Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, MalloryK skrev:

Hvordan skal hun merke det? Jeg har aldri skrevet noe der inne

Aner ikke, men står i reglene! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vet jeg, men da må de se igjennom medlemslisten hele tiden for å se hvem som har blokkert de. Det er tross alt 75000 medlemmer der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, MalloryK skrev:

Hvordan skal hun merke det? Jeg har aldri skrevet noe der inne

Admins i ei gruppe ser det om noen medlemmer blokkerer dem, dessverre.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva som er vitsen med å skrive  "av T" på alle oppskriftene på bloggen. 

Anonymkode: d877a...8fb

Neinei, du misforstår! Det er et nytt og fancy uttrykk de har begynt å bruke. Bare prøv å si det høyt: Gulrotkake Avtanja. Koteletter Avtanja. Gule bomber Avtanja. See?

 

brødavtanja.jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MalloryK skrev:

Ja det vet jeg, men da må de se igjennom medlemslisten hele tiden for å se hvem som har blokkert de. Det er tross alt 75000 medlemmer der

Jeg trodde de fikk varsel om det? Kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg oppgraderer min tidligere karakteristikk av gruppen til "en barnehage under Enver Hoxhas Albania på det for Albanias sin del ganske autoritære sytti-tallet".

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har adminsa seriøst skrevet at medlemmer som ikke liker og kommenterer blir slettet?

"Du må kommentere noe fint på profilbildet mitt på face, ellers er vi ikke venner mer!" :skratte:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en kjensgjerning at en av de vesentlige årsakene til at linking er forbudt var at man ikke skulle være nødt til å "forlate gruppa".

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, nordpedant skrev:

Det er jo en kjensgjerning at en av de vesentlige årsakene til at linking er forbudt var at man ikke skulle være nødt til å "forlate gruppa".

Ja jeg skjønner jo hvorfor. Faren er jo da sto for at man finner bedre oppskrifter andre steder :) Eller enda verre; finner bevis for Gudinne T sin skamløse kopiering og omdøping av andres oppskrifter.

Det er ikke måte på hvor imponerende det er i enkeltes øyne at man har startet en gruppe på facebook der folk deler oppskrifter! Skulle tro Fru T hadde gått til nordpolen uten ski eller funnet en vaksine mot kreft sånn som folk hyller henne inne på MFB! :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig ganske smart å skjule seg bak at bloggen er for å gjøre det enklere for gjestene, selv om de fleste her skjønner at målet er å tjene penger på det. Og med regelen om at alle innlegg med bilde nå MÅ inneholde oppskrifter som man frasier seg retten til, trenger man ikke krystallkule for å se mange nye alaTanja-oppskrifter i nær fremtid!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg undres på, hvorfor i alle dager går medlemstallet opp???

Er folk spinn hakke gærn??? Jøje meg, Regler på regler på regler.

 

MFG lenge leve :bolledeig:

Anonymkode: 905b3...ea1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Thorn skrev:

Det er jo egentlig ganske smart å skjule seg bak at bloggen er for å gjøre det enklere for gjestene, selv om de fleste her skjønner at målet er å tjene penger på det. Og med regelen om at alle innlegg med bilde nå MÅ inneholde oppskrifter som man frasier seg retten til, trenger man ikke krystallkule for å se mange nye alaTanja-oppskrifter i nær fremtid!

Det er medlemmer som har kommentert at de håper hun tjener masse penger på bloggen sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kun medlem av gruppa for underholdningens del. Postet et par oppskrifter der før jul, men fant frem innleggene og slettet dem for en stund siden da jeg innså at de muligens kom til å bli brukt til kommersielt bruk.

Er medlem i MFG også, og det er en helt annen liga der inne! Fornuftige folk, bra oppskrifter og ikke minst regler som faktisk ikke er fra Nord-Korea. 
(men tør dessverre ikke poste i MFG enda, redd gudinna skal tuppe meg ut:fnise:)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper ingen er så korttenkte at de legger ut oppskifter som er typiske "familiehemmeligheter", altså oppskrifter som går i arv til neste generasjon. Da risikerer de at oppskiften blir allemannseie og den store O gudinne tjener penger på den. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo - det stemmer. Den ligger ute flere steder. Hun har bare endret bittelitt på grammene.
http://www.mineoppskrifter.no/kaffe-og-karamellkake/

http://elisabethnilssen.blogg.no/1301433166_kaffe_og_karamellkake.html

http://sosemat.blogspot.no/2010/10/kaffe-og-karamellkake.html
 

Jeg foreslår at vi tar ansvarsvakter også - dersom (når) det dukker opp gjenkjennelige oppskrifter der, så screenshot'er vi og sender til opphavsmann/kvinne fort som fanden. Hohoho!

Anonymkode: ff467...912

Takk! Det var mye av dette jeg kjente igjen ja :)
Er ganske sikker på at det var inne på mineoppskrifter.no jeg så samme oppskrift ;)
Og ja, det hadde vært utrolig morsomt å holde helvette med dem med å avsløre dem ovenfor de som postet først :)
Men opphavsmenn til oppskrifter er jo ikke så lett å avdekke alltid. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ei som spurte om T tjente noe på bloggen, da det kom bladreklamer opp når hun besøkte. Til det svarte T at det "er fra plattformen". Ehm.. nå er det vel 2 år siden jeg hadde blogg hos blogg.no, men alle reklamer legger du til selv, og du får enten poeng, rabatter eller penger for hvert klikk/hver visning. Skal ikke uttale meg 100% om saken, da det som sagt er 2 år siden jeg byttet plattform, men tror virkelig ikke blogg.no opererer med å putte reklame på tilfeldige blogger uten at bloggeren får noe for det. Tror ikke blogg.no har noe med reklame å gjøre engang..

Heldigvis har jeg AdBlock, så noe penger for reklamene får hun ikke hos meg!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...