Gjest canacas Skrevet 27. november 2016 #10821 Skrevet 27. november 2016 9 minutter siden, Moonwalker skrev: Lærdalstunellen. Den er da litt over 24km. @Dr. A. Kula pleier du også telle kilometrene gjennom lengre tuneller? Ikke noe særlig, men jeg synger likevel! @canacas Har du vært modell før? Faktisk! Ja! I mange ulike varianter @Moonwalker Hvilken rollefigur i Skam kjenner du deg best igjen i fra VGS?
Gjest canacas Skrevet 27. november 2016 #10822 Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: @canacas vil du gjette først? Oh noooooo! Sånt er jeg så dårlig på Hvem var president i USA året du ble født?
annebanane Skrevet 27. november 2016 #10823 Skrevet 27. november 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 27.11.2016 den 0.57): Endret 15. januar 2023 av annebanane
annebanane Skrevet 27. november 2016 #10824 Skrevet 27. november 2016 (endret) canacas skrev (På 27.11.2016 den 1.03): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest canacas Skrevet 27. november 2016 #10825 Skrevet 27. november 2016 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Kjenner meg egentlig lite igjen i noen av de. En blanding mellom Sana, Chris og Noora, kanskje? Hadde Sana din form for direkte talemåte og rådføring i vennegjengen, Chris i form av at jeg var litt morroklump i vennegjengen, og Noora sin "mystisk flink pike" for folk som ikke kjente meg. @canacas Ble du inspirert av senkveld-parodien nå nettopp? Haha, den var morsom da. Men nei, oppdaget hvem jeg "er" der bare, og syns det var litt festlig. @Moonwalker blir du misunnelig om jeg sier jeg skal sove nå?
Dr. A. Kula Skrevet 27. november 2016 #10826 Skrevet 27. november 2016 4 minutter siden, canacas skrev: Oh noooooo! Sånt er jeg så dårlig på Hvem var president i USA året du ble født? Litt slingringsmonn må det være, jeg er født før Gerald Ford ble president. 4 minutter siden, Moonwalker skrev: Nope. @Dr. A. Kula Hva er den lengste togturen du har vært på? Var på interrail i ungdommen, og tok da toget fra Danmark til Barcelona, men det ble jo togbytter underveis, men på samme dag nådde vi vel ned til Paris (fra Danmark). @Moonwalker blir du imponert av anlegg for vei/tog/etc-?
annebanane Skrevet 27. november 2016 #10827 Skrevet 27. november 2016 (endret) canacas skrev (På 27.11.2016 den 1.14): Endret 15. januar 2023 av annebanane
annebanane Skrevet 27. november 2016 #10828 Skrevet 27. november 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 27.11.2016 den 1.15): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Adara Skrevet 27. november 2016 #10829 Skrevet 27. november 2016 Lol, jeg har alltid lest navnet som doktor a kula. Lurt navn, hvordan kom du på det? @Dr. A. Kula 1
Dr. A. Kula Skrevet 27. november 2016 #10830 Skrevet 27. november 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: Jeg blir imponert når eg ser dårligere veier enn hva vi har hjemme @Dr. A. Kula hvor mange ulike typtyper juleøl har du prøvd så langt i år? Tre tror jeg. Du da @Moonwalker? 1 time siden, Adara skrev: Lol, jeg har alltid lest navnet som doktor a kula. Lurt navn, hvordan kom du på det? @Dr. A. Kula KLM inspirert. Kunne jo vært ubåtkaptein Per I Skop, men ikke like bra. @Adara hvordan fikk du navnet?
Adara Skrevet 27. november 2016 #10831 Skrevet 27. november 2016 19 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Tre tror jeg. Du da @Moonwalker? KLM inspirert. Kunne jo vært ubåtkaptein Per I Skop, men ikke like bra. @Adara hvordan fikk du navnet? KLM inspirert? Skjønner ikke helt hva du mener Det er fra en sidehistorie til en sang om is og ild: Isdragen :3 Jenta heter Adara ^^
Gjest Jacklost Skrevet 27. november 2016 #10832 Skrevet 27. november 2016 2 timer siden, canacas skrev: Haha, den var morsom da. Men nei, oppdaget hvem jeg "er" der bare, og syns det var litt festlig. @Moonwalker blir du misunnelig om jeg sier jeg skal sove nå? Noora? Jeg synes det var kleint å se på
Dr. A. Kula Skrevet 27. november 2016 #10833 Skrevet 27. november 2016 6 timer siden, Adara skrev: KLM inspirert? Skjønner ikke helt hva du mener Det er fra en sidehistorie til en sang om is og ild: Isdragen :3 Jenta heter Adara ^^ KLM = Kirkvaag, Lystad, Mjøen (Brødrene Dal) @Adara tenkte du på flyselskapet?
Gjest canacas Skrevet 27. november 2016 #10834 Skrevet 27. november 2016 11 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Litt slingringsmonn må det være, jeg er født før Gerald Ford ble president. Men Nixon var president eller? 11 timer siden, Moonwalker skrev: Hvem er du da, @canacas? Ja, faktisk . Er trøtt. Haha, jeg VAR så veldig Noora! Det tok litt tid før jeg skjønte hvorfor hun irriterte meg så veldig, for irriterende er hun Så skjønte jeg at den lille irriterende, veslevoksne og bedrevitende jenta faktisk var tenårings-canacas Jeg er litt rundere i kantene nå altså @Moonwalker Har du fått lagt deg enda? 8 timer siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev: Noora? Jeg synes det var kleint å se på Jepp. Ikke kleint å se på.
Dr. A. Kula Skrevet 27. november 2016 #10835 Skrevet 27. november 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Men Nixon var president eller? Haha, jeg VAR så veldig Noora! Det tok litt tid før jeg skjønte hvorfor hun irriterte meg så veldig, for irriterende er hun Så skjønte jeg at den lille irriterende, veslevoksne og bedrevitende jenta faktisk var tenårings-canacas Jeg er litt rundere i kantene nå altså @Moonwalker Har du fått lagt deg enda? Jepp. Ikke kleint å se på. Det kan jo være,... eller ikke.
Gjest Jacklost Skrevet 27. november 2016 #10836 Skrevet 27. november 2016 13 minutter siden, canacas skrev: Men Nixon var president eller? Haha, jeg VAR så veldig Noora! Det tok litt tid før jeg skjønte hvorfor hun irriterte meg så veldig, for irriterende er hun Så skjønte jeg at den lille irriterende, veslevoksne og bedrevitende jenta faktisk var tenårings-canacas Jeg er litt rundere i kantene nå altså @Moonwalker Har du fått lagt deg enda? Jepp. Ikke kleint å se på. Og mange av skuespillerne var i 50 åra
Gjest EpleDrue Skrevet 27. november 2016 #10837 Skrevet 27. november 2016 På Saturday, November 26, 2016 den 2.30, pika skrev: @EpleDrue Liker du epler eller druer best? Og røde eller grønne? Røde epler er nok favoritten. @pika Liker du kombinasjonen av epler og druer? På Saturday, November 26, 2016 den 2.33, incognita skrev: @EpleDrue Beskriv din dusjrutine Vil ikke gi deg frekke bilder i hodet så vi dropper det der. @incognita Hva blir det til middag i kveld? På Saturday, November 26, 2016 den 8.59, canacas skrev: @EpleDrue Sist sette film? (ikke porr!!) Law abiding citizen. For 10ende gang. Like bra hver gang. @canacas Hvordan har din helg vært? På Saturday, November 26, 2016 den 9.12, Coronas skrev: @EpleDrue Fant du noe du ønsket å kjøpe i går? Og hva syns du om black friday? Black Friday er ikke noe for meg. Kaos og frekke mennesker unngår jeg så mye som jeg kan. @Coronas Hva skal du kjøpe i julegave til din nye "venn"? På Saturday, November 26, 2016 den 12.20, Moonwalker skrev: Halvannen uke siden. @EpleDrue har du grått i fylla? Næh. @Moonwalker Ukens terningkast? Høydepunkt? Skuffelser? På Saturday, November 26, 2016 den 13.07, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue hvilken posisjon ville du plassert meg i om jeg var på ditt lag, og hvor ville du jeg skulle vært om jeg spilte på motsatt lag (reservebenken er IKKE en posisjon!) Du kan være midtbanespiller. Regner med vi må spille mot kvinner, så kondis trenger vi ikke. Ikke målvakt heller! Skulle du vært på motstanders lag, burde nok din posisjon være forsvar. Hvem av damene burde vi ha på vårt lag, @Dr. A. Kula?
applestories Skrevet 27. november 2016 #10838 Skrevet 27. november 2016 På 26.11.2016 den 1.48, EpleDrue skrev: Den må kjøpes, @applestories! Vi skulle jo ha matchende antrekk i år! Det hadde jo vært greit med en genser som varsler hele huset om at jeg er i nærheten. Det hadde vært enda greiere om andre hadde slike genser med bjeller på, nå i disse julegavetider. Jeg kjøpe sesongens første julegaver i år. Kjøper du mange gaver?
Gjest EpleDrue Skrevet 27. november 2016 #10839 Skrevet 27. november 2016 2 minutter siden, applestories skrev: På Saturday, November 26, 2016 den 1.48, EpleDrue skrev: Den må kjøpes, @applestories! Vi skulle jo ha matchende antrekk i år! Det hadde jo vært greit med en genser som varsler hele huset om at jeg er i nærheten. Det hadde vært enda greiere om andre hadde slike genser med bjeller på, nå i disse julegavetider. Jeg kjøpe sesongens første julegaver i år. Kjøper du mange gaver? Jeg fikser bjeller på genseren så er vi like kule! Hvem kjøpte du gaven til? Jeg må kjøpe 11 gaver. Det er 11 for mange for min ukreative sjel. @applestories Har du følgt med på sjakk?
Adara Skrevet 27. november 2016 #10840 Skrevet 27. november 2016 3 timer siden, Dr. A. Kula skrev: KLM = Kirkvaag, Lystad, Mjøen (Brødrene Dal) @Adara tenkte du på flyselskapet? Jaa, det gjorde jeg vel, gjorde ikke du? Er det TV-serien brødrene dal eller firmaet? @Dr. A. Kula Er butikkene åpne idag ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå