Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Dwight skrev:

:krangle:

2016-02-09 14.48.22.png

Eg trudde det var berre gjestar i den gruppa der, ikkje medlemar?! 😇

Anonymkode: 3a37c...5f3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Marimba skrev:

Jeg hadde det åpent i en annen fane når jeg så her inne at det var redigert bort, så jeg tok screenshots før jeg oppdaterte siden. Skal bare redigere bort litt navn og lignende, så kan jeg legge det inn her. 

 

Det er da i hovedsak en diskusjon mellom svart og rød. Diverse andre (blå - forskjellige personer) sniker seg også innom. Gi meg tilbakemelding om det er noe jeg har redigert bort for dårlig. 

diskusjon1.jpg.e0a439908d5b23f24468897ad

diskusjon2.jpg.855025eae154ef5713942fbef

diskusjon3.jpg.8873c3fbcc4232e1496a2c082

diskusjon4.jpg.1e33a4f19a8deea0348abc8aa

Dette er noe av det flaueste jeg har lest på en stund. Flott at svigerinnen din er bedre "oransje debattant". Det skjer (heldigvis) fra tid til annen. Uten at legene umiddelbart kan forklare hvorfor. Men hør etter hva immunologistudenten prøver å si deg. Og slutt å tillegge "rene varer fra naturen, bare i pulverform" magiske egenskaper :murvegg:

Anonymkode: 6b2d5...e6f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornavnet på blå og oransj står i innleggene. ( en gang hver)

Anonymkode: 454a3...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Vel jeg har tro på at noe så enkelt som gurkemeie hjelper mot det meste. Er jo stort sett Vitaminene og mineralene i disse bærene eller lignende som faktisk virker inflamatorisk (eller hva det nå heter). Og dette er bare ett eksempel. I 2012 ble det jo oppdaget et bær som "spiser" kreftceller. Sier ikke at dette er noe mirakelmiddel og vil redde noen, men forskningen på hvordan det virker på kroppen er der og den er god.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. februar 2016 at 6.33, Fotballflue skrev:

Ja, det er jo det jeg sier :P 

 

:fnise: ser nå jeg tolket setningen din feil, sorryyy 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Random (eks)-medlem: Jeg må jo si at jeg syns det er rart at det nesten er "tvang" på å trykke likes? Jeg gjør det nesten aldri, noen plass, det betyr ikke at jeg ikke leser eller får med meg det som står. 
Jeg liker denne gruppa veldig godt og har fått masse inspirasjon h
er, og blitt mye flinkere til å få skikkelig middag på bordet etter at jeg ble medlem her. Men hvis jeg må trykke like på alt på veggen her for å være medlem så tror jeg at jeg takker for meg... Har selv lagt ut noen innlegg/bilder her, men bryr meg fint lite om jeg får 7 eller 7000 likes. Folk må få bestemme selv....
T: Jeg tenker at medlemmer som kanskje er ferske og unge ikke vil legge ut mer.. når det blir slik. Vi som har lagt ut oppskrifter lenge er mer hardhudet og vet det settes pris på. 
Vi har mange omlegginger på gang nå... for å gjøre en god gruppe enda bedre. Vi tar med oss innspill og noen innspill vil vi forkaste.
Etter ett raskt søk på ditt navn finner jeg ingenting. Så enten henger fb eller så er det lenge siden du la ut noe iallefall :)

Random (eks)-medlem: Jeg la senest ut i går, bilde av suppe og pannekaker, samt at jeg ba om forslag til middager og viste frem middagsystemet vårt. Jeg fikk mange gode forslag men nå finner jeg det ikke igjen så dere har nok slettet. Synd, for jeg rakk ikke ta vare på noen av forslagene jeg fikk. 
Har også svart i dagens middagstråd 4-5 ganger, men bare vært medlem her en måneds tid så det begrenser seg jo hvor aktiv en kan rekke å være?

Var ikke så overraskende at hun ikke er medlem lenger. (Dette sto forresten i innlegget om opprydding)

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Marimba skrev:

Jeg hadde det åpent i en annen fane når jeg så her inne at det var redigert bort, så jeg tok screenshots før jeg oppdaterte siden. Skal bare redigere bort litt navn og lignende, så kan jeg legge det inn her. 

 

Det er da i hovedsak en diskusjon mellom svart og rød. Diverse andre (blå - forskjellige personer) sniker seg også innom. Gi meg tilbakemelding om det er noe jeg har redigert bort for dårlig. 

 

 

Fornavnet til to personer står en gang hver. Dett gjør at vi kan gjenkjenne disse to, så vil annbefale deg å rette opp det :) 

EDIT: Takk for at du fiksa opp det @Marimba:) 

Endret av Cambria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I diskusjonen under innlegget om at gruppa vil bli stengt, uttaler den ene adminen at hun kunne tenkt seg å legge ut video av hvordan man lager brun saus, men "veggen takler det ikke" og dermed kan de ikke tillate posting av videoer på samme måte som linking ikke er tillatt.... Hæ, takler ikke gruppeveggen at man legger ut en liten video i ny og ne?? :bond::klo: Har de spesiell facebookvegg eller??

Anonymkode: 00d37...581

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I diskusjonen under innlegget om at gruppa vil bli stengt, uttaler den ene adminen at hun kunne tenkt seg å legge ut video av hvordan man lager brun saus, men "veggen takler det ikke" og dermed kan de ikke tillate posting av videoer på samme måte som linking ikke er tillatt.... Hæ, takler ikke gruppeveggen at man legger ut en liten video i ny og ne?? :bond::klo: Har de spesiell facebookvegg eller??

Anonymkode: 00d37...581

Nå har de jo sagt at veggen ikke tåler videoer så mange ganger at det sikkert blir flaut å innrømme at de har tatt feil:fnise: Det frister skikkelig å fortelle dem hvor feil de tar, og at admin er en gjeng med sære kontrollfreaker som tar "jobben" sin alt for seriøst:p Meeeen, alle vennene mine (som ikke er medlem av kg) må jo tro jeg er helt gal som hisser meg opp for dette:fnise:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egenltig de har 5 dagers "opprydding"/"pause"/"fri" for, annet enn det som står i innlegget da selvfølgelig? Må da være j*vla bortkasta tid, haha :)
Synes det er spennende å følge med i gruppa, gir meg liksom en latter i hverdagen :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guri. Så mye rævslikking det var i kommentarfeltet til den posten ang. stenging av gruppa. "Ånei, hva skal vi spise nå?", "kommer til å savne dere!!", "dere gjør en sååå god jobb altså! Stå på!", "håper man fortsatt kan se oppskrifter når dere er borte!" osv., osv..

Likte denne posten, hvor de forklarer at de skal stenge gruppa siden de har fått klager fra medlemmer om at de ikke får nok likes og kommentarer på oppskriftene sine? Og dette idiotiske, kleine bildet som Gudinna har lagt ut.
 

dårlig oppslutning.jpg

12669614_942353012521868_4720103173473478856_n.jpg

Endret av Ewe
Skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli drastisk mindre medlemmer om de har tenkt å fjerne alle som ikke er aktive eller har trykket like...

Anonymkode: f2933...931

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har nå sletta ytterligere tre navn i screenshotet av immunforsvardebatten, fint om de som har sitert meg sletter bildene sine, sånn at det blir oppdatert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I diskusjonen under innlegget om at gruppa vil bli stengt, uttaler den ene adminen at hun kunne tenkt seg å legge ut video av hvordan man lager brun saus, men "veggen takler det ikke" og dermed kan de ikke tillate posting av videoer på samme måte som linking ikke er tillatt.... Hæ, takler ikke gruppeveggen at man legger ut en liten video i ny og ne?? :bond::klo: Har de spesiell facebookvegg eller??

Anonymkode: 00d37...581

Atte hæ?? :klo: det der er jo bare bullshit. Snakk om at de overdramatiserer da :skratte: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk ja... Burde de ikke kontakte Facebook dersom veggen deres får sammenbrudd av noen videoer? Det er overhodet ikke normalt.

Endret av Bond
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De leter fortsatt etter nye admin, svarfristen er i følge T  "Til vi har nok til å bruke tid til å lære opp/finne de riktige som vil passe inn på flere plan" Så her skal man probes og herjes med før man får tre inn i flokken

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...