Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

God påske! 
Jeg har stått i polkø i dag. en merkelig opplevelse. Og dyrt. Veldig dyrt. 

(Lengter til Sverige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stått i polkø selv, men da i betydelig kortere kø en din. Hva endte du opp med å kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Her holder vi koken, har kjøpt en flaske Chardonnay på polet, slapp kø i dag. :laugh: 

Fint vær, hyggelige naboer og flink hund på tur. :tommelsmil: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2020 den 22.36, Daria skrev:

Alt blir bedre med :sol: 

Ja, enig der. Alt føles liksom lettere med sol og gjerne med litt varme i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har vondt i tannkjøttet i dag. Herregud, kan det ikke være ett sted på kroppen jeg ikke har vondt liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

 


Legge seg, kanskje? Like døgnvill som russen, her jeg sitter sammen med ham og spiser loffeskiver til den store gullmedaljen. Skal du ikke ut og treffe noen, spør jeg. Nei, han har så mye skolearbeid i morgen. 
Ja, da så. :ler: 

Nå får vi vel sove litt. 
:natti: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så russ som krabbet opp Karl Johan i går - en klassisk russeknute :fnise: Da jeg så dem var de bare et par meter unna et kumlokk hvor jeg og en venninne fisket (en annen klassisk knute...) i min russetid - vi var et yndet fotografiobjekt for forbipasserende turister på vei til slottet :ler: 

Jeg har hatt vondt av russen i år - så mye de har planlagt og gledet seg til så lenge, og så få de knapt lov til å være lei seg for å gå glipp av det uten å bli avfeid med at så mye annet er viktigere nå og "det er jo bare fyll og festing". Jeg var edru hele russetida og hadde det likevel gøy. Og som en svensk historiker påpekte på twitter i en diskusjon og studentfeiringen der - det handler også om overgangsriter og å ta del i en en tradisjon og en kollektiv hukommelse og opplevelse. Det var 50m år mellom mormors russefeiring og min, men det var likevel en erfaring vi hadde felles.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...