annebanane Skrevet 31. desember 2016 #12401 Skrevet 31. desember 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 26.12.2016 den 21.34): @Moonwalker har du en favoritt hunderase? Endret 21. august 2022 av Moonwalker
annebanane Skrevet 31. desember 2016 #12402 Skrevet 31. desember 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 31.12.2016 den 11.22): @Moonwalker Hvordan er formen? Endret 21. august 2022 av Moonwalker
Gjest EpleDrue Skrevet 31. desember 2016 #12403 Skrevet 31. desember 2016 37 minutter siden, Strixa skrev: Hva hvis Liverpool ikke tar 3 poeng? Jeg lærte å svømme da jeg var sju år. @EpleDrue lange timer på stranda eller action i vannsklier? Selvfølgelig tar Liverpool 3 poeng. Ferdig snakka. Nei, altså. Jeg er jo bare en guttunge, så da må jeg jo si action i vannsklier. @Strixa Hvilken form for action liker du best? 16 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Har du tradisjon for pinnekjøtt på nyttårsaften også? Nei, nyttår skal det være kalkun. @Moonwalker Hvor mange enheter alkohol skal du drikke i kveld?
annebanane Skrevet 31. desember 2016 #12404 Skrevet 31. desember 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 31.12.2016 den 12.23): Endret 21. august 2022 av Moonwalker
Gjest Annetnavn_ Skrevet 31. desember 2016 #12405 Skrevet 31. desember 2016 7 minutter siden, EpleDrue skrev:Selvfølgelig tar Liverpool 3 poeng. Ferdig snakka. Nei, altså. Jeg er jo bare en guttunge, så da må jeg jo si action i vannsklier. @Strixa Hvilken form for action liker du best? Ok, hvis du sier det så... Jeg er ingen jentunge, men jeg liker også vannsklier best Action jeg liker best? @EpleDrue kommer du til å se deg tilbake og gjøre opp regnskap når året går mot slutten?
Gjest EpleDrue Skrevet 31. desember 2016 #12406 Skrevet 31. desember 2016 10 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Blir nyttår tilbringet med venner eller familie? Familie. @Moonwalker Hva serverer du i kveld? 7 minutter siden, Strixa skrev: Ok, hvis du sier det så... Jeg er ingen jentunge, men jeg liker også vannsklier best Action jeg liker best? @EpleDrue kommer du til å se deg tilbake og gjøre opp regnskap når året går mot slutten? Hoho! Nei, jeg er singel så da slipper jeg det. @Strixa Skal jeg ha på meg dress i kveld, eller holder det med t-skjorte? (Og bukse selvfølgelig).
Gjest Annetnavn_ Skrevet 31. desember 2016 #12407 Skrevet 31. desember 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Hoho! Nei, jeg er singel så da slipper jeg det. @Strixa Skal jeg ha på meg dress i kveld, eller holder det med t-skjorte? (Og bukse selvfølgelig). Man kan da gjøre opp regnskap for egen del...? Aner ikke. Kommer an på hva slags etablissement du skal på i kveld. @EpleDrue hva tror du de andre du skal være med skal gå i?
Gjest EpleDrue Skrevet 31. desember 2016 #12408 Skrevet 31. desember 2016 Akkurat nå, Strixa skrev: Man kan da gjøre opp regnskap for egen del...? Aner ikke. Kommer an på hva slags etablissement du skal på i kveld. @EpleDrue hva tror du de andre du skal være med skal gå i? Nei, trengs ikke det. Jeg har da kontroll. Kanskje når jeg blir voksen Jeg tror det blir dress og kjole. Blir det strømpebukse i kveld, @Strixa?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 31. desember 2016 #12409 Skrevet 31. desember 2016 Wow, kontroll! Kan du lære meg hvordan kontrollere livet? Om det blir strømpebukse eller strømper og hofteholder? Skulle du likt å vite. @EpleDrue hva tror du passe best under "den lille sorte"?
annebanane Skrevet 31. desember 2016 #12410 Skrevet 31. desember 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 31.12.2016 den 12.47): @EpleDrue Endret 21. august 2022 av Moonwalker
Dr. A. Kula Skrevet 31. desember 2016 #12411 Skrevet 31. desember 2016 2 timer siden, EpleDrue skrev: Stjerneskudd er definitivt et must! Hmm, jeg vet ikke helt. Mest sannsynligvis et familiemedlem, usikker hvem jeg skal velge å si godt nyttår til først. @Dr. A. Kula Hva synes du om at vinmonopolet har åpent i dag? (unntatt det i Dokka) Definer "lenge" så kan jeg svare ut fra det. @pika Føler du deg like uskyldig som brukernavnet ditt sier? Hvordan? Kjøpe selv? Er ikke det litt sært om jeg hadde gjort det? Jeg legger ikke merke til kvinner på stranda. @Strixa Hva har du handlet inn av godsaker til i kveld? Er ikke en tannfe en type sykepleier? Men jovisst, du kunne helt sikkert vært en meget dyktig og flink sykepleier. @toothfairy Er det en spesiell en som får kyss av deg ved midnatt i kveld? Åhh, blå kjole er helt innafor, for å si det sånn! Rødt er så standard, liker at du ikke er så mainstream! Har du planer om å dele bilde av nyttårskjolen i bildetråden, @Coronas? Synes det er greit at det er åpent i dag, mindre greit enn valgdagen. Den kan godt være stengt for min del. @EpleDrue har du fått fikset foten nå og ble resultatet bra
Byjenta! Skrevet 31. desember 2016 #12412 Skrevet 31. desember 2016 2 timer siden, Moonwalker skrev: Ikke en, men to! Mops og irsk setter. Sistnevnte hadde vi når jeg var liten. @Byjenta! Er det en hundetype du absolutt ikke kunne tenkt deg? okei Ja, det er det. Jeg kunne absolutt aldri tenkt meg verken rottweiler, mastiff, pitbull, eller dobbel mann. @Moonwalker : Hvilken farge har du mest på klær?
pika Skrevet 31. desember 2016 #12413 Skrevet 31. desember 2016 18 timer siden, Byjenta! skrev: Varierer. Smågodt, baconsnacks eller popcorn. Eller en sjokolade eller noe Du? @pika Smågodt og gjerne noe sjokolade - er jeg med ungene kjøper vi gjerne en popcorn også @Byjenta! Hva skal du ha på deg i dag? 3 timer siden, EpleDrue skrev: Definer "lenge" så kan jeg svare ut fra det. @pika Føler du deg like uskyldig som brukernavnet ditt sier? Du er ganske god på å unngå å svare på spørsmål... Jeg vet at jeg ikke er like uskyldig som Pikachu @EpleDrue Syns du jenter/kvinner bør velge lave eller høyhelte sko i dag?
Byjenta! Skrevet 31. desember 2016 #12414 Skrevet 31. desember 2016 6 minutter siden, pika skrev: Smågodt og gjerne noe sjokolade - er jeg med ungene kjøper vi gjerne en popcorn også @Byjenta! Hva skal du ha på deg i dag? I dag skal jeg ha på en mørkeblå knelang kjole, som er litt lengre noen plasser, med diamanter i midjen Hva med deg @pika? Og sorte høyhelte sko=)
annebanane Skrevet 31. desember 2016 #12415 Skrevet 31. desember 2016 19 minutter siden, Byjenta! skrev: okei Ja, det er det. Jeg kunne absolutt aldri tenkt meg verken rottweiler, mastiff, pitbull, eller dobbel mann. @Moonwalker : Hvilken farge har du mest på klær? Har vel rundt 80% sorte klær. @Byjenta! Hva er ditt favorittplagg?
pika Skrevet 31. desember 2016 #12416 Skrevet 31. desember 2016 1 time siden, Byjenta! skrev: I dag skal jeg ha på en mørkeblå knelang kjole, som er litt lengre noen plasser, med diamanter i midjen Hva med deg @pika? Og sorte høyhelte sko=) Hørtes veldig fint ut! Jeg vet ikke helt, hvis jeg skal ut av huset blir det kjole iallefall.. @Byjenta! Har du noen gang/ville du ditchet en venninne (du hadde en avtale med) til fordel for kjæresten din?
Byjenta! Skrevet 31. desember 2016 #12417 Skrevet 31. desember 2016 25 minutter siden, pika skrev: Hørtes veldig fint ut! Jeg vet ikke helt, hvis jeg skal ut av huset blir det kjole iallefall.. @Byjenta! Har du noen gang/ville du ditchet en venninne (du hadde en avtale med) til fordel for kjæresten din? Okei. Jeg har ikke gjort det, men det kommer helt ann på situasjonen. Hadde det vært noe alvorlig med min kjære hadde jeg selvfølgelig heller dratt til han. Men vanligvis avlyser jeg ikke en avtale jeg har nei. @pika skal du skyte noen raketter i år?
Dr. A. Kula Skrevet 31. desember 2016 #12418 Skrevet 31. desember 2016 (endret) Jeg vil takke alle kjekke brukere her i tråden for alle spørsmålene (og svarene) vi har utvekslet i året som nå er i ferd med å ebbe ut. Jeg takker for i år og ser frem til mange spørsmål og svar neste år. Dr. A. Kula Endret 31. desember 2016 av Dr. A. Kula
Eplemos Skrevet 1. januar 2017 #12419 Skrevet 1. januar 2017 (endret) 14 timer siden, EpleDrue skrev: @Eplemos @drue Hva planene for årets siste kveld? Spise kalkun og drikke en mindre god, men rådyr champagne. Hvordan feiret du det nye året, @Yvonne Endret 1. januar 2017 av Eplemos
Coronas Skrevet 1. januar 2017 #12420 Skrevet 1. januar 2017 På 12/31/2016 den 11.21, EpleDrue skrev: Åhh, blå kjole er helt innafor, for å si det sånn! Rødt er så standard, liker at du ikke er så mainstream! Har du planer om å dele bilde av nyttårskjolen i bildetråden, @Coronas? Jeg er aldri mainstream. Se på juletrepynten nå. Kobber og hvitt. Nope ikke her. Det ble rødt og hvit I år ble nyttårsaften feiret i bukse og topp. Ingen champagne, men corona, helt sant Vennen min og meg vi liker det best sånn hihi. Julaften ble det en rutete kjole i blått, svart, grått og litt rosa faktisk. Kommer ikke til å legge ut bilder her inne tenker jeg he he @EpleDrueBle det skikkelig feiring i går med champis, kalkun og mye fyrverkeri? Og ligger det bilder her inne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå