Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har Dagbladet +? Er et stykke der om T. Hvordan hun hjelper andre alenemødre å lave billig og god mat. 

Anonymkode: f2201...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har Dagbladet +? Er et stykke der om T. Hvordan hun hjelper andre alenemødre å lave billig og god mat. 

Anonymkode: f2201...d19

Ikke bare billig. Men i overskriften står det "Billig og SUNT". Altså sunt. Sunt? 

Jeg satte morgenkaffen i halsen. Dette må da være en fleip? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG...
Lyver så det renner!
Vi må nok samle alle våre print screens av hvor lite peiling T har og ikke minst hvor frekk hun og admins er mot medlemmer..
Ikke bare at de stenger ute "troll"-Som de så fint kaller det, men de som ikke bryter regler i det hele og det store, men som blir kasta på huet og ræva ut, gjerne fordi de blir for populære..
Så sende dette til dagbladet og heller spørre de "hvor mye betalte T.F dere?"

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk, ikke kommenter hvis saken blir lagt ut på dagbladets facebook side. Da blir dere garantert kasta ut av gruppa. 

Husk alle som røk med når mat fra grunnen ble dannet. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Dolce skrev:

Ikke bare billig. Men i overskriften står det "Billig og SUNT". Altså sunt. Sunt? 

Jeg satte morgenkaffen i halsen. Dette må da være en fleip? 

Ja, glemte ordet SUNT, forbinder IKKE det med T.

Anonymkode: f2201...d19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke siste del av artikkelen gjorde T noen tjenester, så synes faktisk artikkelforfatteren har skrevet det som det er - uten at T skjønner det sjæl. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble administrator for gruppa fordi hun kunne bruke kommunikasjonsutdannelsen sin.

Ikke for å være frekk, men godt hun holdt seg til Facebook. For den jobben hun gjør der inne hadde ikke holdt lenge i det virkelige arbeidsliv..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis har ikke journalistene gjort noe særlig research, her er det jo 545 sider med diskusjon om den gruppa. Uansett om de hadde lest alt, så burde det jo kanskje ringe en bjelle om at SÅ mange diskuterer der siden der. Det er ikke normalt med en matgruppe som er så omdiskutert. Det burde de skjønne. Da er noe galt!

Anonymkode: 6651a...86c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Jeg er et troll. Jeg ble kastet ut for å påpeke at dronning T ikke er spesielt dyktig på å lage mat. Og det er hun jo ikke. Hun er jo på et ganske lavt nivå når det gjelder kunnskap, sunnhet og det å sette sammen smaker. Hun er best på usunt, fettrikt og billig, det skal hun ha, men det er vel ikke akkurat det som kommer fram i DB.

Hevefri bakst med gjær.. Jeg synes det sier alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en egen tråd som var for dem som var kastet ut av gruppa? Eller husker jeg feil? Mener å huske at årsakene til utkastelsene også sto der. 

 

Anonymkode: 51eb8...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sugemerke skrev:

Jeg er et troll. Jeg ble kastet ut for å påpeke at dronning T ikke er spesielt dyktig på å lage mat. Og det er hun jo ikke. Hun er jo på et ganske lavt nivå når det gjelder kunnskap, sunnhet og det å sette sammen smaker. Hun er best på usunt, fettrikt og billig, det skal hun ha, men det er vel ikke akkurat det som kommer fram i DB.

Hevefri bakst med gjær.. Jeg synes det sier alt. 

Vi får stå sammen, vi trollene. Selv fikk jeg trollstempelet da jeg hadde den frekkhet å melde meg inn i en annen matgruppe. Skal gå å skamme meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan noen med tilgang til mfb gruppa fortelle meg hvilke middager/retter som blir promotert nå/de siste dagene???

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Auri skrev:

Herregud jeg dør omtrent av pinlighet av den "artikkelen". Må være en adminion eller noe som jobber i DB som har fått det på trykk? Det er jo løgn fra ende til annen. For første gang skal jeg nå bruke 2016 hotteste utttrykk og si: Dette er faenmeg fake news.

Noen som kan sjekke om artikkelforfatter er medlem/Admin i mfb???

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sjekka nå, "journalisten" er medlem av MFB. Det er forøvrig samme journalist som skrev den første saken om T i Dagbladet for en stund tilbake.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Auri skrev:

Jepp, sjekka nå, "journalisten" er medlem av MFB. Det er forøvrig samme journalist som skrev den første saken om T i Dagbladet for en stund tilbake.

Hahaha, digger hvordan dette bare understøtter alle sammenligningene som er gjort her tidligere mellom MFB og fascistdiktaturer :ler: 

Anonymkode: 93683...696

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...