Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joda, T har kommentert sukkerbrødet nå :P 

"huff 😏😶😮", var det hun hadde å si 😅

Anonymkode: 4bec0...41b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Chibi skrev:

Ja...bortsett fra å kaste ut folk fra sin gruppe...om de kommenterer med noe negativt på den linken... 

 

Hun som linket i den andre gruppa, jeg hadde sååå lyst å skrive "fysj, æsj nei. De har jeg prøvd...anbefaler de her istedet, mye saftigere <3" 

 

Men da hadde vel T vært på banen... 😂

Gjør det! Gjør det! 👏🏻😁 Ellers må muligens jeg 😂

Anonymkode: 8da90...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kun en positiv kommentar om sukkerbrødet til T (fra admin 🙄) så blir nok den tråden snart slettet... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Guda85 skrev:

Med kun en positiv kommentar om sukkerbrødet til T (fra admin 🙄) så blir nok den tråden snart slettet... 

Og medlemmet kastet ut...

Anonymkode: 87ee8...8ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er det noen som lurer på hvorfor innlegget ble slettet, og noen svarer " Sikkert pga kritikk av et visst sukkerbrød.....1f61d.png "

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har blitt slettet, altså? 

Hver gang det dukker opp sånne poster som stiller spørsmål eller retter kritikk mot oppskrifter fra bloggen så ser jeg for meg at hun sitter på hendene sine og skjærer tenner mens det verker i slettefingeren. 

Men gøy at så mange slengte seg på og anbefalte oppskrifter som er gode. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble vel karakterisert som "evighetestråd"...😝

Anonymkode: 12d42...963

:hoho:

 

c0v4kqW.png

Anonymkode: a303d...4bc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg vil jobbe som admin i MFB. 

"Her gjør dere akkurat som dere vil, nesten alle reglene våre er vage nok til at dere kan gjemme dere bak minst tre paragrafer."

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Har nå prøvd to retter fra mat fra bunnen ,de traff en score midt i bunnen. Får kanskje litt store forventninger når man leser all skryten de får, eller så er de som skryter ikke vant med å få go mat?? Lagde slik velveting. Stod i 24 timer, hadde høyrygg, ble ikke mørt. Skar ca 1cm biter noen tynnere. Chop suey er bedre på Kina resturant! "

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhåhå, frem med fakler, tjære og fjær. 

Alle de etthundreogfemtitusen gjestene vet jo at man ikke trenger restauranter lengre når man har Tanja sin mat i livet sitt. 

Han gjorde sikkert alt helt feil. Tsk, gjester ass. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MalloryK skrev:

" Har nå prøvd to retter fra mat fra bunnen ,de traff en score midt i bunnen. Får kanskje litt store forventninger når man leser all skryten de får, eller så er de som skryter ikke vant med å få go mat?? Lagde slik velveting. Stod i 24 timer, hadde høyrygg, ble ikke mørt. Skar ca 1cm biter noen tynnere. Chop suey er bedre på Kina resturant! "

 

Hadde kunne jeg rulle meg rundt i latter her så hadde jeg gjort det, hun lager masse saker og ting men har ingen begrep om det hun lager om noe blir galt ha ha ha. Driver bedrift i opplæring for å slippe moms innlevering greier, T den stormannsGALE kunne ikke lære bort noe som helst bortsett fra det admin lærer men hvem er stolt av å lært å være en drittsekk mot helt vanlige søte mennesker.... :roll:

Endret av pet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha...Surfet litt på FB her om dagen og oppdaget at en venninne er på MFB med sin profil nr to.  Kjente igjen bildene som hun også har delt på sin ekte profil. Ps. kommer ikke til å oute deg :) 

Anonymkode: 12d42...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha...Surfet litt på FB her om dagen og oppdaget at en venninne er på MFB med sin profil nr to.  Kjente igjen bildene som hun også har delt på sin ekte profil. Ps. kommer ikke til å oute deg :) 

Anonymkode: 12d42...963

Hva har det med saken å gjøre?... stakkars venninne, hva er galt med folk?............... eller hva er galt med deg?.......

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2017 den 19.25, MalloryK skrev:

" Har nå prøvd to retter fra mat fra bunnen ,de traff en score midt i bunnen. Får kanskje litt store forventninger når man leser all skryten de får, eller så er de som skryter ikke vant med å få go mat?? Lagde slik velveting. Stod i 24 timer, hadde høyrygg, ble ikke mørt. Skar ca 1cm biter noen tynnere. Chop suey er bedre på Kina resturant! "

 

Sier vel sitt. Hvor har du sett dette forresten? :)

 

Ellers, jeg så dette tidligere.. Jeg tolket det ihvertfall på min måte.. Hva med dere? :fnise:

mfb11.png.15a614f8d874d332d1ece1d52295495a.png

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Matmonsen skrev:

Sier vel sitt. Hvor har du sett dette forresten? :)

 

Ellers, jeg så dette tidligere.. Jeg tolket det ihvertfall på min måte.. Hva med dere? :fnise:

mfb11.png.15a614f8d874d332d1ece1d52295495a.png

 

 

he he he kan jeg si det er fett uten å være frekk.......... :duskedame:litt trim ... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, pet skrev:

he he he kan jeg si det er fett uten å være frekk.......... :duskedame:litt trim ... :fnise:

Du kan si "det er ett fett", men det var kanskje det du mente.

Anonymkode: 54500...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan si "det er ett fett", men det var kanskje det du mente.

Anonymkode: 54500...399

naa må skuffe deg var nok bare fett, du vet alt MFB står for, derfor la jeg inn litt trim som jeg selv står for... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det snart trekning i bildekonkurransen. Blir dere overrasket om jeg sier at en av adminions deltar med 2 bilder i finalen? 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...