pika Skrevet 20. desember 2016 #12241 Skrevet 20. desember 2016 22 timer siden, Byjenta! skrev: Jeg er vandt med å pynte juletreet i begynnelsen av desember Vi skal ikke ha opp juletre i år, vi er ikke hjemme. Men vi har plastikk @pika favoritt dyr? I see Katt tror jeg @Byjenta! Bruker du sminke hver dag?
Byjenta! Skrevet 20. desember 2016 #12242 Skrevet 20. desember 2016 4 timer siden, pika skrev: I see Katt tror jeg @Byjenta! Bruker du sminke hver dag? Det gjør jeg. Duda? @glad i å pynte med nisser @pika?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. desember 2016 #12243 Skrevet 21. desember 2016 På Monday, December 19, 2016 den 10.01, pika skrev: @EpleDrue Hva skal du på nyttårsaften? Ingen planer for nyttårsaften. Hvor anbefaler du nyttårsfeiring, @pika?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #12244 Skrevet 21. desember 2016 @EpleDrueHva jobber du som? Anonymkode: 7deea...edc
Gjest Cyrus Skrevet 21. desember 2016 #12245 Skrevet 21. desember 2016 @EpleDrue Tror du du kommer til å få noen skuffende julegaver i år? @Lady Har du planer om noen nyttårsforsetter? @incognita Ditt tips for sprø svor? @Overrasket Når var sist du satt på en sykkel? @JenniferA Hvor mange hodeputer sover du med?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. desember 2016 #12246 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, Svinepels skrev: @EpleDrue Tror du du kommer til å få noen skuffende julegaver i år? Nei, det tror jeg absolutt ikke. @Svinepels Er du ferdig med alle julegavene? Og hva synes du om at noen butikker har laget egne "mannfolk-parkering?" @Strixa Er du god i hoderegning? @Lady Har du også fått årets influensa? @Daybreak Hvordan går det med deg? @BethD Hva har vært det beste i 2016?
Gjest canacas Skrevet 21. desember 2016 #12247 Skrevet 21. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: @EpleDrueHva jobber du som? Anonymkode: 7deea...edc Dette tror jeg er besvart tidligere. Han er min støttekontakt. Får sin lønn i himmelen.
pika Skrevet 21. desember 2016 #12248 Skrevet 21. desember 2016 (endret) 10 timer siden, Byjenta! skrev: Det gjør jeg. Duda? @glad i å pynte med nisser @pika? Nei, ikke hver dag. Tja, jeg liker å pynte til jul og har noen nisser men det er vel kanskje andre ting jeg foretrekker fremfor nisser @Byjenta! Er nyttårsantrekket klart? 8 timer siden, EpleDrue skrev: Ingen planer for nyttårsaften. Hvor anbefaler du nyttårsfeiring, @pika? Nå har jeg kun feiret på østlandet selv, men jeg vil tro det å reise til ett annet land enn Norge for å feire nyttårsaften er veldig ålreit egentlig! @EpleDrue Hvor tror du det er gøy å feire nyttårsaften? Endret 21. desember 2016 av pika
Byjenta! Skrevet 21. desember 2016 #12249 Skrevet 21. desember 2016 51 minutter siden, pika skrev: Nei, ikke hver dag. Tja, jeg liker å pynte til jul og har noen nisser men det er vel kanskje andre ting jeg foretrekker fremfor nisser @Byjenta! Er nyttårsantrekket klart? Ikke ennå, blir ny kjole til det. Enndu? @pika mye å gjøre før jul?
pika Skrevet 21. desember 2016 #12250 Skrevet 21. desember 2016 26 minutter siden, Byjenta! skrev: Ikke ennå, blir ny kjole til det. Enndu? @pika mye å gjøre før jul? Aaaner ikke, men vet ikke hva jeg skal en gang enda da Tjaa, er ikke helt feridg med julegavene enda og jobber fortsatt så skal ikke ligge på sofaen med det første nei @Byjenta! Er du fornøyd med årets julegaver(de du skal gi bort altså)?
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2016 #12251 Skrevet 21. desember 2016 @Rumle: Har du i det hele tatt sovet i natt? 1
Rumle Skrevet 21. desember 2016 #12252 Skrevet 21. desember 2016 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: @Rumle: Har du i det hele tatt sovet i natt? Det har jeg - i mange timer faktisk Har du? 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2016 #12253 Skrevet 21. desember 2016 Her må man linke til noen vettu, men jeg tar sjansen på at det var til @Hoppetraujenta og svarer: Jeg la meg til sist og sov bittelitt, men i hovedsak ikke, så jeg sto opp igjen. Kanskje tre timers søvn. @Rumle og @Sola de, @AnonymBruker og @Zenobia: sover dere mindre nå i desember? 1
Sola de Skrevet 21. desember 2016 #12254 Skrevet 21. desember 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Her må man linke til noen vettu, men jeg tar sjansen på at det var til @Hoppetraujenta og svarer: Jeg la meg til sist og sov bittelitt, men i hovedsak ikke, så jeg sto opp igjen. Kanskje tre timers søvn. @Rumle og @Sola de, @AnonymBruker og @Zenobia: sover dere mindre nå i desember? 1
Gjest Cyrus Skrevet 21. desember 2016 #12255 Skrevet 21. desember 2016 3 timer siden, EpleDrue skrev: Nei, det tror jeg absolutt ikke. @Svinepels Er du ferdig med alle julegavene? Og hva synes du om at noen butikker har laget egne "mannfolk-parkering?" Alt er pakket og klart til å legges under treet. Jeg har ikke hørt om dette fenomenet, har du lyst til å fortelle meg hva det dreier seg om?
Byjenta! Skrevet 21. desember 2016 #12256 Skrevet 21. desember 2016 3 timer siden, pika skrev: Aaaner ikke, men vet ikke hva jeg skal en gang enda da Tjaa, er ikke helt feridg med julegavene enda og jobber fortsatt så skal ikke ligge på sofaen med det første nei @Byjenta! Er du fornøyd med årets julegaver(de du skal gi bort altså)? Ånei De er jeg veldig fornøyd med ja =) Hva med deg? Mange å gi til i år? @pika og liker du å pakke inn gaver?
Gjest Overrasket Skrevet 21. desember 2016 #12257 Skrevet 21. desember 2016 7 timer siden, Svinepels skrev: @Overrasket Når var sist du satt på en sykkel? Ikke siden Sissel Kyrkjebø deltok i Melodi Gran Prix. Ville du heller vært første svinepels på månen eller første svinepels til å oppdage en kreftkur?
Zenobia Skrevet 21. desember 2016 #12258 Skrevet 21. desember 2016 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Her må man linke til noen vettu, men jeg tar sjansen på at det var til @Hoppetraujenta og svarer: Jeg la meg til sist og sov bittelitt, men i hovedsak ikke, så jeg sto opp igjen. Kanskje tre timers søvn. @Rumle og @Sola de, @AnonymBruker og @Zenobia: sover dere mindre nå i desember? Sover som vanlig
Gjest Cyrus Skrevet 21. desember 2016 #12259 Skrevet 21. desember 2016 34 minutter siden, Overrasket skrev: Ikke siden Sissel Kyrkjebø deltok i Melodi Gran Prix. Ville du heller vært første svinepels på månen eller første svinepels til å oppdage en kreftkur? Første svinepels på månen er jo en ting som kun gagner meg og mitt ego, mens en kreftkur vil kunne gi liv til millioner av mennesker... Jeg ville vært første svinepels på månen. Trenger man å pynte den siden av juletreet som står inn mot veggen?
Gjest Overrasket Skrevet 21. desember 2016 #12260 Skrevet 21. desember 2016 (endret) 15 minutter siden, Svinepels skrev: Første svinepels på månen er jo en ting som kun gagner meg og mitt ego, mens en kreftkur vil kunne gi liv til millioner av mennesker... Jeg ville vært første svinepels på månen. Trenger man å pynte den siden av juletreet som står inn mot veggen? Siden juletreet som oftest er rundt har det bare en side og derfor må alt pyntes. @incognita @minister-mio @Strixa @Lafemmemauvaise @Svinepels @gjestvest @Fredsmegleren Hvem av dere kan først svare på "Hva er likheten mellom en ravn og et skrivebord?" Endret 21. desember 2016 av Overrasket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå