Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11341 Skrevet 30. november 2016 4 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue Hvorfor er det så forbanna vanskelig å finne nye spørsmål? Eller er det fordi det er onsdag i dag? Det er egentlig ganske enkelt for oss yngre. @canacas Tror du de som stiller anonyme spørsmål her inne blir irritert når jeg ignorerer de? 3 minutter siden, Daybreak skrev: @EpleDrue Stranda eller fjellet? Jeg liker å være brun, derfor sier jeg stranda. @Daybreak Hvor gammel var du da du lærte å sykle uten støttehjul?
Lady Skrevet 30. november 2016 #11342 Skrevet 30. november 2016 10 minutter siden, canacas skrev: Misunnelig? Jeg? Aldri... på pm? Deltar du i slikt selv kanskje? Hmmm, det skulle du likt å visst det tenker jeg @Lady Har du hatt lyst til å gnage av deg armen etter en ONS noen gang? Neh, sliter litt fo skal prøve å få ordnet meg en pm-flørt med noen brukere Nei, har da ikke ons med menn jeg får lyst til å sage av meg armen av 😁 @canacas Syns du det er mange innpåslitne ekle typer på byen?
Gjest canacas Skrevet 30. november 2016 #11343 Skrevet 30. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Det er egentlig ganske enkelt for oss yngre. @canacas Tror du de som stiller anonyme spørsmål her inne blir irritert når jeg ignorerer de? Dere yngre altså Ja, tror de blir det. Og kanskje ekstra irritert når jeg svarer dem og legger på en sånn @EpleDrue Hva gjør at du tiltrekker deg så mange anonyme brukere? 1 minutt siden, Lady skrev: Nei, har da ikke ons med menn jeg får lyst til å sage av meg armen av 😁 @canacas Syns du det er mange innpåslitne ekle typer på byen? Hahaha, ikke vært såå full altså (enda) Nei, det vet jeg ikke. Sluttet å gå på byen jeg, too old for that shit. @Lady Må du ha et entourage med deg på byen for å holde alle de innpåslitne mennene unna deg?
Lady Skrevet 30. november 2016 #11344 Skrevet 30. november 2016 @incognita Har du funnet en ny bra serie?:)
Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11345 Skrevet 30. november 2016 4 minutter siden, Strixa skrev: @EpleDrue lenge til du blir pensjonist? Kjøper du de resterende tretten i morgen? Eller skal du kjøpe en ny for hver dag? Det er (forhåpentligvis) 35 år til. @Strixa Hvilken farge hadde din første sykkel? 3 minutter siden, minister-mio skrev: @EpleDrue hva var det viktigste du lærte på konfirmasjonsundervisning? De ti bud. @minister-mio Hvem av brukerene i denne tråden tror du har det flotteste håret?
Lady Skrevet 30. november 2016 #11346 Skrevet 30. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Dere yngre altså Ja, tror de blir det. Og kanskje ekstra irritert når jeg svarer dem og legger på en sånn va gjør at du tiltrekker deg så mange anonyme brukere? Hahaha, ikke vært såå full altså (enda) Nei, det vet jeg ikke. Sluttet å gå på byen jeg, too old for that shit. @Lady Må du ha et entourage med deg på byen for å holde alle de innpåslitne mennene unna deg? Haha 😇 Nei, så ille er det da ikke, heldigvis @canacas Hva er det mest avtennede en mann som har sjekket deg opp har gjort eller sagt?
minister-mio Skrevet 30. november 2016 #11347 Skrevet 30. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: @minister-mio Hvem av brukerene i denne tråden tror du har det flotteste håret? Oj, det er vanskelig.. kanskje canacas? Eller du? @EpleDrue hvordan er de ti bud viktige for deg?
Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11348 Skrevet 30. november 2016 4 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue Hva gjør at du tiltrekker deg så mange anonyme brukere? Kanskje jeg lukter utrolig godt, og derfor tiltrekker meg anonyme brukere. @canacas Tror du jeg hadde hatt mange followers om jeg hadde hatt en bruker på Instagram?
Gjest canacas Skrevet 30. november 2016 #11349 Skrevet 30. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Haha 😇 Nei, så ille er det da ikke, heldigvis @canacas Hva er det mest avtennede en mann som har sjekket deg opp har gjort eller sagt? En samtale som selvsagt dreier seg om mitt typiske skandinaviske ytre endte slik "so, do you have any american in you?" jeg svarte "no", og du kan tenke deg selv hva neste spørsmål var. Mannfolk ass @Lady Beste sjekketrikset en mann har kommet med overfor deg?
Daybreak Skrevet 30. november 2016 #11350 Skrevet 30. november 2016 15 minutter siden, minister-mio skrev: bare på avstand, kan ikke navn på non raser engang. Jeg er mest aktiv i dette underforumet tror jeg. Mitt favoritt underforumet dette @Daybreak hvor gammel er du? @EpleDrue hva var det viktigste du lærte på konfirmasjonsundervisning? 25 år 14 minutter siden, EpleDrue skrev: Det er egentlig ganske enkelt for oss yngre. @canacas Tror du de som stiller anonyme spørsmål her inne blir irritert når jeg ignorerer de? Jeg liker å være brun, derfor sier jeg stranda. @Daybreak Hvor gammel var du da du lærte å sykle uten støttehjul? 6 år trur eg. @minister-mio Kva er dine interesser? @EpleDrue Kor gamal var du når du kyssa for første gong?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 30. november 2016 #11351 Skrevet 30. november 2016 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Kjøper du de resterende tretten i morgen? Eller skal du kjøpe en ny for hver dag? Det er (forhåpentligvis) 35 år til. @Strixa Hvilken farge hadde din første sykkel? Må ut og handle resten før det har gått elleve dager... Jeg hadde en rød trehjulsykkel da jeg var liten. @EpleDrue hva slags frukt liker du best?
Gjest canacas Skrevet 30. november 2016 #11352 Skrevet 30. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Kanskje jeg lukter utrolig godt, og derfor tiltrekker meg anonyme brukere. @canacas Tror du jeg hadde hatt mange followers om jeg hadde hatt en bruker på Instagram? Jeg kan faktisk merke duften litt, så jeg ser den. Blir nesten litt yr selv. Ja, tror du hadde knekt instagram ass. Herremin, da ville du blitt ikke bare riks-kjendis, men blitt et globalt fenomen!! @EpleDrue Later du som om du ikke er på alle sosiale medier som finnes nå? Du kler ikke løgn små´n
Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11353 Skrevet 30. november 2016 6 minutter siden, minister-mio skrev: @EpleDrue hvordan er de ti bud viktige for deg? Nr 3(delvis) og 4-10 er viktige for meg. De andre er bare søte og fine for de som ønsker å tro på noe. @minister-mio Hvor mange armhevinger klarer du?
Gjest canacas Skrevet 30. november 2016 #11354 Skrevet 30. november 2016 7 minutter siden, minister-mio skrev: Oj, det er vanskelig.. kanskje canacas? Eller du? @EpleDrue hvordan er de ti bud viktige for deg? It´ s me
Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11355 Skrevet 30. november 2016 4 minutter siden, Daybreak skrev: @EpleDrue Kor gamal var du når du kyssa for første gong? 5..6? @Daybreak Hva var grunnen til at du laget en bruker på Kvinneguiden? 4 minutter siden, Strixa skrev: @EpleDrue hva slags frukt liker du best? Nei, si det. Tør du gjette 1 gang? @Strixa Hvilken tv-serie ser du på for tiden? 2 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue Later du som om du ikke er på alle sosiale medier som finnes nå? Du kler ikke løgn små´n Sosiale medier er ut for oss unge,men det tar vel noen år før dere eldre får høre om det.:) @canacas Har du vært forelsket i en lærer før?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 30. november 2016 #11356 Skrevet 30. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Nei, si det. Tør du gjette 1 gang? @Strixa Hvilken tv-serie ser du på for tiden? Mandarin? Jeg ser sesong 3 av The Fall på Netflix @EpleDrue liker du snø? Hvorfor? Hvorfor ikke?
Coronas Skrevet 30. november 2016 #11357 Skrevet 30. november 2016 2 timer siden, EpleDrue skrev: Bor i en bydel med gåavstand til sjøen! Hva med deg? Og nå har jeg forresten bestemt meg for å gå på kino i morgen! Anbefaler du popcorn eller baconsnacks til filmen, @Coronas? Og bonusspørsmål: Hvitvin eller rødvin? Gåavstand til sjøen i forbindelse med by er jo max digg *thumbs up* Jeg bor langt på landet (20 min m bil fra byen), men kort vei til jobben. Så bra, du kan glede deg til filmen. Må være i 3D, da effektene er på sitt beste Jeg liker både popcorn og baconsnacks. Men selv ville jeg valgt peanøtter hihi og lakris nam nam. Sommer hvitvin eller hvis jeg skal spise reker. Rødvin går til alt. Men hvis jeg fikk velge....sjokk.. Corona med limebåt i @EpleDrue Hyttetur, fjelltur eller båttur? 1
Gjest canacas Skrevet 30. november 2016 #11358 Skrevet 30. november 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Sosiale medier er ut for oss unge,men det tar vel noen år før dere eldre får høre om det.:) @canacas Har du vært forelsket i en lærer før? Rolig nå, oss gamle hadde mobiltelefon nesten før du ble født! Nei, uff. Ikke hatt èn eneste handsome lærer. Bare ræl. Var mye cord og strikkavest på den tiden jeg gikk på skolen. Gjerne hentesveis, og litt gammelmannslukt også. Not nice. @EpleDrue Hva heter du på insta? Hva er snapchat´en din? Linkedin? Face?
Gjest EpleDrue Skrevet 30. november 2016 #11359 Skrevet 30. november 2016 12 minutter siden, Strixa skrev: Mandarin? Jeg ser sesong 3 av The Fall på Netflix @EpleDrue liker du snø? Hvorfor? Hvorfor ikke? Haha! Noo.;) Er The fall bra? For menn. Jeg liker snø! Det er pent og skikkelig julestemning. Pluss jeg liker å stå på ski/brett. @Strixa Står du på ski? Hvis ja, hvilket alpinanlegg besøker du oftest? 6 minutter siden, Coronas skrev: Gåavstand til sjøen i forbindelse med by er jo max digg *thumbs up* Jeg bor langt på landet (20 min m bil fra byen), men kort vei til jobben. Så bra, du kan glede deg til filmen. Må være i 3D, da effektene er på sitt beste Jeg liker både popcorn og baconsnacks. Men selv ville jeg valgt peanøtter hihi og lakris nam nam. Sommer hvitvin eller hvis jeg skal spise reker. Rødvin går til alt. Men hvis jeg fikk velge....sjokk.. Corona med limebåt i @EpleDrue Hyttetur, fjelltur eller båttur? 3D er notert! Er ikke så stor fan av lakris, heller ikke peanøtter. Tror jeg ender på baconsnacks. Ofte når jeg spiser popcorn føler jeg at jeg går inn i min siste time. Setter det i halsen.. Er det litt femi når menn drikker Corona, @Coronas? Hyttetur. Helst ingen av de 3, men la oss gå for hyttetur.:) @Coronas Vil du si du er en kresen person? 2 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue Hva heter du på insta? Hva er snapchat´en din? Linkedin? Face? Instagram: EpleDrue. Snapchat: EpleDrue123. Linkedin: Eple Drue. Facebook: Herr Eple Drue. @canacas Hvor mange tror du kommer til å prøve å adde EpleDrue123 på Snapchat nå?
Gjest canacas Skrevet 30. november 2016 #11360 Skrevet 30. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Instagram: EpleDrue. Snapchat: EpleDrue123. Linkedin: Eple Drue. Facebook: Herr Eple Drue. @canacas Hvor mange tror du kommer til å prøve å adde EpleDrue123 på Snapchat nå? Vær stille, jeg er opptatt med å legge deg til nå. @EpleDrue Er du alltid så masete?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå