Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
canacas skrev (På 25.11.2016 den 14.17):

Endret av Moonwalker
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Moonwalker skrev:

Bilder av meg er det liten sjanse for at kommer ut i en tråd :P Nok de få gangene gjennom årene det har komt et påkledd kroppsbilde for litt variasjon i trådene. 

Ikke noe forhold på meg per nå. 

@canacas synest du det er vanskelig å åpne seg opp for nye mennesker?

Nja, både og. Jeg merker fort om personen jeg kommuniserer med er mottagelig for det eller ei. Og så er det ikke alle jeg ønsker å åpne meg opp for heller. Generelt er jeg ganske åpen da, scorer full pott på utadvent-skalaen (om den finnes) :) 

@Moonwalker introvert eller ekstrovert? inadent eller utadvent? hva passer best for deg (IRL)?

Skrevet
8 minutter siden, canacas skrev:

Det kommer helt an på dagsformen :briller2:

@pika Har du lagt spennende planer for helgen annet enn å spise og søle med taco?

Spise sjokolade og trene - også må vi vel pynte litt :nisselue:

@canacas Når klina du sist? :) 

Skrevet
19 minutter siden, pika skrev:

Spise sjokolade og trene - også må vi vel pynte litt :nisselue:

@canacas Når klina du sist? :) 

Det er ikke så veldig lenge siden gitt ;) 

Men nå tar jeg helg! :lur:

Skrevet
På 24.11.2016 den 13.20, canacas skrev:

Har ingenting å forberede :smoke: Eller, jeg kjøper vel noen julegaver da, de har jeg ikke tenkt på enda, venter til siste innspurt 22-23 desember ;) 

@Dr. A. Kula  vil du heller være med på Justin Bieber konsert i Stavanger neste sommer? Sikker på at du blir spandert på av @EpleDrue

Kanskje det, men spørs om det blir særlig populært hos eldstedattera, hun får billett i julegave. (Hun hevder høyt at det ikke bare er JB som skal opptre...)

@canacas ville du blitt flau om du møtte faren din på JB konserten?

På 24.11.2016 den 13.24, Moonwalker skrev:

<...>

Kvadrat har jeg bare vært på 2 ganger, og vil egentlig holde det til et minimum så forvirrende så det senteret der er :bond: Stavanger har jeg et mye bedre forhold til enn Kvadrat.

@Dr. A. Kula Hva er etter din erfaring Norge sitsitt mest forvirrende kjøpesenter? 

De norske kjøpesentrene er jo så små sammenlignet med de utenlandske. Har du eksempelvis vært på Arndale Centre i Manchester? Der kan du gå deg vill. Lettere på Trafford Centre i samme by, det er tross alt bare en laaang gang i 2/3 etasjer (med noen avstikkere).

Angående bekledning julebordet, @Moonwalker har du prøvd mellomtingen med strømpebelte/hofteholder ?

På 24.11.2016 den 13.54, EpleDrue skrev:

<...>

Jeg kan dessverre ikke uttale meg om jobben min. :ph34r:

@Dr. A. Kula Synes du det burde vært Black Friday på øl også? Og hadde du stått utenfor Vinmomopolet i morgen klokken 07:00 dersom du fikk -70%? 

Er ikke Justin Bieber nok så kommer Martin Garrix også. Jeg leste på nettavisen at "dette er det største som har skjedd Stavanger".

<...>

Black Friday på øll?!?! Hvor? Når? Klart jeg stiller. Holder du meg med selskap i køen da?

@EpleDrue JB eller MG som frister mest, og blir du med på julebordet?

På 24.11.2016 den 16.13, calavi skrev:

<...>

Takk takk :)
Selvfølgelig bilde jeg hadde tidligere. Du veit, blondne i rosa drømmeverden er mer meg... 
(Og ble ganske skuffa ja. Følte meg rett og slett glemt:trist:)

Jeg blir som sagt heller med på Bieber'n i sommer, jeg :nigo: 

Jeg har et hull i hvert øre, og det er crazy nok for meg.

@incognita Skal du pynte til advent på søndag? 
@Dr. A. Kula Beste konserten du har vært på? Når var det, hvem dro du med og hvem spilte? 
@EpleDrue Hva synes du om at butikkene i Norge har startet med Black friday? 

Tenker det blir konserten med Gary Moore i Birmingham (NEC) sent på 80-tallet, kanskje tidlig 90. Ble med studentvenner, og visste ikke helt hva jeg gikk til, men han var dritbra. Har du hørt noe av musikken til Gary Moore?

@calavi da blir det vel hansker på julebordet?

19 timer siden, toothfairy skrev:

Det har jeg prøvd og nei, det frister ikke veldig til gjentagelse. Umulig å få kontroll på den ballen.

@Dr. A. Kula Medisterpølse eller medisterkaker?

<...>

Medisterkaker!

Vorspiel hos @toothfairy - deg (Bergen) - og julebordet avholdes hvor? Oslo? Da blir det vel samlet fly med hele gjengen, eller skal vi ta toget?

Hva skal jeg ta med?

19 timer siden, Lady skrev:

Julebord-ansvarlig her :goodbye:

Til alle: Hvor mange hadde blitt med på julebord?! ✨

Jeg ville vært med! :goodbye:

@Lady, Trenger du hjelp til noe? Og hvor skal det være? Logistikk utfordringer med tanke på potensielt vorsch i Bergen!

16 timer siden, incognita skrev:

<...>

Saw :nigo:

<...>

Alle dere: ugly christmas sweater, yay or nay? Jeg synes de er litt kule og har lyst å kjøpe meg en... :sjenert:

Tenker du da at jeg skal gjemme meg skrekkslagen i fanget ditt, eller tenkte du motsatt?

YAY, det går rykter om en Cubus-genser her på forumet.

15 timer siden, incognita skrev:

Straks to år :)

@calavi Tror du på skjebnen, eller mest på tilfeldigheter?

@Dr. A. Kula Hva har du på føttene i skrivende stund?

Sokker (Strømper overlater jeg til dere damer).

Julebord er kjempe ide, og jeg vil gjerne være med, men da må jo tid og sted avklares kjapt om jeg skal få planlagt noe.

@Nordavind blir det skikkelig sløyfe (knytte variant) eller går du for ferdigvarianten? Knytter du blir jeg med på knytte-konkurranse!

Til dere alle, har dere forslag/ønsker om mitt antrekk?

Skrevet
21 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Medisterkaker!

Vorspiel hos @toothfairy - deg (Bergen) - og julebordet avholdes hvor? Oslo? Da blir det vel samlet fly med hele gjengen, eller skal vi ta toget?

Hva skal jeg ta med?

@Lady, Trenger du hjelp til noe? Og hvor skal det være? Logistikk utfordringer med tanke på potensielt vorsch i Bergen!

Vi flyr! Hvem flyr vi med @Dr. A. Kula? Med mindre andre melder seg frivillig som vert. Penthouse på Tjuvholmen trumfer mine 60 kvadrat lizzm.

Skrevet
6 timer siden, Byjenta! skrev:

Åja. :) Er ikke noe glad i vått eller kaldt vær jeg heller... Hehe;) 

Skulle ønske det ble det, men blir nok ikke så mye av noe av det i grunn.... Vi er midt i masse flytting nå så blir ikke så mye opp her i desember gitt. Og i tillegg skal vi nedover til familien min i jula, så er ikke hjemme i jula. Men neste år blir det både masse nisser i hver krik og krok, og lys som lyser opp både inne og ute! Elsker julen. :) Men blir nok adventsstjerne når vi kommer oss inn på det nye stedet! :)

@Coronas: Er du glad i å pakke inn gaver? gir det deg julestemning? Eller... Hva gir deg julestemning? 

Jeg elsker å pakke inn gavene mine selv. Da setter jeg på julemusikk og synger med. Men det som gir max julestemning er når det er snø ute og man går i julegaten for å handle inn gaver. Ta en gløgg og smultering for det er luktene som er i byen akkurat da :)  Julen var den beste tiden jeg visste da jeg var barn og når min sønn var liten, nå er det ikke sånn stas lengre. Men jeg baker litt, kan lage eggelikør og pynter rundt omkring hihi. 

@Byjenta! Hva får deg i julestemning? 

Gjest Nordavind
Skrevet

@Dr. A. Kula jeg har aldri hatt på meg sløyfe før. Så første gangen kan det fort bli ferdigknyttet. Jeg er dessverre ikke klar for konkurranser på dette området :)

@canacas hva driver du med i kveld?

Gjest Nordavind
Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Netflix´er

@Nordavind Chille? ;)

Chill og netflix høres jo hyggelig og helt uslyldig ut :)

@Lady klar for helg nå?

Skrevet
20 minutter siden, Nordavind skrev:

:heks:

Skrevet
21 minutter siden, Nordavind skrev:

@Lady klar for helg nå?

Jaaa :duskedame:

@Nordavind Ble det black friday shopping ?

Gjest Nordavind
Skrevet
3 minutter siden, canacas skrev:

:heks:

Uskyldig skulle det stå! Herregud..😅

Gjest Nordavind
Skrevet
2 minutter siden, Lady skrev:

Jaaa :duskedame:

@Nordavind Ble det black friday shopping ?

Nope. Orket ikke :) men fikk slappet av godt i dag! 

@Lady fikk du shoppet?

Skrevet
2 minutter siden, Nordavind skrev:

Nope. Orket ikke :) men fikk slappet av godt i dag! 

@Lady fikk du shoppet?

Bra! Ja 😃

@Nordavind Var du kjekkas på ungdomsskolen?

Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Kanskje det, men spørs om det blir særlig populært hos eldstedattera, hun får billett i julegave. (Hun hevder høyt at det ikke bare er JB som skal opptre...)

@canacas ville du blitt flau om du møtte faren din på JB konserten?

De norske kjøpesentrene er jo så små sammenlignet med de utenlandske. Har du eksempelvis vært på Arndale Centre i Manchester? Der kan du gå deg vill. Lettere på Trafford Centre i samme by, det er tross alt bare en laaang gang i 2/3 etasjer (med noen avstikkere).

Angående bekledning julebordet, @Moonwalker har du prøvd mellomtingen med strømpebelte/hofteholder ?

Black Friday på øll?!?! Hvor? Når? Klart jeg stiller. Holder du meg med selskap i køen da?

@EpleDrue JB eller MG som frister mest, og blir du med på julebordet?

Tenker det blir konserten med Gary Moore i Birmingham (NEC) sent på 80-tallet, kanskje tidlig 90. Ble med studentvenner, og visste ikke helt hva jeg gikk til, men han var dritbra. Har du hørt noe av musikken til Gary Moore?

@calavi da blir det vel hansker på julebordet?

Medisterkaker!

Hva skal jeg ta med?

Tenker du da at jeg skal gjemme meg skrekkslagen i fanget ditt, eller tenkte du motsatt?

YAY, det går rykter om en Cubus-genser her på forumet.

Sokker (Strømper overlater jeg til dere damer).

Julebord er kjempe ide, og jeg vil gjerne være med, men da må jo tid og sted avklares kjapt om jeg skal få planlagt noe.

@Nordavind blir det skikkelig sløyfe (knytte variant) eller går du for ferdigvarianten? Knytter du blir jeg med på knytte-konkurranse!

Til dere alle, har dere forslag/ønsker om mitt antrekk?

Jaa, alt. Bergen blir veeeeldig langt for meg 🙈

Gjest Nordavind
Skrevet
1 minutt siden, Lady skrev:

Bra! Ja 😃

@Nordavind Var du kjekkas på ungdomsskolen?

Haha nå lo jeg godt. Eehhmmm...nei. Jeg trodde jeg var helt uinteressant for motsatt kjønn til ca midten av 20åra kanskje.

@Lady hva kjøpte du?

Skrevet
9 minutter siden, Nordavind skrev:

Uskyldig skulle det stå! Herregud..😅

:fnise: du er en uskyldig en du :P

@Nordavind hva gjør du i kveld? 

Skrevet
1 minutt siden, Nordavind skrev:

Haha nå lo jeg godt. Eehhmmm...nei. Jeg trodde jeg var helt uinteressant for motsatt kjønn til ca midten av 20åra kanskje.

@Lady hva kjøpte du?

Så lenge 😮

Jeg kjøpte skjørt, votter, kåpe og litt sminke 😍

@Nordavind Hvem er finest av kardashian søstrene?

Gjest Nordavind
Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

:fnise: du er en uskyldig en du :P

@Nordavind hva gjør du i kveld? 

Jeg er faktisk veldig uslyldig:)

Nå tar jeg en øl hjemme så skal jeg ta et par øl ute med en venne litt senere.

@canacas er du uskyldig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...