Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sendt en mail til Dagbladet for å fortelle litt om KG-tråden og hva som faktisk er greia med MFB og T. Jeg vil oppfordre de her som har vært admins til å ta kontakt med DB og fortelle om livet på innsiden. Dere er de eneste som faktisk kan bekrefte hvordan det faktisk er.

Anonymkode: 4a5d9...6f3

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Auri skrev:

Jepp, sjekka nå, "journalisten" er medlem av MFB. Det er forøvrig samme journalist som skrev den første saken om T i Dagbladet for en stund tilbake.

Ser du om hun(?) er aktivt eller passiv medlem????

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har såpass vanlig navn at jeg får opp hundrevis av resultater, det er flere tusen kommentarer til sammen (om hun heter f.eks. Tone Lise Andersen, når jeg da søker opp det i gruppa får jeg treff på alle innlegg skrevet av Tone, Lise og Andersen + alle innlegg de har kommentert på. Så det blir litt håpløst!). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Auri skrev:

Hun har såpass vanlig navn at jeg får opp hundrevis av resultater, det er flere tusen kommentarer til sammen (om hun heter f.eks. Tone Lise Andersen, når jeg da søker opp det i gruppa får jeg treff på alle innlegg skrevet av Tone, Lise og Andersen + alle innlegg de har kommentert på. Så det blir litt håpløst!). 

Ser den! :) 

men takk for forsøket! Kladder på en Mail til DB nå, og som livstidsutstengt troll får jeg ikke sjekket alt selv dessverre....

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut til at hun har vært medlem siden 28. august, så noe hardbarket medlem er hun jo ikke. 

Anonymkode: 04fee...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Auri skrev:

Hun har såpass vanlig navn at jeg får opp hundrevis av resultater, det er flere tusen kommentarer til sammen (om hun heter f.eks. Tone Lise Andersen, når jeg da søker opp det i gruppa får jeg treff på alle innlegg skrevet av Tone, Lise og Andersen + alle innlegg de har kommentert på. Så det blir litt håpløst!). 

Du kan skrive "Tone Lise Andersen" (i gåsøyne) så får du bare opp de med hele navnet.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ut til at hun har vært medlem siden 28. august, så noe hardbarket medlem er hun jo ikke. 

Anonymkode: 04fee...763

... men med så kort medlemskap er det neppe vits i det, hun meldte seg nok inn pga at hun skrev artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Auri skrev:

Journalisten som skrev saken nå er samme journalist som skrev denne:

https://www.dagbladet.no/kultur/tanja-foss-42-ville-bare-ha-sitt-eget-sted-pa-internett-80-000-fulgte-etter/60801847

Så hun må ha vært medlem en stund.

 

 

Da ble det straks verre! Jeg er ikke medlem i mfb, og har heller aldri vært det, men er enig, pøs på med klager til Dagbladet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Auri skrev:

Jeg tok forøvrig kontakt med Dagbladet på Facebook, og de mente at en slik klage bør sendes til dagredaktør, her er hennes epost: [email protected]

Da sender jeg mail til henne, tusen takk du :) Jeg håper veldig mange andre gjør det også, vi trenger ikke finne oss i slike løgner på trykk i riksavis uten å ta til motmæle.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt sende en mail til Dagbladet, men er ikke så god på å formulere meg. Hvis noen har lyst til hjelpe meg å forfatte, er jeg glad for en PM :)

Endret av Norgesglasset
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Norgesglasset skrev:

Jeg kan godt sende en mail til Dagbladet, men er ikke så god på å formulere meg. Hvis noen har lyst til hjelpe meg å forfatte, er jeg glad for en PM :)

Jeg henger meg på denne! :) er dårlig jeg og.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg for en tåredryppende historie om T og hennes heroiske innsats for matvanene til det norske folk! :rolleyes:

Altså, fint for henne at gruppa har gitt henne mening i hverdagen og en følelse av å være verdt noe i samfunnet, men å stå frem med så selvelskende artikler fylt av løgner og overdrivelser burde hun holde seg for god til. Det er også dårlig journalistikk å bare fokusere på T sin egen versjon av saken. Gruppa er såpass stor og MFB har blitt business, så det burde være rom for å også stille noen kritiske spørsmål og gjerne forhøre seg med medlemmene (både nåværende og tidligere) om deres opplevelse av gruppa på både godt og vondt.
En kjapp stikkprøve ville nok ha vist at svært mange av de 160.000 medlemmene er passive. En god del vet ikke en gang at de er medlem i gruppa. Og så har man en ganske stor andel som er medlem for underholdningens og nysgjerrighetens skyld.

Hvis noen skriver et utkast til mail kan jeg godt hjelpe til med å formulere og renskrive teksten :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, pet said:

Ser T også har vært i en annen avis

Glåmdalen - Tanja har sin egen «levende» kokebok på nett

Men får ikke lest det , lurer på hva hun juger om her :P

 

Har sendt mail til de jeg, for å høre om de har satt seg inn i hvordan gruppa egentlig er. Med link til denne tråden 😛

Anonymkode: 1e802...59e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man trenger ikke være flink til å formulere seg. Det holder å skrive noe lignende "Hei, det gjelder den artikkelen her *sett inn link*. Er dere klar over hvor mye dårlig historie den gruppa har, det er en tråd på kvinneguiden om den på nesten 550 sider, eneste grunnen til at de er på topplista er fordi de spammer ned gruppa med blogglinker og tillater ikke linker til noen andre nettsider". Jo flere eposter de får, jo mer seriøst burde de ta det.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter innlegget med screenshotten til Adams matkasse- det det ble påstått at se hentet inspirasjon og at dette ble benektet.... noen spm husker omtrent når det ble lagt ut??

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...