Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
56 minutter siden, canacas skrev:

Digger at du setter hvis i parantes :fnise:

Irritert blir jeg ikke, men kanskje litt frustrert om noen står og holder opp døren for meg og jeg fortsatt er 5-10 meter unna. Da må jeg jo løpe! :P Smigret blir jeg ikke, holder opp døren for folk selv - det er bare normal høflighet og folkeskikk i min bok :) 

@Dr. A. Kula Er du en gentleman?

Haha, har jo litt livserfaring da...

Nå er det jo ikke opptil meg å bedømme omjeg er en gentleman, men håper jeg betraktes mer i den kategorien enn ikke.

@canacas er det å være gentleman positivt eller negativt i dine øyne?

6 minutter siden, pika skrev:

Nei, har ikke sett noen voksne som har kledd seg ut der gitt :P

Ingen :ph34r:

@Dr. A. Kula Hvor mange ganger har du flydd utenlands i år?

Til og fra, det blir vel 2 det?

@pika om du drar på sydentur, foretrekker du å grilles fra solsengen, eller deltar du aktivt på leker og gøy som arrangeres på plassen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Haha, har jo litt livserfaring da...

Nå er det jo ikke opptil meg å bedømme omjeg er en gentleman, men håper jeg betraktes mer i den kategorien enn ikke.

@canacas er det å være gentleman positivt eller negativt i dine øyne?

Jeg har en mistanke om at du er en gentleman når det trengs ;) 

Det er selvsagt positivt, men det kan også bli too much noen ganger om det blir for påtatt. Dessuten har jeg lært på KG at ingen menn gjør noe som helst uten å forvente/forlange "belønning". Så spørs om jeg må bli enda mer selvstendig :dry:

@Dr. A. Kula Tror du det er mulig å bli miljøskadd av å henge for mye på KG? :fnise: 

Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Til og fra, det blir vel 2 det?

@pika om du drar på sydentur, foretrekker du å grilles fra solsengen, eller deltar du aktivt på leker og gøy som arrangeres på plassen?

Bacon! Neida - pleier å reise med unger da så blir mye soling og bading egentlig.. :)

@Dr. A. Kula Pleier du å reise på ferie samme sted hvert år - eller liker du best å variere?

Skrevet
25 minutter siden, canacas skrev:

Jeg har en mistanke om at du er en gentleman når det trengs ;) 

Det er selvsagt positivt, men det kan også bli too much noen ganger om det blir for påtatt. Dessuten har jeg lært på KG at ingen menn gjør noe som helst uten å forvente/forlange "belønning". Så spørs om jeg må bli enda mer selvstendig :dry:

@Dr. A. Kula Tror du det er mulig å bli miljøskadd av å henge for mye på KG? :fnise: 

Ser av svaret ditt at du er miljøskadet. Det finnes faktisk mennesker som er genuint gode mennesker som selv finner glede i å være gode mot andre. Jeg har møtt flere slike personer, og de beundrer jeg.

Er vel selv også miljøskadet av å være her, ja.

@canacas har du noengang gjort noe for å glede andre uten å forvente noe tilbake?

22 minutter siden, pika skrev:

Bacon! Neida - pleier å reise med unger da så blir mye soling og bading egentlig.. :)

@Dr. A. Kula Pleier du å reise på ferie samme sted hvert år - eller liker du best å variere?

Blir litt av begge deler. Godt å ha ett kjent sted å dra til, men herlig å utforske nye steder. Har tross alt mer enn en uke ferie.

@pika Hvor mange barn (og voksne) reiser du vanligvis med?

Skrevet

:)

Det har variert litt, men i fjor var det 2 barn, 3 snart voksne og 4 voksne :)

@Dr. A. Kula Samme spørsmål tilbake - hvor mange barn/voksne pleier duu å reise med?

Skrevet

Varierer noe her og men sist var vi 3 voksne (myndige) og 1 barn.

@pika hvor gikk fjorårets reise?

Skrevet
22 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Varierer noe her og men sist var vi 3 voksne (myndige) og 1 barn.

@pika hvor gikk fjorårets reise?

Den gikk fint den :)

@Dr. A. Kula Hvor mange bor det i din husstand?

Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Ser av svaret ditt at du er miljøskadet. Det finnes faktisk mennesker som er genuint gode mennesker som selv finner glede i å være gode mot andre. Jeg har møtt flere slike personer, og de beundrer jeg.

Er vel selv også miljøskadet av å være her, ja.

@canacas har du noengang gjort noe for å glede andre uten å forvente noe tilbake?

Det er vel stort sett slik jeg lever, men har blitt flinkere til å ikke gi for mye av meg selv. Fella blir jo fort at man setter seg selv sist, og det har jeg endret mye på de siste årene. :) 

@Dr. A. Kula Speedo eller badebukse? :popcorn:

Skrevet
4 minutter siden, canacas skrev:

Det er vel stort sett slik jeg lever, men har blitt flinkere til å ikke gi for mye av meg selv. Fella blir jo fort at man setter seg selv sist, og det har jeg endret mye på de siste årene. :) 

@Dr. A. Kula Speedo eller badebukse? :popcorn:

Du må ikke gi så mye at du ikke finner glede i det selv! Det fungerer når flere setter andre først (da setter jo andre deg først også), men desverre finnes det litt for mange som vet å utnytte andre som bare gir. :klem:

HaHa, har sitt svaret ditt i den tråden, så frister jo å svare Speedo bare på pur F.
Men foretrekker kortbukse med innebygget truse. Det er det jeg bruker på trening, og bading er trening. Altså ikke lårlang badebukse. Desverre kommer det ikke frem at enkelte svømmesteder har forbud mot "løst" badetøy, noe som gjør at kortbukse og langshorts er uaktuelt. Selv om det finnes badeboksere, så er nok Speedo bedre egnet til formålet. Heldigvis er jeg og fruen enig i kleskoden (min) angående badetøy.

@canacas ville du tatt hensyn til deg selv eller "the one" om h*n mente du heller burde bruke bikini/badedrakt når du selv foretrakk badedrakt/bikini (altså motsatt)?

4 minutter siden, pika skrev:

:(

Helst kaffe latte :)

@Dr. A. Kula Favorittby i verden?

I mangel på noe annet, må det bli PAris eller London, litt avhengig av formålet.

@pika er du enig i valget mitt?

Skrevet
5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Du må ikke gi så mye at du ikke finner glede i det selv! Det fungerer når flere setter andre først (da setter jo andre deg først også), men desverre finnes det litt for mange som vet å utnytte andre som bare gir. :klem:

HaHa, har sitt svaret ditt i den tråden, så frister jo å svare Speedo bare på pur F.
Men foretrekker kortbukse med innebygget truse. Det er det jeg bruker på trening, og bading er trening. Altså ikke lårlang badebukse. Desverre kommer det ikke frem at enkelte svømmesteder har forbud mot "løst" badetøy, noe som gjør at kortbukse og langshorts er uaktuelt. Selv om det finnes badeboksere, så er nok Speedo bedre egnet til formålet. Heldigvis er jeg og fruen enig i kleskoden (min) angående badetøy.

@canacas ville du tatt hensyn til deg selv eller "the one" om h*n mente du heller burde bruke bikini/badedrakt når du selv foretrakk badedrakt/bikini (altså motsatt)?

Kan aldri forestille meg at drømmemannen min vil pirke på eller blande seg inn i hva jeg kler meg i på badeland/stranda. Er han ikke drømmemannen da? :dry: Han får være fornøyd med at han får være med på stranda :opplyser: Kjenner han gjør meg litt irritert nå altså. 

@Dr. A. Kula Hvorfor bruker du h*n og ikke han i omtale av min "the one"? Er det politisk korrekthet, eller er du bare usikker på min legning? 

Gjest EpleDrue
Skrevet
13 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue har du forslag på hva jeg kan kjøpe til brodern? Hva pleier en mann i 20-årene ønske seg bortsett fra sokker?

Ullsokker? :nigo: Joggesko! Listen er lang. @Moonwalker Hva skal du i dag?

13 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue hva tenker du om skaden til Coutinio?  Har du skrevet kondolanser i SoMe til det brasilianske laget?

At det var helt feil tidspunkt å få en slik skade. Har i ettertid lest de håper han er tilbake om 5-6 uker, og ikke om flere måneder. Satser på han er tilbake over nyttår, og klar for bortekampen mot Manu den 15 januar. :)

Det har jeg gjort, forferdelig ulykke.. Har du sett bildet av de 3 gjenværende spillerene i garderoben, @Dr. A. Kula

12 timer siden, toothfairy skrev:

@EpleDrue Hva er ditt forhold til Mizuno joggesko? 

De er komfortable, men har ikke særlig god demping. Kan fint brukes som gåsko, ville ikke brukt de til løping. Alt for hard såle, som føles baktung og da blir neste steg mye tyngre. Synes ikke alltid du får hva du betaler for. Vet jeg har et par Mizuno joggesko liggenge under pulten på jobb. :fnise:  @toothfairy Hvilken kaffekjede er den beste i Norge? 

5 timer siden, Daybreak skrev:

@EpleDrueKor mange timar brukar du på Internett kvar dag?

Hmmm, x-antall for mye pr dag. Usikker hvor mange. Føler heldigvis det varierer. @Daybreak Hvor mange dager er din lengste streak på Snapchat?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@EpleDrue Hva er du utdannet som?

Anonymkode: 547a1...c46

Han er hjelpepleier blitt. Tar seg av gamle kjerringer som meg :nigo:

Skrevet
På 28.11.2016 den 22.40, Lady skrev:

@calavi Beste vinen?

Veldig glad i Soave Tamellini. 

På 28.11.2016 den 22.45, Coronas skrev:

@calaviHvordan er en super bra date for deg?

Det kan være så mangt egentlig, men det viktigste er at det er avslappet stemning og man praten går i ett. Da kan det liksom ikke bli feil :)

På 28.11.2016 den 22.48, EpleDrue skrev:

@calavi Hva synes du om Jahn Teigen? 

Joda, grei nok han. Jeg har vel egentlig ikke noe særlig forhold til Teigen, verken på godt eller vondt. 

På 28.11.2016 den 23.18, toothfairy skrev:

@calavi tenker du at du alltid må ha strøkent undertøy på når du ferdes ute i tilfelle du skulle bli påkjørt?🙈

Ja :sjenert: 

På 29.11.2016 den 11.39, Dr. A. Kula skrev:

@calavi er du på "slanker'n"?

Nei, men jeg burde kanskje vært det...:fnise: Jeg skulle nemlig prøve på en kjole i går og fikk den ikke over rumpa en gang... Jeg har alltid vært slank og har egentlig aldri trengt å tenke over hva jeg spiser, men pga sykdom så har jeg vært mye mindre aktiv enn jeg pleier den siste tiden, og jeg har da tydeligvis gått opp i vekt... Så nå må jeg faktisk bli litt bevisst på hva jeg spiser, og kutte ned på drittmaten, for det her gidder jeg ikke....

@toothfairy Hva er det beste du kan bli servert? 
@Lady Hvilken dialekt prater du? 
@Coronas Hvor gammel er du? 
@EpleDrue Hvor drømmer du om å reise? 
@Dr. A. Kula Hva ser du minst frem til i desembermåned? 

Skrevet
45 minutter siden, canacas skrev:

Kan aldri forestille meg at drømmemannen min vil pirke på eller blande seg inn i hva jeg kler meg i på badeland/stranda. Er han ikke drømmemannen da? :dry: Han får være fornøyd med at han får være med på stranda :opplyser: Kjenner han gjør meg litt irritert nå altså. 

@Dr. A. Kula Hvorfor bruker du h*n og ikke han i omtale av min "the one"? Er det politisk korrekthet, eller er du bare usikker på min legning? 

Det må jeg si. Du er irritert på drømmemannen før du har truffet han?!?! Hvordan skal dette ende?

Jeg ville jo selvsagt se om du reagerte (hvilket du gjorde). Gikk bare en liten f... i meg da jeg skrev.

@canacas er DU usikker på DIN legning?

38 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ullsokker? :nigo: Joggesko! Listen er lang. @Moonwalker Hva skal du i dag?

At det var helt feil tidspunkt å få en slik skade. Har i ettertid lest de håper han er tilbake om 5-6 uker, og ikke om flere måneder. Satser på han er tilbake over nyttår, og klar for bortekampen mot Manu den 15 januar. :)

Det har jeg gjort, forferdelig ulykke.. Har du sett bildet av de 3 gjenværende spillerene i garderoben, @Dr. A. Kula

De er komfortable, men har ikke særlig god demping. Kan fint brukes som gåsko, ville ikke brukt de til løping. Alt for hard såle, som føles baktung og da blir neste steg mye tyngre. Synes ikke alltid du får hva du betaler for. Vet jeg har et par Mizuno joggesko liggenge under pulten på jobb. :fnise:  @toothfairy Hvilken kaffekjede er den beste i Norge? 

Hmmm, x-antall for mye pr dag. Usikker hvor mange. Føler heldigvis det varierer. @Daybreak Hvor mange dager er din lengste streak på Snapchat?

Har vært litt lite nyheter i det siste, så har ikke sett det bildet. Tror ikke jeg ønsker å søke det opp i øyeblikket heller. Har slitt litt med andre hendelser som har trigget triste minner.

@EpleDrue hvor ser du vanligvis fotballkampene, hjemme, hos kamerater, på klubbhus tec eller på sportsbar?

7 minutter siden, calavi skrev:

Veldig glad i Soave Tamellini. 

Det kan være så mangt egentlig, men det viktigste er at det er avslappet stemning og man praten går i ett. Da kan det liksom ikke bli feil :)

Joda, grei nok han. Jeg har vel egentlig ikke noe særlig forhold til Teigen, verken på godt eller vondt. 

Ja :sjenert: 

Nei, men jeg burde kanskje vært det...:fnise: Jeg skulle nemlig prøve på en kjole i går og fikk den ikke over rumpa en gang... Jeg har alltid vært slank og har egentlig aldri trengt å tenke over hva jeg spiser, men pga sykdom så har jeg vært mye mindre aktiv enn jeg pleier den siste tiden, og jeg har da tydeligvis gått opp i vekt... Så nå må jeg faktisk bli litt bevisst på hva jeg spiser, og kutte ned på drittmaten, for det her gidder jeg ikke....

@toothfairy Hva er det beste du kan bli servert? 
@Lady Hvilken dialekt prater du? 
@Coronas Hvor gammel er du? 
@EpleDrue Hvor drømmer du om å reise? 
@Dr. A. Kula Hva ser du minst frem til i desembermåned? 

Det var sikkert kjolen som hadde krympa i vask :P Er det ikke alltid det?

Ser lite frem til å oppleve triggere som bringer frem savn og sorg. For de kommer garantert i desember.

@calavi ditt største (matrialistiske) julegaveønske?

Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Det må jeg si. Du er irritert på drømmemannen før du har truffet han?!?! Hvordan skal dette ende?

Jeg ville jo selvsagt se om du reagerte (hvilket du gjorde). Gikk bare en liten f... i meg da jeg skrev.

@canacas er DU usikker på DIN legning?

Ja, altså. Han har så mange KRAV!! Makan, holder det ikke bare å eksistere nå plutselig :P Det ender nok med en alkoholisert utgave av meg, på Kåge om +- 10 år :laugh:

Nei, er ganske sikker på min legning. Damer er gode å kline med, men der stopper det for min del :) 

@Dr. A. Kula Du veit at dette slår tilbake på deg nå? Har du vært usikker på din legning, eller kanskje hatt en eller tre homoerotiske opplevelser (du kan dele på seksualitetsforumet, ikke HER :ohmy:)? 

:nisseblunk:

Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

I mangel på noe annet, må det bli PAris eller London, litt avhengig av formålet.

@pika er du enig i valget mitt?

Nei, men har vært i begge byene og vil gjerne tilbake :)

@Dr. A. Kula Hvor henter du inspirasjon til å komme på nye spørsmål?

Skrevet
7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Det var sikkert kjolen som hadde krympa i vask :P Er det ikke alltid det?

Ser lite frem til å oppleve triggere som bringer frem savn og sorg. For de kommer garantert i desember.

@calavi ditt største (matrialistiske) julegaveønske?

Jo, vi kan jo late som det :laugh:

Hmm, jeg vet ikke om det her teller etter som jeg faktisk ikke har skrevet det på ønskelisten, (føler det blir litt overkant mye å ønske seg) men jeg har veldig lyst på vinylspiller. 

@Dr. A. Kula Hva spiser du på julaften? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...