Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Det kan jeg desverre ikke skrive her :fnise: Ved to anledninger har canacas blitt målløs og bokstavelig talt tatt med storm :ohmy:

@Lady Hvor mange land kan du krysse av på kartet?

Åh, send på pm! 😃

Hmm, Italia, Hellas, Enland, Tyrkia, Tyskland, Spania, Sverige, Danmark, Thailand som jeg kommer på ✨

@canacas Har du blitt sjekket opp på kg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, EpleDrue skrev:

Favorittdyret er hund. Hvilket dyr er mest lik deg, @pika?

Delfin

@EpleDrue Hvor mange epler spiser du i løpet av en vanlig uke?

Gjest EpleDrue
Skrevet
9 minutter siden, canacas skrev:

@EpleDrue Hva drømte du i natt? 

Føler ikke jeg kan dele det her.:ph34r: @canacas Hvilken Grandiosa er favoritten? 

8 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja har laget små pakker til mine barn :) Hva med deg da? Har du unger du har laget pakker til?

Så gøy!:) Har ikke laget noe pakkekalender, nei. @MysticgirlNår badet du sist utendørs? 

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 minutter siden, pika skrev:

@EpleDrue Hvor mange epler spiser du i løpet av en vanlig uke?

4-5. @pika Vil du si at 4-5 epler pr uke er mye, lite eller gjennomsnitt? Hva var det siste klesplagget du kjøpte, @pika

Gjest canacas
Skrevet
3 minutter siden, Lady skrev:

Åh, send på pm! 😃

Hmm, Italia, Hellas, Enland, Tyrkia, Tyskland, Spania, Sverige, Danmark, Thailand som jeg kommer på ✨

@canacas Har du blitt sjekket opp på kg?

Nah, det er sånt som må fortelles, blir vanskelig å skrive.. Ja, veit jeg er kjip nå :P 

Du har virkelig fått reist litt altså ;) (Tror ikke Lady forsto at jeg mente nasjonaliteter hun har "prøvd", men hvis hun forsto - dayum!! :ohmy:)

Nei, har til gode å bli sjekket opp her altså. :( Nobody wants me :( :grine:

@Lady Har du blitt sjekket opp på KG? 

Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Føler ikke jeg kan dele det her.:ph34r: @canacas Hvilken Grandiosa er favoritten? 

Jooodaaa, fortell nå lille venn ;) 

Er ikke så glad i grandiosa, men må jeg så er det originalen. 

@epleskrotten - Har du noen gang hatt kjærlighetssorg? 

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Nah, det er sånt som må fortelles, blir vanskelig å skrive.. Ja, veit jeg er kjip nå :P 

Du har virkelig fått reist litt altså ;) (Tror ikke Lady forsto at jeg mente nasjonaliteter hun har "prøvd", men hvis hun forsto - dayum!! :ohmy:)

Nei, har til gode å bli sjekket opp her altså. :( Nobody wants me :( :grine:

@Lady Har du blitt sjekket opp på KG? 

Jooodaaa, fortell nå lille venn ;) 

Er ikke så glad i grandiosa, men må jeg så er det originalen. 

Åh, du mente ikke land jeg har vært i 🙈 

Nei, bare noen ekle pm egentlig 😒 Men det er lenge siden 😃

@canacas Bruker du solkrem året rundt?

Gjest EpleDrue
Skrevet
4 minutter siden, canacas skrev:

Ja, det var jævlig. 

@canacas Hvor ofte kjøper du fast food? 

Gjest canacas
Skrevet
3 minutter siden, Lady skrev:

Åh, du mente ikke land jeg har vært i 🙈 

Nei, bare noen ekle pm egentlig 😒 Men det er lenge siden 😃

@canacas Bruker du solkrem året rundt?

Hehehe :P 

Nei, bruker knapt solkrem på sommeren. Burde kanskje gjøre det, men jeg er jo vampyr da... så trenger kanskje ikke likevel?

@lady - kan du gi et eksempel på en ekkel pm? 

2 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, det var jævlig. 

@canacas Hvor ofte kjøper du fast food? 

Aldri :) 

@epledude - syns du nevner mye hurtigmat her nå, kan du i det hele tatt lage mat selv? Får du hjemmelaget mat hos mamsen i blant? 

Skrevet
43 minutter siden, pika skrev:

Ja - dos niños

@Dr. A. Kula Hva er det beste med å bo i Norge?

Ja hva er best med Norge? At det er et fritt land, gode velferdsordninger, god levestandard, snille mennesker? Hva som er best kommer jo litt an på hva man har opplevd og hva man trenger.

@pika hvordan ville du selv svart på det spørsmålet?

35 minutter siden, EpleDrue skrev:

Nei, det bruker jeg ikke.:) 

Kvinner skal være slik de føler for!:fnise: @Strixa Har du noen partytriks? 

Jaha? Nei. Dette visste jeg ikke. Hvilken klubb og hvilken by? @Dr. A. Kula Fikk du med deg når Carlsen satte matt? 

Fint her også! :) @Mysticgirl Pakkekalender klar?

Nei, tydeligvis ikke i år. Hvorfor må du ta opp temaer så triste temaer, @Moonwalker? :( 

Hmm, si det. Jeg venter enda på at mennesker skal bli radiostyrt. Typ som Sims. @Daybreak Skal du la ungene dine bruke nettbrett når de er 2-4 år gamle?

Favorittdyret er hund. Hvilket dyr er mest lik deg, @pika?

@Dr. A. Kula @Daybreak @incognita@calavi @minister-mio @Moonwalker @Coronas @applestories @Strixa @canacas @Byjenta! Husk røykvarslerens dag i dag! :) 

Jeg vil jo ikke oute deg med å si byen. Men klubben har samme navn som byen.

@EpleDrue Googlet du "Magnus Carlsen <BY>" nå for å finne ut?

33 minutter siden, canacas skrev:

Legge igjen mobilen vel! 

@doktor - har du glemt at jeg hermer alle dine spørsmål i dag? 

Røykvarsler er såååå gamle boliger assa...  ;) 

@eplegutten - ble det kjedelig i tråden uten meg i går? 

Jeg ble aldri opplyst om det, så da kan jeg ikke ha glemt det.

@canacas hva trener du/ skal du trene?

Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Jeg ble aldri opplyst om det, så da kan jeg ikke ha glemt det.

@canacas hva trener du/ skal du trene?

Trodde du la merke til det ettersom du er så smart og sånn ;) 

Jeg trener litt forskjellig, veksler mellom kondisjon og styrke. Blir styrke i dag, ben og rygg. Sånt er bra mot fremtidig benskjørhet og lårhalsbrudd vettu :P 

@Dr. A. Kula har du brukket noe på kroppen noen gang? 

Skrevet

Trodde du la merke til det ettersom du er så smart og sånn ;) 

Jeg trener litt forskjellig, veksler mellom kondisjon og styrke. Blir styrke i dag, ben og rygg. Sånt er bra mot fremtidig benskjørhet og lårhalsbrudd vettu :P 

@Dr. A. Kula har du brukket noe på kroppen noen gang? 

Kan ikke minnes jeg har brukket noe på kroppen, men i derimot!

@canacas ble du skuffet over at du ikke fikk lurt mobilnummeret mitt ut av meg med den Vipps kommentaren. Slo det deg aldri at jeg selvfølgelig vil vente til Vipps har anonym betaling, slik du og @Lady trenger for å starte "Brukte truser AS"

Gjest EpleDrue
Skrevet
7 minutter siden, canacas skrev:

@epledude - syns du nevner mye hurtigmat her nå, kan du i det hele tatt lage mat selv? Får du hjemmelaget mat hos mamsen i blant? 

Selvfølgelig kan jeg lage mat. Jeg er ikke helt amøbe. Selvstending mann! Er ofte på fredagspizza hos min kjære mor. @canacas Har du fått forelegg for andre ting enn å kjøre litt for fort? 

7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue Googlet du "Magnus Carlsen <BY>" nå for å finne ut?

Nei, det orket jeg ikke. Vi har mange verdensmestere i denne byen.:nigo: @Dr. A. Kula Når spilte du fotball sist? 

Skrevet
7 minutter siden, canacas skrev:

Hehehe :P 

Nei, bruker knapt solkrem på sommeren. Burde kanskje gjøre det, men jeg er jo vampyr da... så trenger kanskje ikke likevel?

@lady - kan du gi et eksempel på en ekkel pm? 

Aldri :) 

Fikk fra en mann som var mer enn dobbelt så gammel som meg etter jeg kommenterte noe på seksualitet. Han ville ha yngre elskerinne og maste selv om jeg ikke svarte. Sendte meg mailen hans og skrev han var "ungdommelig for alderen" :klaske: 

@canacas Syns du det er verdt å bruke mye penger på time hos hudpleier?

Gjest canacas
Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Kan ikke minnes jeg har brukket noe på kroppen, men i derimot!

@canacas ble du skuffet over at du ikke fikk lurt mobilnummeret mitt ut av meg med den Vipps kommentaren. Slo det deg aldri at jeg selvfølgelig vil vente til Vipps har anonym betaling, slik du og @Lady trenger for å starte "Brukte truser AS"

Nei, det slo meg ikke. Anonym som selger av frekke undies - ja, anonym for å motta royalties? Neei, pyse :P 

@Dr. A. Kula Betyr dette at du egentlig venter på anonym Vipps så du kan bli kunde av Ladyen og meg? :ohmy::ph34r:

Gjest Annetnavn_
Skrevet
51 minutter siden, EpleDrue skrev:

Nei, det bruker jeg ikke.:) 

Kvinner skal være slik de føler for!:fnise: @Strixa Har du noen partytriks? 

@Dr. A. Kula @Daybreak @incognita@calavi @minister-mio @Moonwalker @Coronas @applestories @Strixa @canacas @Byjenta! Husk røykvarslerens dag i dag! :) 

Partytriks? Måtte du spørre om akkurat det? Nå må jeg nødt til å avsløre hvor utrolig kjedelig jeg er... Skulle ønske jeg kunne si jeg pleier å drikke meg dritings og danse naken på bordet, men jeg er alt for ordentlig. Har du noen å lære bort?

Takk for tipset! Skal sjekke varsleren med en gang jeg kommer hjem. @EpleDrue Betyr tipset at du er brannmann, eller bare over gjennomsnittet opplyst?

Gjest canacas
Skrevet
2 minutter siden, EpleDrue skrev:

Selvfølgelig kan jeg lage mat. Jeg er ikke helt amøbe. Selvstending mann! Er ofte på fredagspizza hos min kjære mor. @canacas Har du fått forelegg for andre ting enn å kjøre litt for fort? 

Nei, jeg er et dydsmønster alle andre steder enn bak rattet :briller2:

@EpleDrue Har du blitt kastet på glattcelle? 

1 minutt siden, Lady skrev:

Fikk fra en mann som var mer enn dobbelt så gammel som meg etter jeg kommenterte noe på seksualitet. Han ville ha yngre elskerinne og maste selv om jeg ikke svarte. Sendte meg mailen hans og skrev han var "ungdommelig for alderen" :klaske: 

@canacas Syns du det er verdt å bruke mye penger på time hos hudpleier?

Nja, vet ikke. Jeg bruker noen summer på pedikyr, manikyr, vipper, negler osv. Så hudpleie er vel for andre som liker sånt (og jeg burde sikkert gjøre det og, huden kommer til å rynke seg til snart)

@Lady Er du forfengelig?

Skrevet
19 minutter siden, EpleDrue skrev:

4-5. @pika Vil du si at 4-5 epler pr uke er mye, lite eller gjennomsnitt? Hva var det siste klesplagget du kjøpte, @pika

Hadde regnet med du spiste fler :P

Hmm - undertøy, joggebukse og t-skjorte :)

@EpleDrue Hører du på Wildcard FC?

Skrevet

Nei, jeg er et dydsmønster alle andre steder enn bak rattet :briller2:

Nja, vet ikke. Jeg bruker noen summer på pedikyr, manikyr, vipper, negler osv. Så hudpleie er vel for andre som liker sånt (og jeg burde sikkert gjøre det og, huden kommer til å rynke seg til snart)

@Lady Er du forfengelig?

Nei, ikke spesielt.

@canacas Har du hatt en gal sjef noengang?

Gjest canacas
Skrevet
1 minutt siden, Lady skrev:

Nei, ikke spesielt.

@canacas Har du hatt en gal sjef noengang?

Vel, gal som i crazy fun? Eller gal som i lukket avdeling? Ja til førstnevnte, nei til siste :laugh:

@Lady Har du nasket i butikk noen gang? :ph34r:

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 minutter siden, Strixa skrev:

Takk for tipset! Skal sjekke varsleren med en gang jeg kommer hjem. @EpleDrue Betyr tipset at du er brannmann, eller bare over gjennomsnittet opplyst?

Jeg kan ingen kule partytriks jeg heller. :( Endelig er jeg ikke alene om å være den kjedelige.

Ikke brannmann, bare synes det er viktig! @Strixa Hvilken smak er din favoritt når det kommer til iskrem? 

3 minutter siden, canacas skrev:

Har du sett meg? Jeg er ikke noe noen "kaster". Har ikke vært på glattcelle, nei. Det hadde tatt seg ut du!:ler2: 

@canacas Har du prøvd å flørte deg unna en fartsbot før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...