Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, padawan skrev:

Det er jo for å få flere betalende medlemmer og mer penge ri kassen. Sånn er det når man skal tjene penger.

Ja, det blir jo det. Som T. tar ut i lønn...🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Konfirmasjonsfeiringen er visst egentlig en 18-årsfeiring:

https://deskgram.net/p/1829021850181937954_1005616439

Eller kanskje Jeanette også har stjært bildet.

Anonymkode: 619b9...ab8

Hun er jo en av admins så er vel ikke godt å si.....

Anonymkode: aa49d...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara
På 29.1.2019 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Tomater er ikke grønnsaker. De er frukt

Anonymkode: 87ee8...8ba

Har faktisk blitt fortalt at det er en bær >-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
5 minutter siden, rabrabara skrev:

Har faktisk blitt fortalt at det er en bær >-)

Bær er vel betegnelsen på en type små spiselige frukter.  🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Screenshot_20190411-131315_Facebook.jpg

Screenshot_20190411-131323_Facebook.jpg

Anonymkode: d9fca...54c

Regner med det er flere som lurer på hva pengene brukes på? Hun mener visst at andre skal betale for å få selskapet til å gå,uten at de får noe igjen for det foruten noen oppskrifter her og der,som man garantert finner på nett....Grisk og kynisk som bare fy den damen der..... 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Likka skrev:

Regner med det er flere som lurer på hva pengene brukes på? Hun mener visst at andre skal betale for å få selskapet til å gå,uten at de får noe igjen for det foruten noen oppskrifter her og der,som man garantert finner på nett....Grisk og kynisk som bare fy den damen der..... 

Ser i kommentarfeltet at de som er kritiske er misunnelige. Nei, jeg er ikke misunnelig, men mener at hun burde ha lagt opp dette på en annen måte slik at de som deler av sik matglede og som har lite penger ikke burde bli totalt avspist som de nå har blitt.

Hadde det stått i første innlegget om dette, så hadde de sluppet unna med mye som de tydeligvis finner ubehagelig.

Anonymkode: aa49d...57a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
7 minutter siden, Likka skrev:

Regner med det er flere som lurer på hva pengene brukes på? Hun mener visst at andre skal betale for å få selskapet til å gå,uten at de får noe igjen for det foruten noen oppskrifter her og der,som man garantert finner på nett....Grisk og kynisk som bare fy den damen der..... 

Når du kjøper en kokebok som er laget av Jamie Oliver eller hvemsomhelst.... tror du det er gjort fordi forfatteren ønsker å være snill eller fordi vedkommende vil tjene penger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det stor diskusjon i gruppen om TF og ufør og penger

Anonymkode: cc0e9...540

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun sier rett ut at pengene er til å lønne seg selv for alle timene hun legger ned i bedriften, og i samme utpust sier hun at hun ikke skal lønne de andre som legger ned trolig like mye tid. Classy. Jeg tror jeg ville valgt et annet svar. Men, hun er vel ærlig da. 

Anonymkode: 6fd85...025

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det stor diskusjon i gruppen om TF og ufør og penger

Anonymkode: cc0e9...540

Screeeeenshot

Anonymkode: 366cf...067

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, padawan skrev:

Når du kjøper en kokebok som er laget av Jamie Oliver eller hvemsomhelst.... tror du det er gjort fordi forfatteren ønsker å være snill eller fordi vedkommende vil tjene penger? 

Da får du noe igjen for pengene,en fysisk vare.

I den VIP gruppen,får man nada (etter mitt syn) da de aller fleste oppskriftene ligger gratis på nett. Der er det en himla stor forskjell,og tror neppe noen av de aller største kokkene måtte tigge om penger for å starte firma. Hadde hun tatt opp lån for å starte firma,kommet med en annen løsning,så hadde dette vært en genial ide. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et berettiget spørsmål på tråden der, om andre bidragsytere iht oppskrifter som ble postet inne på VIP-gruppa også ville få betalt, eller om det kun var TF som skulle ha alt av inntekter. Ikke uventet er det TF som blir ved hele potten ifølge svarene...

Jeg syns det spørsmålet var interessant. Mat fra bunnen er per nå i hovedsak interessant og inspirerende når det kommer til oppskrifter postet av medlemmer. Admins og TF’s linke spamming til blog, og resirkulering av tidligere brukte oppskrifter er bare støy nå om dagen....

Så hvis det blir på samme måte i VIP-gruppa, så vil betalende medlemmer stå for det mest spennende innholdet når det kommer til oppskrifter - mens grunnleggeren får betalinga. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Likka skrev:

Da får du noe igjen for pengene,en fysisk vare.

I den VIP gruppen,får man nada (etter mitt syn) da de aller fleste oppskriftene ligger gratis på nett. Der er det en himla stor forskjell,og tror neppe noen av de aller største kokkene måtte tigge om penger for å starte firma. Hadde hun tatt opp lån for å starte firma,kommet med en annen løsning,så hadde dette vært en genial ide. 

 

Om ideen er god eller ei, får jo være opp til markedet å bestemme? :)

Det finnes folk som ikke ønsker å bruke tid på å lete fram oppskrifter og informasjon selv, eller ikke føler seg trygge på å vurdere kvalitet på innhold de finner på nett. 

Mange er ikke villige til å betale for en slik tjeneste, men noen ønsker nok også den støtten i en gruppe med både ferdig silet informasjon og tilgang til mennesker som ifølge seg selv har god erfaring. Hvor rart det enn måtte høres for de av oss som ikke helt ser poenget. Om de finner mange nok som er villige til å betale er dog en annen sak. 

Anonymkode: 41442...ae2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmmmm.........innlegget som roser dronningen opp i skyene får stå, men det innlegget som kom med konstruktiv kritikk, ikke noe nedlatende, ble slettt.....og det som ikke skulle være en diskusjonsgruppe.....

Medlemstallet er synkende eller tar jeg feil?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Om ideen er god eller ei, får jo være opp til markedet å bestemme? :)

Det finnes folk som ikke ønsker å bruke tid på å lete fram oppskrifter og informasjon selv, eller ikke føler seg trygge på å vurdere kvalitet på innhold de finner på nett. 

Mange er ikke villige til å betale for en slik tjeneste, men noen ønsker nok også den støtten i en gruppe med både ferdig silet informasjon og tilgang til mennesker som ifølge seg selv har god erfaring. Hvor rart det enn måtte høres for de av oss som ikke helt ser poenget. Om de finner mange nok som er villige til å betale er dog en annen sak. 

Anonymkode: 41442...ae2

Det ser litt labert ut,tror de hadde litt større ambisjoner enn det som ble virkelighet. Det er nok de mest trofaste som melder seg inn,jeg meldte meg ut av hele greia 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Thildamor skrev:

Hmmmmm.........innlegget som roser dronningen opp i skyene får stå, men det innlegget som kom med konstruktiv kritikk, ikke noe nedlatende, ble slettt.....og det som ikke skulle være en diskusjonsgruppe.....

Medlemstallet er synkende eller tar jeg feil?

Det synker gitt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt å se hvordan Tanja-fansen går på de som stiller kritiske spørsmål. Minner meg litt om filmen «the Wave», og må innrømme jeg fantaserer på tull om dagen Tanja sier hun har brukt pengene på å kjøpe et lite stykke land hvor de alle kan bo sammen i harmoni...Tanjatown om dere vil. Don’t drink the creme fraiche.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...