Gjest Ajax Skrevet 23. november 2016 #10301 Skrevet 23. november 2016 14 minutter siden, incognita skrev: Aner ikke Jeg driver ikke på med sånt, gjør bare øvelser som er flatterende. (Neida ) @Ajax Musikk i ørene når du trener, eller ikke? Nei jeg liker å høre meg selv puste og stønne, så det bruker jeg ikke 😜 @incognita Var du et skolelys på ungdomsskolen?
applestories Skrevet 23. november 2016 #10302 Skrevet 23. november 2016 2 timer siden, EpleDrue skrev: Haha! Siden jeg er mann fanger jeg ikke opp ironien i det svaret, og vil derfor fortsette å bruke julegenseren. Den har dessverre ikke bjeller. @applestories Synes du jeg burde høre med min mor om hun har mulighet for å feste en bjelle på genseren? Kanskje et par små, søte bjeller hadde gjort seg. Spørs litt hvor mye du beveger deg da, på den ene side kan det være greit å høre deg komme, på den andre siden ville det blitt smått irriterende om du er en sånn som spretter rundt hele tiden. Om ikke på bjeller, hva har du på genseren, @EpleDrue?
Daybreak Skrevet 23. november 2016 #10303 Skrevet 23. november 2016 2 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg husker viktige ting! Til jul ønsker jeg meg en spennende tv-serie. @canacas Hvilken julegave er det du husker best fra barndommen? Hvilken gave er det du har hatt størst glede av i ettertid? Det er ikke mulig å baksnakke deg, med mindre du holder mobiltelefonen/datamaskinen/nettbrettet bak ryggen din når du leser i spørretråden. Da blir det baksnakking, eller bakskriving som skjer her. @incognita Håper du Liverpool vinner PL i år? Haha! Siden jeg er mann fanger jeg ikke opp ironien i det svaret, og vil derfor fortsette å bruke julegenseren. Den har dessverre ikke bjeller. @applestories Synes du jeg burde høre med min mor om hun har mulighet for å feste en bjelle på genseren? Jeg har 2 spillelister. En for løping, og en feel good @Moonwalker Har du skikkelig konkurranseinstinkt? Jeg så filmen Inferno for ikke så lenge siden. Syntes den var bra! @Coronas Hva sier du til at jeg ser Fabeldyr, og du ser filmen Inferno så kan vi se om vi faktisk har samme filmsmak? Vg live @Daybreak Hva skal du i helgen? Ridetur i dagslys (sjeldan desse dagar) og eksamenslesing @EpleDrue Kva er dine interesser?
Lady Skrevet 23. november 2016 #10304 Skrevet 23. november 2016 1 time siden, incognita skrev: Jeg vet ikke helt enda. Er liksom alltid noe nytt. Så leit å høre. Heldigvis er ikke utdannelse og jobb det viktigste i livet. Ja, jeg liker krim!! Liverpool?! Nei ass. @Lady Trenger vi å finne oss en ny serie? Hvis det ikke tar seg opp så må vi det, ja! @incognita Har du noen tips?
Lady Skrevet 23. november 2016 #10305 Skrevet 23. november 2016 7 timer siden, Byjenta! skrev: Det er det absolutt Tror du at du hadde klart deg på Robinson @Lady Neeei!! Overhode ikke @Byjenta! Hvordan går det med bryllupsplanene?
Gjest Nordavind Skrevet 23. november 2016 #10306 Skrevet 23. november 2016 @canacas får ikke sitert innlegget. Men jeg jobber med ca det samme som deg @incognita ser du på noen serier for tiden? I så fall hvilke?
Gjest canacas Skrevet 23. november 2016 #10307 Skrevet 23. november 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: @canacas får ikke sitert innlegget. Men jeg jobber med ca det samme som deg Men ingen spørsmål tilbake? Skal vi jobbe sammen en dag også da? Da har vi i så fall julebord, date og jobbing fremover. Blir hektisk dette!
Gjest Nordavind Skrevet 23. november 2016 #10308 Skrevet 23. november 2016 18 minutter siden, canacas skrev: Men ingen spørsmål tilbake? Skal vi jobbe sammen en dag også da? Da har vi i så fall julebord, date og jobbing fremover. Blir hektisk dette! Det kan vi godt gjøre! @canacas synes du det er lurt å begynne å date hvis begge jobber samme sted?
Byjenta! Skrevet 23. november 2016 #10309 Skrevet 23. november 2016 1 time siden, Lady skrev: Neeei!! Overhode ikke @Byjenta! Hvordan går det med bryllupsplanene? Hehe. Det går veldig fint. Har planlagt litt, selvom det selvfølgelig er en god del igjen. @Lady vært i Los Angeles?
Gjest canacas Skrevet 23. november 2016 #10310 Skrevet 23. november 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: Det kan vi godt gjøre! @canacas synes du det er lurt å begynne å date hvis begge jobber samme sted? Teoretisk sett er det en svært dårlig ide, kommer an på hvor stort firmaet er. Dumt å ha en slik regel om det er 10k ansatte lizm @Nordavind Har du planer om å date en kollega? Legger du skumle planer for årets julebord?
Gjest Nordavind Skrevet 23. november 2016 #10311 Skrevet 23. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Teoretisk sett er det en svært dårlig ide, kommer an på hvor stort firmaet er. Dumt å ha en slik regel om det er 10k ansatte lizm @Nordavind Har du planer om å date en kollega? Legger du skumle planer for årets julebord? Ingen planer og nei, jeg oppfører meg stort sett alltid fint på julebord @canacas hvilekn farge bør jeg ha på slipset på julebord i år? (Svart dress, hvit skjorte)
Gjest canacas Skrevet 23. november 2016 #10312 Skrevet 23. november 2016 3 minutter siden, Nordavind skrev: Ingen planer og nei, jeg oppfører meg stort sett alltid fint på julebord @canacas hvilekn farge bør jeg ha på slipset på julebord i år? (Svart dress, hvit skjorte) Hmmm, det er jul da så egentlig burde du hatt et skikkelig juleslips med nissemotiv eller som spiller julemusikk, eller en frekk kombo Jeg har null peil på hvordan du ser ut, så det er vanskelig å si uten å vite hvilke farger du ellers er. Sånt er viktig vettu @Nordavind Hva ville du helst gjort, om du slapp å gå på jobb i morgen?
Gjest Nordavind Skrevet 23. november 2016 #10313 Skrevet 23. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Hmmm, det er jul da så egentlig burde du hatt et skikkelig juleslips med nissemotiv eller som spiller julemusikk, eller en frekk kombo Jeg har null peil på hvordan du ser ut, så det er vanskelig å si uten å vite hvilke farger du ellers er. Sånt er viktig vettu @Nordavind Hva ville du helst gjort, om du slapp å gå på jobb i morgen? Det blir nok ikke julemusikk eller frekk kombo på slipset nei. Hmm. Jeg ville sovet lenge. Og trent tidlig på dagen. Og gått en lang tur. @canacas samme spm til deg
Gjest canacas Skrevet 23. november 2016 #10314 Skrevet 23. november 2016 5 minutter siden, Nordavind skrev: Det blir nok ikke julemusikk eller frekk kombo på slipset nei. Hmm. Jeg ville sovet lenge. Og trent tidlig på dagen. Og gått en lang tur. @canacas samme spm til deg Og heller ikke noe bilde (haha, jeg prøvde da) Vel, jeg hadde nok sovet litt lenger enn vanlig og så trent, fått vasket bilen da @EpleDrue ikke stilte opp likevel, og så muligens hatt en seriemaraton - uvisst hvilken serie. @Nordavind Har du handlet julegaver enda? Og i så fall, har du husket å sette meg på lista?
Gjest EpleDrue Skrevet 23. november 2016 #10315 Skrevet 23. november 2016 5 timer siden, canacas skrev: @EpleDrue samme spørsmålene tilbake til DEG! Eller skal jeg spørre om hva du sist handlet på kondomeriet? Du velger Siden jeg kan velge så skal du vite at jeg aldri har handlet noe på kondomeriet. @canacas Åpnet du julegaven fra Kondomeriet når hele familien så på? 3 timer siden, incognita skrev: @EpleDrue Hender det at du tenner lys for deg selv? Ja, når jeg har hjemmespa. @incognita Har du noen gode råd mot kviser? 2 timer siden, applestories skrev: Om ikke på bjeller, hva har du på genseren, @EpleDrue? Rudolf selvfølgelig! @applestories Burde vi ha matchende julegensere og strømper? 2 timer siden, Daybreak skrev: @EpleDrue Kva er dine interesser? Biler (ikke på et harry nivå), fotball og løping. @Daybreak Hva skal du i helgen?
Gjest canacas Skrevet 23. november 2016 #10316 Skrevet 23. november 2016 11 minutter siden, EpleDrue skrev: Siden jeg kan velge så skal du vite at jeg aldri har handlet noe på kondomeriet. @canacas Åpnet du julegaven fra Kondomeriet når hele familien så på? Haha, gaver til meg selv trenger ikke ligge under treet daaaaa tøysekopp! Så svaret er nei! @EpleDrue kjøper du også julegaver (og bursdagsgaver) til deg selv?
Lady Skrevet 23. november 2016 #10317 Skrevet 23. november 2016 @Nordavind Hva er det viktigste i livet? ✨
Gjest Nordavind Skrevet 23. november 2016 #10318 Skrevet 23. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: @Nordavind Hva er det viktigste i livet? ✨ Helse. Familie. Selvrealisering. Drømmer. @Lady er du enig?
Lady Skrevet 23. november 2016 #10319 Skrevet 23. november 2016 1 minutt siden, Nordavind skrev: Helse. Familie. Selvrealisering. Drømmer. @Lady er du enig? Ja. @Nordavind Har du alltid hatt god helse?
Gjest EpleDrue Skrevet 23. november 2016 #10320 Skrevet 23. november 2016 15 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue kjøper du også julegaver (og bursdagsgaver) til deg selv? Nei. @canacas Hva har du på deg nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå