Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 timer siden, EpleDrue skrev:

Siden jeg kan velge så skal du vite at jeg aldri har handlet noe på kondomeriet. :) @canacas Åpnet du julegaven fra Kondomeriet når hele familien så på? 

Ja, når jeg har hjemmespa. @incognita Har du noen gode råd mot kviser?

Rudolf selvfølgelig! @applestories Burde vi ha matchende julegensere og strømper? :fnise:

Biler (ikke på et harry nivå), fotball og løping. :) @Daybreak Hva skal du i helgen? 

Lese til eksamen.

6 timer siden, calavi skrev:

Da du spurte så var det ikke snø, men nå ligger det et tynt lag her, selv om det meste dessverre er blitt til slaps allerede. 

Si det? Det varierer nok litt fra gang til gang, men jeg inntar nok ikke noen typisk "rolle" på fest... Jeg er vel hun som er hyggelig med de fleste, men som ikke har behov for å være noe midtpunkt. 

Messenger

Jeg bor nå der jeg aller helst vil bo, og det er i Norge :)

Nei, rett og slett fordi jeg ikke synes det er noe overraskende ved det. Synes det er utelukkende positivt når folk oppsøker profesjonell hjelp. En trenger absolutt ikke være psykisk syk e.l. for å føle et behov for å sortere tankene litt. 

Roastbeef er digg! 

@incognita Hva irriterer du deg ved kjæresten din? 
@Daybreak Når kysset du sist? 
@Dr. A. Kula Hvilken bil har du? 
@EpleDrue Hvor mange søsken har du? 

I sommar..

Orsak for ingen nye spørsmål, men no vil plutseleg ikkje taggefunksjonen fungere:dry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, canacas skrev:

Jeg bor ganske nære hovedstaden, vært en sving innom der i dag :) 

Hvor i landet befinner du deg da?(oh myyyy, jeg klarte å skrive ferdig alt før jeg poster) @Lady

Jeg bor i Oslo 😊

Haha, godt gjort :ler:

@canacas Er du lykkelig?

Skrevet
10 timer siden, EpleDrue skrev:

Nei, eller, jeg skal på Ariana Grande konsert i mai. :ph34r: @canacas Skal jeg holde av en billett til deg der også? 

@Lady Hva spiste du til middag i dag?

@pika Finner du det du leter etter? :ph34r:

I dag har jeg ikke spist middag enda 😛

@EpleDrue Hva koser du deg med når du skal Skeie ut skikkelig?

Skrevet
6 timer siden, incognita skrev:

Det er rett og slett pinlig dårlige resultater å rapportere. :sjenert: 

Nei, ikke før vgs egentlig. :)

Hmmm jeg tenkte jeg skulle begynne på the fall. Har du sett black mirror? Litt stilig!

Orphan black er serien det går i om dagen (ehm..natten) :P

Dersom man ikke er veldig plaget kan det hjelpe å drikke nok vann og spise mindre sukker. Ellers er gode hudpleievaner alltid lurt. Men dette gjør som regel de som har hudproblemer.. 

:lur:

Hvem er pen å se på? :klo:

Hmmm. Ikke så mye egentlig, men han kan være litt selvgod til tider. En del av meg liker det litt også, men det kan bli litt mye noen ganger.

@Lady Beste du kan få når du er sliten?

Hmm, vaskehjelp, kokk, massør, hudpleier og sydenferie :nigo:

@incognita Skal du shoppe på black friday i morgen?

Skrevet
1 time siden, Lady skrev:

Jeg bor i Oslo 😊

Haha, godt gjort :ler:

@canacas Er du lykkelig?

Hmm, om det er enten lykkelig eller ulykkelig så er jeg nok temmelig lykkelig ja :) Alltid rom for mer lykke da :P 

@Lady Hva er det beste syns du, ved å bo i Oslo? 

@EpleDrue Har du kjøpt billetter enda? 

@Nordavind Blir det nudes i bildetråden i dag? 

Skrevet
11 timer siden, EpleDrue skrev:

@pika Finner du det du leter etter? :ph34r:

Nope...

Shit, må jeg begynne å følge med her nå da kanskje...(beklager på forhånd om jeg spør om noe som allerede er spurt om :P ).

@canacas Hvor mange grader er det ute hos deg i dag?

@Mysticgirl Hva ønsker du deg til jul?

@EpleDrue Hva har du spist til lunsj i dag?

@incognita Hvilket lag holder du med i PL?

Skrevet (endret)
3 minutter siden, pika skrev:

@canacas Hvor mange grader er det ute hos deg i dag?

Her er det +4,1 i dag :)

@pika tror du jeg noengang klarer å skrive innlegg uten å trykke enter for tidlig? 

Endret av canacas
..
Gjest Nordavind
Skrevet
24 minutter siden, canacas skrev:

Hmm, om det er enten lykkelig eller ulykkelig så er jeg nok temmelig lykkelig ja :) Alltid rom for mer lykke da :P 

Absolutt ikke :) det blir en godt stund til.

@canacas skal du shoppe i morgen?black friday

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Nordavind skrev:

Absolutt ikke :) det blir en godt stund til.

@canacas skal du shoppe i morgen?black friday

Nei, har ingen planer om det :) I så fall ikke uten ledsager ;) 

@Nordavind har du planer for helgen? 

Endret av canacas
faan
Skrevet (endret)
12 minutter siden, canacas skrev:

Her er det +4,1 i dag :)

@pika tror du jeg noengang klarer å skrive innlegg uten å trykke enter for tidlig? 

Jaaaa, I believe in you!

@canacas når var du sist k(c)anakas?

Endret av pika
Skrevet
2 minutter siden, pika skrev:

Jaaaa, I believe in you!

@canacas når var du sist k(c)anakas?

Jeg er litt småcrazy hver eneste dag jeg, trenger ikke hjelp engang :laugh:

@pika er du nysgjerrig på hvem som skjuler seg bak profilene her inne? Og i så fall, hvem er du mest nysgjerrig på (og hvorfor)?

Skrevet
5 minutter siden, canacas skrev:

Jeg er litt småcrazy hver eneste dag jeg, trenger ikke hjelp engang :laugh:

@pika er du nysgjerrig på hvem som skjuler seg bak profilene her inne? Og i så fall, hvem er du mest nysgjerrig på (og hvorfor)?

Hahha :)

Eh ja, veldig! Hmmm.... @Minesveiper@Sykkelkopp@canacas og @EpleDrue - men aller mest @Minesveiper fordi han virker som en utrolig ålreit og oppegående(og smart) fyr.

@canacas Har du på deg vintersko i dag?

Skrevet (endret)
1 minutt siden, pika skrev:

Hahha :)

Eh ja, veldig! Hmmm.... @Minesveiper@Sykkelkopp@canacas og @EpleDrue - men aller mest @Minesveiper fordi han virker som en utrolig ålreit og oppegående(og smart) fyr.

@canacas Har du på deg vintersko i dag?

Jeg har ikke engang på meg sokker i dag! :ohmy:

@pika hadde du turt en blinddate med en fra KG? 

Endret av canacas
faan2
Skrevet
1 time siden, canacas skrev:

Hmm, alt byen har å tilby 😊

@canacas Hvor gammel var du første gangen du ble forelsket? 

Skrevet
Akkurat nå, Lady skrev:

Hmm, alt byen har å tilby 😊

@canacas Hvor gammel var du første gangen du ble forelsket? 

Hmmm, godt spørsmål. Det er jo forskjell på forelskelse som liten, tenåring og voksen. Men aller første forelskelsen var nok i 7-års alderen, var svak for han hele barneskolen husker jeg. En av mine beste venner på den tiden, og vi er venner den dag i dag :) 

@Lady Hender det at du er turist i egen by?  Og hvilket er ditt favoritt museum i Oslo? 

Skrevet
13 timer siden, EpleDrue skrev:

:murvegg:Nei, selvfølgelig ikke. Spanderer jeg. Noen andre som også vil være med nå som lommeboka er åpen? @incognita @minister-mio @Dr. A. Kula (Hun er pen å se på!) @Coronas Du kan ta med deg han "vennen" din. ;) 

Takker som byr, men ser ut til at jeg har andre planer på den tiden. Mest trist for dere :nigo: ? Men du kan jo tilby min billett til @Moonwalker, @calavi eller @pika ? 

@EpleDrue Hva jobber du med siden du har så god råd?

13 timer siden, Moonwalker skrev:

Om de hadde kombinert åpne høyder med noe som lukter mye (jeg brekker meg lett av lukter) som jeg måtte spise - DA hadde jeg slitt! :bond: :sjokkbla:

Hva med deg, @Byjenta!? Var et interesinteressant spm!

Det sniker seg frem når det er noe jeg har en reell sjanse til å vinne :sjenert: Tar det ikke så høytidelig da, så det registreres stort sett som useriøst. Heldigvis er vi tulle-drittslengere i vennegjengen når vi spiller eller konkurrerer i noe :ler: 

@EpleDrue hvilke brettspill er du best i?

Liker best å se på hip hop, lyrisk/moderne (hva enn det heter :ler: ) og jive. Også det hviir jeg får bruke hofter og rumpe, for det kan jeg bevege godt :ler: Finnes ikke grasiøs, så i retning hip hop'ish var mer for meg. Har måtte prøve breakdance-aktig dans i litt for mange danseringer på byen. Haha

@Dr. A. Kula Har du god kroppskontroll innen dans?

Relativt god kontroll, men ser ille ut når jeg ikke har, og ekstra fælt om jeg da i tillegg har inntatt fluidium inneholdende etanol. (:flau:). 

@Moonwalker er du ofte i Stavanger/Kvadrat, siden du skal se @EpleDrue gå med Reinsdyrsgenseren?

10 timer siden, calavi skrev:

Da du spurte så var det ikke snø, men nå ligger det et tynt lag her, selv om det meste dessverre er blitt til slaps allerede. 

Si det? Det varierer nok litt fra gang til gang, men jeg inntar nok ikke noen typisk "rolle" på fest... Jeg er vel hun som er hyggelig med de fleste, men som ikke har behov for å være noe midtpunkt. 

Messenger

Jeg bor nå der jeg aller helst vil bo, og det er i Norge :)

Nei, rett og slett fordi jeg ikke synes det er noe overraskende ved det. Synes det er utelukkende positivt når folk oppsøker profesjonell hjelp. En trenger absolutt ikke være psykisk syk e.l. for å føle et behov for å sortere tankene litt. 

Roastbeef er digg! 

@incognita Hva irriterer du deg ved kjæresten din? 
@Daybreak Når kysset du sist? 
@Dr. A. Kula Hvilken bil har du? 
@EpleDrue Hvor mange søsken har du? 

Kjører folkebil (VW) jeg.
Fint nytt profilbilde du har fått deg, synes du det nye er mer eller mindre representativt, @calavi?

(Og ble du skuffet over å ikke stå på konsertlisten til @EpleDrue?)

9 timer siden, incognita skrev:

Det er rett og slett pinlig dårlige resultater å rapportere. :sjenert: 

Nei, ikke før vgs egentlig. :)

Hmmm jeg tenkte jeg skulle begynne på the fall. Har du sett black mirror? Litt stilig!

Orphan black er serien det går i om dagen (ehm..natten) :P

Dersom man ikke er veldig plaget kan det hjelpe å drikke nok vann og spise mindre sukker. Ellers er gode hudpleievaner alltid lurt. Men dette gjør som regel de som har hudproblemer.. 

:lur:

Hvem er pen å se på? :klo:

Hmmm. Ikke så mye egentlig, men han kan være litt selvgod til tider. En del av meg liker det litt også, men det kan bli litt mye noen ganger.

@Dr. A. Kula Beste film gjennom tidene?

@Ajax Jenter med kort hår, yay or nay?

@Lady Beste du kan få når du er sliten?

@Nordavind Hva er dine beste tips til å være tilstede i øyeblikket?

@EpleDrue Hvilken størrelse bruker du i sko?

@calavi Hva har alle mennene du noensinne har fallt for til felles?

Beste film? Komifilm er definitivt "Top Secret" (som jeg har masa på tidligere i tråden). Den blir morsommere og morsommere for hver gang, og stadig noen enda morsommere detaljer som dukker opp.

Ellers er jo "Sound of Music" en skikkelig klassiker. Har jo også sett "Ben Huhr", en av de virkelig store Oscarvinnerne gjennom tidene. Den sitter i minnet enda. Får plystre litt til "Broen over Kwai" mens jeg tenker på nyere filmer.

@incognita hvilken film ville du tatt meg med på?

30 minutter siden, canacas skrev:

@Dr. A. Kula Hvordan går det med juleforberedelsene? Har du gjort klar julekalenderen? 

@incognita har du gjort noen røverkjøp i denne "black week"? 

Har sagt det før, begynner ikke med juleforberedelser før desember. Unntaket er julekalender og litt pynt til 1ste søndag i advent. Regner med å være klar med alle kalendere til da. 

@canacas er du ferdig med froberedelsene dine?

Skrevet
44 minutter siden, canacas skrev:

Jeg har ikke engang på meg sokker i dag! :ohmy:

@pika hadde du turt en blinddate med en fra KG? 

Oo - digg!

Neh - jeg vil helst "stalke"  folk litt på facebook/instagram før jeg bestemmer meg for å møte de (og er ikke på KG for å møte folk :P ).

@canacas Har du møtt noen fra kg?

Skrevet
1 time siden, canacas skrev:

Hmmm, godt spørsmål. Det er jo forskjell på forelskelse som liten, tenåring og voksen. Men aller første forelskelsen var nok i 7-års alderen, var svak for han hele barneskolen husker jeg. En av mine beste venner på den tiden, og vi er venner den dag i dag :) 

@Lady Hender det at du er turist i egen by?  Og hvilket er ditt favoritt museum i Oslo? 

Nei, det er jeg ikke noe flink til! Uff, vet faktisk ikke. Pinlig lenge siden jeg har vært på museum :rodme:

@canacas Kunne du tenke deg å date noen fra kg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...