Gjest incognita Skrevet 24. november 2016 #10541 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, calavi skrev: YAY! Jo styggere, jo bedre Synes de er dritkule selv. Kjøp, kjøp, så kan vi være stygge sammen! @incognita Har du noen gang kjent igjen noen fra kg på facebook? Jaaa! God plan! Enig i at de må være skikkelig grælle. Ja, det har jeg faktisk. Etter noen minutter med intensiv stalking iallefall @calavi morsomt spørsmål! samme tilbake
calavi Skrevet 24. november 2016 #10542 Skrevet 24. november 2016 12 minutter siden, incognita skrev: Jaaa! God plan! Enig i at de må være skikkelig grælle. Ja, det har jeg faktisk. Etter noen minutter med intensiv stalking iallefall @calavi morsomt spørsmål! samme tilbake Woho! Jeg har egentlig lyst på en med bjeller og hele pakka, men jeg synes det er så tiltak å vaske klær for hånd... Tror det blir for mye stress, jeg skal jo tross alt gå med den hver dagJa, det har jeg. Noen ganger har jeg til og med ikke stalket en gang, de bare dukker opp @incognita Kuleste brettspill?
Gjest incognita Skrevet 24. november 2016 #10543 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, calavi skrev: Woho! Jeg har egentlig lyst på en med bjeller og hele pakka, men jeg synes det er så tiltak å vaske klær for hånd... Tror det blir for mye stress, jeg skal jo tross alt gå med den hver dagJa, det har jeg. Noen ganger har jeg til og med ikke stalket en gang, de bare dukker opp @incognita Kuleste brettspill? Haha jaaa, bjeller og blinkende lys Jeg elsker TP! og Besserwisser! ...Ja, du skjønner tegninga:P Og i usa har de et spill som heter apples to apples, jeg glemmer alltid å kjøpe det med meg hjem, men det er vanvittig bra. @calavi spiller du ofte brettspill? hva spilte du sist?
calavi Skrevet 24. november 2016 #10544 Skrevet 24. november 2016 7 minutter siden, incognita skrev: Haha jaaa, bjeller og blinkende lys Jeg elsker TP! og Besserwisser! ...Ja, du skjønner tegninga:P Og i usa har de et spill som heter apples to apples, jeg glemmer alltid å kjøpe det med meg hjem, men det er vanvittig bra. @calavi spiller du ofte brettspill? hva spilte du sist? Godt vi er enige! Jeg spilte den nye versjonen av Alias for noen uker siden. "Kvinner mot menn" eller noe i den duren... Ganske artig, faktisk. Hmm, aldri hørt om. Hva går det spillet ut på, @incognita?
Gjest incognita Skrevet 25. november 2016 #10545 Skrevet 25. november 2016 2 minutter siden, calavi skrev: Godt vi er enige! Jeg spilte den nye versjonen av Alias for noen uker siden. "Kvinner mot menn" eller noe i den duren... Ganske artig, faktisk. Hmm, aldri hørt om. Hva går det spillet ut på, @incognita? Jeg husker ikke helt, har ikke spilt det på mange år. Men det er et spill hvor de andre skal gjette seg frem til noe du vet. Har visst glemt det Men jeg digget det spillet! @calavi Beskriv deg selv med 5 ord!
calavi Skrevet 25. november 2016 #10546 Skrevet 25. november 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Jeg husker ikke helt, har ikke spilt det på mange år. Men det er et spill hvor de andre skal gjette seg frem til noe du vet. Har visst glemt det Men jeg digget det spillet! @calavi Beskriv deg selv med 5 ord! Snill, omsorgsfull, sta, sær og superkul @incognita Er du lykkelig?
Gjest incognita Skrevet 25. november 2016 #10547 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, calavi skrev: Snill, omsorgsfull, sta, sær og superkul @incognita Er du lykkelig? Sånn jevnt over, totalt sett, ja. @calavi Hva er det viktigste i livet (for deg)?
calavi Skrevet 25. november 2016 #10548 Skrevet 25. november 2016 8 minutter siden, incognita skrev: Sånn jevnt over, totalt sett, ja. @calavi Hva er det viktigste i livet (for deg)? Familie og venner. Jeg hadde rett og slett vært fortapt uten de. @incognita Hva har du som bakgrunnsbilde på mobilen?
Gjest incognita Skrevet 25. november 2016 #10549 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, calavi skrev: Familie og venner. Jeg hadde rett og slett vært fortapt uten de. @incognita Hva har du som bakgrunnsbilde på mobilen? Meg og min kjære i senga (anstendig ansiktsbilde altså ) @calavi Hva med deg?
calavi Skrevet 25. november 2016 #10550 Skrevet 25. november 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Meg og min kjære i senga (anstendig ansiktsbilde altså ) @calavi Hva med deg? Jeg har noen blader i høstfarger. Veldig spennende @incognita Hvor lenge har du og din kjære vært sammen?
Gjest incognita Skrevet 25. november 2016 #10551 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, calavi skrev: Jeg har noen blader i høstfarger. Veldig spennende @incognita Hvor lenge har du og din kjære vært sammen? Straks to år @calavi Tror du på skjebnen, eller mest på tilfeldigheter? @Dr. A. Kula Hva har du på føttene i skrivende stund?
calavi Skrevet 25. november 2016 #10552 Skrevet 25. november 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Straks to år @calavi Tror du på skjebnen, eller mest på tilfeldigheter? @Dr. A. Kula Hva har du på føttene i skrivende stund? Jeg tror at det meste er tilfeldig. @incognita Du finner ut at du er gravid, hvordan reagerer du og hva gjør du?
Gjest incognita Skrevet 25. november 2016 #10553 Skrevet 25. november 2016 (endret) 2 minutter siden, calavi skrev: Jeg tror at det meste er tilfeldig. @incognita Du finner ut at du er gravid, hvordan reagerer du og hva gjør du? Jeg ville mest sannsynlig gått rett i bakken. Også når jeg omsider kom til meg selv igjen ville jeg gått rett i bakken enda en gang. @calavi Har du opplevd et "pregnancy scare" noen gang? ...fortell Endret 25. november 2016 av incognita
calavi Skrevet 25. november 2016 #10554 Skrevet 25. november 2016 7 minutter siden, incognita skrev: Jeg ville mest sannsynlig gått rett i bakken. Også når jeg omsider kom til meg selv igjen ville jeg gått rett i bakken enda en gang. @calavi Har du opplevdt er "pregnancy scare" noen gang? ...fortell Jeg tror seriøst jeg er gravid HELE tiden. Det er så sykt slitsomt... Så jeg har småpanikk ca en gang i måneden Derfor har ingen "gode" historier egentlig, for jeg går rundt og er småredd hele tiden...@incognita Synes du cannabis bør legaliseres?
Gjest incognita Skrevet 25. november 2016 #10555 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, calavi skrev: Jeg tror seriøst jeg er gravid HELE tiden. Det er så sykt slitsomt... Så jeg har småpanikk ca en gang i måneden Derfor har ingen "gode" historier egentlig, for jeg går rundt og er småredd hele tiden...@incognita Synes du cannabis bør legaliseres? Nei, det synes jeg ikke. @calavi Hvilket ord sier du oftest når du slår deg eller blir sinna?
calavi Skrevet 25. november 2016 #10556 Skrevet 25. november 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Nei, det synes jeg ikke. @calavi Hvilket ord sier du oftest når du slår deg eller blir sinna? "Hælvettes faen". Jeg banner sjeldent, så jeg er ikke så veldig fantasifull på det området @incognita Vet vennene dine at du har bruker på kg?
Gjest incognita Skrevet 25. november 2016 #10557 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, calavi skrev: "Hælvettes faen". Jeg banner sjeldent, så jeg er ikke så veldig fantasifull på det området @incognita Vet vennene dine at du har bruker på kg? Ja, de fleste. Er da ikke noe å skamme seg over. Jeg er meg selv her inne. @calavi Hva med deg? Noen som vet?
calavi Skrevet 25. november 2016 #10558 Skrevet 25. november 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Ja, de fleste. Er da ikke noe å skamme seg over. Jeg er meg selv her inne. @calavi Hva med deg? Noen som vet? Noen vet, andre ikke.@incognita Fortell meg hvordan julaften går for seg, fra start til slutt. Hvem feirer du med, hvilke tradisjoner har du, hva spiser du, hva ser du på tv osv?
Gjest incognita Skrevet 25. november 2016 #10559 Skrevet 25. november 2016 (endret) 16 minutter siden, calavi skrev: Noen vet, andre ikke.@incognita Fortell meg hvordan julaften går for seg, fra start til slutt. Hvem feirer du med, hvilke tradisjoner har du, hva spiser du, hva ser du på tv osv? Det skulle jeg gjerne gjort, men jeg har gjort så mye forskjellig de siste årene at jeg er rett svimmel Slik jeg helst ser at det ville gått for seg våkner jeg hjemme hos mor og far, der er også alle søskene mine. Det første jeg ser da jeg våkner er en velfyllt julestrømpe ..jeg tar med meg dyna ned og inntar sofaen, der er også min bror. Så spiser vi digg og ser på TV noen timer, før mamma jager oss ut for å gå en tur "FÅ DERE LITT LUFT NÅ!!!!" Så går vi en tur og når vi kommer hjem er det dusjing, skifting, pynting osv osv. Så er det grøt. Jeg får alltid mandelen, og søskene mine beskylder foreldrene mine for å ha juksa *gullungen* Etter dette inntar vi stabilt sideleie nok en gang og ser mer på TV. Rundt 17-18 er det middag. Vi sitter lenge ved bordet. Mye snakk og mye latter. God mat, akevitt og juleøl. Etterpå drikker vi litt kaffe og sånt før vi begynner på pakkene. Det tar sin tid. Etterpå er det mere snop, kaker, kaffe og akevitt. Mamma og pappa danser litt og vi ler og vi ("barna") blir flaue. Så legger alle seg, unntatt meg og min bror... (klokken er kanskje typ.....04:00). Vi ser et par filmer og tar igjen all praten vi ikke har fått hatt i løpet av det siste året. Fullfører julestrømpa. Så er det natta. Mett, trøtt og med følelse av tilhørlighet. phew. hva med deg? Endret 25. november 2016 av incognita
Coronas Skrevet 25. november 2016 #10560 Skrevet 25. november 2016 16 timer siden, Byjenta! skrev: Okei:) det gjorde jeg ikke nei. Gjorde du? @Coronas: hva er du mest redd for her i verden? Jeg gikk i naturbarnehage (ute uansett vær) og jeg bodde i Bergen. Kanskje derfor jeg ikke er så glad i det våte og kalde Er ikke så glad i gale mennesker som tror de er opphevet over andre.... (kriger i guds navn og psykopater) @Byjenta! Blir det nisser i hver krok på søndag eller kommer bare litt lys opp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå