Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Den siste uka var ganske fin. :smilbla: Jeg orker å trene flere ganger, sov om natten og greier. 

 
Og så, i går, jeg gikk en liten tur med vofsen på formiddagen, handlet mat (ikke alene altså), drakk en kopp kaffe på kafé for å hvile litt, og skulle pakke ut maten da vi kom hjem.. Måtte ligge på senga og gråte litt, fordi var helt utslått. Resten av kvelden på sofaen, og i dag. :veslejenta:  Vet aldri når jeg blir sånn. Og ikke vet jeg hvor lenge det varer. I dag orker jeg ikke sitte en gang. Må gå litt frem og tilbake og ligge litt og, ja. Æsj skal ikke klage. Det blir jo bedre igjen. 

Har en venninne med uhelbredelig kreft. Det er så ufattelig trist. Jeg har konstant dårlig samvittighet for at jeg ikke er der hele tiden. Det blir jeg også sliten av. Herregud, jeg er så håpløs. :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er ikke greit. :sukk: 
Takk for klemmer. :)
Jeg skal ringe henne i morgen igjen. Jeg må jo mase litt, sånn at hun ikke bare sitter der og grubler.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg ligger på sofaen i kaffe og bollekoma
etter både tur, hundetreff, :link: og trening. :daane: Jeg ser på 'The Kominsky Method' på Netflix, veldig festlig! :laugh: 📺 

I morra er jeg sikkert helt kaputt igjen, etter en sånn dag. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg førstemann til mølla og fikk sikret meg en Didriksson vanntett og vindtett, fôret, lang parkas på Coop. Medlemskupp til knallpris. :danser: 
Nå gleder jeg meg til jeg skal ut i drittværet med vofsen! 
:hund: 

 

Skal bare drikke opp :kaffekopp:  først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelige støvler er også gull. Jeg har vasset gjennom snøen i mine høye, vanntette og varme sorell-wannabes og lurt på hvordan elevene holder ut med tøysko og bare ankler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det er veldig sant. Nå var jeg nettopp ute, men uten skikkelig fottøy, og det var ikke bra. Det er jo bare sølevann overalt! :ler: 

Jeg har svenske gummistøvler også. Tretorn, kjempegode å gå i. De andre ble satt til tørk, og gummisene i gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har gummisene fått luftet seg flere ganger, og jeg har sydd om regnjakka til vofsen, sånn at borrelåsen ikke lugger henne under magen. :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på at det er igjen en klunk nederst i rosévinflasken som vi åpnet på fredag. Den hadde jeg glemt. Den må nok drikkes opp snarest, sånn at den ikke står i fare for å bli dårlig. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hjelpes som tiden flyr. 
Tips: Se Knives Out, om ikke annet for å se han i profilbildet mitt. Og genseren hans. :laugh: 

Men, bra film altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sol. :sol: Og snø. :sno: 

Jeg er kvalm etter for mange egg, skjelven etter for mange kaffekopper, vofsen ligger inntil meg her på benken på kjøkkenet. Slik kan vi sitte her på saueskinnet i timesvis etter morgenturen vår. :hund:

I dag har vi en dobbel porsjon av tyske skiver-deig i kjøleskapet som skal skives og stekes. Bare å skru på stekovnen, da vel.

 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, ja sånn var det her i går. 
Jeg ble søkkvåt på tur, det rant vann ned på innsiden av buksene og ned i skoa. :ler: 
Vofsen stod og skalv og var full av gjørme da vi kom hjem. Da ble det en varm dusj på oss begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare krumkakene igjen. 
Mamma vill komme en dag og rulle. Helt greit om hun vil ha brente fingertupper mot en liten mengde kaker, altså. :nigo: 

 

Dro meg på trening i kveld. Uff, mye fork om kvelden. Formen ikke helt på topp, men noe greier man jo alltids. Viktig å holde ryggen i form. Ikke søren om jeg skal ha flere skader i den. :) 

Nå er det Chelsea i Champions League. Vinner lett i kveld. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...