annebanane Skrevet 5. desember 2016 #11941 Skrevet 5. desember 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 5.12.2016 den 21.29): Endret 18. september 2025 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 5. desember 2016 #11942 Skrevet 5. desember 2016 7 timer siden, canacas skrev: Ehm, hopper av spørrerunden jeg. For jeg blir litt provosert. At noen livserfaringer påvirker mer enn andre er indivduelt. Og jeg blir veldig provosert over retningen du vrir akkurat dette nå. Akkurat som jeg ikke vet hvilke livserfaringer du henviser til, så vet du ei om mine. Selv om jeg er en person som velger å se det positive i livet, og ikke dveler ved ting jeg ikke får gjort noe med eller gråter av musikk, betyr ikke at jeg ikke har fått meg noen mer eller mindre vonde erfaringer i livet. I'm out. Jeg beklager virkelig at jeg har gjort deg opprørt og ble veldig overrumplet av reaksjonen din. Jeg synes ikke det er greit å såre andre, og innser at jeg må ha uttrykket meg på en måte som er oppfattet ulikt av hva intensjonen var. Jeg ber så mye om unnskyldning. @canacas kan du tilgi meg?
Dr. A. Kula Skrevet 5. desember 2016 #11943 Skrevet 5. desember 2016 12 minutter siden, Moonwalker skrev: Bare i hodet mitt. @Dr. A. Kula spiller du på spillemaskiner i dette land? Hva legger du i begrepet spillmaskin?
Coronas Skrevet 5. desember 2016 #11944 Skrevet 5. desember 2016 2 timer siden, pika skrev: I see Naaii @Coronas Pleier du å se de fleste håndballkampene i julen? Prøver å få med meg når Norge spiller hvertfall he he @pikaSer du på noe spesielt nå i førjulstiden? Favorittkalender?
Gjest EpleDrue Skrevet 5. desember 2016 #11945 Skrevet 5. desember 2016 10 timer siden, pika skrev: @EpleDrue Hva syns du om extentions(hår)? Kan være pent det om det ikke ser for falskt ut. Det er ikke noe for meg. @pika Har du extentions? 9 timer siden, Strixa skrev: @EpleDrue hvor sov du i natt? Jeg sov i en seng, samme som jeg skal sove i i natt. @StrixaHvordan har dagen din vært? Og hva liker du best av grillpølser og hamburger? 3 timer siden, Coronas skrev: I kveld tror jeg det holder med en kaffe. Heia Norge!!!!! @EpleDrueHar du en stor filmsamling? Favorittfilm gjennom tidene? Heia Norge! Fantastisk gøy! Har en ok+ samling. Jeg er enda av den sære typen som kjøper DVDer. Favorittfilm klarer jeg ikke velge, men liker veldig godt Billy Elliot. @Coronas Hvem av håndballjentene synes du gjode den beste kampen i kveld? Og hvem skuffet deg mest?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. desember 2016 #11946 Skrevet 5. desember 2016 49 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg sov i en seng, samme som jeg skal sove i i natt. @StrixaHvordan har dagen din vært? Og hva liker du best av grillpølser og hamburger? Du gjorde det du ja... Min dag har vært OK. Hva med din? Jeg elsker pølser! @EpleDrue er du kverulant?
Gjest EpleDrue Skrevet 5. desember 2016 #11947 Skrevet 5. desember 2016 14 minutter siden, Strixa skrev: Min dag har vært OK. Hva med din? Jeg elsker pølser! @EpleDrue er du kverulant? Min dag har vært veldig fin, takk som spør! Grillpølser? Nei, egentlig ikke. Synes du jeg er det, @Strixa?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. desember 2016 #11948 Skrevet 5. desember 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Min dag har vært veldig fin, takk som spør! Grillpølser? Nei, egentlig ikke. Synes du jeg er det, @Strixa? Vær så god! @EpleDrue skal vi være venner? Hva slags pølser trodde du jeg snakket om? Jeg vet ikke helt. Du er i alle fall sabla god til å tråkke rundt grøten...
Gjest EpleDrue Skrevet 5. desember 2016 #11949 Skrevet 5. desember 2016 7 minutter siden, Strixa skrev: Vær så god! @EpleDrue skal vi være venner? Hva slags pølser trodde du jeg snakket om? Jeg vet ikke helt. Du er i alle fall sabla god til å tråkke rundt grøten... Ja, jeg kan vel aldri få for mange venner. Baconpølse? Haha, nei? @Strixa Hva gjør du akkurat nå?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. desember 2016 #11950 Skrevet 5. desember 2016 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, jeg kan vel aldri få for mange venner. Baconpølse? Haha, nei? @Strixa Hva gjør du akkurat nå? Yay! Det er ikke hver dag man får en ny venn! Jeg liker grillpølser fra Jens Eide slakteri - nam! Akkurat nå ligger jeg i senga og drikker vann. @EpleDrue, min venn, hvis jeg skulle blitt bedre kjent med deg, hvilket spørsmål burde jeg stille?
Gjest EpleDrue Skrevet 5. desember 2016 #11951 Skrevet 5. desember 2016 29 minutter siden, Strixa skrev: Yay! Det er ikke hver dag man får en ny venn! Jeg liker grillpølser fra Jens Eide slakteri - nam! Akkurat nå ligger jeg i senga og drikker vann. @EpleDrue, min venn, hvis jeg skulle blitt bedre kjent med deg, hvilket spørsmål burde jeg stille? *hilser* Hva er Jens Eide slakteri? Hør på hun da, drikker vann etter oppfordring fra meg? Søtt! @Strixa Spør om alt!
pika Skrevet 6. desember 2016 #11952 Skrevet 6. desember 2016 12 timer siden, Dr. A. Kula skrev: "Kabbis", ris og grønnsaksblanding. @pika favorittmåltid? Vaanskelig - er så mye som er godt! Meen kalkun, waldorfsalat, mandelpoteter og fløtesaus på nyttårsaften pleier å være noe av det beste jeg spiser ila året! @Dr. A. Kula Favorittdrikke? 10 timer siden, Coronas skrev: Prøver å få med meg når Norge spiller hvertfall he he @pikaSer du på noe spesielt nå i førjulstiden? Favorittkalender? Har pleid å se på flere av julekalenderene - men hittil i år har det kun blitt Snøfall <3 @Coronas Hva ser du på? 10 timer siden, EpleDrue skrev: Kan være pent det om det ikke ser for falskt ut. Det er ikke noe for meg. @pika Har du extentions? Nai @EpleDrue Hvis du skal drikke noe med alkohol i - hva foretrekker du å drikke da?
Gjest EpleDrue Skrevet 6. desember 2016 #11953 Skrevet 6. desember 2016 2 timer siden, pika skrev: @EpleDrue Hvis du skal drikke noe med alkohol i - hva foretrekker du å drikke da? Øl @pika Har du vært på typisk charterferie?
pika Skrevet 6. desember 2016 #11954 Skrevet 6. desember 2016 14 minutter siden, EpleDrue skrev: Øl @pika Har du vært på typisk charterferie? Ja, har vel det... @EpleDrue Hvem er den peneste du kommer på? (celebrities feks).
Gjest Annetnavn_ Skrevet 6. desember 2016 #11955 Skrevet 6. desember 2016 15 timer siden, EpleDrue skrev: *hilser* Hva er Jens Eide slakteri? Hør på hun da, drikker vann etter oppfordring fra meg? Søtt! @Strixa Spør om alt! Det er et slakteri vel... Kjære venn, jeg er ganske søt. @EpleDrue hvilket spørsmål vil du helst at jeg skal stille deg?
Gjest EpleDrue Skrevet 6. desember 2016 #11956 Skrevet 6. desember 2016 3 timer siden, pika skrev: Ja, har vel det... @EpleDrue Hvem er den peneste du kommer på? (celebrities feks). Mange pene mennesker, klarer ikke velge ut hvem som er den peneste. @pika Har du sett en julefilm nå? 13 minutter siden, Strixa skrev: @EpleDrue hvilket spørsmål vil du helst at jeg skal stille deg? Det du vil ha svar på @Strixa Hvor ofte trener du? Og hva trener du?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 6. desember 2016 #11957 Skrevet 6. desember 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Det du vil ha svar på @Strixa Hvor ofte trener du? Og hva trener du? Djiiis, du er vanskelig. @EpleDrue hvorfor er du så himla kjip med svarene dine? Jeg har som mål å trene tre ganger i uka, men når sjeldent målet, blir som regler to ganger. Jeg trener styrke på treningssenter.
Gjest EpleDrue Skrevet 6. desember 2016 #11958 Skrevet 6. desember 2016 2 minutter siden, Strixa skrev: Djiiis, du er vanskelig. @EpleDrue hvorfor er du så himla kjip med svarene dine? Jeg er da ikke kjip? Du som ikke spør! @Strixa Hvordan kaprer en mann hjertet ditt?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 6. desember 2016 #11959 Skrevet 6. desember 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg er da ikke kjip? Du som ikke spør! @Strixa Hvordan kaprer en mann hjertet ditt? Intelligens @EpleDrue hvorfor er du på KG?
Gjest EpleDrue Skrevet 6. desember 2016 #11960 Skrevet 6. desember 2016 5 minutter siden, Strixa skrev: Intelligens @EpleDrue hvorfor er du på KG? Fordi jeg ser på en kjedelig film. Du da, @Strixa?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå