Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det er jo gått så langt at man blir jo ikke overrasket lengre. Jeg synes det er helt horribelt å behandle andre mennesker slik T å resten av admin gjengen gjør... grow up helt ærlig 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, storogmini skrev:

det er jo gått så langt at man blir jo ikke overrasket lengre. Jeg synes det er helt horribelt å behandle andre mennesker slik T å resten av admin gjengen gjør... grow up helt ærlig 

Dette burde avisene bli tipset om

Anonymkode: 87ee8...8ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Guda85 skrev:

Er tråden slettet? Finner den ikke lenger

Den er der enda, men HKH T har besluttet at den skal slettes 17:30 og at i fremtiden skal slikt taes på PM...

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er der enda, men HKH T har besluttet at den skal slettes 17:30 og at i fremtiden skal slikt taes på PM...

Anonymkode: 100ad...85f

Og når slikt taes på PM, blir ofte gjesten stille ekspedert ut av gruppa. Enkelt og effektivt for T - ingen debatt om hvordan ting oppleves, "opprøret" kvalt i den spede begynnelsen og uønskede elementer raskt fjernet. 

Anonymkode: ff467...912

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den O Store Grunnlegger T får nok og tilter skikkelig i den tråden nå! Freser "meld dere ut da vel"! Så mye for saklighet! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, skruf skrev:

Haha, den O Store Grunnlegger T får nok og tilter skikkelig i den tråden nå! Freser "meld dere ut da vel"! Så mye for saklighet! 

Det er sååå syyyykt flaut!!!

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem i en ganske liten matgruppe på facebook og nå på få timer har det strømmet medlemmer dit pga at et medlem derfra hadde reklamert på MFB og fortalt om matgrupper som ikke stryrer med diktatorhånd. Vedkommende som gjorde dette ble selvfølgelig kastet ut pronto. Artig!

 

 

Endret av gladjenta93
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå bekreftet nettopp en annen matblogger i tråden der at mfb-bloggen bruker hennes oppskrift på krokankake. Tviler på om T ser med blide øyne på det...

Anonymkode: ff467...912

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og nå bekreftet nettopp en annen matblogger i tråden der at mfb-bloggen bruker hennes oppskrift på krokankake. Tviler på om T ser med blide øyne på det...

Anonymkode: ff467...912

What????

please si at du har sceeeenshot!!!!!

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og nå bekreftet nettopp en annen matblogger i tråden der at mfb-bloggen bruker hennes oppskrift på krokankake. Tviler på om T ser med blide øyne på det...

Anonymkode: ff467...912

Hun virker litt snurt :P 

 

IMG_0422.JPGBlå er T

Endret av Brunsnegle
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble akutt synsk og kan forutse hvem som får en fot i baken på vei ut av gruppa etter å ha lest den tråden der... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de slettet tråden nå? Altså den som skulle slettes 17.30  Finner den ikke.. 

Endret av Norgesglasset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Brunsnegle skrev:

Hun virker litt snurt :P 

 

IMG_0422.JPGBlå er T

Tja. Første gang hun la den ut presenterte hun det som sin egen oppskrift. Når et par andre medlemmer påpekte at de hadde bakt den tidligere ble det endret til at hun hadde fått oppskrift av en venninne. (Jeg husket det - fordi når man googlet oppskriften hun la ut fant man den eksakt samme på annen blogg) 

Anonymkode: ff467...912

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Brunsnegle skrev:

Hun virker litt snurt :P 

 

IMG_0422.JPGBlå er T

Fortsettelsen:

(T er fortsatt blå) 

 

IMG_0425.JPG

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Første gang hun la den ut presenterte hun det som sin egen oppskrift. Når et par andre medlemmer påpekte at de hadde bakt den tidligere ble det endret til at hun hadde fått oppskrift av en venninne. (Jeg husket det - fordi når man googlet oppskriften hun la ut fant man den eksakt samme på annen blogg) 

Anonymkode: ff467...912

Jeg klarer ikke legge ut screenshot, men vedkommende som spurte om krokankaka postet igjen at T da ikke kunne kalle den sin egen, og at ordene var helt like på bloggene. Da svarte T at hun ikke var på andres blogger ;) 

Anonymkode: 9dd51...ece

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke den sjokoorgasmekaka rein avskrift av noen andres???

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke den sjokoorgasmekaka rein avskrift av noen andres???

Anonymkode: 100ad...85f

Kaffe og karamell kaka og. Her har T bare oppjustert mengdene med 5 gram. Og vi husker vel alle fromasjkaka hun stjal fra et medlem - 

Anonymkode: ff467...912

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...