Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Cambria skrev:

Krisetråd??? :skratte:

Den la jeg også merke til. Hva i all verden er det egentlig? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi de er stengt for godkjenning av nye innlegg på visse helligdager, så da er det én åpen krisetråd. sånn forstod jeg det hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Auri skrev:

Fordi de er stengt for godkjenning av nye innlegg på visse helligdager, så da er det én åpen krisetråd. sånn forstod jeg det hvertfall.

Det er jo så latterlig! Som om folk ikke skulle klart seg uten denne gruppa en dag eller to :fnise: :scorpis:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, daemonia skrev:

Ja det blir umulig å rekke over alt, og klagene kommer i hopetall!  Så forsvinner medlemmene over til å bare lese blogg og skryte og smiske i kommentarfeltet der ;) 

Ja, de skryter jo av at de har hatt 1000 besøkende på halvannen time nå så. Nei, denne bloggen er sikkert ikke for å tjene penger og bli store. Selvfølgelig greit at de lager en, men irriterer meg at de ikke er ærlige om hvorfor med en gang.

Anonymkode: 8c1d6...92f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:


 

DER tror jeg de nettopp begikk selvmord for facebook-gruppen sin. Hvor mange kommer til å gidde å poste, når de må vente på at inlegg skal godkjennes før de kommer på veggen?

Anonymkode: ff467...912

Det tenker jeg også. jeg tror mange av gjestene der inne ser på gruppa som en sosialiseringsarena og et googlesubstitutt, og det blir det dårlig stelt med nå fremover om alle innlegg skal godkjennes. Eventuelt får de et svare strev med å rydde i kommentarfeltene under folks innlegg siden mye av skravlinga og spørsmålene heretter vil foregå der.

Bloggen kommer nok til å bli populær blant medlemmene i MFB og fanskaren til gudinna, men jeg tror facebookgruppa kommer til å bli sterkt redusert og etterhvert visne bort. Men de som vil bytte beite er hjertelig velkommen til MFG; riktignok færre medlemmer og mindre aktivitet men uten rare regler, smileyoverdose, dårlig skjult sarkasme og gidderikkegoogle-syndromet! Come to the dark side, we have cookies (and recipes too)! :nigo:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Krisetråd" er nok ment til f.eks desperate hjelp om hvordan gjøre svoren sprø på ribba julaften klokken halv fem... 

Anonymkode: 22bd4...3f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som er vitsen med å skrive  "av T" på alle oppskriftene på bloggen. 

Anonymkode: d877a...8fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cambria skrev:

Krisetråd??? :skratte:

Det hadde de i jula også. For de som ikke klarer å google. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kaffe og karamellkaken på bloggen er vel en av de oppskriftene jeg fant andre steder :P 

Får sjekke det nærmere når jeg er på pc :)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person: wow, har aldri sett en gruppe med så mange regler før, imponerende.👍🏻😂

hvorpå en annen svarer: Du vet hvor døren er ;)

og gruppens grunnlegger skriver: isteden for å latterliggjøre kan du jo melde deg ut.

Hyggelig gjeng. 

Anonymkode: b6c42...c9e

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En person: wow, har aldri sett en gruppe med så mange regler før, imponerende.👍🏻😂

hvorpå en annen svarer: Du vet hvor døren er ;)

og gruppens grunnlegger skriver: isteden for å latterliggjøre kan du jo melde deg ut.

Hyggelig gjeng. 

Anonymkode: b6c42...c9e

Skjønner ikke at de ikke selv ser hvor passiv aggressive de er i måten de skriver på? Det er jo DE som gjør det lite hyggelig, ikke de som spør slike spørsmål

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, daemonia skrev:

Den kaffe og karamellkaken på bloggen er vel en av de oppskriftene jeg fant andre steder :P 

Får sjekke det nærmere når jeg er på pc :)

 

Jo - det stemmer. Den ligger ute flere steder. Hun har bare endret bittelitt på grammene.
http://www.mineoppskrifter.no/kaffe-og-karamellkake/

http://elisabethnilssen.blogg.no/1301433166_kaffe_og_karamellkake.html

http://sosemat.blogspot.no/2010/10/kaffe-og-karamellkake.html
 

Jeg foreslår at vi tar ansvarsvakter også - dersom (når) det dukker opp gjenkjennelige oppskrifter der, så screenshot'er vi og sender til opphavsmann/kvinne fort som fanden. Hohoho!

Anonymkode: ff467...912

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En person: wow, har aldri sett en gruppe med så mange regler før, imponerende.👍🏻😂

hvorpå en annen svarer: Du vet hvor døren er ;)

og gruppens grunnlegger skriver: isteden for å latterliggjøre kan du jo melde deg ut.

Hyggelig gjeng. 

Anonymkode: b6c42...c9e

Det var fristende å skrive noe sånt som: "Ja du lukker den vel etter deg når du går du da?" 

Er ikke første gangen den personen var frampå med "wannabeadminsvar" på den tråden. 

Jeg går stille i dørene der, tester grensene litt sånn dann og vann og har så langt faktisk fått greie svar fra "gudinnen" eller andre admin. MEN jeg ser jo hvordan de svarer andre på ganske like spørsmål som jeg stiller, så jeg lurer på om trynefaktoren går i min favør denne gangen? Snodig gitt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eplekaka med vanilje og nøtter er fra det søte liv. Hun har bare forandret litt på målene. Lurer på hvor mange kakeoppskrifter hun finner der. 

Anonymkode: d8576...825

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL. Måtte sjekke dette ut da. Ni av mine face-venner er med i gruppen... 

Altså de er folk jeg kjente på ungdomsskolen så jeg føler ikke meg komfortabel med å spørre dem om gruppen. :P 

Er folk virkelig så frekke der? De har jo over 75000 medlemmer også. 

Anonymkode: d9091...983

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å blokkere selveste gudinnen der inne. Jeg orker ikke mer av de sarkastiske og spydige svarene hennes

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MalloryK skrev:

Jeg kommer til å blokkere selveste gudinnen der inne. Jeg orker ikke mer av de sarkastiske og spydige svarene hennes

Da fyker du rett ut tror jeg... blokkering av ADMIN er utkastelselsgrunn uten hverken 3 strikes eller advarsel. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...