Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Strixa skrev:

Jeg gjorde akkurat det jeg måtte og aldri mer, men fikk gode karakterer. Ikke si det til noen, for jeg vil ikke at folk skal tenke jeg er lat...

@Sphere hvem synes du er klodens kuleste person?

Helt seriøst, må jeg si poden. Stort kulere finnes ikke. Skulle vært som ham da jeg var ung. 

@Strixa Hva er det mest rølpete du har gjort? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Annetnavn_
Skrevet
Akkurat nå, Sphere skrev:

Helt seriøst, må jeg si poden. Stort kulere finnes ikke. Skulle vært som ham da jeg var ung. 

@Strixa Hva er det mest rølpete du har gjort? 

For et deilig svar! Kult, rett og slett:)

Neeeeiiiiii, ikke spør om det da! Da må jeg avsløre at jeg er så ordentlig. Tidligere i tråden her har jeg måtte avsløre at jeg er kjedelig... Hva kommer folk til å tro???

@Sphere hvem er den mest rølpete personen du vet om?

Skrevet
2 minutter siden, Strixa skrev:

For et deilig svar! Kult, rett og slett:)

Neeeeiiiiii, ikke spør om det da! Da må jeg avsløre at jeg er så ordentlig. Tidligere i tråden her har jeg måtte avsløre at jeg er kjedelig... Hva kommer folk til å tro???

@Sphere hvem er den mest rølpete personen du vet om?

Kjedelig og ordentlig. Et eller annet sier meg at du er full av BS. 😉

Den mest rølpete må være en ekskompis. Jeg slo opp med ham mye av den grunn. 😂 Pleier å si at vi bare vokste fra hverandre, men fakta er at han var ekstremt rølpete, og det ble rett og slett for mye.

@Strixa Du får ikke lurt deg unna med dette "kjedelig og ordentlig"-imaget ditt. Hva er din våteste drøm? 

Gjest Annetnavn_
Skrevet (endret)
4 timer siden, Sphere skrev:

Kjedelig og ordentlig. Et eller annet sier meg at du er full av BS. 😉

Den mest rølpete må være en ekskompis. Jeg slo opp med ham mye av den grunn. 😂 Pleier å si at vi bare vokste fra hverandre, men fakta er at han var ekstremt rølpete, og det ble rett og slett for mye.

@Strixa Du får ikke lurt deg unna med dette "kjedelig og ordentlig"-imaget ditt. Hva er din våteste drøm? 

Jeg, full av BS? Som dydig sørlandspige vil jeg ha meg frabedt at du bruker så stygge banneord for å karakterisere meg. Gå vask munnen din! 

Min våteste drøm er deg. @Sphere hvor ofte drømmer du om meg?

Endret av Annetnavn_
Gjest EpleDrue
Skrevet
6 timer siden, pika skrev:

Haha - skal prøve å huske notatblokk!

Hmmmm... mener du som i hva man finner på eller?

@EpleDrue Hva ville vært en drømmedate for deg?

Flink!:nigo:

Ja, hva finner man på for at den første daten skal gå fint?

En drømmedate for meg ville vært en date med en person jeg liker, hvor vi bare har det gøy. Gjerne litt mat, jeg er glad i mat.

@pika Dersom du våkner opp ila natten, pleier du da å se på klokken for deretter å regne ut hvor lenge du har igjen å sove før alarmen går av?

6 timer siden, Strixa skrev:

Sist var det brannalarmen og nå er det celleprøve.@EpleDrue føler du at du må passe på meg?

Ja, det er hva venner er for!

@Strixa Drømte du om å bli prinsesse som barn? 

Gjest Annetnavn_
Skrevet
6 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, det er hva venner er for!

@Strixa Drømte du om å bli prinsesse som barn? 

Awww, du er søt du!:blomst:

Ja, jeg drømte om å være prinsesse og ballerina. Ikke fordi jeg var sånn "rosa-jente", men fordi begge deler var uoppnåelige. @EpleDrue hva skal du bli når du blir stor?

Skrevet
21 timer siden, pika skrev:

Har pleid å se på flere av julekalenderene - men hittil i år har det kun blitt Snøfall <3

@Coronas Hva ser du på? :)

Jeg har ikke fått med meg noen julekalendere på tv, men skal få med meg grim og gru, hjelp det er juleferie, 3 nøtter til askepott og hjemme alene 

@pika Hvilke bøker leser du nå?

Skrevet
På 12/5/2016 den 22.45, EpleDrue skrev:

Heia Norge! Fantastisk gøy! :) 

Har en ok+ samling. Jeg er enda av den sære typen som kjøper DVDer. Favorittfilm klarer jeg ikke velge, men liker veldig godt Billy Elliot. :) @Coronas Hvem av håndballjentene synes du gjode den beste kampen i kveld? Og hvem skuffet deg mest?

Ja veldig bra kamp på mandag. Lå litt under også bare snudde alt. Var nr før jeg stod i sofaen og heiet :hoppe: 

Både Nora og Camilla gjorde det bra på banen. Digger Camilla sine gode innkast fra siden med skru hihi. Skuffet meg må være hun som klarte å snuble *stakkars hihi* Kunne jo blitt mål der :sprettoy:

@EpleDrue Blir det storskjerm og kompiser i kveld under håndballkampen? Hva knasker du/dere på? 

Skrevet
5 timer siden, EpleDrue skrev:

Flink!:nigo:

Ja, hva finner man på for at den første daten skal gå fint?

En drømmedate for meg ville vært en date med en person jeg liker, hvor vi bare har det gøy. Gjerne litt mat, jeg er glad i mat.

@pika Dersom du våkner opp ila natten, pleier du da å se på klokken for deretter å regne ut hvor lenge du har igjen å sove før alarmen går av?

Jeg er ikke så innmari nøye på hva man finner på egentlig, om det går fint eller ikke kommer mer an på kjemien :)

Maaat :hjertesmil:

Hender jeg tenker over hvor kort tid det er igjen til jeg må opp ja, men pleier å tenke mer over det om jeg sliter med å sove enn om jeg våkner på natta.

@EpleDrue Våkner du ofte på natta?

2 timer siden, Coronas skrev:

Jeg har ikke fått med meg noen julekalendere på tv, men skal få med meg grim og gru, hjelp det er juleferie, 3 nøtter til askepott og hjemme alene 

@pika Hvilke bøker leser du nå?

Jaa :hjertesmil:

Jeg har egentlig ikke tålmodighet til å lese bøker, men kjøpte den nyeste Harry Potter-boka på engelsk og har klart å lese den (riktignok hatt en pause på noen uker nå da, men :P )

@Coronas Hvor mange bøker pleier du å lese ila ett år?

Skrevet
8 timer siden, Strixa skrev:

Jeg, full av BS? Som dydig sørlandspige vil jeg ha meg frabedt at du bruker så stygge banneord for å karakterisere meg. Gå vask munnen din! 

Min våteste drøm er deg. @Sphere hvor ofte drømmer du om meg?

Drømte faktisk om deg i natt. Du ga meg en håndjobb mens du ertet meg skikkelig deilig. Du er dyktig på det. 😉

@Strixa Hva får deg til å finne roen?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
1 time siden, Sphere skrev:

Drømte faktisk om deg i natt. Du ga meg en håndjobb mens du ertet meg skikkelig deilig. Du er dyktig på det. 😉

@Strixa Hva får deg til å finne roen?

Håndjobb? Neppe. Umulig å få fatt på den lille der...

Roen finner jeg på tredemølla. Aldri tenker jeg så godt som da. Når løpeturen er over, så er hodet stille.

@Sphere hvilke damer liker du best?

Skrevet
17 minutter siden, Strixa skrev:

Håndjobb? Neppe. Umulig å få fatt på den lille der...

Roen finner jeg på tredemølla. Aldri tenker jeg så godt som da. Når løpeturen er over, så er hodet stille.

@Sphere hvilke damer liker du best?

Oh ja, mer presist å si fingerjobb i mitt sted... 😜

Hvilke damer jeg liker best? Det må være de jeg har masse kjemi med, som er lidenskapelige, lekne og morsomme å være med. Jeg liker også intelligente kvinner, som også er varme og gode. Og med meg bør de også helst se utfordringer istedet for problemer. 😂 Og folk spør meg hvorfor i alle dager jeg er singel... 

@Strixa Hvilke menn liker du best? 

Skrevet
20 minutter siden, Byjenta! skrev:

@pika: Forett eller dessert?

Helt klart dessert!

@Byjenta! Hva er din favorittdessert?

Skrevet
5 minutter siden, pika skrev:

Helt klart dessert!

@Byjenta! Hva er din favorittdessert?

Det er helt klart hjemmelaget sjokoladepudding! Hva med deg? =) 

Ferdig med årets julegaver?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
35 minutter siden, Sphere skrev:

Oh ja, mer presist å si fingerjobb i mitt sted... 😜

Hvilke damer jeg liker best? Det må være de jeg har masse kjemi med, som er lidenskapelige, lekne og morsomme å være med. Jeg liker også intelligente kvinner, som også er varme og gode. Og med meg bør de også helst se utfordringer istedet for problemer. 😂 Og folk spør meg hvorfor i alle dager jeg er singel... 

@Strixa Hvilke menn liker du best? 

Vil det si jeg fingret deg i drømmen din? Sikker på at du er mann?

Jeg tror det finnes mange sånne damer som du beskriver. Det er nok heller en annen "liten" grunn til at du er singel.

Du beskrev nesten drømmemannen i innlegget, bortsett fra at jeg ville ha satt intelligent først, og strøket det om utfordringer og problemer. Tross alt er jeg feilfri, så det er ikke noe jeg trenger tenke på.

@Sphere hvis du ble gjenfødt, hva ville du gjort annerledes?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
40 minutter siden, Byjenta! skrev:

@canacas: Er du ferdig med alle julegaver? 
@pika: Forett eller dessert?
@Strixa: Spiser i julen? 
@Moonwalker: Sjokolade eller karamellpudding?

@toothfairy: Liker du å pynte opp med masse nisser?
@Coronas: Tv kanalen du ser mest på?

Jula er det ribbe som gjelder. Jeg gleder meg:)

@Byjenta! hva må jeg spørre deg om for at vi skal bli godt kjent?

Skrevet
1 minutt siden, Strixa skrev:

Vil det si jeg fingret deg i drømmen din? Sikker på at du er mann?

Jeg tror det finnes mange sånne damer som du beskriver. Det er nok heller en annen "liten" grunn til at du er singel.

Du beskrev nesten drømmemannen i innlegget, bortsett fra at jeg ville ha satt intelligent først, og strøket det om utfordringer og problemer. Tross alt er jeg feilfri, så det er ikke noe jeg trenger tenke på.

@Sphere hvis du ble gjenfødt, hva ville du gjort annerledes?

Herlig! Fingret, nei. Eller, kanskje man kan kalle det det når man runker en fyr med to fingre? 😂 Og du har nok rett. Det er når buksa faller bøtteballetten starter. 😉

Hvis jeg ble gjenfødt ville jeg gitt mer faen i hva folk synes om meg helt fra begynnelsen av. Synd man skal bli godt voksen før man finner ut av slik. Men igjen, det er nok det som har formet meg til ham jeg er i dag. Og jeg liker ham. 😉

@Strixa Hva er det morsomste du har opplevd?

Skrevet
46 minutter siden, Byjenta! skrev:

Det er helt klart hjemmelaget sjokoladepudding! Hva med deg? =) 

Ferdig med årets julegaver?

Å namm! Hmm.. det er så mye, men svarer Sarah Bernard :) 

Oh no! Laaangt i fra - tror aldri jeg har vært så treig som i år faktisk!

@Byjenta! Har du mange å kjøpe gaver til i år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...