Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest EpleDrue
Skrevet
16 timer siden, pika skrev:

@EpleDrue Hva er det beste du kan få servert?

Pinnekjøtt eller pizza. Evt en saftig burger.:nigo: @pika Hvilken rett lager du på hjemmedate?

17 timer siden, JenniferA skrev:

@epledrue : det siste jeg shoppet var julegaver 😄. Har du vært i mange land i verden?

ja, en god del, men jeg har ikke Amerika enda. Føler alle har vært der nå for tiden. Har du vært i Amerika, @JenniferA?

14 timer siden, Coronas skrev:

@Hvordan er det med vintermørket @EpleDrue? Er det en annen plass du kunne tenkt deg å vært akkurat nå?

Tja, jeg trives godt her på vestlandet, men jeg synes også vinterstid er vakkert i hjemlandet mitt. :) @Coronas Tror du det blir snø på julaften?

7 timer siden, Strixa skrev:

@EpleDrue, min venn, kan du avsløre navnet på en pensumbok fra studiene dine?

Nei, beklager. Tar nysgjerrigheten over får du sende en PM.:ph34r: @StrixaNevn de to beste tingene ved jobben din, og de to kjipeste tingene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, EpleDrue skrev:

Pinnekjøtt eller pizza. Evt en saftig burger.:nigo: @pika Hvilken rett lager du på hjemmedate?

ja, en god del, men jeg har ikke Amerika enda. Føler alle har vært der nå for tiden. Har du vært i Amerika, @JenniferA?

Tja, jeg trives godt her på vestlandet, men jeg synes også vinterstid er vakkert i hjemlandet mitt. :) @Coronas Tror du det blir snø på julaften?

Nei, beklager. Tar nysgjerrigheten over får du sende en PM.:ph34r: @StrixaNevn de to beste tingene ved jobben din, og de to kjipeste tingene.

Jeg har ikke vært i amerika @EpleDrue, men har besteforeldre som var der i sin tid, og det var kjempestort for dem å oppleve :)  

Er du gift @Epledrue? 

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 minutter siden, JenniferA skrev:

Er du gift @Epledrue? 

Nei, jeg er veldig langt unna å være gift. @JenniferA Hvem får den fineste julegaven fra deg i år?

Skrevet (endret)
9 minutter siden, EpleDrue skrev:

Nei, jeg er veldig langt unna å være gift. @JenniferA Hvem får den fineste julegaven fra deg i år?

@EpleDrue : Jeg er også ganske langt unna å være gift, så der er du ikke alene. Jeg synes at alle får fine gaver fra meg i år ;) Sender du julekort? 

Endret av JenniferA
Gjest EpleDrue
Skrevet
2 minutter siden, JenniferA skrev:

@EpleDrue : Jeg er også ganske langt unne å være gift, så der er du ikke alene. Jeg synes at alle får fine gaver fra meg i år ;) Sender du julekort? 

Godt jeg ikke er alene!:fnise:  Nei, det gjør jeg ikke. Burde jeg det? :P @JenniferA Har du pakkekalender?

Skrevet
2 minutter siden, EpleDrue skrev:

Godt jeg ikke er alene!:fnise:  Nei, det gjør jeg ikke. Burde jeg det? :P @JenniferA Har du pakkekalender?

@EpleDrue : jeg sender julekort fordi jeg har en nabo fra barndommen som sender til meg, pluss eksen sin mor pleier å sende. :) . Men jeg sender kun til dem. Er ikke akkurat så "inn i tiden" å sende julekort lenger, men jeg blir super-glad når jeg får julekort i posten. :hjerte:

Jeg har ikke pakkekalender. Har du pakkekalender?

Gjest EpleDrue
Skrevet
9 minutter siden, JenniferA skrev:

@EpleDrue : jeg sender julekort fordi jeg har en nabo fra barndommen som sender til meg, pluss eksen sin mor pleier å sende. :) . Men jeg sender kun til dem. Er ikke akkurat så "inn i tiden" å sende julekort lenger, men jeg blir super-glad når jeg får julekort i posten. :hjerte:

Jeg har ikke pakkekalender. Har du pakkekalender?

Det er veldig gøy å få julekort! :) Jeg har fått en pakkekalender som inneholder til nå sjokolade og sokker. Haha. @JenniferA Hvilke julelys synes du er de peneste? 

@fiole Hvor mange pepperkakehjerter klarer du å spise samtidig? 

Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

Stort sett. 

@Dr. A. Kula Har du sett et luciatog i da

Desverre, nei. Og har savnet det. Ungene begynner jammen å bli eldre.

@Moonwalker var du noen gang Lucia som liten (eller voksen for den del)?

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 14.12.2016 den 1.13):

Endret av annebanane
Skrevet
40 minutter siden, EpleDrue skrev:

Det er veldig gøy å få julekort! :) Jeg har fått en pakkekalender som inneholder til nå sjokolade og sokker. Haha. @JenniferA Hvilke julelys synes du er de peneste? 

@fiole Hvor mange pepperkakehjerter klarer du å spise samtidig? 

Jeg spiser ett om gangen, men jeg bruker blåmuggost på og da kan det fort bli mange.....er ikke så begeistret for plain peppkake jeg....

Øh:rodmer: jeg vet ikke om jeg har fårr med meg om det er noen spesfik regler her jeg.

Gjest EpleDrue
Skrevet
7 minutter siden, fiole skrev:

Jeg spiser ett om gangen, men jeg bruker blåmuggost på og da kan det fort bli mange.....er ikke så begeistret for plain peppkake jeg....

Øh:rodmer: jeg vet ikke om jeg har fårr med meg om det er noen spesfik regler her jeg.

Hvilke julekaker liker du best da, @fiole?

Tja, alle andre stiller spørsmål tilbake:nigo:

Skrevet
7 minutter siden, fiole skrev:

:biggrin:Jeg liker kokosmakroner jeg.

@EpleDruegår du ofte på jakt? Evnt. hva jakter du på?

@RumleHvor mange katter har du i samlingen din?

Gjest EpleDrue
Skrevet
5 minutter siden, fiole skrev:

@EpleDruegår du ofte på jakt? Evnt. hva jakter du på?

Nei, jeg jakter ikke, men jeg driver med skyting. På blink. :) @fioleHar du fanget en fisk med hendene dine før? 

Skrevet
7 timer siden, EpleDrue skrev:

@*Maja* Hva er det beste med julen?

Det må være alle lysene, i en ellers forjævlig mørk årstid. :sol: Og det å oppleve julen gjennom barneøyne. DET er magisk, det. :hjerte: 

Hva synes du er det beste med julen, da?

Skrevet
9 timer siden, Moonwalker skrev:

Har aldri fått være Lucia :trist: Kanskje en dag!

@Dr. A. Kula feirer du jonsok/olsok? Hvordan?

Olsok har vi vel aldri markert. Jonsok (midtsommer/St.Hans) har vi heller ikke gjort noe utav siste årene. Men har tidligere samlet oss ett av bålbrennestedene for å se på.

@Moonwalker har du noen gang brent deg på en brennmanet?

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 14.12.2016 den 11.01):

Endret av annebanane
Skrevet
1 minutt siden, Moonwalker skrev:

Nope! Badet svært lite i havet, så har ikke vært mange muligheter for det heller.

@Dr. A. Kula hvor lang jobbdag har du vanligvis?

Fra jeg kommer til det er på tide å gå hjem.

@Moonwalker blitt mye nattjobb på deg i det siste? Hvor mange netter jobber du i snitt pr mnd?

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 14.12.2016 den 11.12):

Endret av annebanane
Skrevet
54 minutter siden, Moonwalker skrev:

Det varierer veldig.

@Dr. A. Kula Hvor mange julebord har du vært på så langt i år?

1 pluss 1 sen julelunsj. Blir nok trolig med det.

Du da, @Moonwalker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...