Gjest Nordavind Skrevet 25. november 2016 #10601 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Så lenge 😮 Jeg kjøpte skjørt, votter, kåpe og litt sminke 😍 @Nordavind Hvem er finest av kardashian søstrene? Ja, litt lenge;) Bra innkjøp du hadde. Kardashian søstrene...da må jeg google. Jeg vet hvem de er men er ikke helt sikker hvorda de ser ut. @Lady du skal ikke ut i kveld?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10602 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, Nordavind skrev: Jeg er faktisk veldig uslyldig:) Nå tar jeg en øl hjemme så skal jeg ta et par øl ute med en venne litt senere. @canacas er du uskyldig? Spørs helt på anklagene som rettes min vei @Nordavind Blir det full fres og hjem midt på natta (evt dagen) eller en rolig kveld med gutta?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10603 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: Ja, litt lenge;) Bra innkjøp du hadde. Kardashian søstrene...da må jeg google. Jeg vet hvem de er men er ikke helt sikker hvorda de ser ut. @Lady du skal ikke ut i kveld? Nei, i morgen ✨ @Nordavind Hva er det mest romantiske du har gjort for en dame?
Gjest Nordavind Skrevet 25. november 2016 #10604 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Spørs helt på anklagene som rettes min vei @Nordavind Blir det full fres og hjem midt på natta (evt dagen) eller en rolig kveld med gutta? Rolig kveld. Full fres og hjem midt på natta skjer kanskje 2 ganger i året @canacas du er ikke glad i å drikke, stemmer det? Og evt hvorfor?
chouette Skrevet 25. november 2016 #10605 Skrevet 25. november 2016 6 timer siden, Byjenta! skrev: Hmmm, det er jeg neimen ikke sikker på. =) Skal du? @toothfairy 3 topp matretter? og 3 ting du ikke kan fordra? Absolutt. Kommer nok til å se første episode i helgen:) elsker den serien. Topp 3 må være reinsdyrstek, finnbiff og sushi. Og en ordentlig hjemmelaget pasta carbonara. Ops, ble fire:) liker det meste av matretter men takler ikke cottage cheese og bernaisesaus. Og kyllingfilet er ganske småkjipt, smaker jo ingen ting nesten. Hvilken extra tyggis er favoritten din @Byjenta!? 6 timer siden, Moonwalker skrev: Hahah Det er jo sant @toothfairy har du litt kofferthjerne? Litegrann. Når jeg blir revet med 😝 Hvor stor er sjansen for at du kommer til å kline med en jente på det o store julebordet @Moonwalker?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10606 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, Nordavind skrev: Rolig kveld. Full fres og hjem midt på natta skjer kanskje 2 ganger i året @canacas du er ikke glad i å drikke, stemmer det? Og evt hvorfor? Drikker svært sjelden alkohol, det stemmer. Jeg kan bli crazy i fylla og liker ikke miste kontroll Dessuten misliker jeg sterkt dagen derpå "syken" Går på fest likevel. @Nordavind Hva foretrekker du, hjemmefest eller byen?
Gjest Nordavind Skrevet 25. november 2016 #10607 Skrevet 25. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Nei, i morgen ✨ @Nordavind Hva er det mest romantiske du har gjort for en dame? Tja. Er mest sånne morsomme småepisoder. Som da jeg (for mange mange år siden) dro fra leiligheten til kjæresten min (som da bodde hjemme med foreldrene) for å rekke siste bane hjem, men så fikk jeg lyst å gjøre noe for henne så eneste muligheten jeg hadde var å kjøpe blomstebukett på bensinstajsonen like ved:) løp dit, kjøpte blomster og løp tilbake til huset hennes og ga henne blomstene via vinduet (foreldre var hjemme og kikte ikke meg noe særlig, dustefolk) rakk seff ikk banen hjem og gikk hjem i 1 t midt på natta. Ellers skrevet og sendt lapper, blomster og champagne og den slags. Liker å overraske litt 😅 @Lady når skal vi se deg i frekkeselfiestråden?
Gjest Nordavind Skrevet 25. november 2016 #10608 Skrevet 25. november 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Drikker svært sjelden alkohol, det stemmer. Jeg kan bli crazy i fylla og liker ikke miste kontroll Dessuten misliker jeg sterkt dagen derpå "syken" Går på fest likevel. @Nordavind Hva foretrekker du, hjemmefest eller byen? Foretrekker hjemmefest. og, akkurat som deg, misliker veldig dagen derpå syken @canacas har du flyskrekk?
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. november 2016 #10609 Skrevet 25. november 2016 @incognita Har du noe forhold til Sten & Stanley?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10610 Skrevet 25. november 2016 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Kanskje det, men spørs om det blir særlig populært hos eldstedattera, hun får billett i julegave. (Hun hevder høyt at det ikke bare er JB som skal opptre...) @canacas ville du blitt flau om du møtte faren din på JB konserten? Til dere alle, har dere forslag/ønsker om mitt antrekk? Haha, nei faktisk ikke. Min gamle far (som for lengst har passert 70) elsker musikk, så jeg ville ikke blitt overrasket. Kanskje overrasket om han kunne sangene da Mørk dress på julebordet, men du tar vel kappen på? @Dr. A. Kula Hva er din favoritt JB sang? 2 minutter siden, Nordavind skrev: Foretrekker hjemmefest. og, akkurat som deg, misliker veldig dagen derpå syken @canacas har du flyskrekk? Det har gradvis bygget seg opp en viss skrekk for fly etterhvert som jeg har blitt eldre. Vet ikke helt hvorfor. Men flyr læll @Nordavind Er du impulsiv og fryktløs?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10611 Skrevet 25. november 2016 8 minutter siden, Nordavind skrev: Tja. Er mest sånne morsomme småepisoder. Som da jeg (for mange mange år siden) dro fra leiligheten til kjæresten min (som da bodde hjemme med foreldrene) for å rekke siste bane hjem, men så fikk jeg lyst å gjøre noe for henne så eneste muligheten jeg hadde var å kjøpe blomstebukett på bensinstajsonen like ved:) løp dit, kjøpte blomster og løp tilbake til huset hennes og ga henne blomstene via vinduet (foreldre var hjemme og kikte ikke meg noe særlig, dustefolk) rakk seff ikk banen hjem og gikk hjem i 1 t midt på natta. Ellers skrevet og sendt lapper, blomster og champagne og den slags. Liker å overraske litt 😅 @Lady når skal vi se deg i frekkeselfiestråden? Søtt! 😊 Haha Aldri! @Nordavind Hvorfor likte ikke foreldrene til kjæresten din deg?
Gjest Nordavind Skrevet 25. november 2016 #10612 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Søtt! 😊 Haha Aldri! @Nordavind Hvorfor likte ikke foreldrene til kjæresten din deg? De likte ingen, de det er umulig å ikke like meg jo. @canacas på spm ditt: jeg kan være impulsiv. Og jeg har en del "frykter", men velger å møte dem. Så ja, vi sier jeg er fryktløs 😅 @canacas du da? Impulsiv?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10613 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, Nordavind skrev: De likte ingen, de det er umulig å ikke like meg jo. @canacas på spm ditt: jeg kan være impulsiv. Og jeg har en del "frykter", men velger å møte dem. Så ja, vi sier jeg er fryktløs 😅 @canacas du da? Impulsiv? Altfor!! Og det får meg i trøbbel gang på gang @Nordavind Hva er det mest crazy utenfor comfortsonen du har gjort? (som du tør å si da)
calavi Skrevet 25. november 2016 #10614 Skrevet 25. november 2016 18 timer siden, incognita skrev: Det skulle jeg gjerne gjort, men jeg har gjort så mye forskjellig de siste årene at jeg er rett svimmel Slik jeg helst ser at det ville gått for seg våkner jeg hjemme hos mor og far, der er også alle søskene mine. Det første jeg ser da jeg våkner er en velfyllt julestrømpe ..jeg tar med meg dyna ned og inntar sofaen, der er også min bror. Så spiser vi digg og ser på TV noen timer, før mamma jager oss ut for å gå en tur "FÅ DERE LITT LUFT NÅ!!!!" Så går vi en tur og når vi kommer hjem er det dusjing, skifting, pynting osv osv. Så er det grøt. Jeg får alltid mandelen, og søskene mine beskylder foreldrene mine for å ha juksa *gullungen* Etter dette inntar vi stabilt sideleie nok en gang og ser mer på TV. Rundt 17-18 er det middag. Vi sitter lenge ved bordet. Mye snakk og mye latter. God mat, akevitt og juleøl. Etterpå drikker vi litt kaffe og sånt før vi begynner på pakkene. Det tar sin tid. Etterpå er det mere snop, kaker, kaffe og akevitt. Mamma og pappa danser litt og vi ler og vi ("barna") blir flaue. Så legger alle seg, unntatt meg og min bror... (klokken er kanskje typ.....04:00). Vi ser et par filmer og tar igjen all praten vi ikke har fått hatt i løpet av det siste året. Fullfører julestrømpa. Så er det natta. Mett, trøtt og med følelse av tilhørlighet. phew. hva med deg? Dagen starter relativt tidlig da jeg må få med meg "Snekker Andersen og julenissen" på tv kl. 08.30. Som regel er jeg ganske så trøtt etter som jeg alltid sitter for lenge oppe på lille julaften, men det er jo nesten litt av sjarmen blitt... Tusler altså ut i stuen på jakt etter julestrømpen, tenner juletreet og gråter en liten skvett før jeg da benker meg foran tv'en i pysjen... Her blir jeg til sånn ca 20 minutter inn i "Reisen til julestjernen" og da går turen ned på gravlund for å tenne lys. Turen går fort hjem igjen og jeg hopper da inn i pysjen igjen (Ja, jeg skifter faktisk underdel før jeg drar på gravlunden... Pysj blir litt feil, føler jeg.) Så er det klart for disney! Både på NRK og tv2 - jeg ser de begge! Så er det å hoppe i dusjen og få på seg pentøyet, og eventuelt reise dit vi skal tilbringe kvelden. Der er vi i god tid før 17, slik at vi kan drikke et glass med gløgg mens vi ser at Sølvguttene synger julen inn. Griner igjen. Så setter vi oss til bords og på menyen står det selvsagt ribbe.. Her gråter jeg muligens en skvett igjen, før jeg spiser meg stappmett og ruller bort i sofaen mens vi lar maten synke bittelitt. Så er det klart for kaffe og kaker, noe ingen egentlig orker, men vi setter det nå på for syns skyld... Så er det pakker som står for tur, og deretter avsluttes kvelden en gang når folk er for trøtte og slitne til å fortsette. 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Tenker det blir konserten med Gary Moore i Birmingham (NEC) sent på 80-tallet, kanskje tidlig 90. Ble med studentvenner, og visste ikke helt hva jeg gikk til, men han var dritbra. Har du hørt noe av musikken til Gary Moore? @calavi da blir det vel hansker på julebordet? Ja, hørt en del av Gary Moore, ja Ikke det jeg pleier å sette på selv, men han har noen sanger jeg liker ganske godt. Om du kjører sløyfe så kan jeg stille med hansker, ja! @incognita Hvilken rase er hunden din? @Dr. A. Kula Norges beste komiker? @canacas Hva var det siste du lo av? @Lady Du skal kose deg hjemme med god mat, drikke og snacks. Hva kjøper du inn?
Gjest Nordavind Skrevet 25. november 2016 #10615 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Altfor!! Og det får meg i trøbbel gang på gang @Nordavind Hva er det mest crazy utenfor comfortsonen du har gjort? (som du tør å si da) Deltatt i bokseturnering, stått aktmodell på utdrikningslag med 15 jenter, vært på en scene ved par anledninger (skuespill og pianospill), gått uten mat i 3 døgn etter en veddemål, den slags 😅 @canacas når sist var du på date?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10616 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, calavi skrev: @canacas Hva var det siste du lo av? Et par scener i en utrolig dårlig film jeg nettopp så på Netflix Jeg er for gammel for sånne college filmer asså. @calavi Hva er det mest sjokkerende du har lest på KG?
Gjest canacas Skrevet 25. november 2016 #10617 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, Nordavind skrev: Deltatt i bokseturnering, stått aktmodell på utdrikningslag med 15 jenter, vært på en scene ved par anledninger (skuespill og pianospill), gått uten mat i 3 døgn etter en veddemål, den slags 😅 @canacas når sist var du på date? Imponert! Sist jeg var på date var i midten av oktober, i år altså @Nordavind same Q right back!
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #10618 Skrevet 25. november 2016 @toothfairy skal du på julebord i år?
Lady Skrevet 25. november 2016 #10619 Skrevet 25. november 2016 4 minutter siden, calavi skrev: Dagen starter relativt tidlig da jeg må få med meg "Snekker Andersen og julenissen" på tv kl. 08.30. Som regel er jeg ganske så trøtt etter som jeg alltid sitter for lenge oppe på lille julaften, men det er jo nesten litt av sjarmen blitt... Tusler altså ut i stuen på jakt etter julestrømpen, tenner juletreet og gråter en liten skvett før jeg da benker meg foran tv'en i pysjen... Her blir jeg til sånn ca 20 minutter inn i "Reisen til julestjernen" og da går turen ned på gravlund for å tenne lys. Turen går fort hjem igjen og jeg hopper da inn i pysjen igjen (Ja, jeg skifter faktisk underdel før jeg drar på gravlunden... Pysj blir litt feil, føler jeg.) Så er det klart for disney! Både på NRK og tv2 - jeg ser de begge! Så er det å hoppe i dusjen og få på seg pentøyet, og eventuelt reise dit vi skal tilbringe kvelden. Der er vi i god tid før 17, slik at vi kan drikke et glass med gløgg mens vi ser at Sølvguttene synger julen inn. Griner igjen. Så setter vi oss til bords og på menyen står det selvsagt ribbe.. Her gråter jeg muligens en skvett igjen, før jeg spiser meg stappmett og ruller bort i sofaen mens vi lar maten synke bittelitt. Så er det klart for kaffe og kaker, noe ingen egentlig orker, men vi setter det nå på for syns skyld... Så er det pakker som står for tur, og deretter avsluttes kvelden en gang når folk er for trøtte og slitne til å fortsette. Ja, hørt en del av Gary Moore, ja Ikke det jeg pleier å sette på selv, men han har noen sanger jeg liker ganske godt. Om du kjører sløyfe så kan jeg stille med hansker, ja! @Lady Du skal kose deg hjemme med god mat, drikke og snacks. Hva kjøper du inn? Entrecôte deilig tilbehør, hvitvin og en god is. Fks Møvenpick sjokoladeis 😃 @calavi Samme spm tilbake!
Gjest Nordavind Skrevet 25. november 2016 #10620 Skrevet 25. november 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Imponert! Sist jeg var på date var i midten av oktober, i år altså @Nordavind same Q right back! Var i sommer august @Lady du da, når var du på date sist?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå