Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29 minutter siden, acetosella skrev:

Ser de har havnet på 49. plass på topplisten til blogg.no. Hjelpes så blinde fanskaren til Gudinna er:hakeslepp:

Det har vel kanskje mye med denne tråden og gjøre også tenker jeg. Sikkert mange her som er innom å snoker? 

Anonymkode: 02192...065

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenlignet med andre matblogger så den bloggen der svært lite proff ut. 

Anonymkode: f2933...931

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, acetosella skrev:

Ser de har havnet på 49. plass på topplisten til blogg.no. Hjelpes så blinde fanskaren til Gudinna er:hakeslepp:

Jeg tror ikke vi skal bry oss om det enda. Bloggen er helt ny, og mange av medlemmene i gruppa er innom for å se på den. Jeg tar det nesten som en selvfølge at bloggen er populær den første uka. Blir mer spennende er se om de klarer å holde det gående. Det tviler jeg på selv, for jeg tror flere reagerer på at de spammer ned gruppa med den.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sammenlignet med andre matblogger så den bloggen der svært lite proff ut. 

Anonymkode: f2933...931

Jeg har vært innom den en gang for å se på den. Synes ikke den var så ille jeg :) De sier jo selv at de egentlig ikke kan dette, så med det utgangspunktet synes jeg de har vært flinke :) 

Så er det jo ingen proff blogg, det er bare "en forlengelse av gruppa" :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå fjernet de hele tråden med kritikk 😂😂😂

Anonymkode: d8576...825

Jøss. Selv de fleste totalitære samfunn tillater en liten opposisjonsavis der man kan skrive litt negativt om regimet. Fordi det ser bra ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, nordpedant skrev:

Jøss. Selv de fleste totalitære samfunn tillater en liten opposisjonsavis der man kan skrive litt negativt om regimet. Fordi det ser bra ut.

Rakk ikke å se tråden, men var det en tråd laget for kritikk? Da er det jo isåfall veldig rart at admin først godkjente den, for så å slette den.

Men om tråden ikke var laget for kritikk, så har de jo ikke fjernet en liten "opposisjonstråd", de har bare fjernet kritikk som ikke er tillat i den tråden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå fjernet de hele tråden med kritikk 😂😂😂

Anonymkode: d8576...825

I know! Jeg letet etter den for å finne ut hva de kom til å si for å forsvare sine hykleriske regler, men fant det ikke igjen. Skal vedde på at brukerne er utvist permanent også! :P

Anonymkode: d9091...983

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet jo at regnbuer og solskinn ikke er laget av kritikk og vil derfor ikke bringe positivitet og matglede :regn:

For i storm så er det solskinn øverst eller noe ala klissete og unødvendig sitat ala gruppa MFB ala Gudinnen "som styrer gruppe med 75k medlemmer"

Endret av Dwight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Cambria skrev:

Rakk ikke å se tråden, men var det en tråd laget for kritikk? Da er det jo isåfall veldig rart at admin først godkjente den, for så å slette den.

Men om tråden ikke var laget for kritikk, så har de jo ikke fjernet en liten "opposisjonstråd", de har bare fjernet kritikk som ikke er tillat i den tråden :fnise:

Aner ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en kald dag i helvete før jeg gir den bloggen et eneste klikk! Fy søren, for noe grådig og dobbeltmoralsk! :spy:

Anonymkode: e2608...0a7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
6 minutter siden, The Silence skrev:

Et lite tips til MFB admin. Det skrives puré ikke pure som er det engelske ordet for rein.

Du vet, de er ikke så nøye med disse diakritiske tegnene ... sier bare "ala"/"a la" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

À la, akk ja, ha ha, - det er ikke lett med mellomrom og streker hit og dit og... og... :) 

 

Anonymkode: 8a428...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

5 minutter siden, Severus skrev:

Men hvor trykker man på pc tastatur for å få den streken over E? 

Jeg har mac, men det er vel samme sulamitten, nogen lunde i hvert fall? Jeg må trykke på tasten ved siden av spørsmålstegnet. Denne du mener: é? Hvis jeg skal få den andre veien, må jeg trykke på shift først, deretter på tasten ved siden av spørsmålstegnet: è. Godt mulig man kan gjøre det på andre (lettere) måter også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, HenLu skrev:

 

Jeg har mac, men det er vel samme sulamitten, nogen lunde i hvert fall? Jeg må trykke på tasten ved siden av spørsmålstegnet. Denne du mener: é? Hvis jeg skal få den andre veien, må jeg trykke på shift først, deretter på tasten ved siden av spørsmålstegnet: è. Godt mulig man kan gjøre det på andre (lettere) måter også.

Takk dét funket på Windows også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Chibi skrev:

Nei ikke enda.
For at de skal tjene noe på bloggen så må de ha annonser/reklame/sponsor. Og innleggene må merkes med reklame/sponsor.
De har jo reklame inne der nå, men dette er fra plattformen for at de skal få blogge gratis, ha døgnåpen support og en stabil plattform :) 


 

 

Det er jo ganske tydelig hva som er målet da. Får du et par tusen klikk om dagen av gruppemedlemmene blir du fort attraktiv for sponsorer og reklamer. Tar nok ikke lange tida før de begynner å tjene penger.

Og klikkene kommer de til å få, om gudinnen slutter å legge ut sine oppskrifter i gruppa og konsekvent linker de inn på bloggen. Saueflokken osv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamer tjener du vel neppe så mye på uten mer enn 10.000 unike brukere om dagen. Men med 3-4000 unike brukere om dagen er sponsede innlegg veldig aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...