Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Hvorfor har jeg så mange bekjente som reiser til 'syden' for tida? Jeg er så misunnelig! JA! Det er jeg. Ikke gledesmisunnelig, gode venner er vi ikke. :P 

Jeg er derimot ikke misunnelig på Villa Paprika, Caroline Berg Eriksen, Anne Brith Whatever og den tøysegjengen som kaller seg influensere. Jeg blir ikke influert av noen av de i alle fall. Kan ikke tenke meg noe verre enn å leve livet deres. Haha.

Jeg er for mye på Rampelys. 
Og hvorfor er det ikke en dritt på TV om dagen? Hadde ikke overlevd uten Netflix.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så u-influert at jeg stort sett ikke aner hvem de er engang. Med mindre de har gitt ut bøker (som stadig flere av dem har), da hender det jeg må forholde meg til dem...

Mange kanaler og lite å se på - og likevel går stadig de tingene jeg faktisk vil se samtidig. Det burde da gå an å spre det litt bedre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det er sant! Alt jeg vil se på går på søndager. :forvirret: 

Anne Brith har gitt ut bok, men masse sitater fra KG, om 'hat hun har fått' (men som bl.a. var kritikk av en kjole som Helene Drage hadde på seg!) :laugh: 

Håper du slipper å forholde deg til makkverket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger heldigvis ikke forholde meg til innholdet - det er ikke noe jeg ser behovet for å lese og aktivt formidle... Men jeg har skjønt at enkelte av dem er relativt tynnhudet når det gjelder kritikk - man skal ikke tåle alt, men en del må man faktisk regne med når man aktivt tar en så synlig og offentlig rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Iphone 6s er derimot den som irriterer meg mest for tiden. 
Den har 100% strøm når jeg går ut døra. Jeg sender tre snapper, snurrer tre pokestops og fanger en pokemon. Jeg går helt ut av appene etter hver gang.

Jeg har ikke på Runkeeper, musikk, eller noe som helst, den ligger i lomma. Har riktignok på mobildata. 

Etter 45 min er jeg hjemme, og har 1% strøm igjen.

Hva skal man med telefon når den ikke kan brukes. :roll: 

På torsdag f.eks hadde jeg 60% da jeg gikk hjemmefra, hadde IKKE på 4G, men slo på det etter 30 minutter for å sende en snap, da slo telefonen seg av. Fikk den på etter en stund, da viste den 7%, som raste til 1%, så slo den seg av igjen. 
Da jeg kom hjem hadde jeg fire ubesvarte anrop og en hissig sms fra noen som hadde prøvd å få tak i meg. 

Det var 7 varmegrader ute, og den ligger i lomma med deksel på. 

Arhg!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La med slå et slag for min samsung galaxy, som ikke engang må lades hver dag... Men folk som hisser seg over at man ikke er tilgjengelig til enhver tid, kan ta seg en bolle. Det er sjelden noe(n) er så viktig og akutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enig med Daria, knallfornøyd med min Samsung! Men i iPhone-verden er vel det kanskje som å banne i kirka? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg er åpen for alt annet, jeg. Vurderer alt fra Samsung, Sony og Huffamei til neste investering. :ler: 

Den hissige var min gamle mor forresten. :hoho: 

og ps. batterikapasiteten er visstnok på 80% :overrasket: 


 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. det blåser noe så crazy! :overrasket: 

Jeg har vært ute og pottet om en eføy som stod i en stor, tung krukke som er full av både stein og våt jord, men som ble slengt ned fra den øverste til nederste terrassen i går, og funnet frem stoler og lykter og diverse som har føket rundt. 
Det uler rundt veggene og det blåser frisk bris inn gjennom terrassedøren her på kjøkkenet. 

Jeg er bittelitt bekymret for den kjempehøye furua rett utenfor her. Den står alene i skråningen der det ikke er så mye annet en stein og grus, og den har blitt veldig høy. Detter den på naboen sitt hus eller vårt i så fall?

Og Vofsen blåste nesten bort på den lille turen vi dristet oss ut på. :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 21.2.2020 den 0.42, HunSomSaDetRettUt skrev:

Hvorfor lytter ikke folk. og bare sier "jeg skjønner hva du mener" - gjennom lytting 😤

Jeg skjønner hva du mener. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...