Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:Her er det bare storm hele tiden, så det er ikke akkurat vær til å være ute i. (Selv om det akkurat nå er opphold både i regn og vind)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerle! :smilbla: 

Jeg har aldri opplevd en vinter med så mye regn og vind. Vofsen gjemmer seg hver gang jeg skal ha henne med ut. Hun er møkk lei av å dusje, hun vet jo godt at det er rett inn i dusjen når vi kommer hjem. :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vips, så var det nesten helt tirsdag igjen. Det betyr at det snart er helg igjen. :laugh: 
 

Og hæ? Går 71grader Nord på torsdager også? Så nettopp reklamen. Jeg har bare sett på søndag. :huh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal besøke Snuppis i helgen. Vofsen og jeg. Så nå skal jeg pakke. Det er alltid så gøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk! :smilbla: 

Det rare er at det blir verre når jeg skal legge meg. Kan godt hoste hele dagen i stedet for natta. :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, loffen skrev:

Tusen takk! :smilbla: 

Det rare er at det blir verre når jeg skal legge meg. Kan godt hoste hele dagen i stedet for natta. :roll: 

God bedring.

 

Hoste trives best i varmen og koser seg under dynen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hurra, jeg var på Spenst i kveld. Innimellom noen hosteanfall, så fikk jeg trent hele kroppen forsiktig. 

Og hjelpes, så dårlig formen har blitt. :laugh: Har nesten ikke trent siden før jul. Ugh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...