Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, canacas skrev:

Det var en 3-dagers heisatur med to av mine beste venner. En helt episk og legendarisk tur som fortsatt får meg til å gapskratte! Ikke reiste vi langt heller :P 

@Lady Ville du solgt trusene dine om Vipps lanserte en anonym tjeneste da? :fnise:

Du veit jeg måtte prøve :dry: NEI, det fikk jeg ikke til.

Epledude (får ikke til å tagge nå IGJEN): pleier du å slikke deg på albuen? Er det en diagnose vi snakker om nå?

Uff nei, blir sjøsyk bare av tanken.

Månejenta (still no tagging :( ): Kunne du bodd i en hytte i skogen uten innlagt vann og strøm? 

Sssshh... :ph34r:

Hmm, ikke sånn som jeg har det økonomisk nå. Men hadde jeg ikke hatt råd til mat og slet med stor gjeld osv så hadde jeg nok gjort det, ja 😱🙈

@canacas Tror du man kunne tjent seg rik på sånn trusebusiness? 🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Byjenta! skrev:

Herlig. :) God i språk... Tja,  utenom norsk og engelsk kan jeg litt spansk og en del tysk.  Men er ikke super god i andre språk enn norsk og engelsk. :) @Moonwalker er du god i språk? Har du vært i noen av de landene du har skrevet ovenfor? 

Tja, jeg synes farmen er festlig å se på. :) Men i år var det grusomt mange dumme deltagere må jeg si..... 

@Lady ( går ikke ann å tagge deg ser jeg), er det noen realityprogrammer du ikke kan fordra? Og hvorfor? 

Ja, det burde oppleves! Jeg har vært på Disney on ice flere ganger, tatt med både mamma, og barna til mine søstre dit. Herlig opplevelse! 

Helst ingen av de, hehe... 

toothfairy, har du sett på Pretty little liars, gossip girl eller vampire diaries? 

Bowling er absolutt verdt et forsøk. Jeg er absolutt ikke god selv! :fnise:, men utrolig gøy er det! 

applestories , hva ser du mest frem til i jula? og er du en person som pynter opp med masse nisser i alle kriker og kroker? :) 

Hmm, kanskje ikke akkurat reality, men jeg syns alle de harryhandel og camping programmene til TV Norge er helt idiotisk..

@Byjenta! Har du alltid hatt det lett?

Skrevet
1 minutt siden, Lady skrev:

Hmm, ikke sånn som jeg har det økonomisk nå. Men hadde jeg ikke hatt råd til mat og slet med stor gjeld osv så hadde jeg nok gjort det, ja 😱🙈

@canacas Tror du man kunne tjent seg rik på sånn trusebusiness? 🙈

Må innrømme at jeg tenker litt på det nå altså, hvem vet hvor mange kroner man kunne klart å hanke inn på dette :P

@Lady Har du tenkt å hamstre undertøy nå som du har det bra økonomisk, i tilfelle du trenger en "karriere" å falle tilbake på om det skulle bli nødvendig? ;)

Vi kan dra denne langt altså! :laugh:

Skrevet
17 timer siden, Lady skrev:

Ja :Nikke: 

@Rossin Har du vært med menn før? 

Ikke seksuelt, nei.

@canacas hvor gammel er du, egentlig?

@Lady Bruker du deo stick, roll-on eller spray? Begrunn svaret.

Skrevet
Akkurat nå, Rossin skrev:

Ikke seksuelt, nei.

@canacas hvor gammel er du, egentlig?

Førr :kosteskaft:

Skrevet
11 minutter siden, canacas skrev:

Må innrømme at jeg tenker litt på det nå altså, hvem vet hvor mange kroner man kunne klart å hanke inn på dette :P

@Lady Har du tenkt å hamstre undertøy nå som du har det bra økonomisk, i tilfelle du trenger en "karriere" å falle tilbake på om det skulle bli nødvendig? ;)

Vi kan dra denne langt altså! :laugh:

Haha 😂 Jaa, kanskje det hadde vært lurt! 

@canacas Hvor mye skal vi ta for en truse? Syns du vil skal ha pakkepris?

Skrevet
18 timer siden, EpleDrue skrev:

Nei, lite erfaring med det livet. Derfor kunne jeg aldri deltatt på Farmen. @applestories Skal du følge med på den siste runden i Sjakk-vm?

Tror ikke det, er det i morgen? Kommer til å glemme at det holder på :)

@EpleDrue Har du lyst på Magnus-genser?

3 timer siden, Byjenta! skrev:

Bowling er absolutt verdt et forsøk. Jeg er absolutt ikke god selv! :fnise:, men utrolig gøy er det! 

applestories , hva ser du mest frem til i jula? og er du en person som pynter opp med masse nisser i alle kriker og kroker? :) 

Jeg er nok midt på treet(:fnise:) når det kommer til pynting. Jeg liker absolutt julepynt, nisser og lys og alt sånt, jeg liker å pynte og det blir så koselig når all den gamle julepynten kommer frem. Det trenger ikke være så flott og nytt og fylle hele huset, det er pynten som har gode minner i seg som er den beste :xpb_knuddel:

@Byjenta! Har du en nisselue du bruker i desember?

Skrevet
6 minutter siden, Rossin skrev:

Ikke seksuelt, nei.

Roll-on.

Fordi jeg liker det best,

@Rossin Hva skal du kjøpe i julegave til din kjære?

Skrevet
7 minutter siden, Rossin skrev:

Trodde du var i 20-åra

@canacas hva jobber du med?

@Moonwalker hvilket blåseinstrumen er ditt favorittblåseinstrument?

Har vært i 20-åra da, så du tar jo ikke helt feil. Det er bare en stund siden.

@Rossin Syns du jeg er barnslig?

3 minutter siden, Lady skrev:

Haha 😂 Jaa, kanskje det hadde vært lurt! 

@canacas Hvor mye skal vi ta for en truse? Syns du vil skal ha pakkepris?

Hmmm, en sånn ta 3 betal for 2 greie? Kanskje det? Jeg syns 1000,- pr truse, og 2500,- for en tre-pack. Men dobler prisen for mensen-truser :ph34r:

@Lady Selger vi alt, eller har vi noen grenser for hva som er for drøyt å selge?

Skrevet
2 timer siden, EpleDrue skrev:

@Dr. A. Kula Skal du se Liverpool i kveld? :nigo:

Har desverre andre planer for kvelden, men får forhåpentligvis med meg slutten!

@EpleDrue hva blir sluttresultatet?

2 timer siden, pika skrev:

Ja, i Paris :)

@EpleDrue Hvor ofte drar du på "by`n"?

Moro!

Nope, har ikke det gitt.

@Dr. A. Kula Hva er din favorittfrukt?

Granny Smith.

@pika og din?

1 time siden, canacas skrev:

Hvor har du massasjeoljen med druesmak da? Nå er jeg jæskla spent på svaret, det vil nemlig avsløre hvor bøyelig/tøyelig du faktisk er! :rulle: Vent nå litt... dette vil jeg forresten ikke ha svar på :sprettoy:

Jada, jeg har vasket bilen nå. Går jo ikke å vente på upålitelige smårips. Som jeg ser baksnakker meg i tillegg :dry::fart2:

@EpleDrue Hvem er det du baksnakker meg til/med? :ph34r:

Jeg er ikke matmenneske, så spiser det jeg må når jeg er sulten. Tipper det blir noe fjærkre av no slag uansett :) 

@Dr. A. Kula Blir det bånn gass og hæla i taket (og tenna i tapeten) på nyttårsaften? 

Fårhåpentligvis ikke bånn, trolig gass (etter maten), hæla kvelden, mister taket, tenna på tørk, før jeg ruller inn i tapeten.

@canacas beskriv din nyttårsaften!

1 time siden, Moonwalker skrev:

I en uke? Jada! Det gjør jeg jo på hytta. Men å bo slik fast? Ikke før jeg blir tvunget på grunn av kollaps i landet :P

@canacasHvor mye tror du at du kunne fått om du likevel solgte trusene dine?

Har ikke begynt å like kebab før i høst, så av de to jeg velger mellom blir det med biff.

@Dr. A. Kula Hva med deg?

Jeg tar språk lett, men kan ikke så mange av de skikkelig. Har vært i alle de landene og har bodd en periode i et av de :) 

@Byjenta! Er bokmål ditt hovedmål?

Mener det var i sommer i Hardanger en tur. Jondal til ett eller annet sted jeg ikke husker.

@EpleDrue hva er din nåværende rekord på bowlingbanen?

Jepp, kjøtt i pitabrød med chillisaus. Gjør det lett å kvitte seg med dagen etter.

@Moonwalker liker du indisk?

Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Fårhåpentligvis ikke bånn, trolig gass (etter maten), hæla kvelden, mister taket, tenna på tørk, før jeg ruller inn i tapeten.

@canacas beskriv din nyttårsaften!

Hehe, sikker?

Min nyttårsaften, for i år, ser forhåpentligvis slik ut: trene på formiddagen, netflix (and chill? :ph34r:) resten av dagen. Jeg er ikke så glad i nyttårsaften, eller feiringen av den. Og så er jeg redd raketter i tillegg :(

@Dr. A. Kula Syns du jeg er kjedelig nå? :P

Skrevet
14 minutter siden, canacas skrev:

Kanskje littegrann til å være førr :PMen viktig å være leken!

@canacas hvilken tv-serie er typisk din humor?

Skrevet
22 minutter siden, canacas skrev:

Hmmm, en sånn ta 3 betal for 2 greie? Kanskje det? Jeg syns 1000,- pr truse, og 2500,- for en tre-pack. Men dobler prisen for mensen-truser :ph34r:

@Lady Selger vi alt, eller har vi noen grenser for hva som er for drøyt å selge?

Vi selger alt!

@canacas Hvrodan skal vi skaffe oss faste kunder? :ler: 

Skrevet
44 minutter siden, Rossin skrev:

Kanskje littegrann til å være førr :PMen viktig å være leken!

@canacas hvilken tv-serie er typisk din humor?

Community :laugh:

@Rossin Seriøst? Oppfører jeg meg ikke iht alder?? 

Skrevet
37 minutter siden, Lady skrev:

Vi selger alt!

@canacas Hvrodan skal vi skaffe oss faste kunder? :ler: 

Haha! 

Vi oppretter en ny tråd for frekke selfies, men det blir frekke undies i stedet! :fnise: Tror ikke vi trenger å jobbe hardt da, bare begynne å pakke truser for harde livet!! 

@Lady hva skal vi gjøre med alle pengene vi tjener? 

Skrevet
2 timer siden, Moonwalker skrev:

Gikk på alt som var av aktiviteter der jeg vokste opp. Så fotball, langrenn, diverse typer trening, sykvelder, tovekvelder, osv osv osv. Det var stort sett idrett eller å lage ting det gikk i hjemme :ler:

@Byjenta! Hva har du til middag i dag?

Vi skal ha medisterpølse, poteter, grønnsaker, surkål og hjemmelaget brun saus. :) Hva med deg? 

@Moonwalker er det snø der du bor? 

1 time siden, Lady skrev:

Hmm, kanskje ikke akkurat reality, men jeg syns alle de harryhandel og camping programmene til TV Norge er helt idiotisk..

@Byjenta! Har du alltid hatt det lett?

Jeg har langt ifra alltid hatt det lett, jeg har gjennomgått utrolig mye her i livet, både på godt og vondt. Men har alltid hatt familien min, verdens beste familie som har støttet meg igjennom alt. Og har nå verdens beste forlovede som alltid er her for meg og hjelper meg. Har du? @Lady : Er du en matglad person? 

1 time siden, applestories skrev:

Jeg er nok midt på treet(:fnise:) når det kommer til pynting. Jeg liker absolutt julepynt, nisser og lys og alt sånt, jeg liker å pynte og det blir så koselig når all den gamle julepynten kommer frem. Det trenger ikke være så flott og nytt og fylle hele huset, det er pynten som har gode minner i seg som er den beste :xpb_knuddel:

@Byjenta! Har du en nisselue du bruker i desember?

Herlig! :) Ja, har en liggenes hos mine foreldre, men tror jeg får kjøpe en ny som vi har her. Men bruker som regel kun den på lille julaften når vi er på grøtfest hos min familie. Nå blir det annenhvert år, så blir nok nisselue 23.desember i år ja! :) Har du? 

@applestories når begynner du å pynte til jul? 

Skrevet
6 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Har ikke vært der, men det så jo litt deilig ut, da.

Ikke sikkert jeg selv hadde tenkt på å kaste klærne, men hadde gjerne gjort det om det ble foreslått.

@toothfairy, hva med deg?

Har aldri vært der jeg heller men planlegger en tur dit. Veldig usikker i og med at jeg er litt bakteriefob. En masse kjønnsorganer i samme basseng høres litt py ut. Men vet ikke om jeg gidder kjøpe det kjipe badetøyet kun for den anledningen. Må sette meg inn i nakenreglene deres 😆

Har du noen gang hatt bruk for å ringe nødnumrene @Dr. A. Kula?

14 timer siden, Moonwalker skrev:

Har aldri faste matvarer i kjøleskapet, men prøver å ha melk til de fleste tider.

@toothfairy Hvor mye melk drikker du i uken?

En liter, minst. Drikker enorme mengder kaffe med melk.

Hvilken kaffebarkjede/kiosk har den beste og den verste takeawaykaffen synes du @Moonwalker?

4 timer siden, Byjenta! skrev:

Ja, det burde oppleves! Jeg har vært på Disney on ice flere ganger, tatt med både mamma, og barna til mine søstre dit. Herlig opplevelse! 

Helst ingen av de, hehe... 

toothfairy, har du sett på Pretty little liars, gossip girl eller vampire diaries? 

Så litt på Vampire diaries helt i starten men går fort lei med mindre jeg virkelig elsker en serie.

Er du avhengig av koffein og/eller nikotin @Byjenta!

Har du noengang opplevd i en jobbsituasjon at personer som *kremt* benytter seg av dine tjenester har forelsket seg i deg @EpleDrue

Skrevet
43 minutter siden, canacas skrev:

Haha! 

Vi oppretter en ny tråd for frekke selfies, men det blir frekke undies i stedet! :fnise: Tror ikke vi trenger å jobbe hardt da, bare begynne å pakke truser for harde livet!! 

@Lady hva skal vi gjøre med alle pengene vi tjener? 

Haha, smart plan!

Hmm, vi skal leve jetset-liv og bare kose oss :bolledeig:

@canacas Hvoedan går det med letingen din etter en date til meg? 💕

Skrevet
6 minutter siden, Byjenta! skrev:

Vi skal ha medisterpølse, poteter, grønnsaker, surkål og hjemmelaget brun saus. :) Hva med deg? 

det snø der du bor? 

Jeg har langt ifra alltid hatt det lett, jeg har gjennomgått utrolig mye her i livet, både på godt og vondt. Men har alltid hatt familien min, verdens beste familie som har støttet meg igjennom alt. Og har nå verdens beste forlovede som alltid er her for meg og hjelper meg. Har du? @Lady : Er du en matglad person? 

Herlig! :) Ja, har en liggenes hos mine foreldre, men tror jeg får kjøpe en ny som vi har her. Men bruker som regel kun den på lille julaften når vi er på grøtfest hos min familie. Nå blir det annenhvert år, så blir nok nisselue 23.desember i år ja! :) Har du?   begynner du å pynte til jul? 

Nei, jeg har også gjennomgått mye.

Ja, eller spesielt varmmat. Jeg kunne nok spist middag til alle døgnets måltider :fnise:

@Byjenta! Habr du dyr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...