Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

I dag og! Har virkelig nytt været, rart hvordan alt føles så mye bedre så fort det er sol og gradestokken krabber over 0.

I morgen er det meldt sludd og vind hele dagen. 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det bøttet ned i hele dag. :regn:

Trøsten er at det ikke snør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til sommeren. Da slipper  jeg i alle fall de tunge turstøvlene, og kan ha tynn regnjakke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bade vofsen etter tur i dag også. Tror hun har blitt vannhund. :rolleyes: 

Blir det tørrere vær? Nei. Har jeg ligget på sofaen mesteparten av dagen? Ja. Blir jeg sjukere av sånt vær? Ja. Veldig glad for ingen planer eller invitasjoner. (Skjer aldri uansett. :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater jævla idioter med Sumo og Dplay som skal ødelegge hele TV-forumet for oss som ser 'lineær' TV. :sur: 

Faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loffens takknemlighetsliste!

* Har så skjønn liten vofs som får deg opp og ut hver dag

*  Flink til å gjøre det pent rundt deg

* Har en sterk kropp og via trening klarer du og vedlikeholde kroppslig og mental styke.

* smør? Jeg mener loff og smør fungerer bra sammen. 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: 

Tusen takk snille MarianneE! :klemmer: 
Du er flink til dette altså, må lære av deg. :smilbla: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, loffen skrev:

:sukk: 
For en rar dag.

Det er så fælt alt sammen. :( 

Jeg vet, hele greia gir meg en guffen følelse og lyst til å gråte. Vi er ikke berørt annet enn avlysninger og stengingen av skolen. Men, dette vil gå over dette og, og da er vi tilbake til normalen. Vi må bare holde ut, følge myndighetene og være tålmodige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This too shall pass - det er mitt nye mantra, sammen med bønnen om styrke til å akseptere det jeg ikke kan forandre. Men det er jo ganske ekkelt, det som skjer nå - jeg er ikke redd for min egen del, egentlig, men jeg blir ganske stressa av at samfunnet stenger ned, og tankene på alt det vil føre med seg både for samfunnet og enkeltpersoner. Jeg sitter på en stengt og stille skole nå, når jeg tar med meg pcen og går om et par timer, vet jeg ikke når jeg skal tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Daria skrev:

This too shall pass - det er mitt nye mantra, sammen med bønnen om styrke til å akseptere det jeg ikke kan forandre. Men det er jo ganske ekkelt, det som skjer nå - jeg er ikke redd for min egen del, egentlig, men jeg blir ganske stressa av at samfunnet stenger ned, og tankene på alt det vil føre med seg både for samfunnet og enkeltpersoner. Jeg sitter på en stengt og stille skole nå, når jeg tar med meg pcen og går om et par timer, vet jeg ikke når jeg skal tilbake...

Med unntak av det siste der med skolen så er det nøyaktig det samme som jeg tenker om hele greia 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det vil jo gå over. Men :(

Jeg er redd for å besøke min gamle mor. Vi ble enige om å drøye det i dag.. 

... tmi 😢 

Vi har i alle fall 24 doruller. 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Shit! 

Vet ikke hva jeg skal si jeg, men sender over gode virtuelle kvelder :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...