chouette Skrevet 24. november 2016 #10501 Skrevet 24. november 2016 7 minutter siden, Moonwalker skrev: Nææh. Dyrene hadde en tendens til å forsvinne før en rakk holde begravelse @toothfairy hvihvilke dyr har du hatt gjennom årene? Hund og fisk:P @Moonwalker Har du fregner?
Gjest Nordavind Skrevet 24. november 2016 #10502 Skrevet 24. november 2016 Sliter med siteringen nå selv. Så: @canacas 1. Ja, dumme sjåfører er irriterende 2. Om det blir julebord så tar jeg på meg sløyfe😅 3. Jeg liker litt sånn tørr humor jeg:) @Daybreak svaret er nok "nei". Men vi får se
Lady Skrevet 24. november 2016 #10503 Skrevet 24. november 2016 8 minutter siden, canacas skrev: Nei, det skal aldri bli nedskrevet. Det du ikke husker har ikke hendt vettu Oioioi, det er jo vel verdt en planlegging bare det å spekulere i sånt! Ikke godt å si, plutselig dukker det vel opp en joker eller fler i AB-form! @Lady Har du allerede noen tanker om hookups for kvelden? sliter med siteringshelvete her nå Nei, jeg skal jo fikse opp deg med en kg kjekkas @canacas Får du raskt ølbriller? 😱
pika Skrevet 24. november 2016 #10504 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Det spørs helt på klientellet @pika Hender det at du blir ufin i fylla? Tviler ikke på at blackout-meg kan ha vært det once upon a time @canacas Går du aldri tom for spørsmål?
Lady Skrevet 24. november 2016 #10505 Skrevet 24. november 2016 18 minutter siden, canacas skrev: Det spørs helt på klientellet Spørs helt på @Lady som tok det opp og dermed er ansvarlig for eventuelle festligheter Julebord-ansvarlig her Til alle: Hvor mange hadde blitt med på julebord?! ✨
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10506 Skrevet 24. november 2016 6 minutter siden, Nordavind skrev: Sliter med siteringen nå selv. Så: @canacas 1. Ja, dumme sjåfører er irriterende 2. Om det blir julebord så tar jeg på meg sløyfe😅 3. Jeg liker litt sånn tørr humor jeg:) @Daybreak svaret er nok "nei". Men vi får se Hurra for sløyfe! @Nordavind Hva er din favoritt komedie? Akkurat nå, Lady skrev: Nei, jeg skal jo fikse opp deg med en kg kjekkas @canacas Får du raskt ølbriller? 😱 Hohoho, dette blir en merry x-mas ja Ølbrillene mine har ikke lurt meg helt enda @Lady Har du blitt lurt av ølbrillene dine noengang? Eller mange ganger?
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10507 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, pika skrev: Tviler ikke på at blackout-meg kan ha vært det once upon a time @canacas Går du aldri tom for spørsmål? Alltid! @pika Stiller du alltid så enkle spørsmål? 2 minutter siden, Lady skrev: Julebord-ansvarlig her Til alle: Hvor mange hadde blitt med på julebord?! ✨ Asså, hvor tøff er jeg egentlig når det kommer til stykke?
Lady Skrevet 24. november 2016 #10508 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Hurra for sløyfe! @Nordavind Hva er din favoritt komedie? Hohoho, dette blir en merry x-mas ja Ølbrillene mine har ikke lurt meg helt enda @Lady Har du blitt lurt av ølbrillene dine noengang? Eller mange ganger? En gang 🙈 @canacas Skal du shoppe i morgen på black fridya?
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10509 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: En gang 🙈 @canacas Skal du shoppe i morgen på black fridya? Hihihi Neeeei, for tenk! Jeg skal i alle fall prøve å unngå det....! @Lady Har du peilet deg ut noe du skal handle? (Har du noen tips?)
annebanane Skrevet 24. november 2016 #10510 Skrevet 24. november 2016 (endret) canacas skrev (På 24.11.2016 den 22.00): @Moonwalker Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Lady Skrevet 24. november 2016 #10511 Skrevet 24. november 2016 15 minutter siden, canacas skrev: Hihihi Neeeei, for tenk! Jeg skal i alle fall prøve å unngå det....! @Lady Har du peilet deg ut noe du skal handle? (Har du noen tips?) Hmm nei, tenker å ta en runde. Håper d er noen gode tilbud ! 😃 @canacas Har du fikset på noe med utseende?
pika Skrevet 24. november 2016 #10512 Skrevet 24. november 2016 9 minutter siden, canacas skrev: Alltid! @pika Stiller du alltid så enkle spørsmål? Hmmm - ja ser sånn ut gitt @canacas Hvis du måttet gå på blinddate med en fra kg - hvem hadde du valgt?
chouette Skrevet 24. november 2016 #10513 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Ikke til vanlig. Får noen om sommeren i solen, så det er en av få grunner til at jeg stikker hodet ut Fregner kan være skikkelig fint! @toothfairy har du fregner? Har et par på nesen. @Moonwalker Synes du det er stress å skifte pærene på downlightsene? 23 minutter siden, Lady skrev: Julebord-ansvarlig her Til alle: Hvor mange hadde blitt med på julebord?! ✨ Hvem står for vorspiel @Lady?
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10514 Skrevet 24. november 2016 4 minutter siden, Moonwalker skrev: Britisk! Også har jeg så frekk og slem humor til tider, atte @canacas hvor ofte vasker du håret? Ikke til vanlig. Får noen om sommeren i solen, så det er en av få grunner til at jeg stikker hodet ut Fregner kan være skikkelig fint! @toothfairy har du fregner? Ah, elsker britisk humor! Little Britain er høyt på listen Vasker håret annenhver dag, eller hver dag om jeg har trent siden jeg har så mye hår og blir så svett. TMI? (Fregner har jeg også forresten) @Moonwalker Blir du med på julebord?
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10515 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Hmm nei, tenker å ta en runde. Håper d er noen gode tilbud ! 😃 @canacas Har du fikset på noe med utseende? Nei, annet enn frisør og sånn? Så mye penger har jeg ikke, for har man først begynt klarer man vel ikke stoppe @Lady Har du? Eller hva ville du gjort om du kunne? 1 minutt siden, pika skrev: Hmmm - ja ser sånn ut gitt @canacas Hvis du måttet gå på blinddate med en fra kg - hvem hadde du valgt? Blinddate? Oh nooooo, det vil jeg ikke svare på. Men jeg skal på konsert med @EpleDrue til sommeren, og skal være med @Nordavind på julebord med jobben hans. De har ikke skjønt at jeg tar ALT dønn seriøst her inne, så tough luck. @pika Har du en celebrity crush?
Lady Skrevet 24. november 2016 #10516 Skrevet 24. november 2016 4 minutter siden, toothfairy skrev: Har et par på nesen. u det er stress å skifte pærene på downlightsene? Hvem står for vorspiel @Lady? Hmm, godt spørsmål. Noen som vil ha vors ?
pika Skrevet 24. november 2016 #10517 Skrevet 24. november 2016 1 time siden, Lady skrev: Aner ikke. Husker ikke hvordan de ser ut. Gidder ikke å Google 😛 Liam er definitivt den kjekkeste!
Lady Skrevet 24. november 2016 #10518 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Nei, annet enn frisør og sånn? Så mye penger har jeg ikke, for har man først begynt klarer man vel ikke stoppe @Lady Har du? Eller hva ville du gjort om du kunne? Hadde nok blitt en finpuss på nesen Men den er ikke så ille at jeg vil legge meg under kniven! @canacas Du da?
annebanane Skrevet 24. november 2016 #10519 Skrevet 24. november 2016 (endret) toothfairy skrev (På 24.11.2016 den 22.38): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10520 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Hadde nok blitt en finpuss på nesen Men den er ikke så ille at jeg vil legge meg under kniven! @canacas Du da? Er du sikker på det? Nesa må være det verste å fikse på, tenk bare så vondt om noen knipser deg på nesa når det er kaldt? Nei, har ikke akkurat tenkt mye på det så klarer ikke svare egentlig. Boobs når jeg blir 60 kanskje? @Lady Har du langt eller kort hår? Farge? Akkurat nå, Moonwalker skrev: Har ikke skiftet slike før, så det finner jeg ut den dagen det må googles! @toothfairy hvor mye pleide du få for hver tann du mistet? TMI eksisterer så vidt i min verden innen kropp Går ikke det når en jobber med kropper. Jajaj, klart! Julebord er jo bare morro @canacas Hva er kleskoden? I følge mennene på KG skal kvinner kle seg anstendig, så jeg sier SLUTTY! @Moonwalker er det gøy å jobbe med kropper? hva er det verste du har sett/hørt/opplevd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå