Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, EpleDrue skrev:

po-tay-to po-tah-to;) Jeg har dessverre andre planer denne jula. :ph34r:

Haha, hva leste jeg akkurat..? :ler2:

Kun oppdaget de jeg kjenner IRL som fikk meg til å opprette bruker her inne.  @canacas Hvilken sang var den første du lærte å spille på gitar?

Hvem sier jeg har lært meg gitar enda? :(  Men hadde vært kult å spille denne på banjo :duskedame:

@EpleDrue Hva er din favorittsang? Og kan du den på gitar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, EpleDrue skrev:

Føler det er noe en person fra Moss ville sagt! :fnise:

Hmm. Kunne tenkt meg Hawaii, men det blir ikke så lenge Trump er president.

@canacas Hva handlet den siste tråden på KG om som fikk deg til å riste på hodet, og tenke det ikke lenger finnes håp for menneskeheten? 

Oi! Beklager. Selvfølgelig er poløl det beste. Jo sterkere jo bedre. @Dr. A. Kula Hvilken øl er din typiske fredags pils? 

Nøgne Ø sin #100, eller Two Captains. Eller en fra Midtfyns Brygghus, de lager godt øl. Minner meg om at jeg må kjøpe flere av juleølen deres.

Hva er din favoritt @EpleDrue?

Skrevet
18 timer siden, EpleDrue skrev:

Boxer! Haha. 

Har ingen sterke ønsker om å delta. @applestories Hvilken julefilm må du se hver jul? 

Boxer? :klo:

Må se Tre nøtter til askepott. Som barn var tidspunktet fint, som voksen får jeg ikke så mye tid til å sette meg ned i nesten to timer midt i juleforberedelsene for å se på TV.

Håper også de sender Tante Pose i år, det er lenge siden sist.

Har du julegenser @EpleDrue ?

Skrevet
6 timer siden, EpleDrue skrev:

Øvde mye til jeg lærte meg teknikken. Heldigvis har jeg en kjempeliten nese, så den brakk jeg aldri når ansiktet traff bakken når armene sviktet. :ler2: @minister-mio Hva ble servert i barnebursdager når du var barn? 

Uuuuh, en venn ;) 

God julefrokost, og tegnefilm er vel det som skjer i år. Jeg skal, og jeg må se Hjelp det er juleferie :fnise: @Coronas Blir det noe annet enn Coronas i glasset på julekvelden? 

Har ingen drømmedame, men det måtte vært fint med noen som fikk meg til å le, føle meg trygg og ønsket. Noen som aksepterer meg for den jeg er. @incognita Var du god i nynorsk på VGS?

Hund! @Daybreak Hvordan gikk presentasjonen i dag? 

Er egentlig veldig A-menneske, men for tiden har jeg blitt B-menneske. Regner med jeg straks er tilbake i gamle rutiner. :) @Daybreak Følger du med på håndball? 

Nei

10 timer siden, incognita skrev:

Ja, det vil jeg påstå. :)

@Daybreak Får du julestrømpe til jul?

Trur ikkje det nei.

Skrevet
20 timer siden, Coronas skrev:

Favoritt drink er mango eller strawberry daiquiri.

@Byjenta!Diamanter er en kvinnes beste venn eller hva foretrekker du?

Diamanter er veldig pent det, men jeg er ikke en som forlanger diamanter akkurat... Så min beste venn er det nok ikke. Bedre med min kjære og familien, eller en bikkje. :)

@Coronas : Hva vil du si at er dine 3 dårligste egenskaper? 

Skrevet
19 timer siden, incognita skrev:

Enig med deg i veldig mye av det du skriver her. 

Det er fint å være tilbake. Takk som spør. :blomst:

Jeg synes det er flott at vi har fått på plass et tilbud om vaksinering, og at denne vaksinen også inngår i skolevaksinasjonsprogrammet. Når det gjelder vaksinasjon av voksne kvinner som har vært seksuelt aktive over flere år mener jeg hver enkelt burde lese seg opp på om dette er hensiktsmessig for den enkelte.

Wrap :spise:

Bortsett fra verdens fineste lillejenta mi :hjerte: (hund) synes jeg katter er fineste dyrene. Men hvis du spør meg "hvilket dyr er ditt favorittdyr" så er det altså hunden min :)

@Dr. A. Kula Tror du at vi som mennesker har en skjebne, eller er alt tilfeldigheter?

@EpleDrue Beskriv drømmedama :lur:

@calavi Favorittpålegg?

@Byjenta! fortell om ditt første kyss :rodmer:

Husker ikke alle detaljene, huff... Skjedde utenfor en kirke når jeg var 15 år tror jeg. Som var mitt første "ordentlige" kyss. Ikke så veldig big deal...  Mye bedre mitt første kyss med min kjære! :)

@incognita: Hva er ditt yrke? 

Skrevet (endret)
På 21.11.2016 den 15.46, Daybreak skrev:

Veldig lang er den nok ikkje, er i hovudsak ullkleder i alle varianter som står øvst.

@EpleDrue Kor gamal er du?

@FruN Har juleførebuinga hjå deg byrja?

Ja, sånn smått @Daybreak:) Har kjøpt inn ingredienser til lefser, kjøpt et par gaver og planlagt noen andre. Og planlagt litt julemiddag! Skal ha julefeiring hjemme for første gang :ph34r::tree:

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet
På 21.11.2016 den 12.58, incognita skrev:

Da sier jeg de kvalitetene jeg setter mest pris på ved min kjære: Selvgående, ambisiøs, sympatisk, intellektuell, hysterisk morsom, verdens diggeste.

Oi, ble visst flere enn 3 det ... :rodmer:

@Lady Hva er det fineste noen kan gjøre for deg?

Hmm, vet ikke jeg.

@incognita Hva er din yndlingsdessert?

Skrevet
På 21.11.2016 den 16.09, Dr. A. Kula skrev:

Musikk med masse rytmer. Transe,Techno, Disco, EDM. Men stiller gjerne på polinese eller swing, selv om jeg ikke kan så mange variasjoner akkurat der.

@incognita synes du det er etisk feil å ha mitt brukernavn uten din utdannelse/bakgrunn?

Har alltid hatt litt sansen for RIngo, men mulig det egentlig er den litt mer stillferdige George.

@minister-mio blir det 7 (hjemmelagede)  sorter til jul i år?

Så nært som i søster? Gratulerer i hvertfall, en sterk prestasjon å vinne NM!

Tenker det blir et norsk pause-år?! Men vi kommer sterkt tilbake.

@EpleDrue vinner LFC PL i år, eller blir det bare nesten (igjen)?

Ingenting slår øyeblikket når barna innser at de får (ett av) julegaveønsket oppfylt! Den gleden og takknemligheten er virkelig verdt å strekke seg litt etter.

@Coronas hva ønsker du deg til jul?

:flau: Da konkluderer jeg med Villarreal... (Trodde jo først du ikke var mainstream supporter da...)

Legeskrekk, nei. Har vært under kniven mange nok ganger til å ikke frykte for de lærde i medisin. Har godt meget bra så langt.

@toothfairy har du sett favorittlaget ditt (fra La Liga) LIVE, i så fall hvor og når?

Så er det noen som enda ikke har fått fotballspørsmålet:

Har du spilt eller spiller fotball og/eller FPL (Fantasy Premier League)?

Alle som ikke har fått spørsmålet må gjerne svare, men spesielt @Pjokkeline, @Zumo de Melocotón (hvor er det blitt av deg?), @applestories @Daybreak (velkomen, eg har ikkje helsa på deg enno)  @Lady, @Uchiha Madbrah @kisskissbangbang og @Katten.2.0

Nei, spiller ikke

@Dr. A. Kula Hvordan skal du feire julen? 

Skrevet
På 21.11.2016 den 21.58, Byjenta! skrev:

Det er det helt sikkert, men kommer ikke på noen i farta.

@Lady er julen din favoritthøytid? 

Ja

@Byjenta! Samme spm tilbake :)

Skrevet
7 minutter siden, Lady skrev:

Nei, spiller ikke

@Dr. A. Kula Hvordan skal du feire julen? 

Det blir tradisjonelt familieselskap hos/med søsken og deres familier.

@Lady hva serverer du om du står for julematen?

Gjest EpleDrue
Skrevet
8 timer siden, canacas skrev:

@EpleDrue Hva er din favorittsang? Og kan du den på gitar?

Min favorittsang som jeg kan på gitar må være Hey Jude av The Beatles. :)  @canacas Skal du på Justin Bieber konsert i Stavanger i sommer? ;) 

8 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Nøgne Ø sin #100, eller Two Captains. Eller en fra Midtfyns Brygghus, de lager godt øl. Minner meg om at jeg må kjøpe flere av juleølen deres.

Hva er din favoritt @EpleDrue?

Henger meg på Two Captains. :) @Dr. A. Kula Følger du med på en bestemt serie for tiden?

5 timer siden, applestories skrev:

Har du julegenser @EpleDrue ?

Ja, haha. @applestories Er der uattraktivt med julegenser på menn? 

@Daybreak Sover du? 

Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Min favorittsang som jeg kan på gitar må være Hey Jude av The Beatles. :)  @canacas Skal du på Justin Bieber konsert i Stavanger i sommer? ;)

Bare om du blir med :P

@EpleDrue Hvilken er din favoritt Justin Bieber sang? Come an, jeg veit du liker´n ;)

Skrevet
5 minutter siden, EpleDrue skrev:

Henger meg på Two Captains. :) @Dr. A. Kula Følger du med på en bestemt serie for tiden?

Ja, haha. @applestories Er der uattraktivt med julegenser på menn? 

@Daybreak Sover du? 

Bare "Frikjent". Hvilke(n) følger du?

Gjest EpleDrue
Skrevet
6 minutter siden, canacas skrev:

Bare om du blir med :P

@EpleDrue Hvilken er din favoritt Justin Bieber sang? Come an, jeg veit du liker´n ;)

Jeg har sikret billetter!

Love yourself er helt klart favoritten. @canacas Hvilken er din favoritt?

2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Bare "Frikjent". Hvilke(n) følger du?

Er Frikjent bra? Akkurat nå ser jeg The good wife. @Dr. A. Kula Er du skuffet over FPL tråden @incognita skal ha hovedansvar for? 

Skrevet
2 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hurra!! Hmm, min favoritt? Ehm.. har "Let me love you" på spillelista mi nå, men det er DJ Snake da ;)

@EpleDrue Spiser du grandis på julaften? I så fall, hvilken grandis blir det i år?

Gjest EpleDrue
Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Hurra!! Hmm, min favoritt? Ehm.. har "Let me love you" på spillelista mi nå, men det er DJ Snake da ;)

@EpleDrue Spiser du grandis på julaften? I så fall, hvilken grandis blir det i år?

Jeg spiser ikke grandiosa på julaften nei. Tror det er 6 mnd siden jeg spiste grandiosa sist. :P Her skal det spises pinnekjøtt! @canacas Har du kjøpt gave til deg selv nå? 

Skrevet
6 minutter siden, EpleDrue skrev:

Er Frikjent bra? Akkurat nå ser jeg The good wife. @Dr. A. Kula Er du skuffet over FPL tråden @incognita skal ha hovedansvar for? 

Synes det, ja, men det er sesong 2. Litt usikker på om den vil føles like bra for nye seere.

Har ikke fått med om noen har fulgt opp bidraget mitt. Har du svart i FPL tråden @EpleDrue?

Skrevet
7 minutter siden, EpleDrue skrev:

Jeg spiser ikke grandiosa på julaften nei. Tror det er 6 mnd siden jeg spiste grandiosa sist. :P Her skal det spises pinnekjøtt! @canacas Har du kjøpt gave til deg selv nå? 

Ja, tenk at du husket det. Den har ankommet også :P

@EpleDrue hva ønsker du deg til jul? 

Gjest incognita
Skrevet
13 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Det vil jeg ikke si her... :sjenert::flau: 

@incognita hva grubler du på?

Det vil jeg ikke si her... :sjenert:

10 timer siden, EpleDrue skrev:

Har ingen drømmedame, men det måtte vært fint med noen som fikk meg til å le, føle meg trygg og ønsket. Noen som aksepterer meg for den jeg er. @incognita Var du god i nynorsk på VGS?

Nei. En gang vi skulle skrive stil på nynorsk fikk jeg tilbakemelding fra læreren om at store deler av stilen min var skrevet på svensk........ :flau:

3 timer siden, Byjenta! skrev:

@incognita: Hva er ditt yrke? 

:ninja:  (Jeg er ninja..)

57 minutter siden, Lady skrev:

Hmm, vet ikke jeg.

@incognita Hva er din yndlingsdessert?

Er ikke noe utpreget dessertmenneske, men tar gjerne en vaffel eller to om du byr! :spise:

20 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Dr. A. Kula Er du skuffet over FPL tråden @incognita skal ha hovedansvar for? 

Altså, hva behager? Den tråden er intet annet enn enestående. At dere slappfisker ikke gidder å engasjere dere er en annen sak :dry:

@Dr. A. Kula Når kelneren sier "håper det smaker", har du noen gang dummet deg ut ved å svare "likeså!" ? .... :sjenert:

@EpleDrue Unge mann, vi må ha oss en alvorsprat om denne baksnakkingen om FPL-tråden min. Si meg, har De for vane med å baksnakke? :regler:

@Byjenta! Hva er DITT yrke? :)

@Lady Tror du at du og Nick Viall ville funnet tonen irl? :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...