Gjest Annetnavn_ Skrevet 26. desember 2016 #12341 Skrevet 26. desember 2016 30 minutter siden, EpleDrue skrev: Spør Kvinneguidens datingekspert @canacas Jeg kan ikke svare på slike ting. @Strixa Hva synes du om silkeboxere til menn? Hun? Hun har i alle fall IKKE peiling på sånt... ikke sant, @canacas Vanskelig for meg å svare på, har aldri prøvd silkeboksere for menn. @EpleDrue hva synes du om hofteholdere og strømper?
Byjenta! Skrevet 26. desember 2016 #12342 Skrevet 26. desember 2016 2 minutter siden, pika skrev: Så bra! Høres ut som du fikk maasse fint! Neeii :/ Jeg har ikke fått sett så mange @Byjenta! Har du? Er det noen du MÅ se? Det gjorde jeg/vi Nja, narnia er koselig, hjelp det er juleferie, ellers så ser jeg på litt forskjellig =) flåklypa, harry potter, osv... =) @pika åssen er været hos deg?
applestories Skrevet 26. desember 2016 #12343 Skrevet 26. desember 2016 19 minutter siden, Byjenta! skrev: Så hyggelig Jeg og vi fikk masse fint, utrolig masse fint! Det har vi =) Hva med deg? @applestories Vi har egentlig ikke spesielle tradisjoner lenger, men det blir liksom det samme som skjer hvert år. 2. juledag er det fiskemiddag og storm, slår til i år også ser det ut som, krysser ihvertfall fingrene
pika Skrevet 26. desember 2016 #12344 Skrevet 26. desember 2016 9 minutter siden, Byjenta! skrev: Det gjorde jeg/vi Nja, narnia er koselig, hjelp det er juleferie, ellers så ser jeg på litt forskjellig =) flåklypa, harry potter, osv... =) @pika åssen er været hos deg? Fikk noen koselige filmtips der ja! Nå er det blåhimmel og sol(+(gammel) snø i hagen ) @Byjenta! Har du sett den nye verjsonen av Reisen til Julestjernen? Hva syns du isåfall?
Byjenta! Skrevet 26. desember 2016 #12345 Skrevet 26. desember 2016 4 minutter siden, applestories skrev: Vi har egentlig ikke spesielle tradisjoner lenger, men det blir liksom det samme som skjer hvert år. 2. juledag er det fiskemiddag og storm, slår til i år også ser det ut som, krysser ihvertfall fingrene Kos da =) 1 minutt siden, pika skrev: Fikk noen koselige filmtips der ja! Nå er det blåhimmel og sol(+(gammel) snø i hagen ) @Byjenta! Har du sett den nye verjsonen av Reisen til Julestjernen? Hva syns du isåfall? Tror ikke jeg har det nei =) @pika Sett på Fantastic beast and where to find them...? =)
pika Skrevet 26. desember 2016 #12346 Skrevet 26. desember 2016 6 minutter siden, Byjenta! skrev: Kos da =) Tror ikke jeg har det nei =) @pika Sett på Fantastic beast and where to find them...? =) Den er gasnke bra egentlig Nei - er det en film? Bra? @Byjenta! Fikk du julestrømpe?
Gjest EpleDrue Skrevet 26. desember 2016 #12347 Skrevet 26. desember 2016 1 time siden, pika skrev: @EpleDrue Hva er din favoritt julesang? Går for little drummer boy. @pika Er du mett på julemat og julekaker nå? Eller har du plass til mer? 54 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue enkel eller dobbel Windsor (slipsknute)? Jeg er enda ung, så enkel holder for nå. Måtte knytte slipset til 4 andre på lørdag, hva skjer med denne generasjonen? Sløyfe har jeg ikke lært meg enda. Er dette selvlært, YouTube-lært eller har du lært av din far, @Dr. A. Kula? 49 minutter siden, Strixa skrev: Hun? Hun har i alle fall IKKE peiling på sånt... ikke sant, @canacas Vanskelig for meg å svare på, har aldri prøvd silkeboksere for menn. @EpleDrue hva synes du om hofteholdere og strømper? Du har rett. Hun kan ingenting. Hva er en hofteholder? Strømpebukse er fint så lenge den ikke har hull i seg. Men det er utrolig lite sexy å se en kvinne ta på seg strømpebuksen. Det er kanskje sexy de første 2 cm, deretter ser det nesten ut som en form for ekstremsport. @Strixa Er strømpebukse en forbruksvare? Og bruker du "hold in"?
pika Skrevet 26. desember 2016 #12348 Skrevet 26. desember 2016 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Går for little drummer boy. @pika Er du mett på julemat og julekaker nå? Eller har du plass til mer? Jeg er ikke så veldig glad i julemat (altså ribbe, medisterkaker etc), men spiser gjerne kalkun og sånn da Har spist mer enn nok julekaker, men regner med jeg klarer å trøkke i meg enda mer før året er over @EpleDrue Hva er det beste du spiser i jula?
Gjest EpleDrue Skrevet 26. desember 2016 #12349 Skrevet 26. desember 2016 2 minutter siden, pika skrev: @EpleDrue Hva er det beste du spiser i jula? Pinnekjøtt! Og kalkun da, men det spiser jeg oftere så pinnekjøtt blir litt mer spesielt. @pika Blir det kalkun på nyttår?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 26. desember 2016 #12350 Skrevet 26. desember 2016 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Du har rett. Hun kan ingenting. Hva er en hofteholder? Strømpebukse er fint så lenge den ikke har hull i seg. Men det er utrolig lite sexy å se en kvinne ta på seg strømpebuksen. Det er kanskje sexy de første 2 cm, deretter ser det nesten ut som en form for ekstremsport. @Strixa Er strømpebukse en forbruksvare? Og bruker du "hold in"? Hofteholder og strømper: https://www.colourbox.dk/billede/sorte-stroemper-og-hofteholder-torso-i-vand-billede-2534925 Jeg bruker ikke så ofte hele strømpebukser, kommer litt an på antrekket. Har jeg antrekk som krever at jeg må gå truseløs fordi sømmene vil synes, blir det strømpebukser. De kan gjerne være hold inn her og der+ løft rumpa opp noen hakk. Ellers går det i stay-ups eller hofteholder og strømper. @EpleDrue tenker du at men skal se på når strømpebuksa går på? Er det ikke et større poeng i å se på når den skal av?
pika Skrevet 26. desember 2016 #12351 Skrevet 26. desember 2016 10 minutter siden, EpleDrue skrev: Pinnekjøtt! Og kalkun da, men det spiser jeg oftere så pinnekjøtt blir litt mer spesielt. @pika Blir det kalkun på nyttår? Jeg aaner ikke hva jeg skal på nyttårsaften så det vet jeg ikke @EpleDrue Er Waldrofsalat noe av det beste du vet? (siden det er både epler og druer i tenker jeg)... 1
Byjenta! Skrevet 26. desember 2016 #12352 Skrevet 26. desember 2016 57 minutter siden, pika skrev: Den er gasnke bra egentlig Nei - er det en film? Bra? @Byjenta! Fikk du julestrømpe? Både film og en bok, og ja filmen er kjempe bra Liten bailys flaske, slik bitte liten søt en, sjokolade og marsipan fra tyskland, foundation, skum @pika glad i dyr?
Dr. A. Kula Skrevet 26. desember 2016 #12353 Skrevet 26. desember 2016 25 minutter siden, EpleDrue skrev: Går for little drummer boy. @pika Er du mett på julemat og julekaker nå? Eller har du plass til mer? Jeg er enda ung, så enkel holder for nå. Måtte knytte slipset til 4 andre på lørdag, hva skjer med denne generasjonen? Sløyfe har jeg ikke lært meg enda. Er dette selvlært, YouTube-lært eller har du lært av din far, @Dr. A. Kula? Du har rett. Hun kan ingenting. Hva er en hofteholder? Strømpebukse er fint så lenge den ikke har hull i seg. Men det er utrolig lite sexy å se en kvinne ta på seg strømpebuksen. Det er kanskje sexy de første 2 cm, deretter ser det nesten ut som en form for ekstremsport. @Strixa Er strømpebukse en forbruksvare? Og bruker du "hold in"? Må vel svare selvlært. fulgte med en bruksanvisning i form av tegninger på den første jeg kjøpte meg. Ikke brukt YouTube (fantes nok ikke da) og far lever ikke lenger. @EpleDrue hvor mye planlegger du å bruke på nyttårsfyrverkeri, og hvor mye over budsjett pleier du å ende opp med?
pika Skrevet 26. desember 2016 #12354 Skrevet 26. desember 2016 8 minutter siden, Byjenta! skrev: Både film og en bok, og ja filmen er kjempe bra Liten bailys flaske, slik bitte liten søt en, sjokolade og marsipan fra tyskland, foundation, skum @pika glad i dyr? Så hyggelig da! Ja, forsåvidt - har ingen da. @Byjenta! Er du? Og har du dyr?
Gjest EpleDrue Skrevet 26. desember 2016 #12355 Skrevet 26. desember 2016 22 minutter siden, Strixa skrev: Hofteholder og strømper: https://www.colourbox.dk/billede/sorte-stroemper-og-hofteholder-torso-i-vand-billede-2534925 Jeg bruker ikke så ofte hele strømpebukser, kommer litt an på antrekket. Har jeg antrekk som krever at jeg må gå truseløs fordi sømmene vil synes, blir det strømpebukser. De kan gjerne være hold inn her og der+ løft rumpa opp noen hakk. Ellers går det i stay-ups eller hofteholder og strømper. @EpleDrue tenker du at men skal se på når strømpebuksa går på? Er det ikke et større poeng i å se på når den skal av? Ok, det har jeg sett på film, aldri i virkeligheten. Wonder why.. Det kan jo bli ganske sexy, tror jeg. Jo, jeg vil tro det ville vært mer sexy å se på når strømpebuksen skal av, men som du vet så dater jeg ikke. Når du ligger på badestranda (siden du bor i sør) titter du ofte på menn i bar overkropp da, @Strixa? 13 minutter siden, pika skrev: Jeg aaner ikke hva jeg skal på nyttårsaften så det vet jeg ikke @EpleDrue Er Waldrofsalat noe av det beste du vet? (siden det er både epler og druer i tenker jeg)... Arranger fest! Med ekte champagne. Det er den beste salaten jeg vet om, kun fordi den inneholder epler og druer. @pika Hva drakk du på julaften? 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue hvor mye planlegger du å bruke på nyttårsfyrverkeri, og hvor mye over budsjett pleier du å ende opp med? Jeg kjøper ikke fyrverkeri. @Dr. A. Kula Er fyrverkeri must hos dere?
Dr. A. Kula Skrevet 26. desember 2016 #12356 Skrevet 26. desember 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Ok, det har jeg sett på film, aldri i virkeligheten. Wonder why.. Det kan jo bli ganske sexy, tror jeg. Jo, jeg vil tro det ville vært mer sexy å se på når strømpebuksen skal av, men som du vet så dater jeg ikke. Når du ligger på badestranda (siden du bor i sør) titter du ofte på menn i bar overkropp da, @Strixa? Arranger fest! Med ekte champagne. Det er den beste salaten jeg vet om, kun fordi den inneholder epler og druer. @pika Hva drakk du på julaften? Jeg kjøper ikke fyrverkeri. @Dr. A. Kula Er fyrverkeri must hos dere? Er ikke et must. Men liker å ha en enkel blandingspakke med litt småtteri til å korte ventetiden for ungene. Stjerneskudd er derimot et must. @EpleDrue hvem blir første som får Godt Nyttårshilsen fra deg når vi bikker over i 2017?
pika Skrevet 26. desember 2016 #12357 Skrevet 26. desember 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Arranger fest! Med ekte champagne. Det er den beste salaten jeg vet om, kun fordi den inneholder epler og druer. @pika Hva drakk du på julaften? Tjæ, kanskje - men føler det er litt for sent Tehe Jeg drakk rødvin @EpleDrue Hvor lenge har du vært singel?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 26. desember 2016 #12358 Skrevet 26. desember 2016 53 minutter siden, EpleDrue skrev: Ok, det har jeg sett på film, aldri i virkeligheten. Wonder why.. Det kan jo bli ganske sexy, tror jeg. Jo, jeg vil tro det ville vært mer sexy å se på når strømpebuksen skal av, men som du vet så dater jeg ikke. Når du ligger på badestranda (siden du bor i sør) titter du ofte på menn i bar overkropp da, @Strixa? Man kan da se strømpebuksa falle uten å ha datet, eller? Noen manneoverkropper er litt vanskeligere å ignorere enn andre, men i det store og hele er de fleste menn på badestranda ikke så voldsomt spennende å se på. @EpleDrue hva legger du mest merke til med kvinner på stranda?
chouette Skrevet 26. desember 2016 #12359 Skrevet 26. desember 2016 På 23.12.2016 den 11.33, EpleDrue skrev: Selvfølgelig spanderte jeg på min kjære mor! Spanderer på alle jeg. @toothfairy Er det en selvfølge at mannen(evt gutten) spanderer på første date? Ingen selvfølge. Spanderer gjerne på meg selv. Er tross alt kvinne av det 21.århundre. Men det er litt småsexy å bli spandert på også. @EpleDrue tror du jeg hadde vært en flink sykepleier?
annebanane Skrevet 26. desember 2016 #12360 Skrevet 26. desember 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 24.12.2016 den 16.42): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå