Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11321 Skrevet 30. november 2016 @pika Hvilken tråd her inne er din favoritt?
minister-mio Skrevet 30. november 2016 #11322 Skrevet 30. november 2016 11 minutter siden, EpleDrue skrev: Har det på i bakgrunn, skryter over at jeg ser på sjakk. Egentlig ligger jeg bare på sofaen og drikker julebrus. @Daybreak Hva ønsker du jeg spør deg om? Enig. @applestories Hvordan type nattmenneske er du? @canacas Har du funnet på nye spørsmål nå? @minister-mio Badeshorts eller badeboxer? Badeshorts på stranda og badeboxer om man skal svømme i en konkurranse eller noe. @EpleDrue har du også veldig avklart forhold til badetøy?
Daybreak Skrevet 30. november 2016 #11323 Skrevet 30. november 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Hmm. Alt mulig @Daybreak Dersom du kunne dratt tilbake i tid (kun 1 gang). Hvilket årstall hadde du dratt tilbake til og hvorfor? Vanskeleg å velje, men eg seier 1979 og vore med i foreldra mine sitt bryllaup @EpleDrue Kva land vil du helst besøke og kvifor?
minister-mio Skrevet 30. november 2016 #11324 Skrevet 30. november 2016 @Daybreak kjøper du raketter til nyttår?
Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11325 Skrevet 30. november 2016 4 minutter siden, minister-mio skrev: @EpleDrue har du også veldig avklart forhold til badetøy? Ja. @minister-mio Finner du ofte mandelen i ridgrøten? 2 minutter siden, Daybreak skrev: @EpleDrue Kva land vil du helst besøke og kvifor? Hawaii. Ser gøy ut. Jeg liker gøy. @Daybreak Hvilken hårfarge har du?
minister-mio Skrevet 30. november 2016 #11326 Skrevet 30. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Ja. @minister-mio Finner du ofte mandelen i ridgrøten? neh, jeg er mer en person som alltid får flue i suppa @EpleDrue er det viktig for deg å være sammen med familie i julen?
Daybreak Skrevet 30. november 2016 #11327 Skrevet 30. november 2016 6 minutter siden, minister-mio skrev: @Daybreak kjøper du raketter til nyttår? Nei, men eg er alltid tilstades når det vert skote opp. 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja. @minister-mio Finner du ofte mandelen i ridgrøten? Hawaii. Ser gøy ut. Jeg liker gøy. @Daybreak Hvilken hårfarge har du? Askeblondt. @EpleDrue (tagginga vil ikkje virke) Kva augefarge har du? @minister-mio Kva er favorittmatretten din?
minister-mio Skrevet 30. november 2016 #11328 Skrevet 30. november 2016 Akkurat nå, Daybreak skrev: Nei, men eg er alltid tilstades når det vert skote opp. Askeblondt. @EpleDrue (tagginga vil ikkje virke) Kva augefarge har du? @minister-mio Kva er favorittmatretten din? pizza, sushi og all type fisk @Daybreak lage mat selv eller bestille/spise ute?
applestories Skrevet 30. november 2016 #11329 Skrevet 30. november 2016 33 minutter siden, Byjenta! skrev: Nei, hva vil det si? @applestories: ser du på dag otto som går på tv2? Det var visstnok et veldig smart triks noen kom på for å få mest mulig fokus på reklamen på en nettside - de formet den som en hestesko som rammer inn hele siden - begge sider og topp med samme reklame i stedet for mange forskjellige. Glemte å slå på Adblock etter at jeg så en video så nå er det Frost On Ice over halve skjermen - ikke den verste reklamen, tross alt Dag Otto ser jeg ikke på, vet ikke hva det er engang Ser du på sjakk, @Byjenta! ? 14 minutter siden, EpleDrue skrev: Enig. @applestories Hvordan type nattmenneske er du? Jeg liker ikke å legge meg, for det er om kvelden jeg kan gjøre det jeg vil, og om morgenen da starter dagen helt på nytt med de samme rutinene. Det henger veldig igjen fra da jeg gikk på skole og hver dag var nøyaktig lik den forrige. Og så hjelper det nok ikke at jeg haater å stå opp om morgenen. Det der "ny dag, nye muligheter, opp og hopp, rise and shine" funker ikke på meg. Og så har jeg alltid fokusert bedre og skrevet bedre når resten av verden har lagt seg og jeg kan sitte og se ut av vinduet og bare lukke meg helt inn i min egen lille boble. Det er da jeg savner å studere - å begrave seg helt i en sak og lage en saklig fremstilling. Det er gøy det @EpleDrue Hva slags julebrus drikker du og hvor mange flasker må du drikke før vi får en verdensmester?
Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11330 Skrevet 30. november 2016 5 minutter siden, minister-mio skrev: @EpleDrue er det viktig for deg å være sammen med familie i julen? Ja, det er det. Jul er tid for familie. Og mat. @minister-mio Hvilket underforum er du mest aktiv i? 3 minutter siden, Daybreak skrev: @EpleDrue (tagginga vil ikkje virke) Kva augefarge har du? Jeg har blågrønne øyne. @Daybreak Hvilke parfyme(r) bruker du? @Strixa Ser du på sjakk?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 30. november 2016 #11331 Skrevet 30. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: @Strixa Ser du på sjakk? Selvfølgelig. Heia Carlsen! @EpleDrue spiller du sjakk?
Byjenta! Skrevet 30. november 2016 #11332 Skrevet 30. november 2016 3 minutter siden, applestories skrev: Det var visstnok et veldig smart triks noen kom på for å få mest mulig fokus på reklamen på en nettside - de formet den som en hestesko som rammer inn hele siden - begge sider og topp med samme reklame i stedet for mange forskjellige. Glemte å slå på Adblock etter at jeg så en video så nå er det Frost On Ice over halve skjermen - ikke den verste reklamen, tross alt Dag Otto ser jeg ikke på, vet ikke hva det er engang Ser du på sjakk, @Byjenta! ? Åja såpass Hehe. Ånei Nei, sjakk syntes jeg er utrolig kjedelig... liker du sjakk? @applestories Hvilket yrke syntes du er det mest sexy yrke? ( da på menn)
Gjest canacas Skrevet 30. november 2016 #11333 Skrevet 30. november 2016 5 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Har jo ikke trukket meg, men stilt oppfølgingsspørsmål. Nå er det ikke det at jeg på død og liv skal se frekkere bilder - det finnes andre steder om man er interessert - men jeg misliker uklare regler og begrepsdefinisjoner. Er jo umulig å bli klok på modereringen her inne! (Liker tiltalen , brukernavnet er ikke tilfeldig) PC - Skrotnissen klarer ikke hive gamle, så det ligger noen (etterhvert ubrukelige) rundt omkring. @canacas om du er misunnelig på @Moonwalker sin PM skare, hvorfor starter du ikke selv? Misunnelig? Jeg? Aldri... @Dr. A. Kula Tror du det foregår mye hvisking og tisking på pm? Deltar du i slikt selv kanskje? 1 time siden, Lady skrev: Hmm, Charter Svein som jeg kommer på 🙈 @canacas Har du hatt sex med en kjendis? Hmmm, det skulle du likt å visst det tenker jeg @Lady Har du hatt lyst til å gnage av deg armen etter en ONS noen gang? 26 minutter siden, EpleDrue skrev: @canacas Har du funnet på nye spørsmål nå? Neh, sliter litt fortsatt altså @EpleDrue Syns du jeg skal prøve å få ordnet meg en pm-flørt med noen brukere her inne? I så fall, forslag? @Moonwalker Fortsatt sur...
Daybreak Skrevet 30. november 2016 #11334 Skrevet 30. november 2016 11 minutter siden, minister-mio skrev: pizza, sushi og all type fisk @Daybreak lage mat selv eller bestille/spise ute? Bestille ettersom eg ikkje kan fordra å lage varmmat 8 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, det er det. Jul er tid for familie. Og mat. @minister-mio Hvilket underforum er du mest aktiv i? Jeg har blågrønne øyne. @Daybreak Hvilke parfyme(r) bruker du? @Strixa Ser du på sjakk? Hugsar ikkje namna på dei @minister-mio Likar du hunder? I så fall, har du nokon favorittraser? @EpleDrue Har du hatt opp adventslysa?
Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11335 Skrevet 30. november 2016 8 minutter siden, applestories skrev: @EpleDrue Hva slags julebrus drikker du og hvor mange flasker må du drikke før vi får en verdensmester? Her er det Hansas julebrus som gjelder. Usikker gvor mange jeg må drikke,hvor mange tror du, @applestories? Skal du døgne i natt? 4 minutter siden, Strixa skrev: @EpleDrue spiller du sjakk? Nei,det har jeg ikke lært meg enda. Sjakk og strikking skal jeg lære meg når jeg blir pensjonist. Samt traktorkjøring. @Strixa Har du adventskalender klar til i morgen?
Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11336 Skrevet 30. november 2016 5 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue Syns du jeg skal prøve å få ordnet meg en pm-flørt med noen brukere her inne? I så fall, forslag? Siden du spør meg regner jeg med du har en i kikkerten. Lykke til! @canacas Hvilken stor Freia sjokoladeplate er din favoritt? 3 minutter siden, Daybreak skrev: @EpleDrue Har du hatt opp adventslysa? Ja, husket å tenne det første også! *stolt*. @Daybreak Kinamat eller indisk?
Gjest canacas Skrevet 30. november 2016 #11337 Skrevet 30. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Siden du spør meg regner jeg med du har en i kikkerten. Lykke til! @canacas Hvilken stor Freia sjokoladeplate er din favoritt? Haha, den skjønte jeg ikke. Spiser ikke så mye sjokolade, men kan klare firkløver om jeg absolutt må @EpleDrue Hvorfor er det så forbanna vanskelig å finne nye spørsmål? Eller er det fordi det er onsdag i dag?
Daybreak Skrevet 30. november 2016 #11338 Skrevet 30. november 2016 5 minutter siden, EpleDrue skrev: Siden du spør meg regner jeg med du har en i kikkerten. Lykke til! @canacas Hvilken stor Freia sjokoladeplate er din favoritt? Ja, husket å tenne det første også! *stolt*. @Daybreak Kinamat eller indisk? Nei takk, ingen av delane. @EpleDrue Stranda eller fjellet?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 30. november 2016 #11339 Skrevet 30. november 2016 9 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei,det har jeg ikke lært meg enda. Sjakk og strikking skal jeg lære meg når jeg blir pensjonist. Samt traktorkjøring. @Strixa Har du adventskalender klar til i morgen? Nja, nesten. Kalenderen har elleve pakker, klart å telle meg fram til at det mangler noen enda... @EpleDrue lenge til du blir pensjonist?
minister-mio Skrevet 30. november 2016 #11340 Skrevet 30. november 2016 9 minutter siden, Daybreak skrev: Bestille ettersom eg ikkje kan fordra å lage varmmat Hugsar ikkje namna på dei @minister-mio Likar du hunder? I så fall, har du nokon favorittraser? @EpleDrue Har du hatt opp adventslysa? bare på avstand, kan ikke navn på non raser engang. 18 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, det er det. Jul er tid for familie. Og mat. @minister-mio Hvilket underforum er du mest aktiv i? Jeg har blågrønne øyne. @Daybreak Hvilke parfyme(r) bruker du? @Strixa Ser du på sjakk? Jeg er mest aktiv i dette underforumet tror jeg. Mitt favoritt underforumet dette @Daybreak hvor gammel er du? @EpleDrue hva var det viktigste du lærte på konfirmasjonsundervisning?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå