! Hvor langt hår har du? Og hva vil du definere som langt hår?

JuleGAVEønske, ja. Hmmm. Det ville vært et betalt år hvor jeg kan reise, prøve mye nytt og styre på som jeg vil. Nå er deg lite realistisk da, så i år er det ønsket heller blitt til sengetøy i bambus viskose. Det er så godt å ligge i :rodmer: men kjenner jeg folket rett så blir det ønsket omgjort til til virkelighet på noen år. Får ofte det jeg ønsket meg for et par år siden (og ikke særlig nå lenger) til julegave :ler: 

@Dr. A. Kula hva er ditt største juleønske?

Siden du ikke presiserer gave, i motsetning til meg, så er nok ønsket for tiden å få kjenne seg verdsatt. Føle seg elsket - ubetinget. Som familie har vi en del ballast som har satt dype spor og preger dagliglivet mer enn det burde. Og kjærligheten settes stadig på prøve. Men vi holder ut og jobber så godt vi kan.

@Moonwalker hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra? 

Skrevet

*lure på om noen faktisk sitter og loggfører alle svarene*  :ninja:  

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Vent litt .. trenger mer blekk :opplyser: 

• Liker 2
Skrevet

(åhh...skulle ikke ha spurt høyt om det derre der)   Sorry, Rumlen.  :ohmy:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

@Hoppetaujenta og jeg skulle jo gi deg blekk i julegave..:nigo:

Åh .. vel, får nok bruk for det også :Nikke: 

• Liker 2
Gjest EpleDrue
Skrevet
2 timer siden, Strixa skrev:

Så fordi du ikke kommer på noe å spørre om, så ber du meg komme på et spørsmål? @EpleDrue kan man kalle det ansvarsfraskrivelse eller er det bare slapphet?

Jeg vil si jeg er ganske smart som lar deg velge spørsmål. @Strixa Hvor mange julefilmer har du sett til nå? 

Skrevet

Ingen gaver til meg nei. :)  @Rumle: skal du være hjemme alene hos deg selv på julaften, slik som jeg? 

Skrevet
22 timer siden, EpleDrue skrev:

Ingen kommentar.:ph34r: @Coronas Skal menn ha på seg dress på julaften? 

He he litt hemmelig i dag? ;)  

Menn trenger ikke dress på julaften for min del. Kommer an på settingen. Men dongeri og blazer er helt ok eller bare en bukse med skjorte og slips.

@EpleDrue Må damer ha på kjole på julaften? Rød?

Skrevet
15 timer siden, pika skrev:

Jeg vet ikke helt enda :ohmy: men kanskje noe opplevelse av noe slag (konsert e.l.)

@Coronas Hvor mange barn har du?

Jeg har bare et barn som er voksen og flyttet hjemmefra. 

@pika Er familieliv viktig for deg?

Skrevet
12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

:ph34r:

18 timer siden, EpleDrue skrev:

Haha. Jaja, spesielt flanell. Liker du silkesengetøy, @pika?

haha :P

Vet ikke om jeg har prøvd silkesengetøy - har vel bare bomullssengetøy tror jeg :) (det jeg har på nå kjennes nesten ut som en blading av silke og flanell da - så kanskje jeg må sjekke hva det står på den derre lappen :P )

@EpleDrue Betaler jobben din telefonregningen for deg?

12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ingen gaver til meg nei. :)  @Rumle: skal du være hjemme alene hos deg selv på julaften, slik som jeg? 

@Hoppetaujenta Skal du være hjemme hos @Rumle på julaften? :fnise: (hahaa)

12 timer siden, Coronas skrev:

Jeg har bare et barn som er voksen og flyttet hjemmefra. 

@pika Er familieliv viktig for deg?

Hmm.. Hvordan da tenker du? :)

@Coronas Hva drikker du til julematen?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...