Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10401 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Så vidt jeg husker opprettet jeg brukeren fordi jeg ville se noen bilder som ble lagt ut. Stalkeren i meg var tydeligvis i gang allerede der @canacas er du venn med noen her inne på facebook? Haha, skal ikke kimse av bilde-stalking da Jeg vet ikke om det er noen jeg kjenner her IRL da, men ingen brukere jeg skriver med som har havnet på facebook nei. Facebook er bare for de jeg kjenner IRL. Må ha møttes @Moonwalker samme spørsmål tilbake til deg.
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10402 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Nei, foretrekker å bli kjent i virkeligheten 😛 @canacas Hva med deg? ✨✨ Har hatt på noen av de, men de er slettet nå. Nettdating er ikke for meg @Lady Hva er de beste måtene å treffe en potensiell ny flamme på, utenom nett?
Lady Skrevet 24. november 2016 #10403 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Har hatt på noen av de, men de er slettet nå. Nettdating er ikke for meg @Lady Hva er de beste måtene å treffe en potensiell ny flamme på, utenom nett? Hmm, gjennom studier, venner og på byen finnes det faktisk bra menn! @canacas Samme spm tilbake
Gjest EpleDrue Skrevet 24. november 2016 #10404 Skrevet 24. november 2016 11 timer siden, calavi skrev: @EpleDrue Hva synes du om jenter med piercing i nesa? Hot or not? Jeg tenker at så lenge det ikke er en stor ring som ser ut som en dørbanker går det fint. @calavi Har du piercinger? 10 timer siden, incognita skrev: @EpleDrue Hvilken størrelse bruker du i sko? I sko bruker jeg størrelse 47 @incognita Hva var det siste du lo av? 7 timer siden, Coronas skrev: @EpleDrue Hvilke type bøker leser du? Jeg leser ikke bøker, men jeg leser Pondus! @Coronas Tom Hanks eller David Beckham? 4 timer siden, Lady skrev: @EpleDrue Hva koser du deg med når du skal Skeie ut skikkelig? Pizza. Mye pizza. @Lady Hvorfor har du ikke vært på Museum?! 2 timer siden, canacas skrev: @EpleDrue Har du kjøpt billetter enda? Ja, jeg gleder meg superdupermye! @canacas Gleder du deg mest til Ariana Grande eller Justin Bieber konserten? Og burde vi stille oss i kø før de småe ungene gjør det? 2 timer siden, pika skrev: @EpleDrue Hva har du spist til lunsj i dag? I dag spiste jeg laks til lunsj. Veldig godt. @pika Hva har overrasket deg positivt den siste uken? 26 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Takker som byr, men ser ut til at jeg har andre planer på den tiden. Mest trist for dere ? Men du kan jo tilby min billett til @Moonwalker, @calavi eller @pika ? @EpleDrue Hva jobber du med siden du har så god råd? Du går glipp av noe stort! Fortvil ikke, jeg skal ta bilder av henne og sende til deg! @Dr. A. Kula Er du enig i at Ariana Grande er ok+? Og selvfølgelig er @Moonwalker @calavi og @pika også invitert. Ingenting er som å glede andre mennesker. Flere som vil være med? Jeg kan dessverre ikke uttale meg om jobben min. @Dr. A. Kula Synes du det burde vært Black Friday på øl også? Og hadde du stått utenfor Vinmomopolet i morgen klokken 07:00 dersom du fikk -70%? 9 minutter siden, canacas skrev: @Dr. A. Kula vil du heller være med på Justin Bieber konsert i Stavanger neste sommer? Sikker på at du blir spandert på av @EpleDrue Er ikke Justin Bieber nok så kommer Martin Garrix også. Jeg leste på nettavisen at "dette er det største som har skjedd Stavanger". 26 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue har du lagd noe julepynt på skolen som du er skikkelig stolt av, men moren din smålig gjemmer blant pynten? Ja, faktisk! En kjempefin (i mine øyne) pepperkakemann i tre. Året etter ble jeg fortalt vi hadde hatt innbrudd, og det eneste tyven tok var denne pepperkakemannen. Nå innser jeg at det muligens aldri var noe innbrudd, men at pepperkakemannen ble brukt som ved i peisovnen. @Moonwalker Hva er det flaueste du noen gang har fått i gave?
annebanane Skrevet 24. november 2016 #10405 Skrevet 24. november 2016 (endret) canacas skrev (På 24.11.2016 den 13.48): @Moonwalker Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10406 Skrevet 24. november 2016 5 minutter siden, Lady skrev: Hmm, gjennom studier, venner og på byen finnes det faktisk bra menn! @canacas Samme spm tilbake Haha, har ingen anelse. Det var derfor jeg spurte deg (og noterer) (ikke rart jeg er singel ) Får ikke til å tagge, så håper spørsmålet når gjennom likevel... @lady Går du ofte ut på byen? Hvilket utested i Oslo er din favoritt? 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, jeg gleder meg superdupermye! @canacas Gleder du deg mest til Ariana Grande eller Justin Bieber konserten? Og burde vi stille oss i kø før de småe ungene gjør det? Er ikke Justin Bieber nok så kommer Martin Garrix også. Jeg leste på nettavisen at "dette er det største som har skjedd Stavanger". Hurraaaaaaaa Gleder meg aller mest til å gå på konsert med deg! Epleklysen: Skal vi tegne JB og hjerter i ansiktet før Bieber konserten? Eller blir det too much? 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Det har jeg, faktisk. Men det er vel bare to personer som jeg ble kjent med her først, og resten er kjente fra det virkelige liv før det kom frem at en hadde bruker her inne. @canacas Hvor ofte vasker du i boligen din? Altfor ofte, har støv på hjernen så hos meg er det alltid strøkent @månegåeren : Hvem er dine facebook venner som også skriver på KG?
annebanane Skrevet 24. november 2016 #10407 Skrevet 24. november 2016 (endret) @EpleDrue Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 24. november 2016 #10408 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Hurraaaaaaaa Gleder meg aller mest til å gå på konsert med deg! Epleklysen: Skal vi tegne JB og hjerter i ansiktet før Bieber konserten? Eller blir det too much? Selvfølgelig skal vi det?! Trodde det var en selvfølge. @canacas Hadde du besvimt om Justin Bieber smilte til deg?
Gjest EpleDrue Skrevet 24. november 2016 #10409 Skrevet 24. november 2016 5 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue om du har hjemmeeksamen - hvordan strukturerer du deg selv da? Skriver du alt med en gang, eller utsetter du og skriver på slutten? Eller har du en helt annen strategi? Nei. Jeg er ferdig med eksamenstiden. Spør @Daybreak om råd.
annebanane Skrevet 24. november 2016 #10410 Skrevet 24. november 2016 (endret) canacas skrev (På 24.11.2016 den 14.03): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10411 Skrevet 24. november 2016 (endret) 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Selvfølgelig skal vi det?! Trodde det var en selvfølge. @canacas Hadde du besvimt om Justin Bieber smilte til deg? Dån! Selvsagt! Du må være forberedt på å ta meg i mot @EpleDrue Besvimer du om Justin sender deg et slengkyss? 4 minutter siden, Moonwalker skrev: Folk som ikke er aktive brukere eller som ikke frekventerer denne tråden så mye Det er iallefall de jeg vet om @canacas hvor mange år med utdanning har du? Jeg er helt fri for utdannelse og dannelse @Moonwalker Hva er du utdannet som? Endret 24. november 2016 av canacas ...
Gjest EpleDrue Skrevet 24. november 2016 #10412 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue Besvimer du om Justin sender deg et slengkyss? Nei, jeg ville forstått han kun gjør det for PR. Hadde respondert med dobbelthake og killer-blikket. @canacas Hva ser du om du ser ut vinduet akkurat nå?
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10413 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Nei, jeg ville forstått han kun gjør det for PR. Hadde respondert med dobbelthake og killer-blikket. @canacas Hva ser du om du ser ut vinduet akkurat nå? Naboen min @EpleDrue hvor mange fremmede (altså folk du ikke har møtt) følger/stalker du på snapchat?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #10414 Skrevet 24. november 2016 @EpleDrue jobber du i PST? Anonymkode: 910e4...e17 1
Gjest EpleDrue Skrevet 24. november 2016 #10415 Skrevet 24. november 2016 6 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue hvor mange fremmede (altså folk du ikke har møtt) følger/stalker du på snapchat? Ingen. Regner med du gjør siden du spør, @canacas? Jeg heter EpleDrue123 på Snap.
Lady Skrevet 24. november 2016 #10416 Skrevet 24. november 2016 37 minutter siden, EpleDrue skrev: Pizza. Mye pizza. @Lady Hvorfor har du ikke vært på Museum?! Jeg har da vært på museum flere ganger i mitt liv?! Det er bare lenge siden skrev jeg, @EpleDrue Er du opptatt av kultur?
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10417 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Ingen. Regner med du gjør siden du spør, @canacas? Jeg heter EpleDrue123 på Snap. Nei, snapchat er kun for familie og venner. @EpleDrue Hvor skal du i jula? Siden du ikke vil til Hawaii med meg mener jeg...
Lady Skrevet 24. november 2016 #10418 Skrevet 24. november 2016 30 minutter siden, canacas skrev: Haha, har ingen anelse. Det var derfor jeg spurte deg (og noterer) (ikke rart jeg er singel ) Får ikke til å tagge, så håper spørsmålet når gjennom likevel... @lady Går du ofte ut på byen? Hvilket utested i Oslo er din favoritt? Hurraaaaaaaa Gleder meg aller mest til å gå på konsert med deg! Epleklysen: Skal vi tegne JB og hjerter i ansiktet før Bieber konserten? Eller blir det too much? Altfor ofte, har støv på hjernen så hos meg er det alltid strøkent @månegåeren : Hvem er dine facebook venner som også skriver på KG? Håper tipsene mine er til hjelp Ofte og ofte. Hmmm, har ingen favoritt egentlig 😊 @canacas Hva med deg?
Gjest EpleDrue Skrevet 24. november 2016 #10419 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, Lady skrev: @EpleDrue Er du opptatt av kultur? Tja, litt? @Lady Synger du i dusjen? Hvilken sang er din feel good sang?
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10420 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Håper tipsene mine er til hjelp Ofte og ofte. Hmmm, har ingen favoritt egentlig 😊 @canacas Hva med deg? Tja, for sent å bli student og venner får ikke lov til å fikse meg med noen Jeg går aldri ut i Oslo lenger egentlig, det er for mye fyll og tull. Men liker meg godt på pub eller restaurant, må kunne skravle @Lady Hva er ditt beste sjekketriks?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå