Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Loffeliten
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har åpnet en poll nå på om admin gjør en god jobb, med alternativene GLIMRENDE, HELT GREIT og DÅRLIG. 

Anonymkode: 6651a...86c

Er man anonym der? Regner med at alle "gjestene" som svarer DÅRLIG ryker ut av gruppen. :Knegg: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Loffeliten skrev:

Er man anonym der? Regner med at alle "gjestene" som svarer DÅRLIG ryker ut av gruppen. :Knegg: 

Dessverre... ellers skulle jeg gjerne avgitt min stemme!!!!!

 

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har åpnet en poll nå på om admin gjør en god jobb, med alternativene GLIMRENDE, HELT GREIT og DÅRLIG. 

Anonymkode: 6651a...86c

Avstemming/brukerundersøkelse...

Anonymkode: 87ee8...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Loffeliten skrev:

Er man anonym der? Regner med at alle "gjestene" som svarer DÅRLIG ryker ut av gruppen. :Knegg: 

Det tenkte jeg også, pr nå har alternativet dårlig 0-null stemmer.

Anonymkode: 12d42...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig tror jeg ikke moddisene gjør en dårlig jobb, men at de gjør som de får beskjed om ellers ryker de rett ut. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten
1 minutt siden, Loffeliten skrev:

Er man anonym der? Regner med at alle "gjestene" som svarer DÅRLIG ryker ut av gruppen. :Knegg: 

Det sier forøvrig mye om ledelsen av gruppen når man innser at det faktisk er en svært reell mulighet for at de som mener admin og moderatorer gjør en dårlig jobb, blir kastet ut.

Strengt tatt gjør ikke moderatorene generelt en veldig dårlig jobb, de gjør nok det som forventes av dem. Høvdingen derimot, hun kunne jeg sagt mye om - og det samme gjelder gruppereglene. Og så lurer jeg veldig på hvordan dette enorme behovet (fra moderatorer og så mange av "gjestene") for å tekkes høvdingen og smiske og skryte og applaudere egentlig oppsto. :klo: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Loffeliten skrev:

Det sier forøvrig mye om ledelsen av gruppen når man innser at det faktisk er en svært reell mulighet for at de som mener admin og moderatorer gjør en dårlig jobb, blir kastet ut.

Strengt tatt gjør ikke moderatorene generelt en veldig dårlig jobb, de gjør nok det som forventes av dem. Høvdingen derimot, hun kunne jeg sagt mye om - og det samme gjelder gruppereglene. Og så lurer jeg veldig på hvordan dette enorme behovet (fra moderatorer og så mange av "gjestene") for å tekkes høvdingen og smiske og skryte og applaudere egentlig oppsto. :klo: 

Jeg synes faktisk flere av de gjør en ganske dårlig jobb. De er frekke som bare det i kommentarfeltet, og skaper merkelig stemning med sitt forsøk på "intern" humor og flørting/tulling. Spesielt han ene single mannlige er helt usmakelig noen ganger, og hvis man skal klage på at andre folk oppfører seg barnslig/teit, så burde vel admin kunne gå foran som et godt eksempel.

Anonymkode: e07c6...258

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Loffeliten skrev:

Det sier forøvrig mye om ledelsen av gruppen når man innser at det faktisk er en svært reell mulighet for at de som mener admin og moderatorer gjør en dårlig jobb, blir kastet ut.

Strengt tatt gjør ikke moderatorene generelt en veldig dårlig jobb, de gjør nok det som forventes av dem. Høvdingen derimot, hun kunne jeg sagt mye om - og det samme gjelder gruppereglene. Og så lurer jeg veldig på hvordan dette enorme behovet (fra moderatorer og så mange av "gjestene") for å tekkes høvdingen og smiske og skryte og applaudere egentlig oppsto. :klo: 

 

 

Glemte å kommentere på den setningen der. Jeg er helt enig, men man ser det jo overalt. Folk som smiskekommenterer til bloggere, folk på instagram, overalt. Jeg har aldri forstått hva folk får ut av det, men mange søker aksept ved å "tilbe" noen i håp om et snev av oppmerksomhet.

Anonymkode: e07c6...258

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes faktisk flere av de gjør en ganske dårlig jobb. De er frekke som bare det i kommentarfeltet, og skaper merkelig stemning med sitt forsøk på "intern" humor og flørting/tulling. Spesielt han ene single mannlige er helt usmakelig noen ganger, og hvis man skal klage på at andre folk oppfører seg barnslig/teit, så burde vel admin kunne gå foran som et godt eksempel.

Anonymkode: e07c6...258

Mm det er sant. Flere av dem er faktisk utrolig frekke, spydige og nedlatende. Ser også at de er veldig selektive i forhold til hva som slettes (men det er gjerne en del av arbeidsinstruksen fra øverstkommanderende) - usaklige og "morsomme" kommentarer får gjerne stå, mens uskyldige linker forsvinner i løpet av ti sekunder. Fascinerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Loffeliten skrev:

Det sier forøvrig mye om ledelsen av gruppen når man innser at det faktisk er en svært reell mulighet for at de som mener admin og moderatorer gjør en dårlig jobb, blir kastet ut.

Strengt tatt gjør ikke moderatorene generelt en veldig dårlig jobb, de gjør nok det som forventes av dem. Høvdingen derimot, hun kunne jeg sagt mye om - og det samme gjelder gruppereglene. Og så lurer jeg veldig på hvordan dette enorme behovet (fra moderatorer og så mange av "gjestene") for å tekkes høvdingen og smiske og skryte og applaudere egentlig oppsto. :klo: 

 

 

Der røyk jeg på huet og ræva ut ja, etter å ha stemt "dårlig".

Anonymkode: e07c6...258

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der røyk jeg på huet og ræva ut ja, etter å ha stemt "dårlig".

Anonymkode: e07c6...258

Seriøst?

Anonymkode: 284fe...1c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Seriøst?

Anonymkode: 284fe...1c9

Jepp, har ikke vært der inne på to uker, har ikke gjort noe annet enn å stemme dårlig, ikke likt, ikke kommentert på mange uker. Lurer på hvordan de begrunner det. 

Anonymkode: e07c6...258

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg røk også ut. Eneste mulige grunnen er at jeg stemte "dårlig", har ikke foretatt meg noe som helst annet i den gruppen på evigheter. Kanskje noen som fremdeles er der inne kan spørre hvorfor medlemmene som stemmer "dårlig" blir kastet ut? :) 

Anonymkode: 94a10...ca4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg røk også ut. Eneste mulige grunnen er at jeg stemte "dårlig", har ikke foretatt meg noe som helst annet i den gruppen på evigheter. Kanskje noen som fremdeles er der inne kan spørre hvorfor medlemmene som stemmer "dårlig" blir kastet ut? :) 

Anonymkode: 94a10...ca4

Det hadde vært flott. Jeg har klart å holde meg på pinnen så lenge - og nå røyk jeg ut for dette. Teit.

Anonymkode: e07c6...258

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der røyk jeg på huet og ræva ut ja, etter å ha stemt "dårlig".

Anonymkode: e07c6...258

Dette er jo faktisk helt sykt! Jeg har ikke ord - en ting er helt sikkert; Jeg ville aldri hatt HKH T som statsoverhode i Norge :fnise: #goodbyeytringsfrihet #mittlandIKKEvårt

Endret av gladjenta93
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk ingen "advarsel" eller noe sånt, eller spørsmål om hvorfor jeg stemte dårlig - jeg ble kastet rett ut uten noen dikkedarer. Har aldri kommunisert med admin tidligere heller.

Tenk om et stakkars medlem blingser litt og trykker feil, og ryker på huet og ræva ut av den grunn. :fnise: 

Anonymkode: 94a10...ca4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raskt søk på HKH T og jeg måtte le litt. Navnet på AS er jo ironisk nok FOLKETS mfb :fnise: 

Skjermbilde 2017-08-15 kl. 16.07.05.png

Endret av gladjenta93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, gladjenta93 skrev:

Dette er jo faktisk helt sykt! Jeg har ikke ord - en ting er helt sikkert; Jeg ville aldri hatt HKM T som statsoverhode i Norge :fnise: #goodbyeytringsfrihet #mittlandIKKEvårt

HKH mener du vel :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...