Lady Skrevet 24. november 2016 #10481 Skrevet 24. november 2016 34 minutter siden, Nordavind skrev: Ikke superflink. Liker å spise ute ja, de får det bedre til enn det jeg gjør selv:) som regel @Lady rødmer du ofte? @canacas hva har irritert deg denne uken? Ikke ofte tror jeg, men det hender. @Nordavind Du da?
Lady Skrevet 24. november 2016 #10482 Skrevet 24. november 2016 5 timer siden, EpleDrue skrev: Er en bruker som har gått litt for langt, men det blir fikset. u MySpace bruker? Haha, hvem vet! @Lady Hvem i One Diection er kjekkest? Aner ikke. Husker ikke hvordan de ser ut. Gidder ikke å Google 😛 @EpleDrue Hvor mange forskjellig hårfrisyrer har du hatt?
Gjest Nordavind Skrevet 24. november 2016 #10483 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Ikke ofte tror jeg, men det hender. @Nordavind Du da? Ikke ofte, var verre i tenårene men nå når jeg først rødmer så blir jeg som en tomat i 2 minutter..😅 @Daybreak er du på tinder?
Lady Skrevet 24. november 2016 #10484 Skrevet 24. november 2016 5 timer siden, canacas skrev: Ja, lett! @Lady Ville du blitt med? Skal vi arrangere? Hmm, kanskje vi skulle det 😃 Hvem ville blitt med på julebord?!? @canacas Hva er det pinligste du har gjort i fylla?
pika Skrevet 24. november 2016 #10486 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Oh lord almighty... ingen anelse, mer enn ett par og mindre enn hundre. Kanskje... @pika Har du en favoritt tv-serie? Hmm.. Vanskelig spørsmål... Liker alt fra Gossip Girl til Narcos :D @canacas Hvor mange søksen har du?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #10487 Skrevet 24. november 2016 Hvor er Klopp og Aje? Savner dem Anonymkode: a502b...339
Daybreak Skrevet 24. november 2016 #10488 Skrevet 24. november 2016 (endret) 13 minutter siden, Nordavind skrev: Ikke ofte, var verre i tenårene men nå når jeg først rødmer så blir jeg som en tomat i 2 minutter..😅 @Daybreak er du på tinder? Nei,det er eg ikkje. Noko du anbefalar? @Nordavind Endret 24. november 2016 av Daybreak
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10489 Skrevet 24. november 2016 7 minutter siden, Lady skrev: Hmm, kanskje vi skulle det 😃 Hvem ville blitt med på julebord?!? @canacas Hva er det pinligste du har gjort i fylla? Haha, det er for drøyt til å skrive om her. Jaffal om vi plutselig arrangerer julebord! @Lady Hva er det pinligste du har gjort EDRU? 6 minutter siden, minister-mio skrev: Julebord! 2 minutter siden, pika skrev: Hmm.. Vanskelig spørsmål... Liker alt fra Gossip Girl til Narcos :D @canacas Hvor mange søksen har du? Altfor mange Neida, jeg har mer enn nok @pika blir du med på julebord?
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10490 Skrevet 24. november 2016 @Nordavind Blir du med på julebord?
chouette Skrevet 24. november 2016 #10491 Skrevet 24. november 2016 På 21. november 2016 den 18.53, Dr. A. Kula skrev: @toothfairy kunne du tenkt deg å spille/prøve rugby? Det har jeg prøvd og nei, det frister ikke veldig til gjentagelse. Umulig å få kontroll på den ballen. @Dr. A. Kula Medisterpølse eller medisterkaker? På 21. november 2016 den 19.13, Ajax skrev: Nei @toothfairy Er du redd for edderkopper ? Tror ikke det. De små er bare nusselige. Friker aldri ut av bilder av en tarantella. Men har aldri sett en irl da. Mulig jeg hadde forandret innstilling om jeg hadde hatt en kravlende oppover halsen eller noe. Hvor mange kosedyr befinner seg i ditt hjem @Ajax? På 21. november 2016 den 21.58, Byjenta! skrev: Det er det helt sikkert, men kommer ikke på noen i farta. @toothfairy: Er du en følsom person? Er verken avstumpet eller overfølsom så jeg ligger nok helt på det jevne hva angår følsomhet:) @Byjenta! Hvilke(n) parfyme(r) bruker du? På 21. november 2016 den 19.27, EpleDrue skrev: @toothfairy Ser du på jakten på kjærligheten? Ikke nå lenger. Gjorde før men det har blitt så kjedelig. Noen gang vurdert å melde deg som deltaker til alle puteTV-programmers mor, "Gift ved første blikk" @EpleDrue? På 23. november 2016 den 2.40, Moonwalker skrev: Vet du hva? Jeg har allerede googlet det litt for mange ganger for å plage megselv og andre @toothfairy hva vil det si å være modig i dine øyner? Er du modig? Temmelig jævlige de bildene. Holdt på å skulle google det bare sånn for å forsikre meg at jeg hadde stavet det riktig men så slo det meg heldigvis i siste liten at det måtte jeg for faen ikke gjøre Å være modig i mine øyne er å være ærlig med seg selv, og tro mot sine drømmer, meninger og ønsker. Å møte alle mennesker med toleranse og respekt, og ikke minst å stå opp mot urett. Å kunne sette ord på ting som lenge har vært ansett som ukjent og tabubelagt og dele egne erfaringer og dermed gjøre terskelen litt lavere for andre å åpne seg. Det gjelder alle, men spesielt fantastisk er det å se ungdom ta den rollen. Og selvfølgelig beundrer jeg alle som jobber i redning og utrykning og som enten gjennom jobb eller frivillig arbeid setter seg selv i en risiko for å redde andre mennesker(og dyr!), høyt. Holdt du begravelser for døde dyr og insekt som barn @Moonwalker?
Gjest Axl Rose Skrevet 24. november 2016 #10492 Skrevet 24. november 2016 52 minutter siden, Moonwalker skrev: Jorden. Sirkler helst rundt den. @Bootyhunter bor du for deg selv? Akkurat nå har jeg det helt greitt på jobb. Det er ikke det jeg skal jobbe med i maks et år og to til før jeg beveger meg over på det faktiske yrket mitt. Jeg kunne gjerne tenkt meg å være reisejournalist en stund da! @canacas hvor tok du sist fly fra-til? Har en egen leilighet ja, men er ikke så mye for meg selv. Alltid noen hos meg, kompiser, venninner, familie, eller andre menn eller damer Godt å være alene av og til da. 35 minutter siden, pika skrev: Klementin(er) @Bootyhunter Holder du med verdens beste fotballag? 50+ @canacas Hvor mange par har du? Klart jeg gjør, verdens beste for meg ihvertfall Holder med bvb, bayern, og mest av alt liverpool. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor er Klopp og Aje? Savner dem Anonymkode: a502b...339 Jeg er her
Gjest Nordavind Skrevet 24. november 2016 #10493 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, Daybreak skrev: Nei,det er eg ikkje. Noko du anbefalar? @Nordavind Tja. Er ikke på tinder nå og vet at mange er skeptiske men hadde positive opplevelser der også. @Daybreak skal du drikke vin i helgen?
pika Skrevet 24. november 2016 #10494 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Altfor mange Neida, jeg har mer enn nok @pika blir du med på julebord? Utelukker det ikke iallefall :D @canacas Hva vil du evnetuelt drikke på julebordet?
Daybreak Skrevet 24. november 2016 #10495 Skrevet 24. november 2016 4 minutter siden, Nordavind skrev: Tja. Er ikke på tinder nå og vet at mange er skeptiske men hadde positive opplevelser der også. @Daybreak skal du drikke vin i helgen? Nei, det vert nok mest eksamenslesing. @Nordavind Korleis går det med kjærleiken? Har du funne den?
Gjest Nordavind Skrevet 24. november 2016 #10496 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: @Nordavind Blir du med på julebord? Når?
Lady Skrevet 24. november 2016 #10497 Skrevet 24. november 2016 9 minutter siden, canacas skrev: Haha, det er for drøyt til å skrive om her. Jaffal om vi plutselig arrangerer julebord! @Lady Hva er det pinligste du har gjort EDRU? Altfor mange Neida, jeg har mer enn nok Haha! Pm? Hmm, har ikke gjort så mye pinlig jeg kommer på edru. Isåfall har jeg fortrengt det 😃 @canacas Hvem tror du hadde funnet tonen på kg julebord ?
annebanane Skrevet 24. november 2016 #10498 Skrevet 24. november 2016 (endret) canacas skrev (På 24.11.2016 den 20.50): @Moonwalker Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10499 Skrevet 24. november 2016 6 minutter siden, pika skrev: Utelukker det ikke iallefall :D @canacas Hva vil du evnetuelt drikke på julebordet? Det spørs helt på klientellet @pika Hender det at du blir ufin i fylla? 4 minutter siden, Nordavind skrev: Når? Spørs helt på @Lady som tok det opp og dermed er ansvarlig for eventuelle festligheter @Nordavind Tar du på deg et ekte juleslips da?
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10500 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Haha! Pm? Hmm, har ikke gjort så mye pinlig jeg kommer på edru. Isåfall har jeg fortrengt det 😃 @canacas Hvem tror du hadde funnet tonen på kg julebord ? Nei, det skal aldri bli nedskrevet. Det du ikke husker har ikke hendt vettu Oioioi, det er jo vel verdt en planlegging bare det å spekulere i sånt! Ikke godt å si, plutselig dukker det vel opp en joker eller fler i AB-form! @Lady Har du allerede noen tanker om hookups for kvelden? 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Jeg har ikke et spesifikt sted jeg absolutt må til, men de kunne gjerne sendt meg til et sted som ikke er rundt ekvator, slik at jeg faktisk får gjort noe arbeid også og ikke smelter helt bort med en gang. @canacas hvilken type humor er din favoritt? Hehe, jeg bærer preg av å ha brødre så har litt ekkel form for humor. Og så liker jeg type Will Ferrell, Ben Stiller humor. Favorittserien er Community @Moonwalker Hva er din type humor? 7 minutter siden, Nordavind skrev: sliter med siteringshelvete her nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå