Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, EpleDrue skrev:

Liverpool er det eneste laget for meg :nigo: @pika Hva tror du stillingen blir mellom Liverpool og West Ham førstkommende søndag?

:smilbla:

Oo - vanskelig, ikke gått så bra de siste gangene men skal vi tro oddsen så bør det bli en enkel seier :nigo: sier 2-1 jeg...

@EpleDrue Hvem skal du se kampen med?

Videoannonse
Annonse
Gjest EpleDrue
Skrevet
4 minutter siden, pika skrev:

:smilbla:

Oo - vanskelig, ikke gått så bra de siste gangene men skal vi tro oddsen så bør det bli en enkel seier :nigo: sier 2-1 jeg...

@EpleDrue Hvem skal du se kampen med?

Bare 2-1? La oss si 3-1 ;) 

Jeg skal se kampen sammen med noen kompiser. @pika Hva tenker du om at John Arne Riise skal tilbake til Liverpool sammen med Gerrard? 

Skrevet
21 minutter siden, pika skrev:

I see :)

Jeg bor i Oppland.

@Byjenta! Hva spiste du til frokost i dag?

Åja =) Restemat, pizza og pommes frites! Hehe

Duda? 

@pika hvordan bil har du? Om du har? 

Skrevet
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

Bare 2-1? La oss si 3-1 ;) 

Jeg skal se kampen sammen med noen kompiser. @pika Hva tenker du om at John Arne Riise skal tilbake til Liverpool sammen med Gerrard? 

Gjerne mer også!

Har ikke lest noe særlig om det egentlig :unsure:

@EpleDrue Hva slags bil har du? (om du har)

1 minutt siden, Byjenta! skrev:

Åja =) Restemat, pizza og pommes frites! Hehe

Duda? 

@pika hvordan bil har du? Om du har? 

Digg! :spise: Bananbrød :)

Skoda :biggrin:

@Byjenta!du da? og har dere hver deres bil?

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 minutter siden, pika skrev:

BMW. Om jeg har? Haha! Så søtt. :) 

@pika Har du mange fartsbøter? 

Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

BMW. Om jeg har? Haha! Så søtt. :) 

@pika Har du mange fartsbøter? 

Hahaa- jaaaa, det er jo ikke alle som har bil da :P

Naai, ingen :biggrin:

@EpleDrue Kjører du bil til jobben?

Gjest EpleDrue
Skrevet
6 minutter siden, pika skrev:

@EpleDrue Kjører du bil til jobben?

Nei, det gjør jeg ikke. Da jogger jeg, eller nå for tiden går jeg. :) @pika Hvor lang tid bruker du til jobb: a) med bil. B) Om du går. C) Sykkel. D) Kollektivt. 

Skrevet
1 time siden, pika skrev:

Gjerne mer også!

Har ikke lest noe særlig om det egentlig :unsure:

Digg! :spise: Bananbrød :)

Skoda :biggrin:

@Byjenta!du da? og har dere hver deres bil?

Min kjære som kjører her. Jeg har ikke sertifikat ennå. Kjører honda civic :)

@pika kakao, kaffe eller te?

Skrevet
29 minutter siden, EpleDrue skrev:

Nei, det gjør jeg ikke. Da jogger jeg, eller nå for tiden går jeg. :) @pika Hvor lang tid bruker du til jobb: a) med bil. B) Om du går. C) Sykkel. D) Kollektivt. 

Oo, så flink! Hvor lang tid bruker du på det a?

a. 45 min

b. 9-10 timer i følge Google

c. 3 timer i følge Google

d.40-60 min

@EpleDrue Hvordan ser du for deg livet ditt om 5 år?

Skrevet
18 minutter siden, Byjenta! skrev:

Min kjære som kjører her. Jeg har ikke sertifikat ennå. Kjører honda civic :)

@pika kakao, kaffe eller te?

Har du planer om å ta det da? :)

Kaffe latte :hjerte:

@Byjenta! Hva bestiller du helst i baren?

Skrevet
23 minutter siden, pika skrev:

Har du planer om å ta det da? :)

Kaffe latte :hjerte:

@Byjenta! Hva bestiller du helst i baren?

Har planer om det etterhvert. Er alvorlig syk så må ta det litt og litt når jeg orker ;)

Er veldig glad i strawberry daiquiri. :)

@pika hvilken tid på døgnet liker du best?

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 9.12.2016 den 12.50):

@Moonwalker; kjører du bil? Og isåfall hvordan bil har du?

Endret av Moonwalker
Skrevet
18 timer siden, Moonwalker skrev:

Og hvor har du det ifra? Hva som er god og dårlig smak er absolutt individuelt, men smak kan også generaliseres. Har du les Bourdieu? Han babler avgårde om dette. Uansett: her har du nødt å definere hva du mener med smak for at jeg skal svare deg skikkelig. Er det innen mote, slik jeg tolker det? Er det f.eks. det så vil jeg si at eneste grunnen til det er at kvinner generelt er mer interessert i motebildet, og derfor er mer opptatt av den universelle "gode" smaken. Likevel er det mange menn som styrer motehusene og hva som blir på mote, så er det virkelig kvinnene som har best smak da? Sååå. Nei rabl har jeg ikke å si :ler: 

@Dr. A. Kula generaliserer du mye? Kommer du i trøbbel pga det?

Jeg prøver å gjøre det greitt å gå med siden jeg må bruke det litt, men synest ikke det ser særlig bra ut brukt på den vanlige måten :P 

Jeg er sportsinteressert når det er lokale folk med, når det handler om et landslag, eller når det er VM i fotball og Frankrike gjør det bra :ler: med tanke på at jeg er den eneste på quizlaget som kan sportsspørsmålene så er jeg vel delvis interessert.

Er du, @Byjenta!?

Nei, pleier ikke generalisere, og glemte vel "mange" foran kvinner i forrige svar. Ettersom jeg ikke generaliserer kommer jeg heller ikke i trøbbel (vanligvis).

Har du lest noen av svarene mine i familie og venner forumet, @Moonwalker.?

Skrevet
7 timer siden, EpleDrue skrev:

2-5 ganger i året.:) @pika Hvilket norsk fotballag heier du på?

Nei.

Du er alt for god stalker. Hvilken type kaffe var det du drakk i går, @Strixa? Har du noen spennende planer for helgen?

Så koselig!:nigo: Liker spesielt godt at du spiser pinnekjøtt på julaften! Vi hører ikke på sølvguttene, men vi ser på julefilmer. Ellers spiller vi spill, spiser pinnekjøtt og dessert. Gaveåpning og mer spill og julemusikk utover kvelden. :) @JenniferA Følger du med på de norske håndballjentene under årets EM? Og gir det deg en form for julestemning? 

Så hyggelig! Kan vi utsette det til en annen helg? Er ikke i Norge denne helgen.:fnise:

Siden det er vinter drar vi til Alta! Og vi skal overnatte på Ongajoksetra. Der spiser vi mye god mat, og drar på jakt etter nordlyset i hundeslede. Siden det høres ekstra gøy ut. Så kan vi spille kort på kvelden, og spise kilovis med smågodt som vi begge elsker:nigo: Også kan vi jo se etter elg, jeg har aldri sett en elg før :P Du kan få samme spørsmål i retur, @calavi. Og hva tenker du om statsbudsjettet?

@EpleDrue : jeg følger ikke med på EM. Følger du med på EM? :) 

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 9.12.2016 den 18.25):

Endret av Moonwalker
Gjest Annetnavn_
Skrevet
På 8.12.2016 den 22.50, Byjenta! skrev:

Opptatt av mat... Ikke noe spesielt nei. :) Lager middager og slikt, men er ikke så opptatt av mat. Hva med deg? 

@Strixa

For tiden er jeg matlei. Vet ikke hva jeg skal lage til middag. Ikke lyst på noe.

@Byjenta! hva er det beste med jul?

10 timer siden, EpleDrue skrev:

Nei.

Du er alt for god stalker. Hvilken type kaffe var det du drakk i går, @Strixa? Har du noen spennende planer for helgen?

Jeg drakk "jobb-kaffe". Ekstremt eksklusiv kaffetype.

Skal på en konsert i helga og kjøpe julegaver. Eller lite planer.

@EpleDrue kommer du snart hjem igjen?

På 8.12.2016 den 23.11, Dr. A. Kula skrev:

Neeei, men er dyktig til annet.

@Strixa Pollen eller Bystranda?

Definitivt Bystranda! 

@Dr.A.Kula hva er du dyktig til?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
På 8.12.2016 den 23.14, Sphere skrev:

Faktisk like før leggetid. Og det er også favoritten. "Du er verdens beste pappa, du". ❤️

@Strixa  Hva skal til forbå vippe deg av pinnen?

@Sphere hva har du gjort for å bli verdens beste pappa?

Enkelte menn klarer å vippe meg av pinnen.

Skrevet
1 minutt siden, Strixa skrev:

@Sphere hva har du gjort for å bli verdens beste pappa?

Enkelte menn klarer å vippe meg av pinnen.

Det barna husker av barndommen vil ikke være så mye av de fine tingene man kjøper til dem. Det de husker er den tiden man har med dem. De fine stundene. Følelsene av det å være sammen. Han vet jeg alltid vil være der for ham. Uansett.

@Strixa Hvilken låt tryller fram gåsehud på deg?

Skrevet
På 12/8/2016 den 11.40, EpleDrue skrev:

Gratulerer med katt i hus!:) Hva heter han/hun? Hvite kuler er kjempefint, må nesten se resultatet etterpå da! @Coronas Har du det fint om dagen?

Fabeldyr veldig veldig bra! Takk for tipset:nigo: Det har jeg ikke bestemt meg for enda. Kommer det noe bra i romjulen?

Fabeldyr var en god film i 3D, og bare hyggelig :) Så Suicide Squad i går og den må sees en gang til i 3D, mye bra effekter :bolledeig:

Katta heter Mia og er ei jente. Gammel pus (19), så hun bare spiser, sover og slår til en veldig sjelden gang med lek hihi. Veldig søt og kosete.

Jeg har det veldig fint om dagen. En du? :) 

Lurer på om jeg ikke skal dra og se Passangers, ellers var det lite utvalg av nye filmer nå framover. Starwars må jeg se, tror det blir neste helg :hoppe:

@EpleDrueHva syns du om håndballkampen i kveld?

Skrevet
På 12/8/2016 den 11.58, pika skrev:

Skal bake pepperkaker :) Tviler på det blir hus egentlig - men vi får se!

@Coronas Har du/skal du bake mange slag i år?

Jeg har bakt 2 slag, det får holde. Blir jo ikke spist. Og det er nesten billigere å kjøpe ting ferdig hihi,

@pikaHvilken høytid syns du er mest koselig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...