Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hun bruker her inne?

Anonymkode: 6dcb8...005

Er blitt ganske så godt kjent med ei herfra ja, så kommer garantert til å møte henne selv om det ikke er avtalt når enda, jeg er ikke vanskelig å få med på den for hun har kvaliteter som gjør meg ganske så svak overfor henne.

Så er litt fortapt, så fortapt som jeg kan være nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
38 minutter siden, made4u skrev:

@Coconut Tror du jeg lykkes i å sjekke henne opp?

Du er veldig selvsikker, så det tror jeg godt du kunne klart.

Skrevet

@Coconutz Hvis du hadde avtalt å møte en her fra KG, og dere hadde snakket om å reise på hyttetur sammen og sexen som trolig vil skje der. Ville du likt å vise deg som en utemmet villkatt som selv tok litt initiativ og kontroll i sengen eller ville du blitt at han skulle tatt kontrollen og vært litt dominant og tatt hva han ville ha?

Skrevet
18 minutter siden, made4u skrev:

@Coconutz:) Liker hun selvsikkerhet da tror du?

Jeg regner med det er noe hun finner attraktivt. Er i alle fall mange kvinner som gjør det, blant annet jeg! 

1 minutt siden, made4u skrev:

Hvis du hadde avtalt å møte en her fra KG, og dere hadde snakket om å reise på hyttetur sammen og sexen som trolig vil skje der. Ville du likt å vise deg som en utemmet villkatt som selv tok litt initiativ og kontroll i sengen eller ville du blitt at han skulle tatt kontrollen og vært litt dominant og tatt hva han ville ha?

Hm... En god blanding slår nok aldri feil! :) Liker både å ta kontroll og bli kontrollert, men jeg personlig elsker at mannen er litt dominant...

Hva ville du likt?

Skrevet
Akkurat nå, Coconutz skrev:

Jeg regner med det er noe hun finner attraktivt. Er i alle fall mange kvinner som gjør det, blant annet jeg! 

Hm... En god blanding slår nok aldri feil! :) Liker både å ta kontroll og bli kontrollert, men jeg personlig elsker at mannen er litt dominant...

Hva ville du likt?

Håndjern, men at mine hender er fri til å utforske...

Å sette henne i en situasjon der hun føler seg litt forsvarsløs og hjelpeløs...

@Coconutz Tenner tanken deg, at en du bare har chattet med og akkurat har møtt, skal sette deg i en så forsvarsløs posisjon, at du er overlatt han...?

Skrevet
3 minutter siden, made4u skrev:

@Coconutz Tenner tanken deg, at en du bare har chattet med og akkurat har møtt, skal sette deg i en så forsvarsløs posisjon, at du er overlatt han...?

Det spørs hvor mye man har snakket, om man er blitt godt kjent med hverandre på forhånd eller ei. Og har man det - så klart, for min del. :) 

Hvis du skal møte denne jenta en gang, hvor lenge ville du klart å holde hendene av fatet? 

Skrevet
1 minutt siden, Coconutz skrev:

Det spørs hvor mye man har snakket, om man er blitt godt kjent med hverandre på forhånd eller ei. Og har man det - så klart, for min del. :) 

Hvis du skal møte denne jenta en gang, hvor lenge ville du klart å holde hendene av fatet? 

ikke hvis, når er mer riktig å si.

Til tiden var inne, skulle ikke tatt så lang tid før hun var medgjørlig og villig - kan gå ganske raskt det.

@Coconutz Du liker tenner på å være litt utfordrende i offentligheten du, stemmer ikke det? Altså tenner du på tanken å bli oppdaget...

*har forresten et godt tips da, å sitte skrevs over en i et boblebad - hvor boblene ikke viser hva som skjer under vannflaten, så andre som ser to sitte omslynget i boblebadet kan ikke vite om paret bare kliner eller om dem gjør noe dem ikke burde på offentlig sted* 

Skrevet
8 minutter siden, made4u skrev:

Coconutz Du liker tenner på å være litt utfordrende i offentligheten du, stemmer ikke det? Altså tenner du på tanken å bli oppdaget...

:overrasket: Muligens... Har jo badet naken i offentlighet en gang tidligere og det var spennende. Er i alle fall det før man eventuelt blir oppdaget. Da er det litt kjipt. 

Et siste spørsmål før jeg legger meg. 
Er det meg du liker?

Skrevet
Akkurat nå, Coconutz skrev:

:overrasket: Muligens... Har jo badet naken i offentlighet en gang tidligere og det var spennende. Er i alle fall det før man eventuelt blir oppdaget. Da er det litt kjipt. 

Et siste spørsmål før jeg legger meg. 
Er det meg du liker?

For hver time som går nå så er du en time nærmere at vi skal møtes - tenk på det!

Og du som liker offentligheten, jeg skal ta deg med der med sjansene det gir for å bli oppdaget - du tenner jo på slik og da skal du få det sånn. Men vinterstid kan vi jo ta det inne, og om sommeren kan vi leke mer ute...

Du skal bli min!

Gleder du deg til å møte meg? Og angrer du på at du utfordret meg fra PM og ut her nå?

Skrevet
11 timer siden, calavi skrev:

@canacas Leser du noen blogger? Hvis ja, hvilke? 

Ingen!

@calavi Hvilken nettside besøker du oftest? 

7 timer siden, EpleDrue skrev:

Som oftest 1 gang i uken. Noen ganger hver dag. :ph34r: Hva med deg, @canacas?

Haha, skitten liten gutt du  :laugh: . Det holder med 1 gang i uka her :P

@EpleDrue Sist sette film? (ikke porr!!)

Skrevet
7 timer siden, EpleDrue skrev:

Nei, skal se den på søndag! Thriller er bra. :) @Coronas Shoppet du under Black Friday?

Thriller og action, samt sci fi er moro :P

Jeg skulle egentlig ikke kjøpe noe, har ikke så mye peng pga jula og julebord helvete ;)  Men kom over en bok som jeg har ønsket meg og fikk 74% avslag via nettet. Hele black friday norge er en stor latter da. Mange som har bare 30%. Tror man må på nettet for å få avslag som i USA.

@EpleDrue Fant du noe du ønsket å kjøpe i går? Og hva syns du om black friday? 

Skrevet
10 timer siden, calavi skrev:

Det spørs litt på hva du liker? Kan absolutt anbefale Westworld i hvert fall, om du den sjangeren. 

Om du leder an så er jeg absolutt med! Jeg vet ikke hvor flink jeg hadde vært, men fordi jeg digger stilen så skulle jeg knotet meg gjennom det. Også elsker jeg sangen! 

@Lady Du må spise én matrett hver dag i ett år. Hvilken matrett velger du?

Hmm, vanskelig. Kanskje kyllingsalat med masse godt og sunt?

@calavi Er du enig at Norge har for få salatbarer?

Skrevet
9 timer siden, minister-mio skrev:

Ikke veldig flau, men husker jeg syntes det var pinlig da foreldrene mine snakket med vennene mine da jeg var ungdom.

@Lady kan du beskrive hvordan du pusser tennene?

Bruker først tanntråd, så pusser jeg tennene og avslutter med fluor.

@minister-mio Skal du stå på skøyter i år?

Skrevet
9 timer siden, incognita skrev:

Nei :vetikke:

Det vil jeg ikke si, men hun er som eieren sin - er lita og hissig frøken :fnise:

@Lady Hvilken størrelse er tøflere du kjøpte i dag?

Str 38.

@incognita Ønsker du deg de til jul?

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 25.11.2016 den 14.35):

Endret av Moonwalker
Skrevet
10 timer siden, EpleDrue skrev:

For noen uker siden. Hva med deg? 

Halvannen uke siden.

@EpleDrue har du grått i fylla?

Gjest Nordavind
Skrevet
15 timer siden, calavi skrev:

Kan ikke skryte på meg at jeg trener så voldsomt mye... Jeg går mest turer og danser litt :)

Jeg har heller ikke et typisk utseende som jeg faller for, men i hodet mitt så har jeg alltid tenkt " høy og mørk", selv om det egentlig ikke spiller noen rolle. 
"
@Nordavind Har du et godt forhold til familien? Har du stor familie? 
@canacas Leser du noen blogger? Hvis ja, hvilke? 
@Lady Hvilken serie følger du med på om dagen? 

Har veldig godt forhold til familien ja. Den er ikke så kjempestor. Har 2 søsken

Skrevet
13 minutter siden, Moonwalker skrev:

Introvert og egentlig ganske utadvendt. Jeg liker å være med folk og å bli kjent med nye, men må ha egentid for å samle energi til å være med folk. 

@canacas når hadde du sist overnattingsbesøk?

Ikke funnet et som sitter fint ennå. Er så dyrt :bond: @Dr. A. Kula har DU prøvd hofteholder?

Sjansen er nok ikke så stor :tunge1:

@toothfairy skal du handle på cyber monday?

:ph34r: Det er jo så sexy, erotisk og lekkert på kona, så bare måtte prøve en gang. :nigo: Merkelig nok var strømpene ikke like delikat på mine hårete bein. :sjokk: Dessuten var holderen/belte ikke helt rett størrelse.  (men det var kun på privaten for å prøve)

@Moonwalker ble du overrasket nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...