Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Matmonsen skrev:

Synd det ikke er et sånt vanlig kommentarfelt rett under artikkelen da, og at man må lete frem DB på facebook for å se det. ;)

T har vel vært nøye med å plukke ut avis, og forsikret seg om akkurat dette. Hun vet vel hva som skjer når hun viser seg på nøytral grunn hvor andre kan komme med åpen, ærlig kritikk og hun ikke kan sensurere og modifisere som hun vil.

Trodde DB hadde stengt kommentarfeltene jeg. De skrev det hvertfall for noen år tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan "Pølse erter og rømme" regnes som mat fra bunnen? Retten lages av at grillpølser, hermetiske erter og lettrømme kokes opp.

Anonymkode: 3640e...422

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan "Pølse erter og rømme" regnes som mat fra bunnen? Retten lages av at grillpølser, hermetiske erter og lettrømme kokes opp.

Anonymkode: 3640e...422

Det høres helt jævlig ekkelt ut, fra bunnen eller ikke. 

Anonymkode: d1be9...1c0

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan "Pølse erter og rømme" regnes som mat fra bunnen? Retten lages av at grillpølser, hermetiske erter og lettrømme kokes opp.

Anonymkode: 3640e...422

ÆSJ, det der hørtes helt forferdelig ut! Sunt og godt, eller?

Er det noen inne på gruppa som har sagt noe om kritikken som har kommet under artikkelen på DB+?

 

Anonymkode: d877a...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan "Pølse erter og rømme" regnes som mat fra bunnen? Retten lages av at grillpølser, hermetiske erter og lettrømme kokes opp.

Anonymkode: 3640e...422

Hvor mange calirier er i en sånn rett? Aldri hørt om dette. Må være hybelmat

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det i gang i kommentarfeltet på DB+. En ivrig forsvarer fra mfb, som bla mener at KG skulle vært nedlagt.

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes at hun som forsvarer gruppa, på dagbladet +, facebooks sider er den verste, mest frekke admin jeg.. 

Men det er rett og slett fordi hun skrev fæle ting til meg, den gangen jeg spurte hvorfor jeg var kastet ut... 

"Det vet du godt!" xD 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det i gang i kommentarfeltet på DB+. En ivrig forsvarer fra mfb, som bla mener at KG skulle vært nedlagt.

Anonymkode: 100ad...85f

Adminions to the rescue!

 

Nå har hun faktisk lagt ut en ny oppskrift på bloggen. Må være første gang på et år. Stekt hysefilet med kålrabistappe og bacon. Jeg liker hvordan oppskriften sier "200g bacon, eller mer etter ønske". Altså, mindre bacon er ikke et alternativ. Fisken skal også selvsagt stekes i smør. Alt skal bade i fett.

Blir ikke kålrabistappe litt dominerende til naturell hvit fiskefilet? Jeg tenker at dette først og fremst egner seg best til saltet eller røkt kjøtt med mye smak. Er redd fisken blir for mild i forhold. Ihvertfall når det bare er masse kålrabistappe istedenfor en liten dash av det sammen med annet tilbehør. Men for all del, det kan jo gå. Hun har da i det minste laget den litt mildere med poteter, gulrøtter og masse masse smør og fløte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er direkte pussig at denne gruppen klarte å nå så langt at Tanja fikk en egen artikkel på Dagbladet Pluss. Alt med denne gruppen er bare merkelig. Hvordan så mange mennesker kan mene at det Tanja gjør er helt greit, at oppskriftene regnes som "sunne" og at disse oppskriftene som egentlig bare er helt vanlige (og stjålet) tydeligvis skal være så fantastisk bra. Finnes jo så mye bedre matbloggere der ute.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det i gang i kommentarfeltet på DB+. En ivrig forsvarer fra mfb, som bla mener at KG skulle vært nedlagt.

Anonymkode: 100ad...85f

Det er jo bare helt fantastisk artig at forsvareren er admin. Snakk om å underbygge kritikken som kommer til gangs!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Juletrollet skrev:

Jeg syns det er direkte pussig at denne gruppen klarte å nå så langt at Tanja fikk en egen artikkel på Dagbladet Pluss. Alt med denne gruppen er bare merkelig. Hvordan så mange mennesker kan mene at det Tanja gjør er helt greit, at oppskriftene regnes som "sunne" og at disse oppskriftene som egentlig bare er helt vanlige (og stjålet) tydeligvis skal være så fantastisk bra. Finnes jo så mye bedre matbloggere der ute.

Nå er det ikke helt tilfeldig. Tror du det?

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Matmonsen skrev:

Adminions to the rescue!

 

Nå har hun faktisk lagt ut en ny oppskrift på bloggen. Må være første gang på et år. Stekt hysefilet med kålrabistappe og bacon. Jeg liker hvordan oppskriften sier "200g bacon, eller mer etter ønske". Altså, mindre bacon er ikke et alternativ. Fisken skal også selvsagt stekes i smør. Alt skal bade i fett.

Blir ikke kålrabistappe litt dominerende til naturell hvit fiskefilet? Jeg tenker at dette først og fremst egner seg best til saltet eller røkt kjøtt med mye smak. Er redd fisken blir for mild i forhold. Ihvertfall når det bare er masse kålrabistappe istedenfor en liten dash av det sammen med annet tilbehør. Men for all del, det kan jo gå. Hun har da i det minste laget den litt mildere med poteter, gulrøtter og masse masse smør og fløte.

Hvor mye smør og fløte er det i? Kålrotstappe smaker best naturlig.

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye smør og fløte er det i? Kålrotstappe smaker best naturlig.

Anonymkode: d8fcb...cf7

5 SS smør og 2 dl fløte. 

Anonymkode: 8db6d...bcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5 SS smør og 2 dl fløte. 

Anonymkode: 8db6d...bcd

Skjønner at folk har en klatt smør i, men 2 dl fløte!? Helt vilt unødvendig!

Anonymkode: b53e1...2ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det i gang i kommentarfeltet på DB+. En ivrig forsvarer fra mfb, som bla mener at KG skulle vært nedlagt.

Anonymkode: 100ad...85f

 

1 time siden, Matmonsen skrev:

Adminions to the rescue!

Og her får vi jo faktisk en liten demonstrasjon av admins inkompetanse når det kommer til å gjøre skikkelig rede for seg eller føre en saklig debatt når de blir møtt med legitim og saklig kritikk. 

"Dette er rene og skjære tullprat fra ende til annen." 
"Det ligger nok mer bak den utkastelsen du"
" 
Dette er så dumt at jeg har ikke ord. Dette beviser ingen verdens ting. Reaksjonen kommer pga av alt det ekle dere lirer ut av dere. Så vet du det."

Aldri et svar med substans som kan tilbakevise de kritiske spørsmålene som blir stilt. Bare fjasesvar om å finne døra ut, eller å lage sin egen FB-gruppe eller trolle et annet sted. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87

Jeg kjenner ikke til denne gruppa, men har lest litt her i tråden deres om saken hennes i dagbladet og sånn. Men det var en ting jeg lurte på: 

Dette å kaste ut folk som f.eks blir meldt inn i andre matgrupper, eller som kommenterer negativt om dem på dagbladet pluss sine sider eller lignende ... må ikke det være veldig tidkrevende? Å sjekke ut om egne medlemmer blir medlem i tilfeldige andre matgrupper o.l. virker veldig upraktisk. Er det én person som gjør alt dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg kjenner ikke til denne gruppa, men har lest litt her i tråden deres om saken hennes i dagbladet og sånn. Men det var en ting jeg lurte på: 

Dette å kaste ut folk som f.eks blir meldt inn i andre matgrupper, eller som kommenterer negativt om dem på dagbladet pluss sine sider eller lignende ... må ikke det være veldig tidkrevende? Å sjekke ut om egne medlemmer blir medlem i tilfeldige andre matgrupper o.l. virker veldig upraktisk. Er det én person som gjør alt dette? 

Tror de har en 12 -13 adminer 

Anonymkode: 02c1b...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...