Coronas Skrevet 25. november 2016 #10561 Skrevet 25. november 2016 16 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg leser ikke bøker, men jeg leser Pondus! @Coronas Tom Hanks eller David Beckham? Den var vanskelig. Jeg er ikke så glad i briter, men han er jo sexy da. Og dama til David Backham kan jeg aldri måle meg med så jeg ville nok valgt jordnære Tom Hanks Inferno var veldig bra! Dan Brown er jo så bra forfatter. Bøkene er bedre en filmen, men Hanks'n var jo med, så det gikk så det suset. Neste film blir Doctor Strange (min venn som ville se og jeg blir selvfølgelig med) @EpleDrueHar du sett fabeldyr? Hva er favoritt kategori i filmverden?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10562 Skrevet 25. november 2016 8 timer siden, Moonwalker skrev: neidaaa, ikke SÅ hårete fremstilt Bruker bare mascara til vanlig. Skal jeg på noe finere slenger jeg på noe på øynene også. Og en sjelden gang leppestift. Huden får være som den er. Ja, etter denne avhandlingen vil det kanskje være opplagt at mascara er viktigst? @canacas hva med deg? Bruker ikke sminke, annet enn til fest @Moonwalker Får du nå inntrykk av at jeg er litt hippie-wannabe med fritt og vilt voksende hår og null sminke? 8 timer siden, incognita skrev: Alle dere: ugly christmas sweater, yay or nay? Jeg synes de er litt kule og har lyst å kjøpe meg en... YAY!
pika Skrevet 25. november 2016 #10563 Skrevet 25. november 2016 10 timer siden, canacas skrev: Blinddate? Oh nooooo, det vil jeg ikke svare på. Men jeg skal på konsert med @EpleDrue til sommeren, og skal være med @Nordavind på julebord med jobben hans. De har ikke skjønt at jeg tar ALT dønn seriøst her inne, så tough luck. @pika Har du en celebrity crush? Hmmm... Nei, kommer ikke på noen akkurat nå iallefall... @canacas Hvis du kunne velge helt fritt hvor i verden du kunne vært akkurat nå - hvor ville du vært`?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10564 Skrevet 25. november 2016 6 minutter siden, pika skrev: Hmmm... Nei, kommer ikke på noen akkurat nå iallefall... @canacas Hvis du kunne velge helt fritt hvor i verden du kunne vært akkurat nå - hvor ville du vært`? Kjedelig tidspunkt å spørre meg på, skulle aller helst vært hjemme i senga mi. Er trøtt! @pika Om det fantes en tidsmaskin, ville du gått tilbake i tid og endret på noe, og i så fall hva?
pika Skrevet 25. november 2016 #10565 Skrevet 25. november 2016 Hmm... virker ikke som taggingen virker helt.. :/ Oh yes, flere ting egentlig! Men ville nok gjort det slutt med eksen litt tidligere... @canacas Hva skal du spise til middag i dag/kveld?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10566 Skrevet 25. november 2016 4 minutter siden, pika skrev: Hmm... virker ikke som taggingen virker helt.. :/ Oh yes, flere ting egentlig! Men ville nok gjort det slutt med eksen litt tidligere... @canacas Hva skal du spise til middag i dag/kveld? Hmm, godt spørsmål. Vet ikke enda, lever fortsatt i håpet om at noen skal lage mat til meg @pika Har du en flørt på gang?
Byjenta! Skrevet 25. november 2016 #10567 Skrevet 25. november 2016 14 timer siden, toothfairy skrev: Er verken avstumpet eller overfølsom så jeg ligger nok helt på det jevne hva angår følsomhet:) @Byjenta! Hvilke(n) parfyme(r) bruker du? Jeg bruker flere parfymer, bruker en one direction parfyme, har også prøvd ut en chanel parfyme, men husker ikke hva mer den heter akkurat nå. Men daglig bruker jeg Ralph Lauren nr 1. Den blå flaska. @toothfairy: Hva skal du i helgen?
Byjenta! Skrevet 25. november 2016 #10568 Skrevet 25. november 2016 5 timer siden, Coronas skrev: Jeg gikk i naturbarnehage (ute uansett vær) og jeg bodde i Bergen. Kanskje derfor jeg ikke er så glad i det våte og kalde Er ikke så glad i gale mennesker som tror de er opphevet over andre.... (kriger i guds navn og psykopater) @Byjenta! Blir det nisser i hver krok på søndag eller kommer bare litt lys opp? Åja. Er ikke noe glad i vått eller kaldt vær jeg heller... Hehe;) Skulle ønske det ble det, men blir nok ikke så mye av noe av det i grunn.... Vi er midt i masse flytting nå så blir ikke så mye opp her i desember gitt. Og i tillegg skal vi nedover til familien min i jula, så er ikke hjemme i jula. Men neste år blir det både masse nisser i hver krik og krok, og lys som lyser opp både inne og ute! Elsker julen. Men blir nok adventsstjerne når vi kommer oss inn på det nye stedet! @Coronas: Er du glad i å pakke inn gaver? gir det deg julestemning? Eller... Hva gir deg julestemning?
chouette Skrevet 25. november 2016 #10569 Skrevet 25. november 2016 10 minutter siden, Byjenta! skrev: Jeg bruker flere parfymer, bruker en one direction parfyme, har også prøvd ut en chanel parfyme, men husker ikke hva mer den heter akkurat nå. Men daglig bruker jeg Ralph Lauren nr 1. Den blå flaska. @toothfairy: Hva skal du i helgen? I dag skal jeg jobbe lenge, så ut og spise middag. Resten av helgen aner jeg ikke. Sikkert ligge i senga og lese og høre regnet tromme på vinduet @Byjenta! Abonnerer du på noen blader eller magasiner?
Byjenta! Skrevet 25. november 2016 #10570 Skrevet 25. november 2016 4 minutter siden, toothfairy skrev: I dag skal jeg jobbe lenge, så ut og spise middag. Resten av helgen aner jeg ikke. Sikkert ligge i senga og lese og høre regnet tromme på vinduet @Byjenta! Abonnerer du på noen blader eller magasiner? Høres bra ut! Jeg gjør ikke det nei. @toothfairy Hva jobber du innen?
chouette Skrevet 25. november 2016 #10571 Skrevet 25. november 2016 9 minutter siden, Byjenta! skrev: Høres bra ut! Jeg gjør ikke det nei. @toothfairy Hva jobber du innen? Kundebehandling og forsikring. Skal du se den nye oppfølgeren til Gilmore Girls på Netflix @Byjenta!?
Byjenta! Skrevet 25. november 2016 #10572 Skrevet 25. november 2016 2 minutter siden, toothfairy skrev: Kundebehandling og forsikring. Skal du se den nye oppfølgeren til Gilmore Girls på Netflix @Byjenta!? Hmmm, det er jeg neimen ikke sikker på. =) Skal du? @toothfairy 3 topp matretter? og 3 ting du ikke kan fordra?
pika Skrevet 25. november 2016 #10573 Skrevet 25. november 2016 7 minutter siden, canacas skrev: Hmm, godt spørsmål. Vet ikke enda, lever fortsatt i håpet om at noen skal lage mat til meg @pika Har du en flørt på gang? Du får komme på taco da vettu Maayybee... @canacas Hva skal du ha på deg på (det eventuelle) julebordet?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10574 Skrevet 25. november 2016 2 minutter siden, pika skrev: Du får komme på taco da vettu Maayybee... @canacas Hva skal du ha på deg på (det eventuelle) julebordet? Spiste taco i går, det er litt oppskrytt altså og veldig klinete. Men takk som byr Fortell mer! Vel, mange KG menn har skrevet om at kvinner skal kle seg anstendig, så jeg har tenkt å kle meg så uanstendig jeg bare kan. Her blir det tits and ass! @pika Hvilket underforum liker du best på KG? Sex eller singelliv?
pika Skrevet 25. november 2016 #10575 Skrevet 25. november 2016 11 minutter siden, canacas skrev: Spiste taco i går, det er litt oppskrytt altså og veldig klinete. Men takk som byr Fortell mer! Vel, mange KG menn har skrevet om at kvinner skal kle seg anstendig, så jeg har tenkt å kle meg så uanstendig jeg bare kan. Her blir det tits and ass! @pika Hvilket underforum liker du best på KG? Sex eller singelliv? Oppskrytt du liksom Ikke så mye å fortelle forløpig - men kanskje jeg skriver i den date-tråden til uka (vi får se) I følge nettleserne jeg bruker er det singelliv @canacas Hvilket underforum liker du best? :D (#hermegås)
annebanane Skrevet 25. november 2016 #10576 Skrevet 25. november 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 24.11.2016 den 14.52): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
annebanane Skrevet 25. november 2016 #10577 Skrevet 25. november 2016 (endret) canacas skrev (På 25.11.2016 den 8.48): @canacas Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Byjenta! Skrevet 25. november 2016 #10578 Skrevet 25. november 2016 13 minutter siden, Moonwalker skrev: Har en tendens til å falle for de humoristiske og omsorgsfulle kjekkasene som generelt sett har ting på stell i sitt liv Alt i den setningen er fellestrekk blant menn jeg har falt for. @Byjenta! hva var den siste boken du leste? Høres bra ut! Den siste boka jeg leste er Calendar girl, holder på med den nå. + doktorens døtre, en slik "gammeldags" bokserie, leser mye bokserer fra 18-1900 tallet om kjærlighet og intriger derifra! Noen spesielle du vil ha mer kontakt med her på KG @Moonwalker?
annebanane Skrevet 25. november 2016 #10579 Skrevet 25. november 2016 Jeg har ikke noen spesielle jeg har pekt meg ut. Har allerede god kontakt med en håndfull, men blir da gjerne kjent med flere @Byjenta! Hvilken form har øyenbrynene dine? Er du nøye på stell av brynene?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10580 Skrevet 25. november 2016 1 time siden, pika skrev: Oppskrytt du liksom Ikke så mye å fortelle forløpig - men kanskje jeg skriver i den date-tråden til uka (vi får se) I følge nettleserne jeg bruker er det singelliv @canacas Hvilket underforum liker du best? :D (#hermegås) Det kommer helt an på dagsformen @pika Har du lagt spennende planer for helgen annet enn å spise og søle med taco? 52 minutter siden, Moonwalker skrev: Haha, det hadde gjort seg. Jeg ser nok ennå for meg deg i en slags businessdrakt @canacas hvordan ser du for deg meg? Lenge siden jeg måtte stille på jobb i drakt, men har pleid å gjøre det faktisk. Slipper heldigvis dresscode nå Jeg er sååå elendig på å visualisere, så jeg har ikke peil. Du er liksom jenta på månen akkurat nå! Du må gjerne hive ut bilder i de utallige bildetrådene for å avhjelpe litt. @Moonwalker Er du singel, i forhold, gift, skilt, separert, på sjekkern - whats your status?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå