Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Likka skrev:

Det synker gitt 

Vel... alle kritikere blir definerte som nettroll, og nettroll blir kastet ut og blokkerte....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som en sekt. Medlemmene nekter for at noe er galt i gruppen da "gudinnen" er hellig, og alt hun sier og gjør er riktig.

Anonymkode: cc0e9...540

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger tenker jeg på stroganoffen hennes, og tenker da at rømmegrøt med kjøtt i har omtrent samme smak..:fnise:

Anonymkode: aa49d...57a

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skummelt å se hvor mange som ikke forstår at TF svindler systemet, og svindler Norge. Er det noen her som har kontakter med noen journalister som kan lage en sak på dette? Vi kommer ingenveis med bare å skrive på forum

Anonymkode: cc0e9...540

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er skummelt å se hvor mange som ikke forstår at TF svindler systemet, og svindler Norge. Er det noen her som har kontakter med noen journalister som kan lage en sak på dette? Vi kommer ingenveis med bare å skrive på forum

Anonymkode: cc0e9...540

På hvilken måte svindler hun systemet og Norge? 

Jeg ser faktisk ingenting galt i at T ønsker å tjene penger på noe hun bruker mye tid på og som mange tydeligvis setter pris på. 

MEN: hun har over flere år fått dårlig rykte på grunn av total mangel på evne til å ta i mot konstruktiv kritikk. Jeg tror flere hadde støttet denne idéen om hun framstod som en mer ydmyk person som tok til seg råd fra andre, i stedet for å kjlre en hard "jeg er sjefen så jeg bestemmer uansett"-linje. 

Jeg synes også det er forkastelig å ikke gi NOE lønn til de som jobber for henne. Det hadde ikke trengt å være mye, men starte med noen prosenter av totale inntekter slik at hun viste at hun satt pris på arbeidet deres, tok de på alvor, og var seriøs om at hun ønsker å betale dem lønn i framtiden. 

Jeg hadde ALDRI tatt 100% av inntjening på penger så lenge jeg hadde folk som gjorde en del av arbeidet for meg - uansett for lavt beløp det er snakk om. Det er dette som framståe mest useriøst og egentlig ganske ufyselig for meg. 

Anonymkode: 8d4c0...c64

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Fruktninja skrev:

Vel... alle kritikere blir definerte som nettroll, og nettroll blir kastet ut og blokkerte....

Jepp.... Orka ikke alt drama i gruppa,så valgte å gå stille ut av den 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger tenker jeg på stroganoffen hennes, og tenker da at rømmegrøt med kjøtt i har omtrent samme smak..:fnise:

Anonymkode: aa49d...57a

Jeg lager stroganoff på en helt annen måte jeg ja. Ser nesten kolesterol nivået stiger bare jeg leser oppskriftene 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/9/2019 at 7:34 PM, AnonymBruker said:

Jeg vurderer å melde meg inn i VIP av ren nysgjerrighet. Isåfall kan jeg komme med oppdateringer. :nigo: 

Anonymkode: 78d13...eca

Ok jeg bidrar med penger, please do this! 

Anonymkode: 17ee0...a23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Thildamor said:

Jau jau.......

IMG_6348.PNG

IMG_6349.JPG

IMG_6350.JPG

Mulig det er bare meg, men jeg kjenner jeg får helt angst av det koldtbordet. Herregud for et mathygenisk mareritt, for ikke å snakke om alle som av ulike grunner skulle være allergisk eller Veggis.... 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser faktisk ingenting galt i at T ønsker å tjene penger på noe hun bruker mye tid på og som mange tydeligvis setter pris på. 

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror, og håper, at dette blir TF sitt endelige nederlag. Det er mange på saken nå

Anonymkode: cc0e9...540

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forresten ikke mye klokt å få fra diskusjon.no. Det er mange advokater og jurister der,  men de ser ikke helt problemet med MFG

Anonymkode: cc0e9...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er skummelt å se hvor mange som ikke forstår at TF svindler systemet, og svindler Norge. Er det noen her som har kontakter med noen journalister som kan lage en sak på dette? Vi kommer ingenveis med bare å skrive på forum

Anonymkode: cc0e9...540

TV2 er involvert. 

Anonymkode: 28d85...79a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TV2 er involvert. 

Anonymkode: 28d85...79a

Kommer de med en sak snart?

Anonymkode: cc0e9...540

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer de med en sak snart?

Anonymkode: cc0e9...540

Det vil nok ta en stund.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var forresten ikke mye klokt å få fra diskusjon.no. Det er mange advokater og jurister der,  men de ser ikke helt problemet med MFG

Anonymkode: cc0e9...540

Kanskje fordi "problemet" er oppkonstruert her inne på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, onyx skrev:

Mulig det er bare meg, men jeg kjenner jeg får helt angst av det koldtbordet. Herregud for et mathygenisk mareritt, for ikke å snakke om alle som av ulike grunner skulle være allergisk eller Veggis.... 

 

Det var det noen som skrev noe om, å ikke blande kjøtt, fisk, grønnsaker osv, og det tipset takket hun for. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
2 timer siden, onyx skrev:

Mulig det er bare meg, men jeg kjenner jeg får helt angst av det koldtbordet. Herregud for et mathygenisk mareritt, for ikke å snakke om alle som av ulike grunner skulle være allergisk eller Veggis.... 

 

Det bildet av koldtbordet er lånt fra Instagram/veninne av T, det har ikke opphav i MFB (utrolig nok!!)

Endret av Sorbus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Så hun sier rett ut at pengene er til å lønne seg selv for alle timene hun legger ned i bedriften, og i samme utpust sier hun at hun ikke skal lønne de andre som legger ned trolig like mye tid. Classy. Jeg tror jeg ville valgt et annet svar. Men, hun er vel ærlig da. 

Anonymkode: 6fd85...025

Dette er temmelig vanlig, faktisk. Tenk danseskoler, private idrettsklubber (noen idretter) etc. Guruene beholder inntekten, de som gjør jobben, får klapp på skuldra.

Anonymkode: 619b9...ab8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Poppie skrev:

Skummelt å se hvordan Tanja-fansen går på de som stiller kritiske spørsmål. Minner meg litt om filmen «the Wave», og må innrømme jeg fantaserer på tull om dagen Tanja sier hun har brukt pengene på å kjøpe et lite stykke land hvor de alle kan bo sammen i harmoni...Tanjatown om dere vil. Don’t drink the creme fraiche.

:skratte:

Anonymkode: 0cb29...201

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...