Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 29.11.2016 den 23.39):

Endret av annebanane
Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, Moonwalker skrev:

Jada! Tok det straks jeg var 18 :kul: 

@canacas har du roadrage?

Nei, det fikk jeg ikke. Var bare et spørsmål inspirert av lesning på nettet :P 

@Dr. A. Kula hvilke type programmer ser du mest av på tv?

Sport og fotballkamper. 

5 minutter siden, canacas skrev:

Nei, jeg glemte tranen i dag :fnise: Starter i morgen :P

Har vampyriske aner jeg altså, man kan se det på noen av tennene mine. Men jeg tåler (såvidt) dagslys!

@Dr. A. Kula Skal vi slenge på sanasol også, nå mens vi er (straks) i gang på vårt sunne nye liv?

Det søtklisset der. Det smaker jo verre enn tran! Og hvilken unnskyldning skal jeg bruke hjemme når jeg kjøper flaska?

@canacas vil du revurdere siste spørsmål? 

1 minutt siden, Moonwalker skrev:

Har nok det.

@canacas kan du spise 2 liter is i en omgang?

Trodde du hadde full oversikt som dr.a.kula?!?

@Dr. A. Kula har du mye utenlands valuta liggende rundtom?

Noe, ikke mye. Bare mynter tror jeg. Og kanskje en sjekk jeg aldri cashet ut da gebyrene ville overstige beløpet.

@Moonwalker ble du overrasket av at siteringer over (i dette innlegget) ikke ble avsluttet med et spørsmål i retur?

Skrevet (endret)
3 timer siden, Moonwalker skrev:

Alle! Jeg liker ikke kaffe :bond: 

@toothfairy har du sett de nye episodene av Gilmore girls?

Bare vinterepisoden. Jeg må spare! Har sinnsykt lyst å ha episodene til gode til juleferien men så lenge tror jeg faktisk ikke at jeg holder ut.

Har du noengang rotfylt @Moonwalker?

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Jepp, 112, første mann til bil på tvers på veien. Utkledd som meg selv på vei hjem fra Halloween party. Se noe tidligere her i tråden.

@toothfairy hvilket nødnummer frykter du mest å måtte ringe?

Vanskelig! Felles for alle er jo at det i utgangspunktet kan være "alt og ingenting" man trenger nødetatenes innsats for. Har ringt ambulanse på vegne av en fremmed som skadet seg på isen. Gikk veldig fint med henne etter hvert. Og brannvesenet tar jo også på seg rolige oppdrag type "kattunge i tre" selv om mye er svært dramatisk . Men sånn i utgangspunktet virker det verst å ringe politiet, til tross for festbråk og nasking og sånne "uskyldigheter".

Vurderte du noengang en karriere i Forsvarets Spesialkommando @Dr. A. Kula

1 time siden, EpleDrue skrev:

Det vet jeg ikke. @toothfairy Hvem skal du kysse på nyttår? 

Min ektemann selvfølgelig :klaske:

Ops, glemte at skilt :cry3: Skal feire i Det Store Utland. Kommer til å operere etter "det som skjer der- blir der"- regelen.

@EpleDrue Hva er ditt forhold til Mizuno joggesko? 

Endret av toothfairy
Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 29.11.2016 den 23.53):

Endret av annebanane
Skrevet
9 timer siden, EpleDrue skrev:

Vi er alle høye. @Moonwalker Er høyde genetisk? 

Det er i morgen ja! Og nei, har jeg ikke nok med Rudolfgenser? :ler2: @applestories Hva synes du om genmodifisering? 

Resultatet ble heldigvis 2-0! Var redd for ekstraomganger der en liten stund, men så fikset det seg. @Dr. A. Kula Hva tenker du om MANUs kamp i morgen?

Det vet jeg ikke. @toothfairy Hvem skal du kysse på nyttår? 

Nei, egentlig ikke. @Daybreak Jogge eller svømme, hva liker du best? 

Jobb? Siden jeg elsker jobben min. :Nikke: Fabeldyr må jeg få sett nå ja! Takk for at du minner meg på dette! @Coronas Hvordan er en typisk jentekveld for dere? 

@idontknow Fant du det du leter etter? 

Symjing.

@EpleDrueKor mange timar brukar du på Internett kvar dag?

Skrevet
8 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Takk for julepresangtips. Har en datter i alder for det showet, så kanskje hvis det fortsatt er billetter igjen.

@pika hvor mye penger må jeg beregne på jentungen i forbindelse med DoI, og bør jeg selv kle meg ut (som hva)?

You`re welcome :)

Du bør kle deg ut som Olaf!!!

Jeg syns ikke man bør ta helt av når man er der, men om hun skal få en ting og kanskje popcorn e.l. så har det fort gått 500,- allerede...

@Dr. A. Kula Hvor mange ganger har du sett Frost/Frozen?

Skrevet
9 timer siden, Moonwalker skrev:

Har nok det.

@canacas kan du spise 2 liter is i en omgang?

LETT! Men det straffer seg i etterkant :fart2:

:laugh:

@månejenta - hvem skriver du med på pm? 

9 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Sport og fotballkamper. 

Det søtklisset der. Det smaker jo verre enn tran! Og hvilken unnskyldning skal jeg bruke hjemme når jeg kjøper flaska?

@canacas vil du revurdere siste spørsmål? 

ALDRI! Blir sanasol på meg ;) 

@doktorn - Har du prøvd yoga? 

Skrevet
8 timer siden, toothfairy skrev:

Bare vinterepisoden. Jeg må spare! Har sinnsykt lyst å ha episodene til gode til juleferien men så lenge tror jeg faktisk ikke at jeg holder ut.

Har du noengang rotfylt @Moonwalker?

Vanskelig! Felles for alle er jo at det i utgangspunktet kan være "alt og ingenting" man trenger nødetatenes innsats for. Har ringt ambulanse på vegne av en fremmed som skadet seg på isen. Gikk veldig fint med henne etter hvert. Og brannvesenet tar jo også på seg rolige oppdrag type "kattunge i tre" selv om mye er svært dramatisk . Men sånn i utgangspunktet virker det verst å ringe politiet, til tross for festbråk og nasking og sånne "uskyldigheter".

Min ektemann selvfølgelig :klaske:

Ops, glemte at skilt :cry3: Skal feire i Det Store Utland. Kommer til å operere etter "det som skjer der- blir der"- regelen.

@EpleDrue Hva er ditt forhold til Mizuno joggesko? 

4 timer siden, Moonwalker skrev:

Huh? Jeg henger ikke med :ler: 

@Dr. A. Kula Har du noen arr med spennende historier på kroppen?

Du må se! Jeg ble nettopp ferdig med de etter en nesten uavbrutt maraton siden kveldingen :P 

Ikke rotfylt, men har vært nære på. 

@toothfairy er du skeptisk til å møte folk fra nettet?

I forrige innlegget mitt ble du sitert to ganger (to ulike innlegg av deg). Jeg pleier å stille spørsmål med siteringen, men fordi du hadde to siteringer (og jeg tenkte det var nok med ett spørsmål) så lot jeg spørsmålet vente til andre sitering. (Bare min tørre tanke)

Har flere arr på kroppen ja, med ulike historier knyttet til dem. Hvorvidt de historien bak er spennende, er jo ikke opptil meg å bedømme. Ikke noe å fortelle i åpen tråd.

@Moonwalker hvor mange ganger har du vært i full narkose?

28 minutter siden, pika skrev:

You`re welcome :)

Du bør kle deg ut som Olaf!!!

Jeg syns ikke man bør ta helt av når man er der, men om hun skal få en ting og kanskje popcorn e.l. så har det fort gått 500,- allerede...

@Dr. A. Kula Hvor mange ganger har du sett Frost/Frozen?

Olaf :) !

Mistenkte det, ja. Har lest det er blodpriser på de forestillingene.

Har ikke sett filmen på kino, men bare hjemme, og da typisk på Disney Channel. Men ble usikker om jeg har sett den helt fra starten av. Men hele filmen (fra tidlig) er det nok bare 1-2, men bruddstykker har man jo sett ørten ganger.

Musikken derimot :skya::daane:

@pika hva kler du deg ut som på Disney On Ice?

1 minutt siden, canacas skrev:

LETT! Men det straffer seg i etterkant :fart2:

:laugh:

@månejenta - hvem skriver du med på pm? 

ALDRI! Blir sanasol på meg ;) 

@doktorn - Har du prøvd yoga? 

Får kjøpe en flaske tran og en flaske Sanasol å sette på jobben. Kanskje jeg husker det da...

Har nok ikke vært på Yoga time, men mener å erindre at jeg har blitt introdusert for det i en eller annen sammenheng, der typisk det er dukket opp en gjeste-instruktør eller noe slikt.

@canacas har DU husket tran i dag?

Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Får kjøpe en flaske tran og en flaske Sanasol å sette på jobben. Kanskje jeg husker det da...

Har nok ikke vært på Yoga time, men mener å erindre at jeg har blitt introdusert for det i en eller annen sammenheng, der typisk det er dukket opp en gjeste-instruktør eller noe slikt.

@canacas har DU husket tran i dag?

Neiii! Hahahaha, dammit! :fnise:  I dag hadde jeg mer enn nok med å huske på å stå opp, huske å dusje og huske å KLE PÅ MEG før jeg kom meg ut døre og på jobb. Ble altfor sent i går. Jeg må legge meg tidligere fremover.

@Dr. A. Kula Begynner jeg å miste litt troverdighet nå? 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, canacas skrev:

Neiii! Hahahaha, dammit! :fnise:  I dag hadde jeg mer enn nok med å huske på å stå opp, huske å dusje og huske å KLE PÅ MEG før jeg kom meg ut døre og på jobb. Ble altfor sent i går. Jeg må legge meg tidligere fremover.

@Dr. A. Kula Begynner jeg å miste litt troverdighet nå? 

Åh, har du hatt troverdighet (svar og spørsmål)? :nigo:

Endret av Dr. A. Kula
Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Åh, har du hatt troverdighet (svar og spørsmål)? :nigo:

:sjenert:

Har vel ikke det da... :cry3:

@Dr. A. Kula Hvor sterk er din egen viljestyrke? Og hukommelse?

Skrevet
5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Olaf :) !

Mistenkte det, ja. Har lest det er blodpriser på de forestillingene.

Har ikke sett filmen på kino, men bare hjemme, og da typisk på Disney Channel. Men ble usikker om jeg har sett den helt fra starten av. Men hele filmen (fra tidlig) er det nok bare 1-2, men bruddstykker har man jo sett ørten ganger.

Musikken derimot :skya::daane:

@pika hva kler du deg ut som på Disney On Ice?

Let it go :D

Har ikke pleid å kle meg ut gitt :P

@Dr. A. Kula Vet kompisene dine at du er på KG?

2 minutter siden, canacas skrev:

Ble altfor sent i går. Jeg må legge meg tidligere fremover.

@canacas Hva gjorde du i går? ;)

Skrevet
Akkurat nå, pika skrev:

Hang på KG vel!  :popcorn:

@pika Håpet du på en juicy historie nå? Har du ikke fått  med deg at jeg bor her inne? :P 

Skrevet

Hang på KG vel!  :popcorn:

@pika Håpet du på en juicy historie nå? Har du ikke fått  med deg at jeg bor her inne? :P 

Haha - jaaa! Nei, tydeligvis ikke :P

Skrevet
3 minutter siden, canacas skrev:

:sjenert:

Har vel ikke det da... :cry3:

@Dr. A. Kula Hvor sterk er din egen viljestyrke? Og hukommelse?

Vil si jeg har stor viljestyrke, når jeg bestemmer meg, men det er avhengig av at andre faktorer ikke overskygger. Det er vanskelig med viljestyrke når livet virkelig setter en på prøve.

Hukommelsen har vært meget god. Var fantastisk god på å huske navn før, og da kunne mang en person bli overrasket over at jeg husket slikt om jeg traff de igjen lenge etterpå. Men merker at det begynner å bli fullt i topplokket. Usikker på om det er alder eller livets erfaring som er årsaken, eller bare engasjementet med å skulle huske.

@canacas skriver du ned passord/pinkoder?

2 minutter siden, pika skrev:

Let it go :D

Har ikke pleid å kle meg ut gitt :P

@Dr. A. Kula Vet kompisene dine at du er på KG?

Åh, så det er ikke obligatorisk altså...

:ph34r::ph34r::ph34r:

@pika hvor mange IRL vet du er på KG?

8 timer siden, toothfairy skrev:

<...>

<...>

OBS, glemte visst å svare på denne, ble bare med siteringen.

Jeg vurderte (og søkte) karriere i Forsvaret, men kom aldri så langt som til å tenke spesialkommandoen. Fikk innkallelse til videre opptaksprøver, men valgta da å ikke fortsette, da andre muligheter var falt på plass, og jeg fulgte disse. Tok vanlig verneplikt etter endt utdanning, så har tjenestegjort likevel.

@toothfairy synes du dagens likestilte verneplikt er bra, og ville du selv håpt å slippe eller bli innkalt om du selv var vernepliktig?

Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Vil si jeg har stor viljestyrke, når jeg bestemmer meg, men det er avhengig av at andre faktorer ikke overskygger. Det er vanskelig med viljestyrke når livet virkelig setter en på prøve.

Hukommelsen har vært meget god. Var fantastisk god på å huske navn før, og da kunne mang en person bli overrasket over at jeg husket slikt om jeg traff de igjen lenge etterpå. Men merker at det begynner å bli fullt i topplokket. Usikker på om det er alder eller livets erfaring som er årsaken, eller bare engasjementet med å skulle huske.

@canacas skriver du ned passord/pinkoder?

Nei, eller alle de ulike brukernavn og passord jeg bruker på alskens programmer som er jobbrelatert - ja! Det er for mange å huske på, og de byttes ujevnt - så kan ikke bruke samme. 

Private passord/pinkoder - nei. Det husker jeg så klart :briller2:

@Dr. A. Kula Unngår du samme/like passord på alt? :ninja:

Skrevet

Nei, eller alle de ulike brukernavn og passord jeg bruker på alskens programmer som er jobbrelatert - ja! Det er for mange å huske på, og de byttes ujevnt - så kan ikke bruke samme. 

Private passord/pinkoder - nei. Det husker jeg så klart :briller2:

@Dr. A. Kula Unngår du samme/like passord på alt? :ninja:

Har flere passord/koder jeg bruker, ja. Noen kan sammenfalle, men deler det litt etter kritikalitet. Brukernavn er jo også ulikt flere steder.:ninja:

@canacas blir du smigret eller irritert når (hvis) menn åpner døren eller gjør andre høflighetsgestikkulasjoner?

Skrevet
4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Har flere passord/koder jeg bruker, ja. Noen kan sammenfalle, men deler det litt etter kritikalitet. Brukernavn er jo også ulikt flere steder.:ninja:

@canacas blir du smigret eller irritert når (hvis) menn åpner døren eller gjør andre høflighetsgestikkulasjoner?

Digger at du setter hvis i parantes :fnise:

Irritert blir jeg ikke, men kanskje litt frustrert om noen står og holder opp døren for meg og jeg fortsatt er 5-10 meter unna. Da må jeg jo løpe! :P Smigret blir jeg ikke, holder opp døren for folk selv - det er bare normal høflighet og folkeskikk i min bok :) 

@Dr. A. Kula Er du en gentleman?

Skrevet
12 timer siden, Moonwalker skrev:

Aldri hatt en favoritt, faktisk. 

I helgen stikker jeg til utlandet en tur på besøk :reise::nigo: Gleder meg! Hva med din helg?

Så deilig. :) Til helgen blir det pakking, pakking og atter pakking. Hehe, og litt avslapning! 

@Moonwalker Hvilke land er ditt favoritt land? :) Og hvorfor? 

Skrevet
51 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Åh, så det er ikke obligatorisk altså...

:ph34r::ph34r:

@pika hvor mange IRL vet du er på KG?

Nei, har ikke sett noen voksne som har kledd seg ut der gitt :P

Ingen :ph34r:

@Dr. A. Kula Hvor mange ganger har du flydd utenlands i år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...