Gjest EpleDrue Skrevet 13. desember 2016 #12161 Skrevet 13. desember 2016 16 timer siden, pika skrev: @EpleDrue Hva er det beste du kan få servert? Pinnekjøtt eller pizza. Evt en saftig burger. @pika Hvilken rett lager du på hjemmedate? 17 timer siden, JenniferA skrev: @epledrue : det siste jeg shoppet var julegaver 😄. Har du vært i mange land i verden? ja, en god del, men jeg har ikke Amerika enda. Føler alle har vært der nå for tiden. Har du vært i Amerika, @JenniferA? 14 timer siden, Coronas skrev: @Hvordan er det med vintermørket @EpleDrue? Er det en annen plass du kunne tenkt deg å vært akkurat nå? Tja, jeg trives godt her på vestlandet, men jeg synes også vinterstid er vakkert i hjemlandet mitt. @Coronas Tror du det blir snø på julaften? 7 timer siden, Strixa skrev: @EpleDrue, min venn, kan du avsløre navnet på en pensumbok fra studiene dine? Nei, beklager. Tar nysgjerrigheten over får du sende en PM. @StrixaNevn de to beste tingene ved jobben din, og de to kjipeste tingene.
JenniferA Skrevet 13. desember 2016 #12162 Skrevet 13. desember 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Pinnekjøtt eller pizza. Evt en saftig burger. @pika Hvilken rett lager du på hjemmedate? ja, en god del, men jeg har ikke Amerika enda. Føler alle har vært der nå for tiden. Har du vært i Amerika, @JenniferA? Tja, jeg trives godt her på vestlandet, men jeg synes også vinterstid er vakkert i hjemlandet mitt. @Coronas Tror du det blir snø på julaften? Nei, beklager. Tar nysgjerrigheten over får du sende en PM. @StrixaNevn de to beste tingene ved jobben din, og de to kjipeste tingene. Jeg har ikke vært i amerika @EpleDrue, men har besteforeldre som var der i sin tid, og det var kjempestort for dem å oppleve Er du gift @Epledrue?
Gjest EpleDrue Skrevet 13. desember 2016 #12163 Skrevet 13. desember 2016 3 minutter siden, JenniferA skrev: Er du gift @Epledrue? Nei, jeg er veldig langt unna å være gift. @JenniferA Hvem får den fineste julegaven fra deg i år?
JenniferA Skrevet 13. desember 2016 #12164 Skrevet 13. desember 2016 (endret) 9 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei, jeg er veldig langt unna å være gift. @JenniferA Hvem får den fineste julegaven fra deg i år? @EpleDrue : Jeg er også ganske langt unna å være gift, så der er du ikke alene. Jeg synes at alle får fine gaver fra meg i år Sender du julekort? Endret 13. desember 2016 av JenniferA
Gjest EpleDrue Skrevet 13. desember 2016 #12165 Skrevet 13. desember 2016 2 minutter siden, JenniferA skrev: @EpleDrue : Jeg er også ganske langt unne å være gift, så der er du ikke alene. Jeg synes at alle får fine gaver fra meg i år Sender du julekort? Godt jeg ikke er alene! Nei, det gjør jeg ikke. Burde jeg det? @JenniferA Har du pakkekalender?
Gjest EpleDrue Skrevet 13. desember 2016 #12166 Skrevet 13. desember 2016 @*Maja* Hva er det beste med julen?
JenniferA Skrevet 13. desember 2016 #12167 Skrevet 13. desember 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Godt jeg ikke er alene! Nei, det gjør jeg ikke. Burde jeg det? @JenniferA Har du pakkekalender? @EpleDrue : jeg sender julekort fordi jeg har en nabo fra barndommen som sender til meg, pluss eksen sin mor pleier å sende. . Men jeg sender kun til dem. Er ikke akkurat så "inn i tiden" å sende julekort lenger, men jeg blir super-glad når jeg får julekort i posten. . Jeg har ikke pakkekalender. Har du pakkekalender?
Gjest EpleDrue Skrevet 13. desember 2016 #12168 Skrevet 13. desember 2016 9 minutter siden, JenniferA skrev: @EpleDrue : jeg sender julekort fordi jeg har en nabo fra barndommen som sender til meg, pluss eksen sin mor pleier å sende. . Men jeg sender kun til dem. Er ikke akkurat så "inn i tiden" å sende julekort lenger, men jeg blir super-glad når jeg får julekort i posten. . Jeg har ikke pakkekalender. Har du pakkekalender? Det er veldig gøy å få julekort! Jeg har fått en pakkekalender som inneholder til nå sjokolade og sokker. Haha. @JenniferA Hvilke julelys synes du er de peneste? @fiole Hvor mange pepperkakehjerter klarer du å spise samtidig?
Dr. A. Kula Skrevet 14. desember 2016 #12169 Skrevet 14. desember 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: Stort sett. @Dr. A. Kula Har du sett et luciatog i da Desverre, nei. Og har savnet det. Ungene begynner jammen å bli eldre. @Moonwalker var du noen gang Lucia som liten (eller voksen for den del)?
annebanane Skrevet 14. desember 2016 #12170 Skrevet 14. desember 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 14.12.2016 den 1.13): Endret 15. januar 2023 av annebanane
fiole Skrevet 14. desember 2016 #12171 Skrevet 14. desember 2016 40 minutter siden, EpleDrue skrev: Det er veldig gøy å få julekort! Jeg har fått en pakkekalender som inneholder til nå sjokolade og sokker. Haha. @JenniferA Hvilke julelys synes du er de peneste? @fiole Hvor mange pepperkakehjerter klarer du å spise samtidig? Jeg spiser ett om gangen, men jeg bruker blåmuggost på og da kan det fort bli mange.....er ikke så begeistret for plain peppkake jeg.... Øh jeg vet ikke om jeg har fårr med meg om det er noen spesfik regler her jeg.
Gjest EpleDrue Skrevet 14. desember 2016 #12172 Skrevet 14. desember 2016 7 minutter siden, fiole skrev: Jeg spiser ett om gangen, men jeg bruker blåmuggost på og da kan det fort bli mange.....er ikke så begeistret for plain peppkake jeg.... Øh jeg vet ikke om jeg har fårr med meg om det er noen spesfik regler her jeg. Hvilke julekaker liker du best da, @fiole? Tja, alle andre stiller spørsmål tilbake
fiole Skrevet 14. desember 2016 #12173 Skrevet 14. desember 2016 7 minutter siden, fiole skrev: Jeg spiser ett om gangen, men jeg bruker blåmuggost på og da kan det fort bli mange.....er ikke så begeistret for plain peppkake jeg.... Øh jeg vet ikke om jeg har fårr med meg om det er noen spesfik regler her jeg. Jeg liker kokosmakroner jeg. @EpleDruegår du ofte på jakt? Evnt. hva jakter du på? @RumleHvor mange katter har du i samlingen din?
Gjest EpleDrue Skrevet 14. desember 2016 #12174 Skrevet 14. desember 2016 5 minutter siden, fiole skrev: @EpleDruegår du ofte på jakt? Evnt. hva jakter du på? Nei, jeg jakter ikke, men jeg driver med skyting. På blink. @fioleHar du fanget en fisk med hendene dine før?
*Maja* Skrevet 14. desember 2016 #12175 Skrevet 14. desember 2016 7 timer siden, EpleDrue skrev: @*Maja* Hva er det beste med julen? Det må være alle lysene, i en ellers forjævlig mørk årstid. Og det å oppleve julen gjennom barneøyne. DET er magisk, det. Hva synes du er det beste med julen, da?
Dr. A. Kula Skrevet 14. desember 2016 #12176 Skrevet 14. desember 2016 9 timer siden, Moonwalker skrev: Har aldri fått være Lucia Kanskje en dag! @Dr. A. Kula feirer du jonsok/olsok? Hvordan? Olsok har vi vel aldri markert. Jonsok (midtsommer/St.Hans) har vi heller ikke gjort noe utav siste årene. Men har tidligere samlet oss ett av bålbrennestedene for å se på. @Moonwalker har du noen gang brent deg på en brennmanet?
annebanane Skrevet 14. desember 2016 #12177 Skrevet 14. desember 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 14.12.2016 den 11.01): Endret 21. september 2025 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 14. desember 2016 #12178 Skrevet 14. desember 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Nope! Badet svært lite i havet, så har ikke vært mange muligheter for det heller. @Dr. A. Kula hvor lang jobbdag har du vanligvis? Fra jeg kommer til det er på tide å gå hjem. @Moonwalker blitt mye nattjobb på deg i det siste? Hvor mange netter jobber du i snitt pr mnd?
annebanane Skrevet 14. desember 2016 #12179 Skrevet 14. desember 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 14.12.2016 den 11.12): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 14. desember 2016 #12180 Skrevet 14. desember 2016 54 minutter siden, Moonwalker skrev: Det varierer veldig. @Dr. A. Kula Hvor mange julebord har du vært på så langt i år? 1 pluss 1 sen julelunsj. Blir nok trolig med det. Du da, @Moonwalker?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå