Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. desember 2016 #12061 Skrevet 8. desember 2016 42 minutter siden, calavi skrev: Jeg er i tjueårene og bor sånn ca midt i landet @Strixa Du da? 40 år fra Sørlandet. @calavi hvorfor akkurat det brukernavnet?
Byjenta! Skrevet 8. desember 2016 #12062 Skrevet 8. desember 2016 6 timer siden, Moonwalker skrev: Bare hull i ørene. Noen tror at jeg har hatt i øyenbrynet også siden jeg har noen merker der Vurderte i nesen en gang, men det ble med vurderingen. Ingen tatoveringer - enda. Kanskje en gang? @Byjenta! Hva er din mening om rumpe-/magetaske? Syntes det er utrolig kjekt og bruker det selv om jeg skal noe spesielt, f.eks gå i dyreparken eller noe slikt, eller gå en tur om sommeren. Hva med deg? @Moonwalker Er du sportsinteressert? 4 timer siden, Strixa skrev: Hvordan smaker det i forhold til vanlig ribbe? Jeg elsker pinnekjøtt, egentlig alt av sau smaker godt. @Byjenta! er du mer enn gjennomsnittet opptatt av mat? Det er vanskelig å forklare. Jeg liker vanlig ribbe, men syntes "vår " ribbe er 1000 ganger bedre, men det er jo den jeg er vandt med såklart. Opptatt av mat... Ikke noe spesielt nei. Lager middager og slikt, men er ikke så opptatt av mat. Hva med deg? @Strixa
Byjenta! Skrevet 8. desember 2016 #12063 Skrevet 8. desember 2016 6 timer siden, pika skrev: De liker jeg å Henger litt etter da men Hmmm.. Veldig godt spørsmål! Men jeg håper jeg har en jobb jeg trives veldig godt i! @Byjenta! Når skal du gifte deg? Høres bra ut Vi skal gifte oss den 14.juli 2018. @pika Hvor gammel er du?
pika Skrevet 8. desember 2016 #12064 Skrevet 8. desember 2016 14 minutter siden, Byjenta! skrev: Høres bra ut Vi skal gifte oss den 14.juli 2018. @pika Hvor gammel er du? Blæææ - 31 @Byjenta! Hvor gammel er du da?
Dr. A. Kula Skrevet 8. desember 2016 #12065 Skrevet 8. desember 2016 (endret) 11 timer siden, Moonwalker skrev: Om* jeg får egne barn Men lego. Helt klart lego. @Dr. A. Kula er det du eller konen din som kjøper mest av dine klær? Hmm, tror nok det er meg, men kanskje hun skulle ønske det var henne? @Moonwalker hvorfor mener kvinner de har bedre smak enn menn, når smak er individuelt og personlig? 6 timer siden, Strixa skrev: Aldri hatt PlayStation. Er Nintendo- og PCspiller. @Dr. A. Kula biter du? Neeei, men er dyktig til annet. @Strixa Pollen eller Bystranda? 1 time siden, calavi skrev: Det tror jeg må bli da jeg og samboeren var i Disneyland Paris helt i starten av forholdet vårt. Jeg hadde drømt om å dra dit siden jeg var lita, og vi var begge som to hypre ekorn da vi løp rundt i parken. Rett før parken stenger er det et show med fyrverkeri og musikk, og da de helt på slutten spilte "When you wish upon a star" så var gåsehudfaktoren høy og tårene satt løst. Det var rett og slett en helt magisk avslutning på en helt fantastisk dag. Sånn i utgangspunktet er jeg ikke så veldig glad i typiske jentefilmer, noe mine venninner er ganske oppgitt over.. Men, jeg har absolutt en favoritt og det er Dirty dancing. Jeg elsker rett og slett den filmen og blir aldri lei. Sjakkruter! Jeg er i tjueårene og bor sånn ca midt i landet @Strixa Du da? @EpleDrue La oss si jeg inviterer deg med på weekendtur i morgen, men kun innenfor landegrensen. Du får bestemme hvor turen går. Hvor drar vi og hva gjør vi? @Dr. A. Kula Du må enten spise pølse i brød fra bensinstasjon eller billignudler uten noe mulighet for tilbehør i et helt år. Hva velger du?@Sphere Hvilket kompliment fikk du sist? Pølser i brød. Da kan jeg variere med bare pølse, bare brød eller begge. Og ketchup. @calavi tror du meg hvis jeg påstår at jeg har vunnet en konkurranse rundt temaet rundt filmen "Dirty Dancing"? Endret 8. desember 2016 av Dr. A. Kula
Sphere Skrevet 8. desember 2016 #12066 Skrevet 8. desember 2016 14 timer siden, Strixa skrev: Høyre først,når jeg tenker meg om, alltid @Sphere svinger du til høyre eller venstre? Høyre, helt klart. 11 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @calavi i @incognita @Sphere hvor mange sesonger har du deltatt i FPL? på .@Strixa Dette er kun min andre sesong, så relativt fersk enda. Og ikke av de ivrigste heller har jeg skjønt. 1 time siden, calavi skrev: @Strixa @EpleDrue @Dr. A. Kula@Sphere Hvilket kompliment fikk du sist? Faktisk like før leggetid. Og det er også favoritten. "Du er verdens beste pappa, du". ❤️ @Strixa Hva skal til forbå vippe deg av pinnen? @Dr. A. Kula. Hvorfor får jeg ikke slettet brukernavn i siteringen? Nå føkker det jo opp alt! 😂 @Calavi Hvem kjørte ditt livs beste prank på deg, og hvordan?
Byjenta! Skrevet 8. desember 2016 #12067 Skrevet 8. desember 2016 10 minutter siden, pika skrev: Blæææ - 31 @Byjenta! Hvor gammel er du da? Jeg er snart 20 tidlig neste år @pika bort du i hus eller leilighet?
Dr. A. Kula Skrevet 8. desember 2016 #12068 Skrevet 8. desember 2016 3 minutter siden, Sphere skrev: Høyre, helt klart. Dette er kun min andre sesong, så relativt fersk enda. Og ikke av de ivrigste heller har jeg skjønt. Faktisk like før leggetid. Og det er også favoritten. "Du er verdens beste pappa, du". ❤️ @Strixa Hva skal til forbå vippe deg av pinnen? @Dr. A. Kula. Hvorfor får jeg ikke slettet brukernavn i siteringen? Nå føkker det jo opp alt! 😂 @Calavi Hvem kjørte ditt livs beste prank på deg, og hvordan? Du må velge hele brukernavnet pluss litt foran og bak, og velge klipp ut. Om du ikke har tekst etter, må du bare skrive litt først. @Sphere Android eller iOS?
pika Skrevet 8. desember 2016 #12069 Skrevet 8. desember 2016 2 minutter siden, Byjenta! skrev: Jeg er snart 20 tidlig neste år @pika bort du i hus eller leilighet? Hus @Byjenta! Hva er din favorittsang?
Byjenta! Skrevet 8. desember 2016 #12070 Skrevet 8. desember 2016 1 minutt siden, pika skrev: Hus @Byjenta! Hva er din favorittsang? Oi, vanskelig... Veldig mange jeg liker Du skal i helga @pika?
annebanane Skrevet 8. desember 2016 #12071 Skrevet 8. desember 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 8.12.2016 den 23.11): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
pika Skrevet 8. desember 2016 #12072 Skrevet 8. desember 2016 15 minutter siden, Byjenta! skrev: Oi, vanskelig... Veldig mange jeg liker Du skal i helga @pika? Jentejulebord @Byjenta! Du stiller så mange spørsmål som jeg får lyst til å stille tilbake Så hva skal du da?
Byjenta! Skrevet 9. desember 2016 #12073 Skrevet 9. desember 2016 12 timer siden, Moonwalker skrev: Jeg er sportsinteressert når det er lokale folk med, når det handler om et landslag, eller når det er VM i fotball og Frankrike gjør det bra med tanke på at jeg er den eneste på quizlaget som kan sportsspørsmålene så er jeg vel delvis interessert. Er du, @Byjenta!? Okey Nei, jeg er veldig lite sportsinteressert... Eneste sporten jeg liker er vel dans og slike ting og sykkel, men det er kanskje fordi jeg er vokst opp med sykkel pga fetteren min er tidligere proff syklist. @Moonwalker Er du redd for torden? 12 timer siden, pika skrev: Jentejulebord @Byjenta! Du stiller så mange spørsmål som jeg får lyst til å stille tilbake Så hva skal du da? Så koselig da Vi skal flytte inn i nye huset, ferdig male nå @pika Har du barn?
annebanane Skrevet 9. desember 2016 #12074 Skrevet 9. desember 2016 16 minutter siden, Byjenta! skrev: @Moonwalker Er du redd for torden? Tvert imot! Storkoser meg når det tordner @Byjenta! Hvilke typer raketter er de beste?
Byjenta! Skrevet 9. desember 2016 #12075 Skrevet 9. desember 2016 27 minutter siden, Moonwalker skrev: Tvert imot! Storkoser meg når det tordner @Byjenta! Hvilke typer raketter er de beste? Åja:) hmm... mye artig. Men de batteriene du kjøper som er 50 skudd i pleier være veldig fine @Moonwalker; kjører du bil? Og isåfall hvordan bil har du?
pika Skrevet 9. desember 2016 #12076 Skrevet 9. desember 2016 45 minutter siden, Byjenta! skrev: Så koselig da Vi skal flytte inn i nye huset, ferdig male nå @pika Har du barn? Jaa Å så gøy Ja, det har jeg. @Byjenta! Hvor i landet bor du?
Byjenta! Skrevet 9. desember 2016 #12077 Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, pika skrev: Jaa Å så gøy Ja, det har jeg. @Byjenta! Hvor i landet bor du? Koselig Er fra Vestfold, men bor i Møre og Romsdal. Hva med deg @pika?
Gjest EpleDrue Skrevet 9. desember 2016 #12078 Skrevet 9. desember 2016 20 timer siden, pika skrev: @EpleDrue Hvor ofte ser du kamper i England? 2-5 ganger i året. @pika Hvilket norsk fotballag heier du på? 19 timer siden, Strixa skrev: @EpleDrue er du FOR mye? Jeg tipper du er ca. 193 Siste ting i munn var kaffe. Umulig å klare seg uten. Nei. Du er alt for god stalker. Hvilken type kaffe var det du drakk i går, @Strixa? Har du noen spennende planer for helgen? 15 timer siden, JenniferA skrev: @EpleDrue : Drar på besøk til min mor og far. Har barna med dit annenhvert år. Vi pleier å høre på Sølvguttene synge julen inn. Spise pinnekjøtt, og god dessert til .. multerkrem eller riskrem. Og så er det gaveåpning og chips og smågodt på kvelden. Hvilke juletradisjon har du? Så koselig! Liker spesielt godt at du spiser pinnekjøtt på julaften! Vi hører ikke på sølvguttene, men vi ser på julefilmer. Ellers spiller vi spill, spiser pinnekjøtt og dessert. Gaveåpning og mer spill og julemusikk utover kvelden. @JenniferA Følger du med på de norske håndballjentene under årets EM? Og gir det deg en form for julestemning? 15 timer siden, calavi skrev: @EpleDrue La oss si jeg inviterer deg med på weekendtur i morgen, men kun innenfor landegrensen. Du får bestemme hvor turen går. Hvor drar vi og hva gjør vi? Så hyggelig! Kan vi utsette det til en annen helg? Er ikke i Norge denne helgen. Siden det er vinter drar vi til Alta! Og vi skal overnatte på Ongajoksetra. Der spiser vi mye god mat, og drar på jakt etter nordlyset i hundeslede. Siden det høres ekstra gøy ut. Så kan vi spille kort på kvelden, og spise kilovis med smågodt som vi begge elsker Også kan vi jo se etter elg, jeg har aldri sett en elg før Du kan få samme spørsmål i retur, @calavi. Og hva tenker du om statsbudsjettet?
pika Skrevet 9. desember 2016 #12079 Skrevet 9. desember 2016 (endret) På 9.12.2016 den 12.57, Byjenta! skrev: Koselig Er fra Vestfold, men bor i Møre og Romsdal. Hva med deg @pika? I see @Byjenta! Hva spiste du til frokost i dag? På 9.12.2016 den 13.05, EpleDrue skrev: 2-5 ganger i året. @pika Hvilket norsk fotballag heier du på? Såpass ja - ikke verst! Hmm... ingen egentlig - er lag jeg liker bedre enn andre men holder egentlig bare med Liverpool jeg altså.. @EpleDrue Du da? Endret 15. desember 2016 av pika
Gjest EpleDrue Skrevet 9. desember 2016 #12080 Skrevet 9. desember 2016 3 minutter siden, pika skrev: Hmm... ingen egentlig - er lag jeg liker bedre enn andre men holder egentlig bare med Liverpool jeg altså.. @EpleDrue Du da? Liverpool er det eneste laget for meg @pika Hva tror du stillingen blir mellom Liverpool og West Ham førstkommende søndag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå