Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ta printscreens og send sammen med et velformulert leserbrev til avisen som (snart) viser hennes side av hvor velfungerende hun drifter en gruppe.

Det er motbydelig hvordan hun og gjengen turer frem mot andre - for så å skinnhellig predikere om den fantastiske gruppa si.

Anonymkode: ff467...912

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har måtte blokkere 5 stk de siste 2 dagene fordi de spammer hver eneste tråd med link til bloggen. Dette minner om en sekt

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

" Hva betyr "gruppen vil ha stengt alle dager som slutter på aften? " "Mandagsaften, tirsdagsaften...osv...det betyr kveld, så da har dere stengt alle dager da? "

You go girl!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MalloryK skrev:

Seriøst, skal de slette alle innlegg som ikke handler om bloggen hver kveld?

Det er jo fantastisk, kanskje flere vil innse hvor sykt regime der er, ser mange reagerer på det allerede. 

Anonymkode: 4b04c...3e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ber andre om å skrive inn eller kontakte avisene, hvorfor gjør dere det ikke bare selv? :forvirra:

Anonymkode: 8db6d...bcd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig de driver med nå? Stengt på de dagene i året da den jevne nordmann lager mest mat og slette innlegg hver kveld??? :klo: Håper det er noe jeg har misforstått! Og admins som må godkjenne alle innlegg? Enda mer :klo:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at de lar klageinnlegg slippe gjennom med jevne mellomrom for å luke ut opprørere. Det går sånn ca 1-2 mnd mellom hver gang og alltid blir to- tre stykker pælma ut. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2017 den 14.05, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig i at det blir litt mye med han adminen, og at innlegget var usmakelig. Men denne tråden blir vel best og mest konstruktiv om man holder den til å omhandle ting som angår MFB? 

Anonymkode: 02c1b...ccc

Enig. Ble bare "mettet " over å se han kommentere flåsete. (Nå har han forresten forandret profilbilde; litt ninjastil).

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fnis

haha.png.1810632802f64cad7d4795ddd69fd7cb.png

Anonymkode: 43e74...8c9

Hvilken tråd er dette?

Anonymkode: 3f9ae...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken tråd er dette?

Anonymkode: 3f9ae...484

Ei som spurte om råd til hva hun kunne bake. Hadde satt frem alt melet hun hadde på komfyren så folk kunne se, komfyren var ekstremt skitten og noen påpekte dette.

Anonymkode: aced4...477

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei som spurte om råd til hva hun kunne bake. Hadde satt frem alt melet hun hadde på komfyren så folk kunne se, komfyren var ekstremt skitten og noen påpekte dette.

Anonymkode: aced4...477

Fant det. 

T burde lære seg folkeskikk. Måten hun svarer folk er direkte motbydelig. Ber folk holde kjeft, trusler om utkastelse osv. 

Anonymkode: 3f9ae...484

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, MalloryK skrev:

Er det overhodet noen fordeler med å være admin i den gruppen? For min del blokkerer jeg alle pga spam

Tja, han single vant ett gavekort på 500kr da... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant!

Men det er 2 som skiller seg ut, hun som poster greske oppskrifter (nam nam!!) og hun fra Thailand. Så masse godt som jeg aldri har hørt om før

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...