Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Jeg er syk. Sånn vanlig syk, feber, tett i pappen osv. Helt greit, men litt uggent på luftetur med vofsen. Litt svimmel. :laugh: 

Tror jeg trenger en kopp te. :kaffekopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jadda, har alle mine samlet i kåken. Det høljer ned ute. Vofsen er fremdeles halt, men ikke noe verre enn det. 

Denne hundedøden er så forferdelig. Hunden til Snuppis ble igjen i utlandet, de turte ikke ta den med hit. :( 

I morgen er det MUSE! 
:danser:

Kjenner at jeg ikke gleder med SÅ mye som de andre gangene, de har jo bare spilt samme setliste hele turneen. Skuffende. Wub wub..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så syk lenger! Hoster masse og høres ut som jeg drikker whisky hele døgnet, men herregud, kan ikke klage på litt feber og sånt, det går jo over. Det er verre med det som er hos meg hele tiden ellers. 

Det er bare så ille det at jeg ikke kan trene, men nå er det så lenge siden, så nå gidder jeg liksom ikke. Selv om jeg føler meg bedre. :ler: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konserten var selvfølgelig fantastisk. Hva var det jeg trodde. :ler: 
:danser: 
Jeg fant frem og fikk parkert og greier. Jeg som har grudd meg siden april til å kjøre. :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vofsen fått smertestillende, men hopper fremdeles på tre ben. :forvirret: 
Så på nyhetene at dyrlegeregningen kom på 80000 for en av de hundene som hadde den fæle tarmsykdommen. :overrasket: Herregud, min er forsikret opp til 20000. :daane: Håper de finner ut av dette snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å flytte. Har egentlig ikke råd til å bo her mer. SÅ lei dårlig økonomi. Og dårlig helse. :sukk: 

Dårlige leger, dårlig søvn, og dårlige reklamer på TV. 
Doffen har daua er tilbake om og om og om og om igjen! :bond: :grine: Pokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Solte meg her om dagen og glemte meg bort, så jeg smurte meg med solkrem. 
Jeg er SÅ allergisk og det kløøør og sviir noe så inn i hampen!! :bond: 

Blir en fæl natt i natt også kjenner jeg. Skulle ønske jeg greide å finne ut akkurat hvilket stoff det dreier seg om. Det er bare en solkrem jeg tåler, men klarer ikke se hva som ikke er i den, men i de andre. Innholdsfortegnelsen er jo milelang på slike ting. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt en god stund på kartlegging av ingredienser. 29 stk, inget mindre. I Garnier Ambre Solaire Sun protection milk 30SPF (fryktelig sak) 

Synderen må være en av disse:

- Octocrylene

-Ethyhexyl salicylate

-Butyl methoxydbenzoylmethane

De to siste fins også i dagkremen min til ansikt, har ikke merket noe av den, har brukt den i tre uker. Den har solfaktor 35. Men det vil vel være mindre av de i den, tenker jeg, siden den har andre ingredienser som ikke er solbeskyttende også. Sjekket Nivea sin solkrem, som jeg har fått kløe av før. Den hadde ikke octocrylene i seg, men de andre. Sjekket Cosmica, som jeg heller ikke tåler, den hadde ikke de to andre, men octocrylene. Forvirret, much? 

eller så kan det være

-Linalool som er parfyme, men den fins ikke i cosmica sin. 

:bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...