Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tidenes dårligste ingress, klippet fra VG; 

Dansk politi leter etter foreldrene etter et søskenpar som ble funnet forlatt i en travel handlegate i Aarhus lørdag og tror de er østeuropeiske.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En uke til julaften! :danser: 

Snart blir det lysere, vi slipper julereklamene på TV, all dritten i postkassa, også håper jeg Betsson går konk. 
'ÆÆÆÆH, bet bet bet bet beeeetsooooonnnnn.' 

:bond: 

*ser for mye på kanal FEM* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingeren min søker så automatisk til mute-knappen så snart det er reklamepause, så jeg får sjelden med meg noe :ler: En uke er jo lang tid - har tro på at jeg skal rekke å bli ferdig med det meste i år også (og den aleneboendes privelegium - og jeg ikke blir ferdig, går det ikke ut over andre enn meg. Bortsett fra gavene, da, og der kommer jeg alltid i mål.).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig til jul? Nei, det blir jeg aldri... :bond:  Skadet finger og knekt ribbein hjelper ikke akkurat på farten når det skal ordnes til jul... :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da usedvanlig dårlig timing - det burde du ha tenkt på før... ;) :kose: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Daria skrev:

Det var da usedvanlig dårlig timing - det burde du ha tenkt på før... ;) :kose: 

Jepp. Jeg burde absolutt timet det bedre. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har mamma vært her i nesten hele dag. Vi har stekt krumkaker sammen, Snuppis er hjemme

til jul og fikset pepperkakene. 
Så nå har jeg 9 slag til jul.

Pluss karameller. 

Det får holde. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt enda mere julepynt. Jeg som lover meg selv hver eneste år! Ikke mer! 
Det er snart ikke plass til annet i huset. :flau: 

Jeg har kjøpt glitter til juletreet også. Må være syk. Mangler bare juletre! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ja, de som har meg på snap vet at jeg hentet morsom pakke på posten i går. 
Hadde bestilt 1 ildfast form, 6 krus, og 6 asjetter fra HM Home. 
I pakken var det 1 ildfast form, 6 krus, 5 asjetter og en dinosaurgenser i størrelse 4 år. 

:overrasket: 

 

 

:hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asjettene er så små at de passer kun som lokk til krusene. En pepperkakedame kan ligge på asjetten med hodet på kanten, og se ut som hun bader.

Tror de sendes tilbake sammen med Dino. Vet ikke helt. Er plass til å legge skjeen på, men. Hm, da må jeg uansett bestille en til. 

:hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...